@mayke zover ik nu uitgerekend heb op internet kom ik uit op 9mei dus als het 15dagen later komt, kan het op mijn verjaardag komen hahahahahaha ik ben zelf een maand te laat geboren en mijn vriend een week en ze zeggen dat baby's dan ook vaak later komen dus we gaan het allemaal zien, eerst de 12weekjes halen ik heb vandaag ook de HA opgebeld en mag er volgende week donderdag heen, ivm vakantie kon het niet eerder omdat ik geen spoed ben en dat is ook niet erg de assistente die ik aan de telefoon had zei dat de HA dan even bloeddruk checkt en ze bloed gaan afnemen en ik dan doorverwezen word naar de verloskundige voor een echo enz spannend allemaal zeg !!
Hoi Mayke Ik ben 6 mei uitgerekend, en heb vandaag de verloskundige gebeld! Erg spannend allemaal! Ik ben een weekendje weggeweest, dus nog geen tijd gehad om alles bij te lezen, dit ga ik morgen, als ik vrij ben eventjes doen! Het is nog wel heel onwerkelijk!! Vanmorgen om half 7 al klaar wakker! kon gewoon niet meer slapen! Last van steken als ik hoest of traploop, dit kon geen kwaad zei de VK, dit is ws bandenpijn. Verder voel ik me goed! Voor iedereen die nog wacht, of door is naar de volgende ronde, toitoi! Ik duim voor jullie!
Hallo allemaal!! Niqi: ik hoop dat het gaat lukken met de ovutesten. Je kan nog zo mooi een positieve ovutest hebben en dan binnen 24 uur gaan klussen, je lichaam moet het werk doen. Het is altijd een wonder als het raak is. Miffy: ik had het al verwacht. De adrenaline stroomt nog door je aders van de opwinding. Wat gek hè dat er zoveel door je heen gaat als je een positieve test in handen hebt? Goed van je dat je al een afspraak hebt gemaakt bij de huisarts, het stelt niet veel voor zon gesprekje en onderzoek. Hij vroeg of ik al foliumzuur slikte en of ik klachten had. Toen heeft hij mij onderzocht en heeft hij mijn medicijnen aangepast voor tijdens de zwangerschap. Wilko: nog even volhouden. Het is bijna vrijdag. Mayke: dus de bloedingen gaan gewoon door ook als je ligt? Nu heb je zeker dikke maandverband voor of niet? Lijkt mij geen pretje hoor met die bloedingen. Het is dan wel moeilijk om van je zwangerschap te genieten. Met de 20weken echo kun je het geslacht zien of al eerder? Zomer: licht jij je huisarts niet in over je zwangerschap? Wat is de reden dat je gelijk de verloskundige hebt gebeld? Heb je die steken ook linksonder bij je lies of ergens anders? Ik zie aan je pendel dat Gimena het goed had bij jou. Wist je al dat zij gestopt is omdat ze vervelende mails kreeg? Ze is nu geen lid meer. Ik had haar ook gevraagd om een pendel en later toen ik wou doorgeven dat ze het niet goed had zag is dat ze weg is. Bij mij heeft Lautjuh het goed geraden, maar ik kan haar ook nergens vinden. Misschien omdat zij ook zwanger is??? Ik heb vandaag mijn spijkerzwangerschapsbroek aan omdat ik mijn skinny jeans niet meer lekker vindt zitten. De knoop doet zeer in mijn maag. Gelukkig valt het niemand op hier op het werk. Ik wil nog zeker wachten met het vertellen tot na de echo. Alleen mijn leidinggevende weet er van en die zegt gelukkig niks tegen de anderen. Fijne dag allemaal!!
Hoihoi Ik heb de huisarts ook gebeld,die heeft het in mijn dossier gezet en moest toen de vk bellen, huisarts doet zelf verder niks. Deste
Hoihoi Ik heb de huisarts ook gebeld,die heeft het in mijn dossier gezet en moest toen de vk bellen, huisarts doet zelf verder niks. De steken konden geen kwaad,hoort erbij
@ambonmanise ik slik al een tijdje foliumzuur, dus dat is goed ben erg benieuwd hoe het nu allemaal gaat, en heb al zin in de echo @zomer ik heb ook last van die steken/steekjes net liepen we door de stad en toen werd het wat erger aangezien alles daar scheef loopt weet je al wanneer je voor intake enz naar de verloskundige mag??
@ miffy en zomer! DAMES GEFELICITEERD! Ik had gister de hele dag geen internet, nu net pas weer! Ik ben zo blij voor jullie! Nu ik nog! @ mayke en ambonmanise! Ik ben 20 jaar jong, woon in Leeuwarden en moet nog 3 jaar naar school voor ik mijn opleiding klaar heb. Ga beveiliging doen. Begin daar 6 september dus mee! Heb er super veel zin in! Heb een jaar gewerkt, maar dat was toch niet echt mijn ding nog, omdat ik uitzendkracht was. Dus weinig werk op een gegeven moment. Dus ben blij dat ik toch nog de stap durf te zetten met een opleiding te beginnen! Oh meiden, ik voel me zo gelukkig vandaag! Allemaal goed nieuws, het zonnetje schijnt! Heerlijk! Hoop dat jullie met mij dit gevoel hebben! Ik zal nu even de stad in, 20 september is mijn vriendinnetje uitgerekend en ze vroeg mij haar blije dozen op te halen. Dus dan doen we dat maar! Een fijne dag schatties!
Hier schijnt de zon ook, om blij van te worden weet niet zo goed wat er met mij gebeurd, dinsdagochtend ongi maar niet veel. daarna niets meer. Af en toe een bruine veeg (sorry, beetje onsmakelijk). had vanmiddag een steek in mijn rug, voel mijn buik wel, maar niet zoals het met ongesteldheid is. Zal het wat zijn of laat ik mij 'gek' maken door alle mooie berichten van jullie? Het is lastig om na te gaan wanneer mijn NOD is, vanwege die kuur. Lastig hoor
Phis, waarom doe je geen test over een paar dagen? Misschien is je eisprong wel later geweest en was dit een innestelingsbloeding. wanneer was je voor het laatst ongi en wat is normaal de duur van je cyclus? xxCriien: het is inderdaad een mooie dag en ze zeggen op het nieuws dat het weer nog beter gaat worden. Ik word daar ook erg blij van, ik heb een hekel aan de winter. Ik kan niet tegen de kou!!!:x:x Vreselijk..
@ ambonmanise Ik durf niet zo goed. Mijn laatste bloeding was 4 augustus, maar door de provera.Mijn cyclus was de eerste 3 maanden 29 dagen en daarna 16 dagen. Ik weet niet zo goed of die 3 maanden nog door de pil beïnvloed waren. Ken mijn cyclus dus niet zo goed. Heb veel gelezen over innestelling, maar dan is de afscheiding roze of bruin.Van mij was het echt rood. Ben gewoon niet goed in wachten,maar vind het eigenlijk ook best spannend. Ik hoop trouwens nog op een indian summer,heb over 2 weken vakantie! Groetjes
@phis dan word het geduldig afwachten is wel erg lastig als je geen inzicht in je cycles hebt sterkte met wachten
Hallo meiden! Vandaag staat een uitje naar Rotterdam op de planning. Mijn pop is alweer 3 weken aan het werk, had alweer zijn nocht (op z'n fries gezegd), dus maar even een dagje weg. Van het weekend kleine Kevin weer! Dus stil zitten doen we niet. Nou is gister ook nog mijn uniform binnen gekomen, dus de tijd van naar school gaan komt nu wel heel dicht bij... Verder gister rare steken in m'n buik gehad, net onder mijn navel. Zal dat ook met mijn PDS te maken hebben? Nou schatties, een hele fijne dag vandaag en wie weet klets ik jullie vanavond wel even bij over mijn dagje Rotjeknor! @phis wachten duurt lang meid. laat je niet gek maken! @miffy ik zag dat jij ook uit friesland kwam, waar uit friesland kom jij als ik vragen mag? xxx
@xxcrien ik woon in de buurt van heerenveen, daar zit ik ook nog op school maar k ben geen echte fries hoor, ben 100% import
@Miffy; Idd wat je zegt; eerst de 12 weekjes afwachten maar ik heb er alle vertrouwen in: 4 vriendinnen van mij hadden allemaal bij hen zwangerschap(pen) een vmk/mk en gelijk de maand daarna zwanger en dan ging het goed. Soms lijkt het wel of je lichaam eerst daaraan moet wennen ofzo! Ik hoefde niet via de ha doorgestuurd te worden maar moest gelijk de vk bellen!! Hoe voel je je verder?? Krijg je nu nog evt. een kijkoperatie na je zwangerschap of helemaal niet meer?? Precies wat je hoopte is nu eigenlijk uitgekomen he! Zou wel leuk zijn als de kleine op je verjaardag komt! @Zomer123: Wanneer moet je naar de vk?? Wat je omschrijft blijf je nog wel ff houden die bandenpijn! Dat heb ik zelfs nu nog af en toe. Als ik me beweeg in bed, dan krijg ik soort pijnscheuten rechts of links onder in mijn buik! Dat is idd bandenpijn! Zelfs wat buikpijn alsof je ongesteld moet worden zit er de eerste weken wel eens bij. Ik heb dat iig wel veel gehad! @Ambonmanise: Ja dat gaat snel he Dat je broeken enz. wat gaan knellen, maar nu is het vooral nog van je darmen die zich verplaatsen en wat opblazen! Ja ik heb voortaan standaard een dunne inlegger in en als ik een bloeding heb heb ik nachtmaandverband of zelfs kraam maandverband. Ik heb in mijn bed ook een celstofmatje al liggen want vaak is het 's nachts en ligt heel mijn bed onder bloed! @Wilco: Ben benieuwd morgen @XxCriien: Wat leuk dat je die opleiding nog gaat doen!! Echt gewoon doen want voor je het weet begin je er nooit meer aan!! Ik hoop voor jou dat het allemaal goed gaat met de opleiding en dat je zwanger mag zijn.. Die steken rondom mijn navel had ik ook toen ik net zwanger was! @Phis; Het kan toch zijn dat het raak is. Ik heb ook de hele tijd helder bloed gehad........ Kunt evt een test doen ondanks dat je niet weet hoe je cyclus loopt of wil je dat niet?? Ik houd ook van de zomer en baal ook echt dat het een klote zomer is geweest. Ik ga soms in de winter wel eens voor een gezichtslamp zitten om toch een soort van uv straling op te doen. Als ik dat een weekje doe dan heb ik weer energie voor 10 Zaterdag schijnt het ook lekker weer te worden!! Ik heb een klote dag! Gisteren klein ongeluk gehad. Iemand wilde me inhalen maar die sukkel reed tegen een lijnbus in! Dus moest hij uitwijken en schraapte heel mijn bumper eraf. Ik kon gelukkig nog naar huis rijden maar schrikken was het wel! is wel zo te maken gelukkig! Gister weer veel bloedingen gehad en vanmorgen een stolsel uitgeplast. Moet dus om 12.00 in het zkh zijn. Gelukkig een tussencontrole want vind het toch eng. En vandaag is de sterdag van mijn moeder. Ondanks dat het "al" 13 jaar geleden is blijft dit een erg moeilijke dag. Straks nog even naar het graf toe. Tsja blijft niet leuk! Maar gelukkig is het een redelijk zonnige dag en mijn vriend is vrij vandaag! Dat is wel fijn! Wel leuk dat we elkaar opvolgen in onze zwangerschap! Zo kunnen we onzekerheden uitten en tips vragen en leuke dingen vertellen! Ik hoop dat de rest ook snel mag volgen!!!! Ik wens jullie een prettige dag toe!!
Hoi, Ik moet 3 oktober naar de verloskundige, hier nemen ze bloed af etc etc, en kijken ze of de zwangerschap verloopt zoals het hoort te verlopen. Er is ook gevraagd bij de VK of ik mee wil doen aan moeder voor moeders, hier heb ik ja op gezegd, en ben daar gisteren ook al door gebeld.....gaat allemaal best snel! ik kan daar eind volgende week al mee starten. Hoe verloopt het verder bij jou?
Hee hoi, klopt ik heb mij 2 x laten pendelen door Gimena, de eerste keer zei ze juli, en de 2e keer, augustus. En augustus klopt! Grappig he! Ik wist niet dat ze gestopt is? Jeetje wat vervelend dat ze van die vervelende mailtjes kreeg!! Zal vast heerlijk zitten de zwangerschapsbroek, vergeleken met de andere broek nu kan je buik lekker zijn gang gaan!
@mayke en zomer hier gaat verder alles goed ben wel erg moe en heb veel last van steekjes in mijn buik maar dat zal wel die bandenpijn zijn die jullie omschrijven? verder wil mijn vriend het nog aan niemand vertellen die vind het allemaal nog reuze spannend en wilt eigenlijk wachten tot de echo dus hopen dat ik die snel krijg hihihihi verder moet ik nog met de gyneacoloog overleggen hoe en wat heb eerst allen de operatie afgezegd en moet de gyneacoloog nog bellen verder hoe en wat maar dat komt wel, eerst genieten
zo zonderde dat ze gestopt is!! ik was 1 van de laatste die door haar gependeld is ze heeft voor mij in de ochtend gependeld en een uur later ongeveer stond er een berichtje dat ze weg was zonde want ze pendelde voor heel veel, zag haar naam regelmatig voorbij komen in handtekeningen en dan loopt dat zo raar
Hallo lievemeiden, Voel mij een stuk sterker u ik al jullie reacties lees. Denk dat ik zaterdag een testje ga wagen, dan is manlief ook thuis. Heb geen bloedingen of iets dergelijks gehad, wel een raar gevoel. Vanmorgen veel geborrel toen ik wakker werd. Verder kan ik niets aan mijn lichaam merken. @mayke, sterkte vandaag meis. Hoe lang het ook geleden is, het is en blijft een gemis!