Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    hallo damens,

weer een keer een berichtje van mij.
    alles goed met jullie met mij wel.
    al het wachtten duurt alleen zo lang.
    heb niet zo veel te vertellen daarom lang niks van mij gehoord.

2. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Na mijn berichtje van vanmorgen kreeg ik toch een buikpijn linksonder in mijn buik. Ik kon niet meer opstaan uit mijn stoel. Zo heftig!! Ik heb nog nooit buikpijn gehad en wist niet wat ik moest doen. Ik belde mijn zus op en die zei dat ik de vk moest bellen. Ik moest meteen langskomen. Mijn man was ook al van zijn werk teruggekomen en we gingen er samen heen. De pijn werd toen al minder.
    In het ziekenhuis kreeg ik gel op de buik en ze zag meteen dat het hartje heel krachtig klopte en de baby bewoog heel goed. Het armpje ging op en neer en je kon nu alles goed zien. We hebben ook het hartje horen kloppen.

Mijn bloeddruk was een beetje hoog maar dat kwam vast door de schrik zei de vk. Ik was 1,5 kg lichter op de weegschaal, komt vast door al het spugen. We hebben een afdruk meegekregen van de echo. De kleine is nu in 2 weken tijd van 2,25cm naar 4,20cm gegaan. Lag de kleine 2 weken geleden nog met zijn ruggetje naar boven, nu was ie op en naar aan het springen en lag met zijn kontje naar beneden.

Bekijk bijlage 186859

De pijn linksonder bij de lies bleek bandenpijn te zijn. Dat kan komen door een groeispurt van de kleine of dat de baarmoeder aan het uitrekken is.

Nu hoef ik as woensdag er niet meer heen maar pas begin november als ik 16 weken zwanger ben.

Gelukkig is alles in orde. Ik hield er wel rekening mee dat het mis kon zijn maar toen we het hartje zagen kloppen was ik meteen rustig.

3. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Zo ambonmanise, kan me voorstellen dat dat even erg schrikken is, gelukkig was alles goed en hebben ze nog een ego gemaakt.

4. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Noord-brabant
    hoi ambonmanise,

fijn dat je meteen terecht kon en fijn dat ze je konden geruststellen dat alles is goed met de kleine.
    dan is hij/zij al goed gegroeid.
    succes verder

5. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    hey meiden!
    alles goed hier?
    vroeg me af of jullie al een buikje krijgen? en zo ja wanneer is dat ongeveer begonnen? xx

6. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Ambonmanise; wat schrikken zeg. Ik heb precies hetzelfde als jij gehad. Een helse pijn je denkt idd gelijk dat t mis is maar het is bandenpijn. Vaag he.Althans vond ik. Wel fijn dat je een kamer hebt kunnen scoren die naar jullie wens is en niet duur. Mooie echo trouwens:)!

@Sher; pff, heftig. Ik zou toch maar eens langs je huisarts gaan hoor. Of wil je daar mee wachten??

@Liefde88; Ik heb nu al echt een buikje hoor.. Op t begin was t echt mijn darmen die je zag als buikje. Met 15 weken begon het met mij en nu met 18 weken kun je er niet meer onderuit. Van week 17 naar 18 heeft hij een spurt gemaakt en nu lijkt hij stil te staan. Ik maak elke week 1 foto dan zie je het verschil, dat is wel grappig. Sowieso zie je bij de 1e vaak minder snel dan als je een 2e kindje zou krijgen.. En ook dan is t bij iedereen verschillend.. Jij nu zeker last van opspelende darmen??

Ik ben al de hele dag op 2 kids aan t passen. Ze liggen nu heerlijk te slapen maar schijnbaar zijn ze de afgelopen dagen 's nachts veel wakker geweest dus ik hoop dat ze mij wel n nachtrust gunnen haha..

Fijn weekend en geniet van dit verschrikkelijk lekker zomer weer in oktober;)

7. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @mayke Ik weet niet of ik daarmee naar de huisarts moet gaan dat is het probleem... Heb ergens een keer gelezen dat een ha zei dat je er blij van moest zijn dat je zo kort menstrueert, en dat het geen kwaad kon. Maar ik kijk het nog een paar maanden aan, (mijn moeder is helderziend, maar doet er verder niks mee en zei heeft mij gezegd dat het in november raak zal zijn) zo niet kan ik altijd nog langs de ha gaan.

Geloven jullie trouwens een beetje in spirituele dingen?

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @sher
    ja ik geloof daar wel in
    maak genoeg zelf mee

9. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Sher; Tsjee, ik hoop dat je moeder dan idd gelijk heeft. een vriendin van mij wordt al vanaf haar 15 niet meer ongesteld en nu loopt ze al 1,5 jaar in het zkh. Ze heeft geen eisprong. Ik persoonlijk zou daar wel mee naar de dok gaan maar wacht maar eens nov af..
    Ik geloof er wel degelijk in (kan ze t ook via de pc? haha dat zou handig zijn). Ik ben zelf x naar een reader gegaan en dat heeft me veel opgehelderd.

Fijne zondag

10. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hey dames,

Hier eindelijk weer even een berichtje van mij. Heb het erg druk gehad afgelopen week...ik ga zo nog even alles bijlezen.

Ik heb een gesprek gehad met de MDL verpleegkundige. Ze vertelde dat een roesje in principe geen probleem is als je zwanger bent. We hoeven dus geen maand over te slaan en kunnen gewoon klussen.

Fijne zondag allemaal en geniet van het heerlijke zomerse weer!!

11. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Hier ff een kort berichtje van mij, heb het zo enorm druk!
    Dinsdag heb ik weer de tijd om al jullie verhalen te lezen!

@Ambonmanise, dat zag er mooi uit meid!:D

12. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Noord-brabant
    ja ik geloof in spiritueel, moet morgen naar iemand toe om daarover te praten ik heb het zelf ook dus daar voor onder behandeling om erover te kunnen praten en hoe ik er mee om kan gaan.

iedereen fijn weekend gehad met dit lekker weer.

ik had trouwens een vraag aan iedereen:
    iemand die ovu testen heeft gedaan.
    kwamen jullie er achter dat jullie op de helft van je cyclus je eisprong hebt gehad of is dit mischien best vroeg of laat in je cyclus dagen?

13. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    niqi: wat fijn dat je geen maand hoeft over te slaan. Nu kun je gewoon doorgaan met klussen. Moet je binnenkort al naar het ziekenhuis voor het roesje?

beertjuh: de ene maand had ik een positieve ovutest op dag 15, de andere maand op dag 18 (dan was mijn cyclus ook weer wat langer). Het kan alle kanten op. Gelukkig heb ik het maar 2 maanden hoeven te gebruiken. Maar ik vond het wel een fijn hulpmiddel. Je hoeft dan ook niet zo vaak te klussen. Mijn man wilde niet perse om de dag of om de 2 dagen, alleen wanneer hij zin had. Maar als ik tegen hem zei dat ik een positieve ovutest had en ik het jammer vond om het klussen die dag dan over te slaan, dan maakte hij wel zin. En het heeft geholpen. :)

Gisteren zijn we nog even naar Giethoorn geweest. Zag ik vanmorgen bij Hart van Nederland dat ze daar ook gefilmd hadden. Wel leuk om te zien. Het was lekker weer, wij hebben niet gevaren. Omdat ik last heb van mijn bekken en mijn stuitje als ik te lang zit. Dus hebben we daar gelopen en de winkeltjes even bekeken.

Wat hebben jullie gedaan?

Ik ga naar mijn werk. Iedereen een fijne zonnige dag gewenst!!!

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @ambonmanise
    leuk is giethoorn he??
    mijn vriend heeft hiervoor in steenwijk gewoond en dan gingen wij er met mooi weer nog wel eens met de fiets heen
    het is zo een gezellig schattig dorpje

15. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Hallo meiden,

jullie hebben niet stil gezeten met tikken van berichtjes!:D
    Hoe is het met iedereen?

Vandaag hebben we dubbel feest, Jacob is jarig en ik ben op m'n vruchtbaarst! Ik voel m'n ei nog niet springen, maar dat is meestal op het einde van de avond dat ik steken krijg. Ik heb een erg drukke week achter de rug met school en vrijdagavond weer bij Cambuur-Emmen gestaan (Voor de liefhebber, Cambuur heeft met 2-1 gewonnen). Nu ben ik vandaag lekker vrij! Gister ook een lange dag op school, tot kwart over 5!! Nu ga ik even in huis bezig, taart maken, gamba's voorbereiden en mezelf mooi maken voor die lieverd. Hij is gek op Kangol petjes, dus hij heeft 2 petjes ter waarde van 80 euro gekregen van mij. 2 weken terug al gegeven, maar iedere dag met plezier op! Hij zoekt gewoon kleren bij 1 van die petjes uit en die moet dan ook echt op, zo lief!
    Ik lees jullie morgen weer meiden!
    xxxx

16. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    xxCriien: ik ben nog steeds zwanger en misselijk. Het doorslapen 's nachts lukt mij niet. Het is alsof ik al word voorbereid op de slapeloze nachten wanneer de kleine er zal zijn. Ik ben 's avonds echt moe, wil dan alleen nog maar naar bed toe.

Wat zijn die petjes duur zeg! Heb ik nooit geweten dat die zoveel kosten. Is maar goed dat hij er blij mee is. Wat voor een lekkere taart ga je maken?

Een fijne verjaardag vandaag!!

Mayke: had jij ook zoveel last van doorslapen?

17. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Ambonmanise, dus nog steeds rot nachten? Das niet leuk! Ik zie ook dat je nog maar een paar daagjes hoeft en dan ben je 12 weken!:) Wat gaat de tijd snel! Weet nog goed dat je het hier vertelde!
    Ik ga een aardbeienkwarktaart maken. Met verse aardbeien erdoor en erop! Dat wilde hij graag, en hij wou vanavond gamba's eten en kip en griekse salade en rostirondjes en tortilla chips met een kaasdipsaus, dus ik sta nog wel even in de keuken vandaag!

Tsja, die petjes, je moet er ook van houden, dus denk dat ze daarom zo duur zijn. Voor zover ik weet kun je zo ook maar in 2 winkels hier krijgen in Nederland, in Utrecht en in Groningen. Ik wist ook niks anders te geven, hij heeft alles al! :p

xxxx

18. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    En het allerbelangrijkste cadeau heeft hij al: jou!!!!

dus hij heeft inderdaad niks meer te wensen, alleen nog lekker eten vanavond. Ach ja, de liefde van een man gaat door de .................... maag!!

succes in de keuken.

De tijd gaat inderdaad erg snel, donderdag alweer 12 weken, dan zijn de 1e 3 maanden voorbij. Dan nog 6 te gaan. Hopelijk wordt de misselijkheid wel minder. Ik heb geen zin in eten of drinken. Heb steeds zo'n rotgeoel in de maag en keel en ben bang dat als ik dan een beetje eet of drink dat ik het dan meteen moet uitspugen.

19. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Ook nog even een kort berichtje van hier, alles gaat nog steeds zo zijn gangetje. Verwacht vandaag ongesteld te worden. Heb vorige week al last van mijn tepels gehad, die doen dan altijd pijn voor ik ongesteld moet worden. Hoewel dat nu wel minder dan anders was. En had net heel licht wat kramp. Maar we hopen nu echt dat het wel een keer raak is. Dus als ik het vandaag niet ben willen we donderdag of vrijdag testen.

20. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Ambonmanise, hahaha ja, mij heeft ie al ;)

@Wilko, ik hoop voor je dat het raak is meid! Succes!

Deel Deze Pagina