@Wilko: De testen van kruidvat 2 voor 5 euro vond ik super goed. Deze gaf bij mij positief aan toen ik een paar dagen over tijd was!! Ik ben benieuwd @Ambonmanise: Ik blijf er gewoon vanaf want anders wordt het alleen maar erger. Heb ze zelfs wat onder mijn oor richting mijn hals zitten. Ik was elke ochtend en avond mijn gezicht, creme erop en klaar.. Doe er verder niets aan.. Ik heb zelf nog geen foto van mijn buik gemaakt.. Ik ben zelf klein en al stevig dus ik had al wel een buikje maar die kon ik inhouden als ik wilde, nu niet meer en hij begint echt wel te groeien. Ik wil wel eerdaags de echo's inscannen en dan laten zien hier. Echo's vervagen zelfs na enige tijd dus ik wil ze wel vast hebben.. Dat buikpijn gevoel heb ik ook heel lang gehad.. Wat leuk dat je dan bent uitgerekend.. Laat de kleine dan op de 19e ofzo komen haha of de 23e! Ik ben zelf 17 april jarig!! Wanneer moet je naar de verloskundige? Of had je dat al gezegd? Mijn zwangerschapsdementie begint nu echt op te spelen. Dacht altijd dat het onzin was maar niets is waar. Vergeet van alles. En heb jij niet last van je humeur??? Ik kan uit het niets janken of ik irriteer me aan de kleinste dingen en mijn vriend krijgt het dan te horen.. Haha @Beertjuh87: Welkom hier!! Wat leuk dat je je toevoegd!! Hopelijk amg het bij jullie ook snel raak zijn!! @Niqi79: Op en af buikpijn kan duiden op zwanger.. Maar bind me er niet op vast, wil geen valse hoop geven!!! Ik duim voor je Ik voel me een stuk beter. Alleen nog wat misselijk en als ik van zit naar sta ga dan krijg ik boven mijn rechter oog een scheut pijn tot op mijn voorhoofd. Hopelijk is dat snel weg!! Fijn weekend nog dames
beertjuh: welkom hier. Ik ben 9 april gestopt met de pil. Ronde 1 en 2 hadden een cyclus van 28 dagen, ronde 3 was zelfs 37 dagen en bij ronde 4 heb ik eerst de 37 dagen afgewacht en toen had ik een positieve test. Ik heb in ronde 3 en 4 ovulatietesten gebruikt zodat ik wist wanneer de kans het grootst was. Veel succes met zwanger worden. mayke: ben blij dat je je weer beter voelt. Ik ben tijdens mijn burnout 2 jaar geleden 10 kilo aangekomen (kon niet meer lopen en had nog wel dezelfde eetlust, dus alles werd opgeslagen in vet). Daarna had ik geen spiermassa meer en moest ik alles opnieuw leren: lopen, fietsen, sporten. Mijn conditie was nu wel vooruit gegaan dit jaar maar de kilo's zijn er nog niet af en nu ga ik ook nog groeien. Ik ben maar 1.60 m en weeg nu 75 kilo. Ik hoop niet dat ik teveel zal aankomen tijdens de zwangerschap. Die kilo's moeten er ook allemaal weer af. Ik hoop wel dat ik borstvoeding kan geven, ze zeggen dat dat ook helpt om de zwangerschapskilo's kwijt te raken. Ik ga maandagmorgen naar de dokter en zal dan een verwijzing krijgen voor de verloskundige. Dan ga ik gelijk bellen voor een afspraak. Hoe eerder, hoe beter!! Ik heb nog geen last van dementie. Ben benieuwd of ik dat nog ga krijgen. Fijne avond allemaal!
hi meiden! wat een ukjes zijn jullie zeg hihi ik ben 1,77 en weeg 67 kilo was vroeger stevig ben 16 kilo afgevallen en hoop dat zo te houden, met dank aan Sonja bakker, ong 3 jaar geleden. Ik heb zo een handbaltoernooi wat de hele dag duurt dus ga me lekker daar een dagje vermaken. Wat gaan jullie allemaal doen vandaag? xx
Ik ben ook 1.63 en woog 3 maanden geleden 70.. Aangezien ik thuis zit, niets doe, gestopt ben met roken en ik aan het lijnen was toen ik zwanger was en gelijk moest stoppen weeg ik nu al 80!!!! Je ziet het nog niet maar het idee alleen al.. Ik ben 3 jaar geleden van de 90 (ja niet schrikken) naar de 70 gegaan en ik heb dit ong 3 jaar netjes in balans kunnen houden. Soms wat eraan maar dat haalde ik er weer af. Heb dit met een gezond "dieet" gedaan wat ikk zelf niets eens een dieet vind. Je kunt het ten alle tijden toepassen en het is mega gezond want je krijgt alle voedingsstoffen binnen. ik was eind mei begonnen met shakes (nog nooit gedaan) om zo snel wat kilo's kwijt te raken zodat ik kon stoppen met roken en dan zou ik daarna wel zwanger raken.. Nou, grappig om dat proberen te denken maar het is dus allemaal andersom gegaan!! Zit er echt mee maar mijn vriend zegt dat het wel goed komt! Hij zegt: geniet er nu maar van, die kilo's krijg jij er daarna echt wel weer vanaf! Dus tsja, ik probeer 3x per dag gezond eten maar soms nuttig ik echt wel wt lekkers want mijn drang naar een sigaret is er ook nog.... Maar goed, het een of het ander he! Ik heb straks een babyborrel. Pas om 4u en aangezien ik nog niet helemaal fit ben blijf ik tot die tijd lekker gooische vrouwen kijken!! Fijne zondag!
De gewone testen wel, maar vroegtesten had ik niet zulke goede ervaringen van gelezen, maar 2 voor 5 euro? Hier hebben ze volgens mij alleen 2 voor 10. Welkom Beertjuh We hebben wel een leuke trouwdag gehad, gewoon taarten gebakken (handig als je een man hebt die heerlijke appeltaartn kan bakken ) en wat hapjes. We hebben nu nog geen test gedaan, Vandaag is dag 28 van de cyclus. Ik wil morgen het liefst nog even afwachten en als het lukt nog tot dinsdag wachten omdat ik dan gewoon vrij ben. We he
Goedenavond allemaal, Liefde88: wat knap van je dat je zoveel kilo's kwijt bent geraakt met Sonja Bakker. Ik heb deze zomer bij een voedingsdeskundige laten uitrekenen hoeveel ik op een dag at. Ik zat maar op 1000kc per dag!! Dat is net zoveel als een crashdieet. Vandaar dat mijn lichaam ook geen kilo's kwijt wilt, die is al blij dat er iets binnenkomt en slaat het mooi op als vet. Na mijn zwangerschap zal ik dan ook weer beginnen met sporten en meer eten. Op dit moment eet ik niet veel. Ik hoef niet over te geven, maar dat gevoel zit wel in de keel. Ik eet daarom maar kleinere porties over de dag. Wilko: wat handig als je man lekkere taarten kan maken. Mijn man is bakker en die kan dat ook maar zal het niet zo gauw thuis doen. Misschien wel als er een kleine in huis rondhuppelt. Bij de kruidvat heb je van het kruidvatmerk een zwangerschapstest in een onopvallend doosje waar 2 stuks in zitten. Die kosten echt maar 5 euro's. Probeer die maar eens op je NOD. Gewoon volhouden tot dinsdag. Heb je een goed gevoel erbij? Mayke: heb je een leuke babyborrel gehad? Hadden ze iedereen in 1x uitgenodigd? Hoeveel weken is de kleine die geboren is? Mijn zus is morgen uitgerekend en gaat ook een babyborrel houden maar dan alleen voor alle buren en evt. kennissen. De naaste familie mag gewoon op kraamvisite komen. Ik heb gisterenmiddag na het eten een uurtje geslapen op de bank en vanmiddag ook weer een uurtje geslapen. Zo moe ben ik! Als het even kan, probeer ik er wel aan toe te geven. Het is ook niet niks wat er in je buik gebeurt. Morgenvroeg naar de dokter en dan de verloskundige bellen. Ik hoop gauw voor een echo te kunnen komen. Ik ga nog even tv kijken en dan lekker slapen. Fijne avond nog!
een babyborrel?? dat is dus na de geboorte van een baby, soort kraamborrel ofzo? ik heb er nog nooit van gehoord ik heb steeds meer zin om te testen dus ik ga morgen alvast testen kopen want ik hoop toch op een posi test en heb allerlei kwaaltjes dus het kan altijd!!! verder rustig weekend gehad was erg moe....... dus eigenlijk niks gedaan
Hallo allemaal, Niqi79, dank voor het linkje. Ik afgelopen weekend jullie verhalen gelezen, van begin tot eind. Wat maken jullie veel mee! Graag zou ik met jullie meewillen kletsen, maar ik maak nog niet zoveel mee. Wij zijn 2 april gestopt met de pil. De eerste 3 cyclussen netjes 29 dagen, daarna 16? dagen. Na een kuur provera nu hopelijk een nette cyclus, we wachten het rustig af. Even kort over mijzelf, ik ben 30 jaar, mijn man is 31. We zijn in maart getrouwd, maar al 13 jaar bij elkaar.. Miffi en Wilko, wat spannend dat jullie snel kunnen testen. Hopelijk goeie berichten Niqi17, ben je nog steeds niet ongi?? Ambonmanisa en Mayke1717, van harte gefeliciteerd! Groetjes
@phis wat leuk dat je zoveel hebt nagelezen het was nogal al wat he???? welkom hier!! en hopelijk mag jij ook snel met blije berichten komen
@Phis, welkom hier. Ik ben 29 jaar en mijn man is 30 jaar. Wij zijn op 9 april gestopt met de pil (na 12 jaar gebruik). Ik had 2 cyclussen van 28 dagen, 1 maand van 37 dagen en de 4e maand weet ik niet omdat ik toen die 37 dagen heb afgewacht. En toen was ik zwanger. Het kan dus heel snel gaan. Wij hadden het zelf niet zo snel verwacht omdat mijn moeder er 4 jaar over deed en mijn zus 2 jaar. Ik had dus zelf verwacht dat het wel een jaar zou duren. Maar het is heel erg welkom hoor. Wij zijn straks in april 13 jaar samen en in maart straks 8 jaar getrouwd. Ik ban vanmorgen naar de huisarts geweest, hij heeft mij lichamelijk onderzocht, longen waren goed en bloeddruk was ook goed. Hij gaat nog kijken naar mijn medicijnen die ik voor mijn astma nodig heb. Dat hoor ik dan nog van hem. Na de verwijzing voor de verloskundige heb ik gelijk gebeld naar het ziekenhuis en ik mag op donderdag 15 september komen voor een echo!! Joepie, net de dag voordat ik 30 jaar word. Ik kan niet wachten tot het zover is. Voor zover even een update. Ik ga weer gauw aan het werk. Fijne dag allemaal!!
xxCriien: wat een week heb je achter de rug zeg. Rust maar goed uit deze week en probeer te ontspannen en leuke dingen doen voordat je weer naar school moet. Het komt vanzelf wel een keer goed. Heb je wel weer zin om naar school te gaan? Ik ben blij dat ik er vanaf ben. Ik heb vorig jaar nog een avondstudie gedaan (naast mijn fulltime baan) waarvoor ik 1x per 2 weken een avond naar school moest en in mijn vrije tijd moest leren en huiswerk maken. Gelukkig is dat achter de rug. Hoe lang moet jij nog naar school?
@Wilko; ja die testen bestaan echt. Ze liggen een beetje weggemoffeld vind ik maar het doosje is wit, kruidvat merk.. Ik vond ze erg fijn. @Ambonmanise/Miffy: Een babyborrel doen sommige mensen een aantal weken nadat de kleine is geboren, zo heb je geen maanden kraamvisite over de vloer. Mijn vriend is zzp'er en heeft de afgelopen maanden in Den Bosch een huis verbouwd voor een multimiljonair.. Nou dat was er wel aan af te zien gisteren: Wat die kleine voor de babyborrel had, wil ik nog wel voor mijn bruiloft. Onze auto werd geparkeerd, alles was tot in detail aangekleed, een jazzband, een soort buffet met koks die verse beenham, rosbief, kreeft enz aan het klaarmaken waren, iemand kwam de hele tijd langs met oesters etc.. Haha! Maar ik kreeg om 19.30 een bloeding (wss te lang rechtop gezeten) en ik wilde naar huis. Maar goed, de baby was 8 weken en die heb ik heel even gezien, de nanny was daar gewoon mee boven. Dus tsja, voor wie doe je het eigenlijk he!.... @Phis; Welkom! Leuk dat je zoveel hebt bij gelezen.... Ik ben 24 en mijn vriend is 38! Bij ons was het ronde 1 raak! Of 2? Iig 15 april gestopt, 19 mei ongesteld geworden en daarna niet meer! @Ambonmanise; wat fijn dat je dan naar het zkh kan! Leuk leuk leuk!!! Ik ben benieuwd hoor! @XXCrien: Wat een rot week heb je gehad, maar nu is het gelukkig weer een nieuwe week; Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Hoe oud ben je eigenlijk, omdat je schrijft jong te zijn. Enwat voor opleiding ga je doen? Balen dat je eisprong dan is zeg, maar gewoon die ochtend voordat je weggaat nog klussen. Sperma blijft immers 72 uur "goed".... Ik lig alweer de hele dag plat. Na de bloeding van gisteren voel ik me niet helemaal goed. Ach ja, morgen weer een nieuwe dag
Mayke: Wauw, wat een luxe babyborrel. Dus zo doen de miljonairs het!! Wel jammer dat de baby boven was ipv beneden. Ik neem aan dat de visite ook voor de baby komt. Zou je zelf ook wel een babyborrel willen geven nu je gezien hebt hoe zoiets eraan toe gaat (wat minder luxe dan?) Wat vervelend dat je weer een bloeding hebt gekregen, ben je op de terugweg gaan liggen in de auto zodat het kon stoppen? Hopelijk krijg je er niet zo veel meer. Je begint er al haast aan te wennen of niet?? Heb jij al een foto van een echo?
@mayke wauw wat een luxe baby borrel klinkt erg leuk, alleen jammer van de bloeding ik zou woensdag ongesteld moeten worden en kon niet wachten met testen dus net na een trein/busreis van 4 uur en weinig drinken een test gedaan wat vinden jullie??
@ Miffy: wauw, dat is gewoon een super positieve test!!! Gefeliciteerd!!!! Wat gaaf!! @ Phis: leuk dat je dit forum gevonden hebt! Nu kan je gezellig met ons meekletsen! Hopelijk werkt de kuur provera en krijg je weer een mooie cyclus en ben je snel zwanger! @ Mayke: wel leuk om een keer zo'n luxe "baby"borrel mee te maken! Idd jammer dat de baby niet zoveel te zien was... Balen dat je weer een bloeding hebt gehad gisteren. Hopelijk was dat de laatste!!! @ Ambonmanise: leuk dat je de 15e al voor een echo mag komen. Dat is dan alvast een leuk verjaardagscadeautje! @ xxCrrien: wat een heftige week heb je weer meegemaakt. Hopelijk wordt deze week wat rustiger voor je! Geniet nog maar lekker van je laatste vakantieweek! Ik ga door naar ronde 3. Ben gisteren ongesteld geworden helaas...heb wel weer netjes een cyclus van 27 dagen, daar ben ik dan wel weer blij mee. Maar ja, toch wel weer balen dat het niet gelukt is... Zal nu eerst even mijn handtekening aanpassen. Fijne avond!!