Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @ambonmanise
    oooh wat vervelend dat je zulke rotnachten heb
    ik heb alleen last met in slaap komen, als ik dan eenmaal slaap, slaap ik ook diep en de hele nacht door gelukkig
    wanneeer begon het bij jou??

@xxcrien
    Gefeliciteerd en een fijne dag!!!

2. Phis

Phis Lid

16 aug 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heel bijzonder......

Inmiddels zit ik op dag 69.
    Ik heb de afgelopen 2 weken niet getest, even loslaten dacht ik!
    Vanmiddag kwam ik met het opruimen een test tegen. Ik had lang in de auto gezeten, weinig gedronken. Toch weer een keer proberen;)

En een knaltest!!!!!!

Vind het echt heel vreemd en moet even aan het idee wennen,maar we zijn erg blij:D

Hoever ik ben weet ik niet, misschien 9 weken, maar het zou ook zo kunnen zijn dat ik door de provera een menstruatie heb overgeslagen.
    Morgen maar eens bellen met de ha.Hopelijk is het geen valse test en zijnwe gewoon zwanger:)

Liefs

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @phis
    Gefeliciteerd!!!
    wat leuk :D

4. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    wat super phis.

Omdat ik nog steeds niet ongesteld ben hebben we vanmorgen een test gedaan. Dit keer door manlief laten uitvoeren (Van de Kruitvat met een pipet). Je moest 5 minuten wachten voor je mocht aflezen, maar we blijven er natuurlijk bovenhangen :D.
    Maar de controle streep was er gelijk dik aanwezig en de rest niet, dus wij dachten gelijk, nouja, weer niet, MAAR na 1 minuut kwam er opeens heel voorzichtig nog een streepje bij:
    Mogen we dit nu als positief beschouwen? We doen zaterdag nog maar eens een test.

5. Phis

Phis Lid

16 aug 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wilko, dat is spannend zeg, ik ben natuurlijk geen expert,maar ik wil je wel voorzichtig feliciteren. Ik zie echt een streep:D

Hopelijk zaterdag een knaltest!!

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @wilko
    oooooh Gefeliciteerd!!!!
    wat leuk dat je ook een 2e streep hebt :D

7. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    we durven nu nog echt niet te hopen dat het echt zo is, omdat het niet in 1 keer te zien was. Dus proberen ons tot zaterdag nog rustig te houden :D.

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    het was toch nog voor de 5minuten??
    dan is het gewoon positief hoor!!!

9. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    ja zeker, na 1/2 minuten (denk eerder al na 1 minuut. Had net mijn man nog aan de lijn, daar begon het nu ook al wel wat meer door te dringen :D.

Maar voel verder ook echt nog helemaal niets. Af en toe een beetje kramp of heel iets misselijk (maar dacht dat dat meer door de stress kwam)

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @wilko
    dat komt vanzelf wel, of misschien niet......
    maar het uitblijven van je menstruatie is de grootste hint!!

11. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Phis, gefeliciteerd!! Heb je ook een digitale test waarop je kunt zien hoeveel weken je bent? Als het 3 of 4+ is, dan is het sowieso langer dan 4 weken.

Wilko, alvast een voorzichtige gefeliciteerd!! Volgens mij is het wel positief hoor.

Leuk hoor dat er weer 2 zwangeren bij zijn. Het groepje wordt al wat groter.

Ik was gisteren vrij en ging om 7.45 naar het ziekenhuis om dit keer nuchter bloed te prikken op glucose. Daarna naar mijn zus gegaan, ontbeten met haar en haar dochter van 3,5 jaar. Daarna haar 5 weken oude dochtertje de fles gegeven en die lag later te slapen op mijn schouder ipv een boertje laten. Daarna lopend achter de kinderwagen mijn nichtje naar de peuterspeelzaal gebracht, ’s middags mijn moeder nog even opgezocht en om 15.30 uur was ik thuis. Ben toen snel het bed ingedoken en heb een uurtje geslapen. Heerlijk!! Ik moest even bijtanken door al het slaaptekort. ’s Avonds om 20.30 uur naar bed en tot vanmorgen aan één stuk doorgeslapen tot 6 uur. Ik voel me nu echt fijn doordat ik slaap heb ingehaald. Ik was het kennelijk even nodig.

Ik moet nog elke ochtend alleen maar gal overgeven zodra ik opsta uit bed. Ik heb het ook wel eens na het tandenpoetsen. Bij de mond spoelen moet ik soms al kokhalzen. Wie van jullie herkent dit?
    Ik denk dat ik maar eens ga proberen een plakje ontbijtkoek naast mijn bed te leggen voor de volgende ochtend want een droge cracker trekt mij totaal niet.

Een fijne dag nog allemaal!!!

12. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat super!! gefeliciteerd!

13. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oee, spannend, ik zeg alvast, gefeliciteerd!

14. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herken het helemaal, ik ben vanaf week 7 ook erg misselijk, het was even weg, maar sinds zondag weer helemaal terug, tandenpoetsen is een RAMP. Tegenwoordig eet ik eerst een danoontje en ga ik daarna tanden poetsen. Crackers etc krijg ik niet weg!

Succes!hoop dat je er snel van af bent!

15. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Alle meiden, dankjewel voor de felicitaties! Heb een super avond gehad met mijn schoonouders en schoonzus. Zaterdag komen er vrienden wat drinken en we hebben het weekend Kevin weer(dit is ons vaste weekend (1x in de 2 weekenden, maar zoals jullie konden lezen ieder weekend)). We hebben druk geklust en ik hoop dat het dit keer raak is!

@Phis en Wilko, gefeliciteerd!:D Die foto van Wilko was echt duidelijk een streep te zien! TOP!
    @Ambonmanise, probeer idd wat yoghurt of kwark 's ochtends. Hielp bij mij ook als ik niks door m'n keel kon krijgen! (En ik ben niet zwanger, dus ik weet niet of het helpt.)

Ik zal nu weer aan het huiswerk, wat anderen in 40 weken doen, doen wij in 20 weken. En volgende week krijg ik te horen of ik voor een uitwisseling (met andere klasgenoten) naar België mag! Heb er zin in! Er vallen 5 af en ik hoop niet dat ik daar bij zit!

Een fijne avond lieverds!
    xxxx

16. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    xxCriien: wat pittig die opleiding! Ik hoop voor je dat je een paar dagen naar Belgie mag. Wat mag je daar dan doen? Shoppen, stappen???

Mayke: ben je er nog wel? Hoe is het met jou?

17. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    Wilko en Phis proficiat met jullie zwangerschap. hopen dat alles goed gaat.

hier is nog alles rustig ben alleen druk met werk en het huishouden en dan komt er ook nog bij dat ze over 2 weken nieuwe kozijnen boven komen zetten.
    in de ochtend even poetsen en vanmiddag weer werken.

nou is denk ik bijna iedereen zwanger op een aantal na dan.

18. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Goedemorgen allemaal,

Gisterenavond notenontbijtkoek gekocht en een plakje naast mijn bed gelegd. Vanmorgen wat hapjes genomen en tot nu toe zit alles er nog in. Ik hoop ook dat het zo blijft. Bij het tandenpoetsen ging het wel bijna mis, vooral als ik mijn tong wil schoonmaken, dan moet ik bijna kokhalzen. Dat gaat nog niet echt lekker. Ik moet zo wel weer de snelweg op naar mijn werk toe. Ben elke dag nog wel een beetje bang dat ik dan een keer plotseling moet overgeven. Wat doe je dan hè? Snel aan de kant, naar de vluchtstrook en dan uitstappen en snel overgeven??? Ik zie mij daar al kotsend staan. Dat is echt een nachtmerrie voor mij waar ik liever niet aan denk.

Trouwens, is het leuk om nu een lijstje te maken met dames die inmiddels al zwanger zijn geworden? Dan zetten we de uitgerekende data er bij. Ik zal hieronder een voorbeeld maken.

----------------------------------------------------------------

Uitgerekende bevallingsdatum:

...................: mayke (1e kindje)
    19 april 2012 : ambonmanise (1e kindje)
    ...................: snukkie (1e kindje)
    ...................: miffy (1e kindje)
    ...................: liefde 88 (1e kindje)
    ...................: zomer123 (1e kindje)
    ...................: phis (1e kindje)
    ...................: wilko (1e kindje)

-----------------------------------------------------------------

Wie komen er nog bij?

19. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @Phis en Wilko: gefeliciteerd!! Wat een mooi nieuws! Geniet ervan!

20. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @Ambonmanise: kan me je angst voor het overgeven als je onderweg bent helemaal voorstellen! Het is te hopen dat nooit gebeurt! Het lijkt me trouwens ook echt erg als je op je werk moet overgeven... Mocht ik zwanger raken en daardoor misselijk zijn dan wordt dat op mijn werk wel een probleem, aangezien het toilet niet dichtbij mijn werkplek is. Maar ja, dat zie ik tegen die tijd wel...
    Fijn dat ontbijtkoek tot nu toe goed valt. Hopelijk blijft dat zo en heb je niet te veel last meer van de misselijkheid.

Leuk idee trouwens van het bevallingslijstje! Ik hoop zo dat ik mezelf snel mag toevoegen!!

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina