Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Wat een rust hier,
    iedereen lekker aan het genieten van vakantie of het lekkere weer??

2. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Allemaal,

ik lees nog wel steeds mee maar vond vanaf telefoon reageren niet fijn. Wat leuk dat Miffy en zomer zo dicht op elkaar uitgerekend zijn.
    Trekken jullie het nog een beetje met die warmte?

Wat een leuke foto's zijn er ook weer geplaatst zeg.

Wij hebben een heel klein nieuwtje. We hebben voor eind augustus een afspraak in het ziekenhuis staan met de gynaecoloog omdat we nog met veel vragen zitten over een eventuele nieuwe zwangerschap. We wachten dan nog heel even af en willen dan proberen om weer zwanger te worden. Aan de ene kant vind ik dat ook wel moeilijk, ik geniet nu zo van deze kleine meid maar aan de andere kant vind ik het ook wel leuk als ze nog niet te oud is als er een broertje of zusje komt. Ook gezien het de vorige keer een half jaar duurde om zwanger te worden (niet dat dat wat zegt :D).

Houden jullie kleintjes de warmte een beetje uit? Tessa vindt het niet echt wat. We zijn vanmorgen even naar een plas hier in de buurt geweest en ze kroop heel snel het water in. Ze was na een uurtje spelen zo moe dat ze op de fiets in slaap was gevallen.
    We hebben zo'n UV pakje, heerlijk, hoedje op en lekker spelen in het zand. Nu heel goedkoop bij de kruitvat.

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    hey wilko,
    Wat leuk dat jullie ook voor een 2e willen, en goed dat je een afspraak bij de gyn hebt gemaakt!!

ik heb helaas wel last van de warmte, word er flink misselijk en beroerd van
    dus ik zit een beetje aan huis gekluisterd op het moment....
    Gelukkig heeft Ninthe er niet zoveel last van, die vermaakt zich wel binnen of buiten, zwembadje staat er ook dus genoeg te doen

oooh ik wou ook zo een uv pakje maar hier hadden ze geen kleine maatjes meer, pas vanaf 92 of 98 en daar verzuipt ninthe echt nog in, schiet niet op hihi

4. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Ze vallen echt klein hoor miffy. Tessa heeft 92, die zit iets te ruim. Vandaag heeft mijn Moeder de 80 gehaald omdat ik een.extra voor vakantie wilde, ben benieuwd of die past.

Hopelijk wordt het na woensdag ietskoeler. Gaat het potje ook nog goed?

5. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Maat 80 past bij ons ook anders had ik hen graag naar je opgestuurd Miffy. Ik heb nog voor je gekeken maar hier hebben ze ook geen 80 meer. Hema heeft ook uv kleding, hele leuke felle kleur.

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Ja maar 92/98 word het hem voor ninthe echt niet, ze zit in 74, romper 74/80 zijn nog steeds te groot
    maaar hema dus!! ga ik daar nog ff kijken
    thnx voor de tip :D

7. Joyce583

Joyce583 Lid

9 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, hier druk aan de klus.... In het huis, al het houtwerk aan het schilderen, deze week mn eerste nod maar uit verhalen lees ik dat het wel even kan duren dus afwachten maar. Ik hoop dat het snel komt! Of niet en dat het raak is hahahha groetjes allemaal!

8. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    hoi meiden, was al weer terug van de vakantie afgelopen week. Wat hebben we het mooi gehad zeg!! Lekker weer, leuke dingen gedaan en een nieuwe stacaravan om te slapen.

Zomer, wat een leuke foto's! Heeft ze een speelhuisje gekregen voor haar verjaardag? Wat leuk dat ze al loopt.
    Die stoel van Jada zag mijn man bij Leenbakker te koop staan.
    Het is een echte pronkstuk. Het zitkussentje hebben we er uit gehaald zodat ze er goed op kan klimmen, anders is het te hoog.

Wilko, wat leuk voor jullie dat jullie weer voor een 2e willen gaan! Wel goed van een afspraak bij de gyn. Wij zouden graag begin 2014 ook weer voor een volgende gaan maar ik wil eerst wat zekerheid hebben qua werk. Of in ieder geval genoeg WW-rechten hebben opgebouwd zodat ik wel inkomsten heb als ik werkloos ben. Ik heb nu al 3 weken niet gewerkt in het ziekenhuis omdat het rustig is en helaas is mijn WW nu afgelopen. Dus ook geen inkomsten.

Jada is deze week gaan lopen nadat ze al een tijdje aan 1 vinger liep. Ik vind het geweldig om te zien dat het meteen zo goed gaat. Ben helemaal trots!!

Miffy, hoe voel je je nu? Nog last van de warmte?

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ambon,
    wat leuk dat jullie mooi weer op vakantie hadden!!
    zijn jullie in nederland gebleven of naar buitenland gegaan?

Hier veel last van de warmte gehad, en ben ook veel misselijk
    gister had ik hele erge hoofdpijn en kon ik niks meer binnenhouden
    uiteindelijk naar de HAP gegaan voor medicijnen

10. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Hoi iedereen!

Hier weer eens een berichtje van de 'verloren' Naatje ;) Sinds lange tijd weer eens even bijgelezen (wel via iPhone) en las dat Miffy en Zomer zwanger zijn; gefeliciteerd!

Hier zijn de meiden alweer 8,5 maand en doen ze het super goed! Ze tijgeren allebei en bij de oudste zijn al 2 tandjes doorgekomen. Oja daarnaast zijn het ook 2 boefjes hoor haha!

Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ik hier weer actief zal zijn, maar ik heb ook Facebook. Op FB ben ik erg actief en kan je ook op de hoogte blijven. Mocht iemand m'n FB willen hebben, zie ik dat wel in een pb :)

Groetjes,
    Naatje

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Is het misschien een idee om een gesloten groepje op fb te maken voor ons??
    xxcrien is ook veel actiever via fb
    en mayke volgens mij ook, die spreek ik ook nog wel, dus die kan ik zo uitnodigen eventueel

12. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben via FB ook actief! kijk is dagelijks op. via telefoon.

Dit 'vergeet' ik.

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik heb de groep aangemaakt,
    willen julllie mij een pb doen met jullie facebook naam dan??
    dan voeg ik jullie toe in mijn lijst en nodig ik jullie uit

14. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    goed idee. Het is leuk om dan toch met iedereen contact te hebben. Is het dan ook zo dat het echt privé is wat we dan schrijven? Dat onze vrienden het niet kunnen lezen?

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    de groep is helemaal geheim,
    alleen leden, dit groepje kunnen dus de inhoud zien
    verder kan niemand zien dat je lid bent en er reageert,
    vind ik zelf ook wel fijn :)

16. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hee meiden!

Hier sinds lange tijd weer even een berichtje van Niqi! Ik ben meer actief op FB dan hier, is via de telefoon toch wat makkelijker bij te houden ;). De augustus 2012 mama's hebben ook een geheime FB groep, en daar wordt dagelijks heel gezellig wat afgekletst. Echt heel leuk!

Ik heb net even een paar berichtjes terug gelezen en zie dat Zomer en Mifi weer zwanger zijn: WAT LEUK! GEFELICITEERD!!

Mag ik misschien met jullie meekletsen op FB? Aangezien ik daar dagelijks op kijk (en reageer) en hier nauwelijks meer, zal ik dat wel goed kunnen bijhouden. En ik heb dit altijd een leuk groepje gevonden dus het lijkt me leuk om zo contact te houden. Miffy, ík zal je mijn naam pb'en.

Liefs,
    Niqi

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Zodra je mij als vriendje hebt geaccepteerd niqi gooi ik je erbij :D

18. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Voor mij geldt hetzelfde als de rest, op, fb ben ik veel actiever doordat je daar makkelijker op kijkt. Hier wel veel gebeurd, maar zijn nu lekker nog op vakantie dus zal na vakantie weer wat schrijven :)

Deel Deze Pagina