Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Zomer123; ik denk echt bandenpijn.

@Beertjuh; wat rot dat er nog steeds geen duidelijkheid is..

@Miffy; Het hoeft niets te betekenen maar ik zou evt. wel je vk of gyn bellen om dit uit te leggen. Miss mag je dan eerder komen voor de echo! Heb je verder geen buikpijn of iets?? En wat dat slapen betreft; het is toch belangrijk dat je de 1e weken je rust pakt dus dan maar wat minder doen in het hh of wat dan ook! Wissel af met een half uur rusten op de bank en een klein uurtje iets doen..

@Ambonmanise; wat fijn dat je nu wat beter kan eten door de pillen/drankje.. Je conditie gaat niet alleen achteruit doordat je niet meer sport maar dat is normaal in je zwangerschap.. Ik merk het nu ook; sta soms van iets kleins te hijgen, dat had ik nooit.. Je pompt meer bloed door enz dus je conditie wordt wat minder..

Ik heb vanmorgen weer een bloeding gehad. De 2e al deze week.. Ik schrijf ze gewoon even op want dan kan ik het over 3 weken bespreken bij de gyn.. Of het is het laatste beetje van de hematoom of het is gewoon gevoelig daar?

Ik heb een tijdje geleden een doppler gehad en had deze nog niet gebruikt. Vanmorgen dacht ik toch eens ach, het kan geen kwaad en als ik de harstlag niet gelijk vind dan maakt dat niet uit want dan is hij/zij gedraaid.. Echt leuk om te horen die harstlag en je hoort dus ook geluiden en dat blijkt de baby te zijn die beweegt..

Ik ga zo lekker in bad liggen en een maskertje op doen enz.. Heerlijk vind ik dat.. Eind vd middag naar vrienden in Belgie.. Die hebben een 2ling van 6 maanden:).. We gaan daar eten!

Fijne zondag allemaal

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @mayke
    ik heb even rondgezocht op internet
    en heel veel vrouwen blijken er last van te hebben dus ik ga ervanuit dat het niks is :)
    ik wil ook niet eerder voor een echo want ik ben zo bang dat ik onnodig bang word, moet nu met 8weken en dan moet er een hartje kloppen en anders is het mis dus ik wacht geduldig :)
    ik doe momenteel vrij weinig in het huishouden, mijn vriend doet bijna alles :)
    veel plezier in belgie bij de 2ling!!

3. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @miffy;

Zolang het hier bij blijft en je verder geen buikpijn/krampen hebt kan het idd weinig kwaad. Ik zelf zou het toch aangeven. Vanaf 6 weken zie je een hartje dus dat zou woensdag/donderdag moeten zijn! Ach ja, als je je verder goed voelt dan is het prima toch!! :)!

Jij ook een fijne zondag!

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @mayke
    opeens denk ik......
    jeetje, dit heb jij in het begin constant gehad en natuurlijk met ergere bloedingen
    pfffff besef me nu pas hoe heftig het eigenlijk geweest moet zijn

5. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    had ik vanmorgen een lekker ontbijtje, moest ik bijna een uur later ineens overgeven. Alles kwam eruit. Mijn man heeft tussen de middag soep gemaakt en vanmiddag heb ik een banaan gehad en nu heb ik 2 broodjes met kaas op.
    Ik voel me echt lamlendig, mijn man doet al een paar weken het huishouden. Het enige wat ik doe is de was. Hij snapt ook wel dat ik zo moe ben, het is voor de baby. Ik hoop wel dat dit gauw over gaat. Vannacht heb ik ook helemaal niks meegekregen van het onweer, ik was in een coma leek wel.

Ik ben de hele middag al aan het lezen en films kijken. Lekker passief, even energie opdoen voor een drukke werkweek.

Miffy, ik denk dat je je gevoel moet volgen. Als het alleen een bruin veegje was dan is het niets ernstig heb ik gelezen. Sommige vrouwen hebben het vaker tijdens de zwangerschap. Als je het echt niet vertrouwt of er gerust op bent, dan zou ik ook contact opnemen.

Maayke, hoe was het bij de 2-ling? En heb je lekker gegeten?

6. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Hallo dames!

Hier even een berichtje van mij. Gister de hele dag bij mijn vriendin gezeten. Ze had nu constante weeën. Maar tot op heden nog steeds geen baby. Wachten duurt lang dan hoor! Ik moet zo meteen gewoon naar school en dan zul je zien dat ze dan die kleine meid uit poept:p

@Miffy Don't worry, trust you feelings ;)
    @Mayke Hoe was België?
    @Ambonmanise Ik hoop dat je minder moe bent met je werkweek! Is voor jezelf ook niet leuk als je wel wil maar je lichaam wil niet.

Ik lees jullie straks weer!
    Liefs!

7. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Miffy; Bizar he, als je bloed verliest.. Dan gaat er toch een schokje door je heen.. Tsja, ik had idd meer bloed maar toch. Vaak is het pas als je het zelf meemaakt dat je het dan pas beseft idd.. Lief van je dat je er zo aan denkt :)!

@Ambonmanise; Erg he, dat je je zo passief kan voelen.. En wat rot dat je dan moet overgeven na een heerlijk ontbijt! Wel fijn dat je man zo lief voor je is! Geloof me als ik zeg dat je over n week of 4/5 weer energie voor 10 hebt.. :)!

@XxCriieen: Wat balen dat ze miss net geboren zou worden als jij op school zit, maar ik zou gewoon weg gaan van school als ze zou bellen dat ze gaat beginnen. Niet dan"?? Je wil er tenslotte bij zijn en dat begrijpen ze toch wel op school??

Bij de twins was het leuk gisteren:)! Lekker het avond eten gegeven en de avond fles.. Kan niet wachten om dat zelf te hebben:)! zij hadden destijds een draagzak gekocht maar hier niets mee gedaan dus deze heb ik gehad:)!

Ik ga vandaag weer naar mijn werk!!:)! Ik moet er gewoon naar toe. Ondertussen 1 nieuwe cliente en nog 1 nieuwe client zal binnen niet al te lang tijd komen.. Met 1 client van mij gaat het heel slecht hoorde ik dus daar wil ik ff maatregelen voor gaan treffen en achteraan gaan. Hebben mijn collega's natuurijk ook al wel gedaan maar ik wil ff een multi disciplinair overleg en med verandering! Heb er wel zin in hoor:)! Maar ik moet niet overhaasten natuurlijk dus meer dan administratief doe ik niet! Ik ga pas om 3u en dan tot na de koffie, n uur of 8..

Fijne school/werk/vrije dag dames:)!

8. Phis

Phis Lid

16 aug 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Even een tijdje niet op het net geweest, even wat afstand. Maar begin het alweer te missen. Het is leuk om jullie verhalen te lezen.
    Jullie verhalen laten mijn eigen "dingetjes" even vervagen. Ben er zo klaar mee

@Beertjuh, ik kan je gevoel helemaal begrijpen, wat waardeloos he!
    Ik zit momenteel op dag 39 van mijn cyclus. Heb de afgelopen 2 weken een aantal testen gedaan, allemaal negatief:( Ik heb geen kwaaltjes meer. Heb mij er maar bij neergelegd, dat het geen zwangerschap is, alleen het wachten op mijn ongi is vervelend.
    Loop al weken met tampons op zak en durf geen witte broek aan;)
    Heb van 't weekend bruiloft gehad en ben lekker aan de borrel gegaan.:p

@Ambonmanisa, je menu klinkt heerlijk!Weet je wat ook lekker is? Een cracker met kaas en appel, heerlijk fris!

@Mayke en Miffy, smaakte de appeltaart? Is een goed idee,zal het zelf ook weer eens maken, lekker!

Fijne dag!

9. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Phis; Wat vervelend voor je zeg!! Wat raar dat je ongi zo lang uit blijft!! Dat lijkt me geen prettig gevoel!!

De appeltaart was overheerlijk;)!

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @phis
    ja de appeltaart was heerlijk
    alleen beetje veel misselijk geweest dus weinig van gegeten, gelukkig is mijn vriend wel iemand die het dan wel even opmaakt :D

vandaag naar school geweest
    pffff wat is dat vermoeiend, vraagt een klasgenooitje of ik ook een blikje energiedrank wou zat van hmmm erg lekker maar nee
    morgen krijg ik te horen of mijn examen aangevraagd word dus dat is wel even spannend.
    vanavond ga ik naar zumba en ga ik het meteen opzeggen
    nu nog eventjes lui op de bank liggen :)

11. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    Hoi damens,

zaterdag avond is dus mijn ongi door gekomen helaas.
    volgende ronde beter maar weer.

12. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Oh balen dat je menstruatie is doorgekomen :(, maar inderdaad nieuwe ronden, nieuwe kansen... Keep it positive :D

Hier zit ik vandaag alweer op CD40. Vorige cyclus duurde 41 dagen dus dat zou inhouden dat woensdag mijn NOD is. Mijn temperatuur was vanochtend iets gezakt en ik voel me vandaag ook *blegh*.. Wat last van mijn rug (niet mijn onderrug gek genoeg), voel me niet zo fitjes als normaal.. Dus ben bang dat mijn menstruatie zich ook zo komt melden haha! Kan ook niet anders aangezien we rond mijn eisprong niet echt goed geklust hadden... FF zei nl. eerst CD19 en nu staat 'ie op CD27 (wel met stippellijn)..

Was trouwens ook begonnen met de Zwanger worden pillen van de Etos en teunisbloemolie. Dit onder andere om mijn cyclus wat korter en regelmatiger te laten worden, alleen is dit tot nu toe nog niet goed van invloed geweest. We wachten het gewoon weer af :)

13. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    XxCriien: nog steeds geen baby in aantocht?

Mayke: ik hoop ook dat ik gauw weer wat meer energie zal hebben. 's morgens kan ik niet uit mijn bed komen omdat het dan nog zo donker is, dan sleep ik me naar mijn werk toe en 's avonds ben ik kapot als ik thuis kom. Heb vandaag wel powerfood gehad. Vanmorgen 2 crackers met appelstroop en een glas sinaasappelsap, 1 banaan mee naar het werk en 1 beker met chocomelk meegenomen. Verder 1 boterham met kaas en 1 met appelstroop gegeten en dat ging allemaal goed. Alles was op toen ik naar huis ging.

Hoe ging het op het werk? Doe je nog wel een beetje rustig aan? Straks heb je weer bloedingen!!

Phis: hoe gaat het met jou dan? Moet je nog lang tot je NOD?
    Bedankt voor de tip, ik zal het eens proberen.

Miffy, ben je zo moe door de zwangerschap of word je moe van school??? Hoe ging Zumba? Ga je wat anders doen ipv Zumba? Ik wil nog steeds naar zwangerschapszwemmen toe. In het water voel je je lekker licht en met zo'n dikke buik blijf je straks wel goed drijven lijkt mij.

Beertjuh: nou, eindelijk heb je duidelijkheid. Slik je ook al de Zwanger worden tabletten van de Etos? Ze zeggen dat die kunnen helpen om je cyclus te verkorten en regelmatiger te krijgen. Nog een aantal dagen wachten, dan is het weer tijd om te klussen. Gebruik je ook ovulatietesten?

Naatje: wat jammer dat die tabletten bij jou geen effect hebben. Als je cylcussen wat korter worden hoef je ook niet zo lang te wachten hè? Sterkte de komende dagen.
    Ja, op FF vult het programma jouw ovu in. Bij anderen moet je dat zelf doen. Omdat ik ovulatietesten gebruikte kon ik de juiste datum er ook in zetten. Maar ik zag het ook best goed aan mijn temperatuurkaartje.

Nog 3 nachtjes slapen en dan mag ik naar de vk. Ik ben zo benieuwd!!
    In het forum eind april 2012 mama's hebben vandaag 2 meiden geen goed nieuws gekregen bij de 1e echo. Dat is echt sneu. Dan verheug je je erop om je baby te zien en dan is er niks meer.
    Ik vind het dan nu ook wel spannend. Stel je voor dat het mis is? Ik heb goede hoop dat het bij mij oké is, maar ja, je weet het nooit.
    Ik probeer er maar niet te veel aan te denken, straks slaap ik niet meer. En slaap kan ik juist wel goed gebruiken nu ik zo moe ben.

Fijne avond allemaal!!

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ambonmanis
    ik denk dat het een combinatie van is, en school en zwangerschap
    ik ben fanatieker gaan wandelen op mijn shape up schoenen (die ik draag voor mijn enkel)
    en zumba gaat echt niet :(
    heb net een paar dansjes meegedaan maar ik wil fanatiek zijn en het lukt me niet en krijg steekjes in mijn buik (bandenpijn?)
    mijn vriend begon ook al over zwangerschapszwemmen maar ik heb verdrinkingsangst dus dat levert alleen maar stress op en dat moeten we ook maar niet doen.....

vervelend he? als die meiden slecht nieuws krijgen :(
    wij hebben in mei ook al 2 dames :(
    1die bloede al en de echo bevestigde haar gevoel en de 2e kreeg vandaag bloedingen
    maakt het wel extra spannend

ik hoop voor je dat je goed nieuws krijg bij de vk
    lijkt me erg spannend allemaal.....
    ik moet nog 2weekjes wachten

15. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Hallo meiden!

Hier nog steeds geen baby, haar weeën zijn gisteravond ook ineens opgehouden. Ze is de 20e uitgerekend dus nog 7 dagen wachten kan er ook nog wel bij:p Is alleen minder voor haar omdat ze het eruit wil hebben. Op school heb ik de situatie uitgelegd dus als ze belt mag ik naar haar toe!:D Mijn 1e schooldag was echt weer even wennen maar het was zo leuk! We hebben een ontzettend leuke klas en dat maakt het leren ook weer leuk. Zondag ook een telefoontje gekregen van een vriendin dat ze naar 3 jaar klussen eindelijk hun 1e verwachten!:D Zo leuk!

Ik ben vanochtend daar in tegen enorm misselijk, kan niks binnenhouden!

@Ambonmanise, laat je niet gek maken, je voelt je toch nog enorm zwanger? Dan zal het wel goed zitten toch?!
    @Mayke, dat scheelt je weer een draagzak halen!;) Hoe was het op je werk?
    @Miffy, jammer dat zumba niet meer wil, en ik ben vroeger een keer met de haak onderwater gedrukt omdat ik niet wou duiken, dus ik vind zwemmen ook niet zo leuk!
    @Beertje, jammer meid dat je ongie bent geworden, maar nieuwe ronde nieuwe kansen!
    @Naatje, rustig afwachten dan maar..Sterkte meid!

Voor de rest een heel fijne dag en ik lees jullie snel weer!
    Liefs!

16. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    @xxCriien: oh wat balen dat de weeën zijn gestopt. Lijkt mij ook zwaar hoor... Nu moet ze nóg langer wachten... Gelukkig dat je eerste schooldag leuk was, scheelt toch weer hè... En misselijk? Je maakt het wel weer spannend hoor! Ik zie dat je nog een weekje moet wachten totdat je kan testen... Hopelijk is de misselijk niet voor niets ;)

Vandaag CD41 bij mij en nog niets van een menstruatie te bespeuren. Nu weet ik van de vorige cyclus dat mijn menstruatie heel licht in de avond begon dus dat zou vandaag ook nog kunnen. Gisteren voelde ik me heel erg *blegh*.. Omdat ik op het forum las dat veel dames ook aan hun baarmoedermond voelen, heb ik dat ook maar eens geprobeerd. Alleen voelde ik niets. Mijn vriend is gaan voelen en die zei dat hij ook hoger lag dan voorheen en hij voelde ook wat zachter aan. De mond was ook niet helemaal dicht zoals voorheen. Dit schijnen symptomen te zijn van je vruchtbare periode, toch? Hmmmzzz...het lichaam van de vrouw is maar ingewikkeld hoor :( haha! Vanochtend trouwens weer een 'lage' temperatuur...

17. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    #657 xxCriien, 13 sep 2011
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
    @Naatje, nou dat hoop ik ook! Vanochtend tot 10uur op school regelmatig de klas uitgelopen wegens spugen. Daarna nergens geen last van gehad! Ben alweer klaar voor vandaag en dan morgen lekker vrij. Donderdag ook een kort dagje en vrijdag naar de vliegbasis i.v.m de luchtmachtdagen! (Mijn oom werkt daar ook, dus nu kan ik eens kijken wat ie allemaal uitvreet(hij zit overdag namelijk alleen op msn, hyves en facebook:p))

Hoe is het met de rest van de dames?
    Hoe was jullie dag?

Liefs!

18. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Weer even een update, ik vreet me bij de klippen op aan dorrito's hot, en die lus ik niet eens!!:O
    Vaag hoor allemaal!

19. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Zo wat is het hier de afgelooen dagen snel gegaan zeg, Ga zo snel bijlezen. We zijn een weekendje Brugge geweest, lekker kunnen uitwaaien ana het strand heerlijk

20. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    slik alleen folium zuur van de kruidvat.
    heb wel ovu testen maar weet niet goed wanneer op de dag ik ze moet gebruiken.
    iemand tips ?

Deel Deze Pagina