Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    @Miffy, dat ziet er wel heel goed uit, wat super

@ phis, welkom.

Wij konden ook niet langer wachten en hebben toch net een test gedaan, maar niet positief jammer genoeg. Dus we wachten nog maar weer even af.

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @wilko
    ooooh wat jammer!!!!
    **knuff**

3. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Miffy, Gefeliciteerd!!!!! Dit is een vette positieve test!
    Hoe voel je je? Had je zelf al het idee dat het + kon zijn? Voelt het nog een beetje onwerkelijk? Ik zat de 1e week op de wc nog steeds te speuren naar tekenen van ongi en dat kwam maar niet. Ik ben er nu wel overheen.

Niqi: wat jammer dat je ongi bent geworden. Had je er zelf al op gerekend?

Wilko: het kan zijn dat je cyclus dit keer langer duurt of dat je nog een paar dagen moet wachten op een positieve test. Weet je ook wanneer je eisprong is geweest? Ga je deze week nog een keer testen?

Ik was vannacht alweer om 3 uur wakker. Helaas ben ik dan overdag wel erg moe door die gebroken nachten. Maar ik heb geen last van misselijkheid en dat zou ik dan gelijk in het begin gehad moeten hebben volgens de huisarts. Laten we het zo houden. Mijn moeder heeft 4 maanden moeten overgeven toen ze zwanger was van mijn zus en mijn zus heeft beide zwangerschappen in het begin flink moeten overgeven. Misschien krijgen wij dan wel een jongetje.

Willen jullie weten wat voor geslacht de baby is?
    Op dit moment willen wij het wel weten omdat we dan gericht spulletjes kunnen kopen. Ik vind dat wel makkelijker.

4. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    miffy wat een geweldig nieuws zeg!!!! een dikke vette streep! wauuwww! had je het verwacht? geniet er lekker van!
    @ wilko ik zou toch nog even wachten als ik jou was. Ik heb ook geleerd van vorige maand dat ik niet meer voor me nod ga testen en dat ik pas ga testen als ik 4 dagen overtijd ben.

Ik ben lekker vrij vandaag en ga zo naar een vriendin die heb een kleintje van 4 maanden zooo schattig en vanavond naar een vriend haar babytje word bijna 1. Dus een heerlijk babydagje vandaag! kan ik alvast oefenen hihi.
    Wij zijn lekker aan t klussen en hoop dat t deze maand raak is en dat t ook blijft zitten:)

5. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    liefde88: ik zie dat je over 7 dagen je eisprong hebt. Gebruik je ook ovulatietesten? Je kunt die nu nog gebruiken. Dan kun je nog een beetje gericht klussen als je dat wilt natuurlijk.

Een prettige babydagje!

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ambonmanise en liefde88
    aan de ene kant had ik het niet verwacht dat het raak zou kunnen omdat we afgelopen maand vrij weinig geklust hadden
    maar ja me borsten/tepels werden zo gevoelig en ik had allerlei steekje in mijn buik
    denk toch maar een testje doen
    en dan zo knalpositief :O:O
    ik stond helemaal te trillen

7. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een update, zit 2 dagen voor NOD, steeds last van boeren (sorry) zere borsten en steken....dacht al helemaal tis niks! Maar toch testje gedaan....en ZWANGERRR!!!!!

8. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    zomerrr wat een fantastisch nieuws zeg super! het gaat goed in ons clubje heel veel positieve berichten!! Nu ik nog:(

@ambonmanise
    Nee gebruik geen ovulatietesten die wil ik pas gaan gebruiken als ik ongeveer binnen 8 maanden niet zwanger ben! probeer wel iedere ochtend te tempen soms vergeet ik t een paar keer maar weet wel ongeveer wat mijn temperatuur is!
    En ik en mijn mannetje klussen om de dag dus dan moet t wel goedkomen toch!! afgelopen maand ook gelukt alleen t vruchtje bleef niet zitten:(
    duss ik hoop zo dat t deze maand raak is... we zullen zien...

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    gefeliciteerd zomer!!!

@liefde88
    jij bent ook vast snel aan de beurt!!!!
    gaat helemaal goed komen

ik heb net even een clearbleu digitaal gekocht
    kon het niet laten
    meteen gebruik :D
    begin het steeds meer te geloven :D
    vind deze test ook zo mooi hihihihi

10. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    waaauuuuww!!!!

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik sta hier echt vreugdedansjes te doen :D:D
    het begint eindelijk echt tot me door te dringen
    en kan niet stoppen met laggen :D:D

12. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    @ Miffy,
    Tja nu kun je er zeker niet meer onderuit dat die positief is :D Gefeliciteerd.

Ik zou gister of vandaag ongesteld moeten worden maar nu nog steeds niets. We waren de gebruiksaanwijzing van de test van gister kwijt die heb ik net gevonden en blijkt dat we de test niet helemaal goed hebben gedaan, te kort er in gehouden. Dus we wachten gewoon nog even een paar dagen af. Ik had 15 augustus een positieve ovulatietest.

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ooooh spannend
    dan zou het nog zomaar kunnen
    dat die gewoon te weinig urine heeft gepakt
    als je menstruatie uitblijft wanneer ga je dan weer testen??

14. Phis

Phis Lid

16 aug 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Miffy en Zomer, van harte gefeliciteerd, super gaaf!!!

@Wilko, Spannend zal voor je duimen.

Ik ben gister ongi geworden, een cyclus van 26 dagen,als ik de doorbraakbloeding als laatste menstruatie tel.
    Gaan voor de volgende ronde!

15. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Zomer: van harte gefeliciteerd!!!

Yes, 2 zwangeren op een dag. Dat is knap werk.

Miffy, ik liep die dag dat ik positief getest had ook de hele dag met een grijns op mijn gezicht. Ik dacht dat iedereen kon zien wat voor nieuws ik had. Zo blij en ondersteboven was ik.
    Nu ben ik nog steeds blij maar ik wacht tot de echo, dan zien we onze kleine voor het eerst. Dat wordt vast een leuk moment.

Gaan jullie de dokter ook inlichten dat je zwanger bent?
    Ik mocht pas in de 6e zwangerschapsweek bij hem komen en dat was gisteren. Hij heeft een kleine check up gedaan, mijn medicijnen voor mijn astma aangepast en een verwijzing meegegeven voor de verloskundige. Op 15 september mag ik er naar toe.

Ik ben benieuwd of jullie wel kunnen slapen vannacht door de opwinding. Laat morgen nog even horen hoe het is met jullie.

16. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Wat jammer voor je. Hopelijk volgende maand een positieve test voor jou.

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    afgelopen nacht geen oog dicht gedaan
    zat de hele nacht te fantaseren
    en werd vanochtend dolgelukkig wakker :D
    hopelijk mag dit gevoel nog even duren :D

18. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Wat jammer phis.

Denk dat we tot vrijdag in ieder geval afwachten.

19. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @ Zomer: ook gefeliciteerd!! Geniet ervan!

@ Phis: wel fijn dat je nu weer een mooie cyclus hebt! Op naar een vruchtbare ronde!!

@ Wilko: spannend hoor! Ben benieuwd of je zwanger bent!

Ik heb de digitale ovulatietesten van CB besteld en ben mijn temperatuur aan het bijhouden. Hoop dat ik de zwangeren hier nu maar snel mag volgen ;).

Fijne dag allemaal!

20. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

@Miffy en zomerr123: GEFELICITEERD!! Het lijkt wel een babyboom hier hahahaha!! Allemaal forum baby's ;)!!!!!!

wanneer zijn jullie dan ong uitgerekend???? hahahhaha.. Ik vind dit geweldig alleen balen voor de meiden die nog niet deze vreugde mogen hebben!! Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie snel mogen volgen.. Kunnen we straks als onze kroost geboren is daar weer over verder babbelen;)! Heerlijk dit!!!!

Ik heb de afgelopen dagen veel plat gelegen i.v.m. bloedingen!! Of ik nu plat lig of niet het komt er gewoon leuk uit.. Volgende week dinsdag moet ik gelukkig naar de gyn!! Wij willen het geslacht wel weten. Makkelijk voor cadeautjes en inrichten van kamer en kleertjes. Ik vind dat gericht kopen wel zo leuk:)! 21 okt. hebben we de 20 weken echo!!

Dames; geniet van de roze/blauwe wolk en voor alle anderen: klussen en ik hoop echt dat het zo raak mag zijn!!!!!

Deel Deze Pagina