Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    #581 wilko, 6 sep 2011
    Laatst bewerkt: 6 sep 2011
    Ik ben 26. We zijn net een jaar geleden getrouwd en willen nu dan ook echt graag voor een kleintje gaan.

@ Miffy,
    wat fijn dat ze zo positief reageren. Ook wel een geruststelling denk ik of niet?

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @liefde88
    je bent een dag voor je eisprong het meest vruchtbaar toch??
    dus dan moet het goed zijn toch??

@phis
    blijft dus nog spannend en onzeker :(:(
    vervelend zeg

ik ben inderdaad blij dat ze het op school positief bekijken
    is toch een hele opluchting
    nu nog even beetje doorwerken dat ik in oktober klaar kan zijn en dan kan ik gaan soliciteren en werken enz

3. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Hey meiden!

Hier even een berichtje van mij :) Ben op vakantie en heb niet de tijd op het moment om alle andere berichtjes terug te lezen, dat doe ik wel als ik weer thuis ben ;)

Hoe gaat het hier allemaal? Zijn er weer een paar nieuwe zwangere bijgekomen? Ik ben nog steeds bezig met het bijhouden van mijn temperatuur via FF. Via FF wordt keurig mijn eisprong-dag weergegeven (zie link in mijn handtekening), maar bij een andere wordt helemaal geen kruis oid weergegeven :( Snap dat niet zo goed, maargoed... FF zegt dus dag 19 en zit inmiddels op dag 34 dat houdt in dat mijn LF momenteel al 15 dagen is. Had ergens gelezen dat de LF tussen de 10 en 18 dagen kan zitten dus ik wacht nog even af. Mijn vorige cyclus was ook 41 dagen dus dan zou mijn NOD op 14 september zijn.

Tot zover mijn update!

Groetjes,
    Naatje

4. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    hoi Miffy,

mag ik iets vragen, kom er pas later bij dus al die berichten lezen is zoveel werk.
    heb je er bewust voor gekozen om nu moeder te worden omdat je nog op school zit ?
    woon je al samen ? wat voor opleiding doe je precies ?
    ik vind het heel mooi dat je vroeg moeder wordt

5. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Oh wat leuk! Allemaal jonge dames hier!:D

@Phis jeetje meid! ik kan me wel bedenken dat je hier gek van word! Ga anders naar de huisarts en vraag of hij je wil testen, die zijn meestal beter dan de beste uit de drogist!

@Miffy ik hoop voor je dat je in oktober klaar bent! Dat zou fijn zijn voor jou en je beebje. Kun je der lekker van genieten!

@ de rest van de meiden, mijn kamp dag is vandaag en heb er nu totaal geen zin meer in vanwege het weer. Dit is toch onmenselijk? En zoek maar eens op Google naar Camping Kleine Wielen in Leeuwarden, dan kun je kijken waar ik vertoef. Ze hebben op de kampeer velden niet eens drainering dus het zal wel een zwembad zijn! Maar goed, het gaat erom dat we elkaar leren kennen, het leukste is ook nog dat ik de oudste van alle 1ste jaars ben! Whahaha! Ohja, ik kon vannacht niet meer in slaap komen, mijn ei was denk ik aan het rondspringen! Jeetje wat een steken en ik was een partij beroerd! Dat heb ik eerder nog niet gehad..
    Nou ik zal mijn spulletjes klaar pakken en nog even naar de supermarkt om 8uur en dan kan de pret beginnen :(

Een hele fijne dag dames en ik lees jullie morgen!
    Liefs!!

6. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @miffy; wat fijn dat je coach zo reageerde.. Goede deal met je echo's haha! En die dagen; daar kom je doorheen hoor.. Ik dacht ook dat ik eindeloos moe bleef maar op een gegeven moment is het echt over..

@Xxcriien: Ik denk aan je hoor nu je vandaag op kamp moet. Bah dat weer!! Ik ben trouwens 24 en ben ook nog net 24 als de kleine er is. Ik ben in april jarig.

@Beertjuh87; Ik ben benieuwd hoor.. Hopelijk blijft je ongi uit en krijg je een knal test:)
    En wat doe je voor sport??
    @liefde88; Opzich zou het dan kunnnen he:)! Ze hebben 48 tot 72 uur overlevingskans daar binnen bij jou:)! Ik hoop het voor je

@Phis; Hoeveel dagen ben je over tijd?? Het is idd niet fijn dat je niet weet waar je aan toe bent.. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt..

Zo meiden, ik kan het nieuws nog niet bevatten maar blijf gelukkig. Gisteravond ging ik koken en mijn vriend pakt dan al weken alle pannen en zet deze ook op het vuur enz. zodat ik niet hoef te tillen. Gisteren ging ik dit zelf doen maar mijn vriend vond dit niet leuk. Hij zei dat ik nog 4 weken rustig moest doen en ondanks dat dat ding bijna weg is ik dat echt nog ff moet doen!! Haha

Zeg dames die zwanger zijn: ff vraagje aan jullie. Merken jullie veel van jullie humeur dat die veranderd??

Ik had er best wel last van zo op het begin! Ik werd boos/geirriteerd als mijn vriend bijv. iets niet opruimde (terwijl ik dat normaal nooit heb) en kon om het kleinste ding huilen.. Ik merk dat dat nu sinds een week of wat minder begint te worden. Was benieuwd of jullie dat ook hadden!!

Fijne (herfst) dag!!

7. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    [FONT=Arial, sans-serif]Mayke: wat ik eet, eet ik al verdeeld over de dag omdat ik niet teveel in 1 x kan eten.[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Wat een goed nieuws heb je gekregen!! Je hebt het vast allemaal uitgeplast of niet?[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Doe nog maar 4 weken rustig aan en kijk dan of je weer kunt werken en hoe je je dan voelt. Maar je kunt eindelijk gaan genieten!!!![/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Mijn man merkte het vorige week aan mij dat ik een beetje een kort lontje kreeg. Hij zei: je hebt zekers last van je hormonen? Hahahaha. Alles gooit hij op de hormonen. Nou ja, gaat vanzelf over. Maar zo ben ik helemaal niet. Het zit niet in mijn aard dat ik gauw boos ben. Emotioneel ben ik ook nog niet, komt misschien nog wel.[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Niqi: fijn dat die heftige buikpijn over is. Hopelijk willen ze in het ziekenhuis er ook naar kijken. Misschien dat hun iets opvalt??[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]xxCriien: ik ga zeker niet voor 2 eten, die kleine pakt wel wat hij nodig is toch? Wat voor opleiding ga je doen? Vind je het vervelend dat je met allemaal jongemannen in de klas zit?[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Je moet er snel bij zijn met het pendelen. Maar deze was wel heel snel met reageren na de afgelopen tijd.[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Wat jammer, nu heb je nog geen pendel?[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Fijne kampeerdag gewenst. Neem maar een paar regenlaarzen mee!![/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Miffy, wat een leuke deal heb je gesloten met je school. Ze hebben het gelukkig goed opgenomen.[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Zeker een hele opluchting??[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Beertjuh: al ongi geworden of nog niets? Weet je wel hoe je een banner moet aanmaken of wil je er geen één? Wat voor training doe je eigenlijk?[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Liefde88: je hoeft echt niet elke dag te klussen om zwanger te worden! Sperma overleeft 3 dagen in je. Als er dan net op dat moment een eitje vrijkomt, heb je geluk. Als je gisteren je eisprong had en de dag ervoor nog geklust hebt, is dat genoeg. Dat komt ook ten goede van de kwaliteit van het sperma. Beter om de dag of om de 2 dagen dan elke dag klussen.[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Phis: ik hoop voor je dat je gauw duidelijkheid zult krijgen. Ben je al wel een paar keer ongi geweest sinds je gestopt bent met de pil?[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]En wil jij geen banner als handtekening hebben? Dan vul je daar in wanneer je verwachte NOD is, dan is het voor ons ook makkelijk om te zien hoe ver je in je cyclus zit.[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Wij zijn straks even oud of word jij binnenkort alweer 31?[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Naatje: wat leuk dat je even vanaf je vakantie laat weten hoe het met je is. Slik je ook de 'zwanger worden multi' van de Etos? Ze zeggen dat daarmee je cyclus wat korter en regelmatiger wordt. Misschien een goede tip voor iedereen die er last van heeft.[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Fijne vakantie nog, geniet er maar van.[/FONT]

Me:

[FONT=Arial, sans-serif]Ik word volgende week vrijdag 30 jaar en mijn man is nu al 30 jaar. Hij wordt in december 31 jaar. We zijn nu 12,5 jaar samen en 7,5 jaar getrouwd.[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Gisteren heb ik mijn huisarts gebeld over het avondeten dat ik niet naar binnen krijg. Hij vroeg of ik ook last had van oprispingen en de hik. Dat heb ik wel en hij zei dat het maagzuur is wat naar boven komt. Hij zei dat het een hele normale zwangerschapskwaal is maar er gelukkig wel iets aan kan doen. Nu heb ik kauwtabletten gekregen en die helpen ook de darmen mee om het een beetje sneller te verteren. Mocht dit niet helpen, dan is er nog altijd een drankje.[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Toen ik uit mijn werk naar de apotheek ben gegaan, heb ik meteen een tabletje ingenomen en ik heb mijn rijst en vis met een beetje appelmoes naar binnen weten te krijgen. Door de appelmoes wordt het een beetje zacht en glad en lukt het wel. Nou ja, alles maar proberen hè?[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Vandaag ben ik vrij en doe ik lekker rustig aan. Heb tot 9 uur op bed gelegen. Is helemaal niks voor mij maar voor een keer mag het best wel.[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Ik ga nu even naar mijn zus toe. Even kijken hoe het met de kleine is. Die heb ik sinds vorige week donderdag in het ziekenhuis niet meer gezien. Ik zal nog even een kleinigheidje halen voor mijn nichtje van 3,5 jaar oud. [/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Fijne herfst(werk)dag allemaal!![/FONT]

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @beertjuh
    wij zijn in april gestopt met het idee dat ik in juli zou diplomeren
    helaas door heel wat gezeur op school is dat uitgesteld naar oktober
    erger nog ik zou in februarie al diplomeren maar ja door operatie vorig jaar aan mijn blinde darm veel stage uren gemist en in overleg wat langer doorgegaan.

ik woon al 3,5 jaar samen en ben de 20ste al 6 jaar samen met mijn vriend, we hebben een leuke eengezinswoning met een giga achtertuin

@ambonmanise
    het is zeker een hele opluchting
    kan ik gewoon op mijn eigen manier naar school, als ik een keer misselijk ben kan ik later beginnen en als ik een keer te moe ben mag ik eerder naar huis

wat fijn dat je van de dokter iets gekregen hebt voor de maagzuur
    hopelijk blijft het werken en kun je weer lekker eten :)

ik moet morgen ochtend naar de HA toe, die gaat wat dingen controleren en me bloed laten prikken
    en hij gaat ook even naar mijn teen kijken omdat ik daar een beetje soort doof gevoel in heb. net alsof die verdoofd is ofzo

9. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    @Ambonmanise; Ja, ik slik ook de Zwanger Worden pillen van de Etos. Heb ook de teunisbloemolie capsules geslikt tot ongeveer 2 dagen na mijn eisprong (volgens FF dan)... Hoop dat mijn cyclus inderdaad wat korter en regelmatiger wordt. Alleen zit ik nu al op dag 35 en zal 14 september mijn NOD zijn (41 daen). Mijn LF zit nu al op 15 dagen, komende vrijdag op 18 dagen en ik had ergens gelezen dat de LF gemiddeld tussen de 10 en 18 dagen kan duren.

Trouwens jij hield jouw temperaturen toch ook bij? Ik hou ze bij via Fertility Friend (zie link in mijn handtekening) en bij FF wordt netjes mijn eisprong-dag weergegeven en bij een andere niet... Had jij je eisprong-dag daar zelf ingevuld of deed ie dat automatisch? Mijn temperatuur houdt wel hoger aan dan in het eerste gedeelte van mijn cyclus... Misschien dat het ook komt omdat ik in het warme Zuid-Frankrijk zit? :(

Vind het wel heel spannend hoor ondanks dat wij na deze cyclus pas voor het eggie willen gaan. Vrijdag 19 augustus hebben wij onveilig gevreeën (mijn vriend was in de veronderstelling dat mijn vruchtbare periode pas eind aug/begin sep zou zijn, ik trouwens ook ;)) en maandag 22 augustus zou volgens FF mijn eisprong-dag zijn. Is het zo dat de dag VOOR je eisprong je op het vruchtbaarst bent? Want dan bestaat de mogelijkheid er toch nog... :D

10. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Noord-brabant
    mijn ongi is er nog steeds niet.
    ik ben wel meer moe en meer last van mijn buik en rug.
    ik doe voetballen drie keer in de week.

11. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Noord-brabant
    Hoi Damens,

heb een vraag aan allemaal waar ik benieuwd naar ben.

als jullie weten dat je zwanger bent, zou je het dan meteen aan je ouders en schoonouders vertellen of zou je wachtten tot de 13 weken voorbij zijn.
    en wanneer zou je het de rest van de famillie, vrienden en collega's vertellen ?

12. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Naatje: ik vulde de eisprongdag zelf in omdat ik ovutesten gebruikte. Maar vaak kan je het ook aan je temp. zien. Als die ineens heel laag is en de volgende dag weer hoger, dan heb je je eisprong.
    Volgens mij ben je de dag voor je eisprong het vruchtbaarste. Wij hebben zelf die week toen maar 3 x geklust, om de 2 dagen en ook op de dag dat ik een positieve ovutest had en toen was ik een maand later zwanger. Ze zeggen ook dat als je elke dag klust, dat dat ten koste gaat van de kwaliteit van de sperma. Beter wat minder vaak, maar dan heb je wel goede zaadjes.

Beertjuh: mijn man heeft het aan mijn moeder verteld (dezelfde dag nog). Hij moest het aan iemand kwijt. En hij heeft het aan zijn zusje en broertje in Indonesie verteld. Ze waren allemaal dolenthousiast.

Ik heb het mijn leidinggevende met 5 weken verteld omdat ik anders op andere dagen moest werken en dat wou ik niet. Ze begrijpt nu ook waarom.
    En afgelopen zondag hebben we het aan mijn oma verteld. Dat wilden wij graag doen omdat wij de rest van de familie volgende week vrijdag op mijn 30e verjaardag gaan inlichten en omdat mijn oma aan 1 kant doof is en 81 jaar oud is zal ze het allemaal niet meekrijgen (dachten wij zo) dus hebben we het haar al verteld. Dat vond ze heel mooi om te horen.

Volgende week donderdag heb ik de 1e echo + intake bij de verloskundige en dan kan ik vrijdag de foto aan iedereen laten zien.
    Daar hebben we echt zin in. Ik zal dan rond de 9 weken zijn.
    Vriendinnen zal ik daarna ook inlichten en collega's ook wel denk ik.
    Mensen die verderaf van ons staan zal ik het pas vertellen als ik er niet meer onderuit kom.

13. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @miffy; Wat fijn dat je in okt. wss klaar bent en kunt gaan werken.. Een hele geruststelling voor je denk ik.. EN succes bij de dokter zo direct:)!

@Naatje; wat leuk dat je via je vak. ff komt kijken.. Hopelijk mag je snel volgen :)! Goed om de dag klussen en idd op je vruchtbaarste dag helemaal:)! Fijne vakantie nog..

@Ambonmanise; Ik "was ook totaal veranderd". Ik maakte me druk om dingen waar ik me nooit druk om maakte en ik irriteerde me overal aan thuis haha.
    Wel fijn dat je iets hebt gehad voor je maagzuur. Hopelijk kun je snel wat meer eten en kun je het gewoon wegkrijgen!!
    Volgende week al je echo! Leuk leuk leuk! Het is zo bijzonder.. Je ziet daar een klein knipperlichtje en je ziet een kleintje bewegen. Zo mooi!!!

@Naatje; Als je weet dat bijv. op woensdag je vruchtbaarste dag is dan kun je het beste maandag, woensdag en vrijdag klussen!! Succes:)! Ben benieuwd..

@beertjuh; Ik ben benieuwd dan! Wanneer wilde je ook weer testen? Zaterdag dan toch? Ah voetbal. Leuk:)! Heb ik ook van mijn 6e tot 16e gedaan.. Ik zat bij zuid ned selectie onder de 18 jaar.. Ik kan het nu helaas niet meer combineren met mijn werk...
    Wij hebben het met 5 weken al tegen fam (ouders, zussen, broers) verteld en een week later aan onze hele goede vrienden. Ik had het met 6 weken ook op het werk verteld omdat ik heel veel bloedingen had en de ziektewet al in moest. Anders had ik daar mee gewacht tot ong week 9 denk ik. of iig als ik de 1e goede echo had. Ik weet dat een miskraam meer taboe is maar ik weet nu dat ik ook kan zeggen dat ik het fijn vond dat veel mesnen het wisten toen ik met 9 weken 1 van de 2 verloor. Het was niet leuk en ik kon er goed met iedereen over praten..

Ik ben gisteren naar een collega geweest en toen zijn we met haar 2 kindjes gaan wandelen en ergens gaan lunchen.. Ik kon de blije doos ophalen (aanrader; overal aanmelden, hartstikke leuk) en daar zaten leuke dingen in. Een difrax speen, zwitsal doekjes, knuffeltje, 8 tijdschriften en 2 luiers.. Gisteravond nog met 2 vriendinnen gegeten en vanmorgen stond ik op met een kleine bloeding. Wss heb ik dus toch teveel gedaan.. Ach ja, hij is niet zo groot dus daar ben ik allang blij mee..

Mijn vriend heeft heel slim mijn sleutels meegenomen dus ik zit aan huis gekluisterd. Hij brengt ze aan het eind vd ochtend ff langs haha. En vanmiddag komt een vriendin. Gaan we samen friends kijken en heel veel thee drinken:):)! En dan komt er vanavond nog een andere vriendin bij en die gaat haar overheerlijke rijst maken.. Zij heeft een turkse vriend en het is een soort turks recept.. Lekker pittig (veel sambal en soja saus).. Gezellig dagje dus. Is ook wel nodig maar dat vieze weer. Jemig en de officiele herfst moet nog beginnen!

Fijne dag!!

14. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Noord-brabant
    ja wat een bagger weer.

ik kon niet wachtten met testen dus heb vanmorgen gedaan maar was nog niks. de duivel is er ook nog niet

mijn vriend en ik kiezen er ook voor als het zo ver is om aan iedereen te vertellen voor als ik een miskraam krijg dat ik er ook gewoon over kan praten.

ik ga vandaag eventje poetsen en daarna ga ik lekker in de bank knutselen. morgen boodschappen doen en dan begint het weekend officieel. vanmiddag heb ik nog een afspraak staan.

het is echt weer voor chocolade melk met slagroom en een lekker koekje misschien dat dat er wel in zit vandaag.

fijne dag nog allemaal vandaag met dit weer.

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @beertjuh
    ik heb meteen nadat ik de test gedeeld heb met mijn vriend het mijn beste vriendin verteld
    ook zodat ik er met iemand over kan praten, je weet maar nooit wat er gebeurt
    en mijn moeder vroeg steeds aan mij of ik al ongesteld was geworden en wanneer ik mijn eventuele kijkoperatie krijg dus die heb ik het uiteindelijk ook verteld
    en schoo natuurlijk en stage misschien ook deze week omdat ik toch wel erg moe en misselijk ben

@ambonmanise
    wat spannend dat je bijna voor de echo mag!!

afgelopen nacht bijna niet geslapen, dus ik ga straks nog even uurtje slapen voordat ik naar stage ga want ik moet met 3jongeren in de auto rijden en dan kan ik niet te moe zijn natuurlijk en fouten maken
    verder was de HA niet veel bijzonders, had beter in bed kunnen blijven liggen
    ze heeft wel even aan mijn buik gevoeld en uitgerekend hoever ik was aan de hand van mijn laatste menstruatiedag wat dus niet over eenkomt met mijn berekening, maar ze vind dat ik die van haar aan moet houden en dan zou ik dus al 6weekjes zijn inplaats van 5
    ik had gevraagd of ze me bloeddruk wou opmeten, maar dat wou ze dus niet :(

16. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    miffy: waarom wou je huisarts niet je bloeddruk opmeten dan? Die van mij vond het wel belangrijk om te kijken hoe het stond met de bloeddruk. Tijdens je zwangerschap mag die nl. niet te hoog zijn
    Het zou op zich toch mooi zijn als je al een weekje verder bent dan je zelf dacht? Het is nl. zo dat ze het berekenen vanaf de 1e dag van je laatste ongi. Dan komt er 40 weken bij, maar omdat wij altijd van 38 weken uitgaan, krijg je de 1e 2 weken cadeau.
    Er staat heel veel over geschreven op internet.

Mayke: mijn man had gisteren patat in de oven klaargemaakt en ik heb alleen dat gegeten met appelmoes erbij. Dan wil het wel door mijn keel. Ik heb de laatste 3 stukjes laten liggen, ik zat toen vol. Heeft hij dat maar opgegeten.

Hij had mij dinsdag ook opgesloten. Ik wou naar mijn werk en de voordeur zat op slot en ik kon de huissleutel niet vinden. Heb hem toen boos opgebeld en bleek dat hij mijn sleutel in zijn vestje op zolder had :x. En gisteren toen ik met zijn autootje naar mijn zus wou gaan had hij de autosleutels meegenomen en kon ik de reservesleutel niet vinden. Mijn bloed kookte, ik was echt boos!!! Ik kon hem niet bereiken op zijn mobiel (5 x gebeld) en heb toen zijn collega gebeld die hem gelijk de telefoon gaf. Hij had zijn mobiel in de auto laten liggen. Na veel moeite kon ik eindelijk weg.
    Dus ik begin nu een kort lontje te krijgen. Hij kent mij zo niet en ik ken mijzelf ook zo niet. 's avonds had hij het weer over mijn slechte humeur en ik zei tegen hem dat hij zijn werk al heeft gedaan maar ik zit er nu 9 maanden mee opgescheept in mijn buik en dat hij niet moet zeuren. Toen was het klaar...

Daarna lekker tv gekeken met zijn 2en.

Veel plezier vandaag en probeer je nog een beetje rustig te houden de komende tijd. Niet teveel plannen.

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ambonmanise
    ik heb het zelf uitgerekend vanaf mijn eisprong (wanneer ik dacht dat ik hem had) +2weken, maar ik had een cycles van 34 dagen en de ha zei dat hij dan alsnog 2weken na mijn eerste menstruatie dag was en ik weet zeker van niet dus ik hou het op mijn berekening voorlopig en dan hoor ik met de echo wel of dat klopt denk ik :)
    en ze wou me bloeddruk niet meten omdat de vk dat ook al zou doen
    maar ik heb normaal een vrij lage bloeddruk 100/60 en heb het gevoel dat hij nu hoger zit maar ja dat weet ik dus nog niet

18. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Zo zo meiden!
    Er is nogal wat gebeurd, gijzeling enzo:p (grapke)

@Miffy weet je nu al wat er met je teen is dan? En wat stom! De huisarts moet jou toch je bloeddruk meten als je daar om vraagt? Wij hadden gisteravond op school trouwens nog een beveiliger van het FC. Jan ofzo...

@ambonmanise Dus je begint een kort lontje te krijgen? Gaat wel weer over toch? Zodra je aan die hormonen gewend bent, moet je je weer als jezelf gaan gedragen geloof ik. Kan me nog goed herinneren dat mijn vriendin net zwanger was, zo he, daar kon je maar beter niet bij in de buurt komen want die was echt een Mamzilla!

@Mayke Meid, doe nou nog maar even rustig aan, laat je vriend je pannetjes enzo dan nog maar even pakken, want die bloeding is denk ik ook omdat je iets te druk bent geweest. Als je nu omschrijft wat je allemaal op een dag doet en als ik dan lees wat je vorige week deed, doe je al best wel weer veel! Das uiteindelijk alleen maar beter, maar nu nog even niet;)

@Beertje Geduld meid, wacht het dan nog maar even rustig af, ook al is het lastig!

@Phis hoe voel jij je nu meid?

Ondanks het weer heb ik gister me prima vermaakt!
    We waren met 175 leerlingen en ik zit met nog 1 meid in de klas. (Er zijn wel meer meiden, maar die doen voornamelijk de politie opleiding) We begonnen met een potje voetbal. 1 stap en je lag, maar dat mocht de pret niet drukken. Aangezien ik ook 6 jaar op voetbal heb gezeten, vond ik dit het mooiste, eindelijk kon IK eens iemand onderuit slideren:p Op een gegeven moment de bal in het water, een ploeggenoot van mij, rent zo naar de kant en springt het water in, pakt de bal en speelt vervolgens gewoon weer verder. Hij was de held van de dag, want is de enige die is wezen zwemmen! Daarna volleyballen, bah, niks aan, tenminste als niemand het kan. (Heb ook zo'n 2 jaar op volleybal gezeten) Toen kanoën, een tocht van een uur, 3 kwartier tegen de stroming in, kwartiertje met de stroming mee. Daarna nog een zeskamp en een uur naar school lopen om smerige nasi en bami en sla en opgebakken aardappels te eten. Maar oooooo wat was het gezellig. We hebben met 175 leerlingen een enorme buikslide gemaakt, zag er wel heel vet uit! We mochten thuis slapen!:D Want het was 1 groot zwembad daar. We konden de tenten niet eens opzetten door de wind, dus werd dit besloten. Het nadeel is alleen dat ik nu ontzettende spierpijn heb, zelf op plekken waarvan ik niet wist dat ik ze had!! Ik ga vandaag dus ook helemaal niks doen! Ja zorgen dat ik warm blijf. Ik kijk nu net even op de thermostaat en het is 17 graden in huis. Tijd voor de kachel! (Toch niet normaal?!) En ik heb sterk het gevoel dat het deze ronde raak is...Kan dat trouwens al, dat je wat voelt? Want ik heb een rommelig gevoel (weet zeker dat dit mijn darmen niet zijn).

Dames, een hele fijne "warme chocolademelk" dag!

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @xxcrien
    ze heeft er amper naar gekeken maar het is waarschijnlijk een beschadigde zenuw door dat ik me voet gestoten heb of te strakke schoenen aan heb gehad
    naja ik vind het knap maja het is haar mening

20. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Miffy: kan je niet een andere dokter opzoeken? Het lijkt mij dat deze jou niet serieus neemt. Lijkt mij als patient van zo'n dokter niet prettig.

xxCriien: wat leuk dat het toch nog gezellie was. Gelukkig dat je thuis mocht slapen. Heb je er nog van geprofiteerd of niet? Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is. Wat je nu voelt kan nog te maken hebben met je eisprong. Een innesteling lijkt mij veel te snel.

Deel Deze Pagina