Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @liefde88
    wij zijn naar Zand geweest in Almere op het strand was heerlijk!!!
    mooi weer en leuke sfeer

2. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    @ miffy Mooi bij mij was het ook echt super gezellig en lekker weer.

kon t weer niet laten om vanmorgen een test te doen. Na 10 min kwam er weer een 2e streepje lichter als die van gister maar wel zichtbaar en een stuk eerder zichtbaar(nog steeds niet binnen afleestijd). Ik wacht t af. Had gister of vandaag ongesteld moeten worden. Nog steeds geen ongesteldheidskrampen dus ik wacht tot woensdag als ik dan nog niet ongi ben doe ik een testje:)

fijne zondag allemaal! xx

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @liefde88
    wat spannend!!!!
    misschien nog een paar daagjes wachten en dan duimen voor een knaltest!!!

4. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Heel erg gefeliciteerd!!!

We sliepen op een luchtbed in een tent, dus was weer eens wat anders om te klussen :D.
    Verder hebben we ook een mooie vakantie gehad, nu nog lekker een weekje thuis.

We wachten nu echt in spanning af.

5. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Hallo dames!
    Nou ik ben er weer, ik zie dat ambonmanise zwanger is!
    Gefeliciteerd meid!

Ik was ook idd zwanger, maar het is weer mis gegaan, dit keer wel met mijn moeder gedeeld. Wat een kutperiode is dit zeg!
    Ik zal de rest van de verhaaltjes eerst even lezen.
    xxx

6. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Ik woon in Leeuwarden, al 2,5 jaar inmiddels, wij willen graag een kleine cruiser, niet zo groot hoor! Maar dat is iets voor volgend jaar hoor;)

7. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Vis ka heel lekker zijn!
    Ik haal altijd scholfilets, maak een beslagje van 150gr bloem, 3 eieren, 2,25 dl water, zout en viskruiden. Bakken in zonnebloemolie en je hebt een heerlijk visje! ;)
    Lekker en gezond!

8. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Zo dames, ik heb alle verhalen gelezen en er is heel veel gebeurd zie ik wel. Hier ook, maar dat heb je in m'n vorige berichtje wel kunnen lezen. Ik had een dikke positieve test! Was zo gelukkig! Na een week ging het echter helemaal mis. De kleine man van mijn vriend was hier een week te logeren en die vergt heel veel tijd en energie. Denk dat het daarom ook mis is gegaan, te gek gedaan met die kleine. We gaan er gewoon weer met frisse moed tegen aan! Ik zal mijn banner ook weer opnieuw instellen, want als het goed is word ik over 4 dagen weer ongie. We hebben er voor gekozen om deze maand maar even rustig aan te doen, alles op zijn tijd.
    Ik zal er vanaf nu weer elke dag zijn!
    Liefs!

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @xxcriien

wat zonde dat het mis is gegaan :(
    dat is wel een flinke tegenslag
    hopelijk krijg je snel een plakbeebje

10. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    XXCriien: dank je wel. Ik ben nog steeds erg blij dat het zo snel gelukt is en dat ik nu weet dat ik zwanger kan worden.

Ik wist niet dat jij zwanger was! Wat naar dat het mis is gegaan. Ik hoop voor je dat je gauw weer zwanger mag worden.

Vanmorgen op het werk voelde ik voor het eerst iets van een soort van buikpijn. Heel lichtjes. Als het goed is, wordt er nu een begin gemaakt van de aanleg van het hartje en het centrale zenuwstelsel. De hoofpijn die ik vrijdag had kon ook nog wel eens door de stijging van hormonen komen.

Ik heb zo'n zin om de sportschool op te zeggen. Ik wil graag naar zwangerschapszwemmen. Hebben jullie enig idee vanaf hoeveel weken je daar mee kan starten?
    De zwangerschapscursus is pas vanaf 24 weken zwangerschap. Dat duurt nog wel even.
    Verder ben ik op internet aan het kijken naar babyspullen. Wat heb ik een zin om die te kopen. :D

Maayke: heb jij al wat dingen gekocht of wacht je daar mee tot je een bepaalde maand zwanger bent?

Voor de wachtenden: ik duim voor jullie. Zet hem op!

11. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    ff snel weer een berichtje moet te werk:)
    ben ongesteld geworden toch raar naar 2 positieve testen!

werkse of leerse of geniet van je vrije dag vandaag xx

12. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @ xxCrrien: wat naar dat het mis is gegaan! Sterkte!

@ Liefde88: het lijkt er dan op dat je een vmk hebt gehad omdat je wel positieve testen had...balen zeg!!

@ Ambonmanise: Ik denk dat het niet uitmaakt hoeveel weken je zwanger bent...Misschien kan je wat informatie opvragen bij het zwembad waar je wilt gaan zwemmen? Wel een leuk idee om te gaan zwemmen trouwens!!

@ Mayke: heb je leuke dagen gehad in Zeeland? Succes vandaag met de nekplooimeting! Houd je ons op de hoogte van de uitslag?

Werk ze allemaal en anders een fijne vrije dag!

13. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    liefde88: wat sneu voor je dat je alsnog ongi geworden bent. Misschien een voortijdige miskraam?
    Hopelijk heb je gauw weer een positieve test in handen.

Ik ben nu al elke nacht wakker. Rond een uur of 4 kan ik niet meer doorslapen. Ik begin al veel te dromen over de kleine. Ik ben nu wel moe en het is nog maar 9 uur geweest!
    Gisteren heb ik een gesprek gehad op mijn werk over mijn werkrooster. Ze wilden mijn vrije woensdag in de 2 weken verplaatsen naar de maandag voor de duur van zwangerschapsverlof van een collega. Ik heb gezegd dat ik het wel wil maar het niet kan en heb haar uitgelegd dat ik 2 jaar geleden een burnout gehad heb en dat mijn lichaam en geest een flinke klap hebben gehad. Sindsdien moet ik oppassen met mijn energiereserve en ben ik blij dat ik die ene woensdag vrij heb om tot rust te komen en energie op kan doen voor de andere drukke dagen op het werk. En als ik die woensdag niet meer vrij ben dat de kans op ziekte dan groot is en dat ik blij ben dat ik gezond ben en dat ook zo wil houden. Dat begreep ze gelukkig wel. Ze vertelde dat zij ook een burnout gehad heeft en begrijpt wat ik bedoel. Toen heb ik haar ook maar verteld dat ik nu 5 weken zwanger ben en dat een zwangerschap ook energie kost. Ze feliciteerde mij, vroeg of ik haar op de hoogte wil houden van mijn zwangerschap en zei dat ik het rustig aan moet doen. En ze gaat een andere oplossing zoeken voor de vervanging van die collega. Ik was helemaal happy na het gesprek. Ik ben voor mijzelf opgekomen en heb mijn grenzen aangegeven!! :):):)

Zouden jullie het ook zo gedaan hebben?

14. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @ Ambonmanise: echt heel goed van je dat je zo voor jezelf opkomt!! Goed dat je je eigen grenzen kent en aangeeft! Fijn ook dat je leidinggevende je zo goed begrijpt!

15. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Niqi: dank je wel. Na die burnout moest ik wel voor mijzelf leren opkomen. Ik wou altijd anderen helpen en alles doen maar dat ging uiteindelijk ten koste van mijzelf.

Ik heb vroeger heel veel gezwommen. Toen ik nog klein was en we in de zomervakantie op de camping stonden ging ik wel 3x per dag zwemmen. Ik voel me lekker in het water en als je zwanger bent voel je je in het water nog een beetje licht. Ik zou daarna ook wel babyzwemmen willen doen zodat de kleine ook van het water kan genieten. Dit kan al va 8 weken stond op de website. Maar morgen ben ik vrij en dan kan ik het zwembad wel even vragen vanaf hoeveel weken zwangerschap je mag meedoen met zwangerschapszwemmen. Ik moet de sportschool ook nog opzeggen en misschien hanteren die wel een maand opzegtermijn.

16. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Veel aan het werk geweest, werk in de zorg, dus niet veel tijd gehad om bij te lezen.

Ik heb inmiddels mijn eisprong gehad 18 of 19 augustus, ik test dit dmv ovulatie testen. Ik test altijd nog een paar dagen extra , zodat je mooi kan zien, dat de testjes lichter worden...of niet...dat laatste heb ik.

De testjes werden eerst lichter, maar is vandaag weer vrij donker..vreemd..

Ik heb dit vorige maand ook gehad, en een paar dagen voor mijn ongesteldheid, wat bloedverlies gehad en die dag een bijna positief ovulatietest. Helaas is dit niks geworden, want werd precies 14 dagen na mijn eisprong ongesteld, ook vrij heftig en lang.

Ik zal een fotootjes plaatjes van mijn testrijtje!

Ik heb 1 september mijn NOD

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ambonmanise
    wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad!!!
    dat scheelt een hoop
    dat zal vast een hele opluchting zijn

18. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Ha dames..

Ik heb alles ff doorgelezen. Zal morgen ff op mijn gemak reageren!

Heb heerlijke dagen gehad in Zeeland.. Lekker bijgekomen en genoten met mijn vriend..

Vandaag nekplooimeting en die was positief. De kans op down syndroom is 1 op 850 en de andere 2 syndromen 1 op 5000! Het hartje van de baby gehoord (zo snel en leuk:)) en hij/zij is flink gegroeid. Nu 6 cm:)!Ik ga nog ff genieten hier met mijn vriend dus ik klets morgen bij..

Wel ff.. @Ambonmanise; heeeeel herkenbaar dat slechte slapen. Doodmoe zijn maar niet kunnen slapen en veel wakker zijn 's nachts.. Het is even wwat weg geweest maar ik heb het nu ook weer..;)!

Tot morgen.

Fijne avond

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @mayke
    wat fijn dat jullie daagjes weg zo fijn waren
    en wat fijn dat de nekplooimeting ook positief was

20. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Fijn dat je lekkere dagen hebt gehad. Mooi dat de meting ook positief was.

Deel Deze Pagina