Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    @Miffy wat een leuk idee van je voor een kraamcadeau.

@Maayke: jee, wat een spanning zeg. Ik zou het echt moeilijk vinden om nog 30 weken zo plat te moeten liggen. Lijkt me dan ook dat je je heel slap gaat voelen na verloop van tijd. Maar je ukkie moet blijven zitten hoor! Je hebt er al één verloren en dat moeten er geen 2 worden. Wat lief van jullie vrienden dat jullie een nachtje/dagje weggaan. Laat je weten hoe het is geweest?

En ik vraag ook niet zo gauw om hulp. Ik sta altijd klaar voor anderen maar vind het ook moeilijk om hulp te aanvaarden. Toen wij gingen verhuizen had ik een burnout, ik kon niks inpakken/uitpakken, tillen, enz. Ik was blij dat mijn vriendinnen en mijn moeder mij hielpen met de keukenspullen en dat ze de badkamer, wc en keuken schoongemaakt hebben. Ik heb ze toen bedankt door ze 's avonds bij ons te laten eten. Voel je er niet ongemakkelijk bij, probeer te accepteren dat je op dit moment even hulp nodig hebt omdat je het anders niet redt. Je vriendinnen willen ook graag klaar staan voor jou.

Ik ga zo naar een BBQ toe bij vrienden. Wordt gezellig en laat.

Fijn weekend iedereen. Geniet van het mooie weer. :):):)

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik heb vandaag nog niks anders gedaan dan op de bank gelegen met een kater hihihihi
    zometeen nog even een paar boodschapjes halen en dan vanavond een bbq met oud collega's :D

3. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hey meiden,

Weer terug van vakantie en moet dit topic nog even goed bijlezen.
    Helaas ben ik in de vakantie ongesteld geworden :(. We hadden maandagochtend een testje gedaan en die was negatief. Nog geen kwartier later kwam mijn menstruatie. Was wel ff teleurgesteld maar gelukkig heb ik het daarna goed van me af kunnen zetten en nog lekker van de vakantie kunnen genieten (en alsnog cocktails gedronken haha).

Nu op naar de volgende ronde...ga gelijk maar even ovutestjes bestellen via zwanger & kids!! ;)

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    toch fijn dat je van je vakantie hebt kunnen genieten
    en lekker cocktails hebt kunnen drinken

5. Snukkie

Snukkie Lid

23 jun 2011
    92
    0
    0
    Hoi meiden,

Lekker van de zondag aan het genieten?

Ik zit me volgens mij vanalles aan te praten en ik voel ook meteen van alles.....pffff gisteren een beetje duizelig, dan denk ik meteen, zou het zo zijn? Maar ja gisteren was het ook benauwd weer bij ons,dus daar kan het ook van komen....
    Ook andere afscheiding dan normaal denk ik.....ook voel ik vanalles in mijn buik, steekjes, zeurderig gevoel.....beeld ik het me in? Misschien wel, want dit is eigenlijk de eerste maand dat ik er zo bewust mee bezig ben......nou ja, volgende week zondag weten we meer ;)

6. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    @Niqi: jammer dat je ongi bent geworden. Waren de cocktails als troost bedoeld? Ik hoop dat ze lekker waren.

@Snukkie: als je er bewust mee bezig bent, valt alles je op. Jij ook nog 7 dagen wachten? Same here als ik van NOD 14 augustus uitga. Dat is het gemiddelde van de afgelopen 3 maanden. Spannend hè?

Ik moet morgen weer aan het werk. Mijn collega secretaresses hebben nu vakantie en dus moet ik het nu voor het eerst helemaal alleen doen en dat terwijl ik nog niet alles van mijn nieuwe baan weet! Ik probeer me er niet te druk over te maken anders kan ik niet slapen. Ik moet positief denken. Veel collega's vrij/vakantie en daarom hopelijk minder patienten op de polikliniek.
    Ben wel benieuwd hoe het morgen zal gaan. We zien het wel.

Fijne avond allemaal!

7. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker (4)
    friesland
    @ Snukkie: Ik snap helemaal wat je bedoeld! Ik ben er ook enorm mee bezig..
    Ik heb erg last van mijn borsten, en omdat ik zo'n test freak ben en niet goed kan wachten ;) heb ik vandaag al een test gedaan, zo één van de kruidvat (2 voor 5euro) En ongeveer na 5 minuten, kan ook iets langer zijn geweest, stond er een duidelijke streep dat de test gewerkt heeft, en een lichte streep in het zwanger vakje! De streep in het zwangervakje kwam niet direct, maar na een paar minuten. Ik heb het wat later afgelezen dan na 5 min omdat ik na het testen enorme buikpijn had en dus op de wc zat voor andere bezigheden :p Maar ik heb de vorige maanden ook wel getest en toen kwam er zelfs na een half uur geen roze streep in het zwanger gedeelte.. Duss ik weet het niet wat het kan zijn..? Pfff wat ben ik zenuwachtig!!! Durf niet blij te zijn, want misschien heb ik wel te laat de test afgelezen, en is het nu dus vals, al zal het nooit langer geweest zijn dan 10minuten.. Ik moet toch nog maar es een test doen, maar ik wacht nu even tot donderdag, mijn NOD dag..

8. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Sar, wat maak je het spannend. Inderdaad kan deze test vals zijn omdat je het later hebt afgelezen. Volgende x binnen de tijd kijken en ik hoop voor je dat je een goede positieve test mag hebben.

Laat je het ons weten hier? Fijne avond.

9. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    friesland
    Jazeker laat ik het weten, jullie zijn de eersten :) (buiten mijn man om natuurlijk ;) )

10. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Pffff...en het weekend is alweer bijna voorbij :( Het gaat ook altijd veel te snel haha! Vandaag heb ik ook lekker niets gedaan! Heerlijk een boek gelezen en adressen verzameld voor onze verhuiskaartjes. Nog 2 weken werken en dan ein-de-lijk 3 weken vakantie! Ben er zo aan toe :D En als we terugkomen, kort daarna de sleuteloverdracht van ons huisje.. Allemaal goede vooruitzichten, kan niet wachten!!

Iedereen nog een fijne avond verder!

11. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Naatje, wat fijn voor jullie dat de vakantie er bijna aan komt en dat jullie daarna de sleutel krijgen van jullie huis. Hopelijk komt er ook binnenkort een positieve test erbij, dan kan 2011 niet meer stuk hè??? Zet hem op!!

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @sar
    na hoeveeltijd heb je hem afgelezen dan???
    mag tot 15min ofzo toch??
    je maakt het wel spannend, voor jezelf en ons :)

13. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi meiden,

@Mayke: ik blijf voor je duimen dat die vervelende hematoom gewoon foetsie weggaat, en dat je beebje kerngezond blijft! Inderdaad lekker rusten en je niet opgelaten voelen omdat je dingen (voorlopig) niet meer zelf kan doen. Het is voor het goede doel hé!

@Sar: ojee, dat is idd zoooo spannend, ik herken het helemaal, hihi! Zal het jou lukken om nog tot donderdag te wachten voor een nieuwe test? Knap hoor dan :)

Ikzelf ben ook van het ongeduldige type dat zich vanalles inbeeldt en zo. Ik ga er ondertussen van uit dat ik bijna twee weken geleden eindelijk mijn eerste eisprong heb gehad, en loop nu sinds een dag of 3 ook rond met allerlei "pijntjes", vooral steekjes onderin, en zo'n buikpijn-ongigevoel. Vanmorgen kon ik het niet meer houden en heb ik een testje gedaan (eigenlijk kan ik pas dinsdag of woensdag eens echt testen, volgens mij is het dan NOD, maar kan het moeilijk zeggen omdat mijn eerste cyclus zo lang duurde).
    Nuja, ik meende dus na 10 minuten een heel vaag roze streepje te zien, maar alleen in bepaald licht en met heel veel turen haha :) Ik ben dan iemand die zo'n keer of 5 nog es gaat terugkijken om zo tot een conclusie te komen, grrr! Nuja, ik ga er maar van uit dat ik ongi word, en zoniet zal ik dinsdag nog es een testje doen.

Liefs,
    Sunnyke

14. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    friesland
    @ miffy: Het was iets tussen de 5 en 10 minuten.. In de bijsluiter staat dat je 5 min moet wachten en dan aflezen en daarna is het niet meer zo betrouwbaar. Ben zo benieuwd! En dit heb ik nog nooit met kruidvat testen gehad, het bleef altijd omo wit, zelfs na lange tijd.
    @Sunnyke: Mezelf kennende kan ik niet wachten tot donderdag haha, ik heb nl nog 2 testen in huis liggen.. Maar ik ga het proberen! Maar voor jou ook spannend zeg!!!!! Ben erg benieuwd!!!!

15. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    hai dames..

Ik reageer ff kort.. Ik ben de afgelopen dagen zo moe geweest dat ik niet op internet kon en ik wilde ff spieken.. Ik reageer morgen uitgebreider maar ff dit:

@ Niqi79: Wat balen dat je ongi bent geworden:(! En je had nog zo je best gedaan met klussen!! Suvves de volgende ronde..

@ Sar; Je bent volgens mij hartstikke ZWANGER!! Bij mij waren de 1e 2 testen van kv (dezelfde als jij) ook na 5 min en 30 sec of wat langer aan dat er een heeeeeeeeeeeeeeele lichte streep kwam! Daarom dacht ik hele tijd:ik mag hier niet vanuit gaan dit is vals.. maar het was echt zo!!!!!!!! Lichtelijk gefeliciteerd! Doe over n paar dagen nog maar eens en je merkt t vershil!!

tot morgrn dames

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @sar
    ik ben het met mayke eens!!
    na 15 min ofzo zijn ze pas echt, echt ongeldig
    maar als jij iets later bent als die 5min is die gewoon nog goed hoor
    volgens heb je dan gewoon een licht positieve test
    ik duim voor een knaltest!!!

17. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    friesland
    Nou dames, wat ik al zei, kan vast niet wachten tot donderdag ;)
    Vanmorgen weer een test gedaan, dit keer een test van Clearblue, en er kwam overduidelijk een plus in het vakje!!!! Dusss ik ben heel voorzichtig heel blij!!! :D
    Jeeeeeeeej!!

18. Snukkie

Snukkie Lid

23 jun 2011
    92
    0
    0
    Joepie!!!

19. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307