Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee miffy
    Het is echt vreselijk,ben echt geen piepert,maar zelfs als ik lig doet hét pijn,ook mijn liezen doen zeer, kan gewoon alleen maar negatief denken, omdat het vreselijk pijn doet, gelukkig nog steeds geen bloed verlies, dat is mijn enige hoop

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @zomer
    het klinkt wel heel heftig inderdaad!
    ik heb af en toe wat steken rond mijn schaamstreek richting mijn liezen maar niet zo erg....die steken houden 10sec aan en dan weer weg

3. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja,daar begon het bij mij ook mee,maar dit is pas sinds gisteren..vreselijk die onzekerheid,

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    die steekjes heb ik al vanaf het begin
    hoop dat het weer wegtrekt bij je en het allemaal wat meevalt !!!
    hou je ons op de hoogte??

5. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    hoi damens,

de test was negatief en ook nog geen rode duivels te bekenen.
    vind het niet leuk wachtten.
    en ik begin zo erg aan mijn eigen te twijfelen of het wel zo is.

6. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @beertjuh87; Heftig hoor. Dan sta je gelijk al onder controle bij de gyn maar dat is in jou geval denk ik wel erg fijn.. Wat een vervelende ziekte zeg. Ondervind je er veel last van? In je dagelijks leven maar ook dat je vaak ontstekingen hebt? Wat klote dat je test weer negatief is. OP welke dag zit je nu van je cyclus? Waarom ga je twijfelen aan jezelf? Niet doen hoor..
    @XxCriien: Wat speciaal dat je daar bij mag zijn! Ik ben benieuwd wanneer de kleine dan komt:) Hoeveel weken is ze nu dan?? Spannend hoor! Laat me maar weten hoe dat is, zo'n bevalling;)! Ik kijk er super tegenop nl! Ik word al ziek als ik de geur van een ziekenhuis ruik en zelfs bij bloed prikken moet ik liggen anders val ik flauw!

@Zomer123; Jeej wat erg dat je nu op vak. bent en dan zo bang bent!! Ik denk zelf dat je erge bandenpijn hebt... Ik snap je ongerustheid wel. Vraag adners een vervroegde echo aan? Wanneer kom je terug van vakantie??

Iedereen een fijne zaterdag!

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @beertjuh
    ooooh wat vervelend dat je test negatief was
    maar zoals ze hier zeggen: geen bloed geeft moed
    kan altijd nog.........
    maar ik snap wel dat het een teleustelling is :(

ik ga vandaag druk bezig met schoolwerk, vanavond nog even op verjaardag
    en morgen nog stage lopen en het laatste beetje schoolwerk afmaken
    daarna ben ik zo goed al klaar met school en kan ik rustig aan gaan doen :D

8. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Noord-brabant
    ja het is goed dat ik elke maand onder controle zal staan dan.
    nu sinds een paar gaat het goed de ziekte is nu rustig. en sinds ik met de pil ben gestopt heb ik bijna tot nergens geen last van.
    op mijn 14 was het ergst toen kon ik mijn eigen nog niet eens aankleden en sporten en uitgaan (geen normaal leventje lijden).
    nog mag ik dus echt niet klagen.
    ik wou graag altijd met kinderen werken helaas heb ik door mijn ziekte de opleiding na een jaar moeten stoppen en een andere opleiding gedaan. daarom wil ik nu ook graag kinderen.

ik zit nu op dag 33 van mijn cyclus, hij is nog nooit zo lang geweest nog niet eens over de 29 daarom vond ik het zo raar dat hij vorige keer al 31 dagen was. ik ga twijfelen omdat ik wel kwaaltjes had maar sommige dingen (naar mijn mening) nemen af. maar dat kan ook aan mij liggen. dus ik ga nu straks vast kv test halen en dan ga ik er niet te veel aan denken en lekker weekend houden. misschien heb ik van de week meer geluk.

9. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Noord-brabant
    damens ik heb net bloed met rekbaarslijm verloren, is dit een teken dat mijn ongi er aan komt ?
    dit heb ik anders nooit.
    heb wel last van mijn buik en missellijkheid.

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @beertjuh
    dat zou goed kunnen
    bij iedereen begint de menstruatie anders
    even afwachten denk ik

11. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Miffy; fijn dat je het vanaf morgen wat rustiger hebt!! Geeft wel een fijn gevoel denk ik he??

@Beertjuh; Het kan nu natuurlijk ook een vmk zijn maar het kan ook zijn dat je gewoon wat bloed verliest. Een vriendin van mij testte de 1e 2 weken negatief en pas de 3e week positief en toen was ze al 7,5 week.. Het kan dus!! Maar bind me er niet op vast!! Sterkte!!

Ik ga zo een appeltaart maken en dan ff liggen. Ik slaap de laatste dagen weer slecht. 's Morgens ben ik rond 6.30 wakker en kom ik niet meer in slaap en de afgelopen 2 nachten kon ik pas rond 01.00 naar bed dus heb nu hoofdpijn van het slaaptekort. Vanavond komt fam. en een paar vrienden op visite (voor verjaardag vriend nog) dus ik moet nog wel ff in de keuken staan met al mijn hapjes enz..

Fijne avond alvast iedereen!!

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @mayke
    het is inderdaad wel een lekker gevoel
    dan kan ik tenminste toegeven aan mijn vermoeidheid
    moet er nu door heen knokken omdat ik nog met school bezig moet en als mijn opdrachten klaar en afgetekend zijn mag ik ook minder stage gaan lopen dus dat is ook wel makkelijk, dan kan ik wat meer rust pakken en gaan genieten van het zwanger zijn:D

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    en wat grappig dat je appeltaart heb gemaakt
    ik vanochtend ook al.....
    we hadden een hoop appels van mijn schoonmoeder gekregen dus die hebben we maar even gebruikt :D

14. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Miffy; Hahaha.. Toeval;)! Ja dat is wel fijn ja dat je dan wat meer vrij bent.. Die moeheid verdwijnd echt nog, hoe raar het nu ook lijkt!! Ik voel me nu (buiten de afgelopen dagen) zo energiek.. Over een tijdje is dat wel weer anders;)!

Fijn weekend en smakelijk met je appeltaart:)!

15. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kleine update,vandaag veeeel minder last dan gisteren,maar wel veel gelopen dus héél vreemd.
    Ik hoop echt op bandenpijn!!

16. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Noord-brabant
    heb maar 1 druppeltje bloed verloren het zet nog steeds niet door dus er is nog wel hoop. mijn moeder had bij mij ook bloed verlies toen ze zwanger was.
    dus we wachtten nog maar eventjes af

17. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Hier nog steeds geen baby, word steeds spannender. Ze is 20 september uitgerekend dus kan elk moment komen!

Nu aan het genieten van Kevin.

Sterkte Zomer!
    @De rest, fijn weekend!

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    oooooh spannend
    het kan natuurlijk ook zomaar nog 3 weken duren :p:p
    ben benieuwd hoe het zal zijn voor je om er bij te zijn

19. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Goedemorgen allemaal,

Vandaag voor het eerst weer achter de laptop. God, wat was ik moe. Ik viel om de haverklap in slaap; in de tuin, op de bank, enz. Maakt niet uit waar als ik maar kan slapen.

Gisteren bij het boodschappen halen gelijk die powerfood meegenomen. Ik hoop dat het helpt. Ik heb nu een drankje van de dokter gekregen omdat ik moest kokhalzen van die kauwtabletten. Dat was echt chemische troep. Dit drankje heeft zo'n pepermunt smaak van de tandpasta. Heerlijk!! Het boeren en de hik wordt al minder. Alleen ik kan nog niet veel avondeten. Brood met kaas eet ik zo op!! Vrijdagavond bij de shoarmatent had mijn man een bord vol spareribs en ik heb 3 pitah hawai gegeten. Ik had trek en kaas wil er zo in bij mij. Gisteren nog een eind gefietst met mijn man, maar ik merk wel dat mijn conditie al minder wordt omdat ik geen zin meer heb om naar de sportschool te gaan. De laatste week van september ga ik een proefles meedoen met zwangerschapszwemmen. Hopelijk vind ik dat wel leuk, want ik heb al een tankini gekocht!!

Net heb ik een cracker met appelstroop, een cracker met kaas gegeten, en een glas sinaasappelsap erbij. Lekker ontbijtje toch?

Straks nog een banaan en chocomelk. Ik heb er nu al zin in.

Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Ik heb geen plannen gemaakt, gewoon doen waar ik zin in heb.

Fijne dag allemaal!!

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    hallo dames :D
    ik heb vanacht zeer weinig geslapen door het slechte weer en we waren ook nog eens laat thuis en ik moest autorijden door het noodweer dus kwam ook helemaal hyper thuis
    vanochtend werd ik ook niet zo lekker wakker want heb ontzettende hoofdpijn en bij het naar de wc gaan had ik bruinig (bloed?) verlies dus meteen onrustig
    maar ik weet dat veel vrouwen het hebben en het niks raars hoeft te zijn
    verder de hele dag weinig doen, beetje schoolwerk en lekker uitrusten

@ambonmanise
    erg is dat moe zijn he???
    ik zou ook wel dagen kunnen slapen!!
    gelukkig trekt mijn vriend me wel uit de bank en laat me van alles doen anders komt het niet goed
    en ik ben benieuwd of dat "powerfood" voor je werkt
    zou wel leuk zijn natuurlijk

Deel Deze Pagina