ik had dit berichtje helemaal niet gezien wat leuk om te zien!!! hier vliegt ze ook de hele tuin door waar het lukt, een deel is afgezet ivm vijver hier gaat het goed, beetje moe met jou??
hahaha, ik dacht al. Jij reageert altijd best vlot. Moe door de zwangerschap? Hoe reageerden jullie ouders op het grote nieuws? Ps: ik ga nu slapen, val bijna in slaap achter de laptop
Ja, snap er niks van, probeer ook altijd meteen te reageren omdat ik het anders gegarandeerd vergeet ben ook moe omdat ik gister veel krampen had, was best naar, en was ook echt even van slag, dacht even dat mis was en daardoor slecht kunnen slapen vandaag een drukke dag er achter aan Me moeder zat eerst van huh en reageerde heel droog en rustig, en later werd ze helemaal hyper en was ze zoo blij!! Truste!!
ach jee, verder geen last van misselijk zijn of andere klachten? Heb je al een afspraak voor een echo staan? Wel leuk dat je moeder uiteindelijk erg blij was. Had ze het misschien nog niet verwacht? Hoe gaat het met Ninthe? Heb je nog iets van Maaike en xxCriien gehoord? Wilko en Zomer: hoe is het met jullie?
Ja ben wel misselijk, gelukkig nog niet heel erg en wat steekjes in mijn buik maar gelukkig verder nergens last van 10juli krijg ik de eerste echo en 15juli de intake nee ze had het inderdaad nog niet helemaal verwacht dus het nieuws moest even landen, maaar ze was wel positief, betwijfel of iedereen dat zal zijn hihihi als het goed is heb ik komende vrijdag een date met xxcrien, ze is weer terug bij der vriend, en hij is verandert en doet nu erg zijn best uhm mayke had ik van de week ook gesproken weet alleen niet meer zo 123 hoe of wat, kan der wel ff om een zp update vragen
Jeeeeh we hebben net Ninthe zitten lokken met chippies en ze heeft 10 losse stappen gezet!! zoooo blij
@ Ambon, wat leuk dat ze zo lekker buiten huppelt achter haar wagentje aan. Schattige foto's ook. Ik zal eens kijken naar dat boekje. @ Miffy, Wat knap van Ninthe, en heeft ze nu de smaak te pakken? Kan me voorstellen dat je dan wel schrikt. Nu aftellen naar de echo, ik vond dat toen zo lang wachten . Waarom denk je dat sommigen minder zullen reageren? Vinden ze het te snel? Ben benieuwd hoe het met Crrien gaat, wonen jullie bij elkaar in de buurt? Wij zijn gisteren lekker naar Artis geweest, Tessa vond het erg leuk, de apen waren toch wel favoriet. Vandaag hebben we het laminaat op zolder afgemaakt, begint nu echt ergens op te lijken. Het slapen ging eerst weer wat beter maar opeens begon Tessa hysterisch te schreeuwen met slapen, we denken uiteindelijk ook toch verlatingsangst. Zodra je kwam kijken was het goed. Hem soms wel drie kwartier op haar kamer gezeten met haar in mijn armen, legde ik haar terug begon ze gelijk weer. Uiteindelijk maar even laten huilen en dat werd steeds minder en nu gat het weer redelijk maar slaapt ze in ieder geval door.
Wilko, nog van harte met de verjaardag van tessa!!! Ja Ninthe heeft de smaak goed te pakken, als je der een beetje motiveert kan ze door de hele woonkamer al, woonkamer naar keuken is nog net te lang, maar komt vanzelf wel, het is zo leuk!!! ooooh leuk artis!! daar gaan we binnenkort met mijn ouders heen, lijkt me zo leuk!! ben er al in geen tijden geweest ook al woonde we er eerst best dichtbij
Miffy, wat knap van Ninthe dat ze los kan lopen! Kruipt ze ook nog wel veel of is het nu alleen nog maar los? Hoe was je date met Xxcriien? Komt ze nog terug op zp om mee te kletsen of helemaal niet meer? Hopelijk kan haar vriend de verandering volhouden. Dat wens ik haar en hun zoontje wel toe. Over 1,5 week alweer de 1e echo... Wat spannend zeg. Wil je dit keer ook het geslacht weten? Wilko, nog van harte gefeliciteerd met jullie meisje. Haar 1e verjaardag! Hebben jullie een leuke dag en verjaardag gehad? Wat vond ze van alle aandacht?
Ambon, ze kruipt ook nog wel veel hoor, kruipen is nog steeds sneller, maar ze begint steeds meer te lopen, ook buiten en op het gras enz de date met xxcrien is verplaatst naar woensdag omdat ze zaterdag jarig was en erg druk was met voorbereidingen dus woensdag pas hihihi ja nog anderhalve week pffff lijkt nog tijden te duren hhihihi, kan me niet herinneren dat het vorige keer allemaal zolang duurde hihi we twijfelen nog over het geslacht omdat ik het vorige keer ook eigenlijk niet wou weten maar manlief wel, en dit keer mag ik beslissen wat we doen
miffy, leuke date gehad met XXcriien? Hoe gaat het met Ninthe? Jada vermaakt zich goed met haar loopkar buiten en binnen. Aan de handjes loopt ze ook steviger en ze vindt het ook niet meer zo erg als ik af en toe 1 handje loslaat. Ze wil overal wel opklimmen. Van de week was ze al halverwege de trap. Mijn man was er gelukkig bij. Vanmorgen heeft hij een stoel voor haar gekocht en die vindt ze geweldig. Ze klimt er steeds in en uit. Voor buiten hebben we er één van plastic. Die is ook goed gekeurd. Bekijk bijlage 336202 Bekijk bijlage 336203
Ambon, wat een leuke stoel!!! ze zit er ook prachtig op Welke maat schoentjes heeft jada nu?? De date met xxcrien was echt super!!! voelde zoooo vertrouwd en roelof en ninthe hebben heerlijk gespeeld, ik zal zo even foto's plaatsen Met ninthe gaat het super, ze looopt de hele dag door, is zo blij dat het nu lukt we hebben nu ook sinds anderhalve week een nieuwe bank en daar kan ze zelf opklimmen, vind ze zoooo geweldig, komt ze lekker bij ons zitten enz
miffy, wat een leuke foto's. Wat hebben jullie gedaan die dag? Hoeveel maanden is Roelof nu? Hij ziet er goed uit. Hoe gaat het met xxCriien? Komt ze nog weer mee schrijven? Wat leuk dat ze de hele tijd wilt lopen. Is ook handig voor jou nu je weer zwanger bent. Wel goed dat ze op de bank kan komen. Jada probeerde het ook vandaag maar onze bank is nog te hoog voor haar. Gelukkig is ze erg blij met haar stoel. Ze loopt steeds rondjes langs de tafel, klimt dan in haar stoel, staat weer op en gaat weer hetzelfde doen hahaha!! Ze begint ook steeds meer woordjes te zeggen. Erg leuk. Ze heeft maat 18 van schoenen. Die op de foto zijn maat 19, die vielen net zo groot uit als die van 18. Heeft Ninthe ook een kleine maat? Hoe gaat het met jou? Nog misselijk of moe? Bijna echo!! Spannend hoor.....
We zijn bij monkeytown geweest, was echt super Roelof is 10maandjes nu met xxcrien gaat het goed, maar ze is erg druk dus denk niet dat ze hier echt nog komt, FB is ook makkelijker, ze kletst zo af en toe ook bij memkes uit friesland op een fb groep Wat leuk dat ze steeds rondjes loopt, echt lief!! en Ninthe heeft nog steeds 17, waarvoor een deel nog steeds echt groot is, inie mini voetjes hihihi ik ben wel moe, maar gelukkig niet echt misselijk, nog maar 2nachtjes
monkeytown, nog nooit van gehoord. Is dat zoiets als ballorig? Een binnenspeeltuin? Roelof is groot! Of lijkt dat zo omdat Ninthe ook niet zo groot is? Dat zitten is wat. Komen we 's morgens beneden, zeg ik dat ik eten ga maken voor ons. Zegt zij 'zitten'. ze wil alleen maar zitten, lopen, zitten, etc. hahaha Vandaag kwam ze met haar boekje bij mij. Wou ze samen lezen. Echt leuk dat ze dat doet en bezig is met woordjes leren. Lijkt mij best moeilijk om maat 17 te vinden als 1e stapschoentjes. Ik had met maat 18 al niet veel keus. De leukste schoentjes beginnen pas bij maat 20 vind ik. Hoe ging de echo vandaag? Was je zenuwachtig van te voren? Hebben jullie nog vakantieplannen? Wij gaan volgende week weg. Wilko, hoe is het met jou?
Ambon, Roelof weegt ietsje meer en ninthe is ietsjes langer nu, pffff de eerste stapschoentjes waren Drama!!! die we nu in 17hebben zijn nog vrij groot..... ik was echt mega zenuwachtig!!! bij Ninthe was ik erg ziek en nu eigenlijk niet, voel me totaaal niet zwanger maar de echo was goed en we hebben het hartje zien kloppen
Hoi Allemaal! Ik ben momenteel niet echt actief meer hier. Hoe is het met jullie allemaal? Miffy ook weer zwanger? Super, gefeliciteerd!! Ik ben 6 februari uitgerekend. Ben zwanger geweest van een tweeling, maar 1 verloren. Hierdoor extra controle's. Verder gaat het goed! Bij Linde 32 weken doodziek geweest en nu zelden tot niet misselijk alleen moe! Hoe is het met jou miffy? Wij gaan ook regelmatig naar Monkey town in Groningen. Afgelopen woensdag nog geweest. Groot succes! Abon. wat een GEWELDIGE stoel heeft Jada! Waar heb je die vandaan als ik mag vragen? Hoe is het verder met je? Ik voeg nog een foto toe van Linde toen ze 1 werd. We hadden een zaaltje gehuurd Linde loopt sinds 3 weken helemaal zelfstandig en gaat als een speer! Fijn weekend! Wij gaan morgen een dag met zn 3en naar schiermonnikoog! heerlijk! groetjes
Hey zomer, hier gaat het goed!! tot nu toe weinig misselijk, alleen als ik er vroeg uit moet, dat was bij Ninthe wel heel anders ik ben ongeveer 20februari uitgerekend, dus 2weekjes na jou Wat een leuke foto's!! en ook al los lopend dus, leuk he??