Goedemorgen dames van het goede leven Mijn menstruatie is vandaag licht begonnen en dat op mijn NOD Maar geen nood, we gaan gewoon weer vrolijk verder! Vanaf nu gaan we voor het eggie Ik ga alles nog beter bijhouden dan ik al deed en we gaan ovu-testen gebruiken dus ben benieuwd! Afgelopen cyclus Zwanger worden pillen van de Etos en Teunisbloemolie-capsules geslikt omdat ik las dat dat ook voor een kortere en regelmatige cyclus kon zorgen. Nou korter is 'ie niet geworden, wel regelmatig...alweer 40 dagen Mijn Zwanger worden pillen zijn op dus ik heb nieuwe pillen gehaald; VSM Puur mama. Anderen ervaring met deze pillen? Ik ga ff ontbijten. Iedereen een fijne werk/schooldag en ik lees later weer bij .. Groetjes, Nathalie
@xxcrien spannend hoor! zou zomaar raak kunnen zijn....... ik heb gelukkig niet dat ik dingen eet die ik normaal nooit luste heb alleen zin in zure leverworst maar je mag niet te veel leverproducten als je zwanger bent @beertjuh ik heb geen verstand van ovu testen dus kan je geen tips geven heb wel gehoord dat je ze niet met je ochtend urine moet gebruiken @naatje dit word je eerste echte ronde??? wat spannend!!! veeel klusplezier!!!
Goeiemorgen meiden! @Naatje, verdorie! Maar mooi dat je het positief inziet meid! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! @Miffy, ik hoop het! Dat zou zo leuk zijn. Ik heb ook steken onderin mijn buik. Lekker vrij vandaag meid? Vandaag lekker vrij van school en net wakker, ben gewoon bek af! Zal vandaag ook maar even in huis bezig, blijft er zo bij anders. Een hele fijne dag meiden! Liefs, xxx
@xxcrien ik ben toen gaan testen omdat ik allerlei steekjes in mijn buik had al paar dagen dus spannend!! ik ben inderdaad een dagje vrij even in huis bezig en vanmiddag komt de mevrouw van moeders voor moeders langs
Wat is dat toch precies dan MvM? Ik zal straks ff naar het KV, 2 voor 5 euro halen. Steken in de schaamstreek heb ik ook, maar dat kan spierpijn zijn van het sporten. Zijn we samen lekker een dagje vrij Veel plezier en succes vanmiddag! Liefs
@xxcrien het is nog wel erg vroeg hoor!! ik zou nog even wachten met testen dat mvm houd in dat je je urine opvangt en verzameld is speciale flessen van mvm dit lever je in of laat je ophalen uit je urine halen ze dan het hcg waardoor andere vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen weer geholpen kunnen worden ze maken van de hormonen in je urine medicijnen
Klinkt heeeel vies, maar wat een goed initiatief! Dan wacht ik nog maar even, anders maak ik mezelf ook alleen maar gek, je hebt gelijk Hoop gewoon dat het raak is
naja zag aan je banner dat je nog 6dagen voor nod zit en de kans is zo klein dat je dan positief test zou zo zonde zijn als je teleurgesteld bent voor niks...... ik zou nog minstens 2daagjes wachten en testen met ochtendurine en het klinkt ook niet 100% fijn, leuk en prettig enz en ik zie er ook wel tegenop om 10weken lang het op te vangen maarja het is voor een goed doel.....
Daarom! We gunnen iedereen natuurlijk een klein wondertje! Het liefst zo snel mogelijk! Ik test sowieso met ochtendurine, doe het altijd alleen zodat ik mijn kerel er mee kan verassen xxx
Op een vaste tijdstip elke dag. Ze zeggen dat je het in elk geval niet met je ochtendurine moet doen omdat dan de kans groot is dat hij vaak positief aangeeft. De meesten doen het 's avonds tussen 18 en 20 uur. Je mag van te voren ook 2 uur niet geplast hebben, anders heb je te weinig urine.
Gisteren overgegeven op het werk! Ik had een kopje groene thee gedronken maar een uur later ging het eruit. Mijn collega's zaten mij aan te kijken dat ik zo snel van de telefoon naar het toilet liep. Ik heb toen maar gelijk verteld dat ik zwanger was en ze reageerden heel leuk. 's avonds niet wezen sporten. Heb daar geen puf voor op dit moment. elke avond ga ik om 19.30 uur douchen, dan lekker in bed GTST kijken en nog een uurtje tv en dan slaap ik als een blok. Morgenavond om 19.30 uur de echo!! Ik moet met een volle blaas komen. Mijn man denkt steeds dat er 2 in mijn buik zitten. Ik ben benieuwd, hoop eigenlijk niet dat hij het juist heeft. Ik zou wel rustig willen beginnen met 1 kind. Alles goed met iedereen? Fijne dag nog allemaal.
@ambonmanis oooh wet vervelend dat je op het werk hebt overgegeven zeg en wat spannend dat je morgen voor je echo mag ben erg benieuwd!!!
hallo allemaal! Ik ben weer terug van vakantie. Heb 3 dagen gigantisch rugpijn gehad, kon niet liggen, lopen deed zeer. Maakte me gigantisch onzeker! 30 keer per dag naar de toilet om te kijken of ik al bloed ben verloren, gelukkig is dit niet gebeurt! De rugpijn is gelukkig verdwenen! Soms wat zuerende rugpijn, voelt wel als ongesteldheidsrugpijn, maar zolang ik geen bloedverlies heb, ben ik nog redelijk rustig! haha! Gisteren begon de misselijkheid al wat te komen, vanmorgen was ik gigantisch misselijk! Heb vandaag, voor de zekerheid, nog wel een test gedaan, deze werd, voordat de urine helemaal was opgenomen al knal, en de lijn donker en dik! Ik ben blij als het 3 oktober is (VK), wat kan zwanger zijn, je toch onzeker maken! Heb vandaag totaal geen last meer van me borsten, ook erg vreemd! Ga vanavond even alles bijlezen!
Zomer, heb je een leuke vakantie gehad? Tussen je 6e en 12e zwangerschapsweken kun je behoorlijk misselijk en moe zijn of last hebben van brandend maagzuur. Helaas heb ik van allemaal last. Mijn borsten zijn echt enorm gegroeid de laatste weken en de tepels steken steeds uit en die puntjes zijn echt gevoelig! Dat wil je niet weten. Mijn man kijkt er met veel bewondering naar. Hij zegt steeds dat er nu toch wel genoeg voeding in moet zitten voor de kleine.... hahahahaha. Probeer rustig te blijven en pas als je echt hevig bloedverlies of kramp krijgt contact op te nemen met de dokter of het ziekenhuis. Veel sterkte.
Hee hoi Abonmaise, We hebben een heerlijke vakantie gehad, lekker even tussenuit, onze honeymoon nog. Ik heb ook laat van vermoeidheid, en moet steeds boeren (niet erg charmant, sorry) Ik heb vorige week contact gehad emt de VK, ze zei dat als ik geen bloedverlies, en de klachten niet erger worden, me niet te druk moet maken, en het ws bandenpijn is, maar het maakte me vorige week wel even heel onzeker, en maakte me gigantisch druk. (heb ook een zwakke rug, en ga hiervoor ook 1x in de 2 weken mee naar de kraker). Voel me verder goed, en nu ik zo misselijk ben, ook echt zwanger! De rugpijn zal er wel bijhoren, krampen heb ik gelukkig niet! Hoe voel jij je verder? Al echt zwanger zo te lezen! Tis was he! Al die hormonen!
@Miffy; en wordt je examen aangevraagd?? @beertjuh 87; Wat klote dat je ongi is doorgekomen maar wel fijn dat je nu weer weet waar je aan toe bent.. succes deze ronde.. @Ambonmanise; Ik snap je ongerustheid.. Ik had dat ook de 1e paar weken maar je voelt je zwanger dus ik weet wel zeker dat het goed zit bij je Morgen mag je al Ik hoop dat je een echo krijgt. Dat is zooooooooooooooooo speciaal en mooi.. Zo gaaf om dat knipperlichtje te zien en dan pas wordt het echt werkelijkheid.. Dan besef je pas hoe bijzonder het is om een nieuw wonder in je lichaam te hebben waarvan je nog niets voelt of ziet..... Heb je zo'n dikke buik omdat je man dat denkt?? Haha.. @Xxcriien; ik ben benieuwd wanneer de kleine gaat komen!!!! Spannend... En bij jou is het ook spannend.. Ik zou idd ook over 2 dagen ong. pas testen.... Ik teste 5 dagen over tijd en had een heeeeeeeeeeeeeeeele lichte streep...... Hoop t voor je @Wilko; je hebt een lekker weekend weg gehad! Wat lekker zeg... @Naatje; wat klote dat je ongi is gekomen maar je weet nu idd wel waar je aan toe bent en je kunt er weer voor gaan! Ik hoop het voor jeSucces deze ronde @Zomer123; het is verschrikkelijk he.. je kutn je druk maken om de kleinste dingen.. Mijn borsten deden ook afwisselend pijn en ik had vaak buikpijn erbij.. No panic is normaal!!!! Fijn dat de pijn weg is Nou dames.. Het werk was weer heerlijk!! Wat administratief werk gedaan en de clienten verteld dat ik zwanger was.. Ik moest ingrijpen bij een escalatie maar had de client snel gesepareerd dus geen gevaar voor mij.. maar doe dat nu liever niet dan wel... Vandaag naar de verpleegkudnige geweest. Ik mag daar ten alle tijden naar toe. Even verteld dat ik toch nog regelmatig bloed verlies. Het kan nog van de hematoom zijn. Heb het hartje ook weer gehoord. Verder aangegeven dat ik heeeeel bang ben voor de bevalling. Ik ben een control freak en ben meer bang voor de pijn wat dus nog meer pijn veroorzaakt en het onbekende. Ze zei me dat yoga hiervoor goed zou zijn dus ik heb me zojuist ingeschreven voor zwangerschaps yoga.. Eerst dacht ik; wat nu cursus, puffen doe je toch wel maar je gaat alles fases beswust doornemen, leert je spieren (bekken enz) aan te spannen en hoe om te gaan met de pijn en het onbekende.. Mag half okt. starten.. Volgende week funct. gesprek met mijn clustermanager en heb een hele waslijst vol dus ik ben benieuwd.. Zit met heel veel dingen dus tsja.. We zullen zien!! Verder houd ik me nu erg gedeisd.. Morgen komt een vriendin poetsen en vrijdag ga ik even naar babydump in Eindhoven!! Heb er nu al zin in!!! Fijne avond allemaal...
@mayke helemaal vergeten te vertellen JA mijn examen word aangevraagd ben helemaal blij is zoooooo een opluchting
@ zomer123 lekker er zo even tussenuit. Ik test wel van de kruitvatovu testen in de ochtend, kan dus beter 's avonds doen? Was vandaag volgens ons positief. Altijd lastig te zien vind ik, kleur leek even donker te zijn bij beide streepjes.
@Miffy; super fijn! Ben blij voor je! Schiet alweer op he.. Ik heb de echo´s gisteren via mijn werk ingescand maar ze zijn te groot om als bijlage erbij te doen?! Ik moet het dus weer een keer opnieuw doen.. Heb er 1 kunnen "redden" en verkleind in paint.. Hij is niet heel scherp/duidelijk maar daar ga ik mijn best nog voor doen!!