heey meiden met mij en de kleine uk gaat alles goed!heb t hartje zien kloppen. T was wel nog wta klein en ze heeft me een week terug gezet voor de zekerheid mag ik volgende week weer een echo om te kijken of t kleintje gegroeid is! dus zou dan nu 6 weken en 3 dagen zijn! vind t nogal raar, maar misschien zegt ze volgende week weer wat anders.. Miffy super mooie foto!! wees er maar trots op beertje ik had altijd symptomen en was niet zwanger deze keer had ik nergens last van en ik was er van overtuigd dat ik ongesteld ging worden en zie het resultaat
Wij hebben gisteren onze termijnecho gehad. Alles was goed, het kleintje sliep, ze drukte even op me buik, en je zag echt dat het wakker werd, armpjes en beentjes bewegen, en uitrekken, heel bijzonder om te zien. Het bewoog goed, hartje was goed, en de lengte paste precies bij het aantal weken dat ik zwanger ben. De misselijkheid is wel weer erg aanwezig, moet elke ochtend overgeven, waar ik nu na 4 weken, wel erg gek van word! Maargoed! Alles voor een goed doel!
Mayke, nu begrijp ik waarom je sinds vorige week niks meer van je heb laten horen. Jee, wat een verhaal zeg. Wat naar voor jullie dat het zo moet eindigen. Ging het net sinds een paar weken de goede kant op, moet het op deze manier stoppen. Tuurlijk begrijp ik wel dat je weer zwanger wilt worden/zijn. Je hebt toch een kinderwens en hopelijk/waarschijnlijk gaat het de volgende keer wel goed. Wat gaan ze nu met je kleintje doen? Het is wel mooi dat je afscheid hebt kunnen nemen en dat je veel foto's hebt kunnen maken. Ik wil jullie veel sterkte toewensen met dit verlies. Ik hoop ook dat je hier blijft meekletsen, ik vind het altijd leuk om iets van je te horen. Misschien dat het ook kan helpen bij het rouwverlies.
liefde88 en zomer: fijn dat de echo's goed waren. Hebben jullie ook foto's te laten zien? zomer, ik moet ook nog elke morgen overgeven. Het helpt nu ook niet meer als ik snel wat eet zodra ik wakker word. Het moet er uit, maar dan is het niet meer alleen maar gal. Ik hoop dat het gauw over is. Ben morgen alweer 13 weken, de 1e 3 maanden zijn voorbij.
Hoi, Vervelend he, ik geef altijd (niet heel smakelijk) over, wat ik daarvoor gegeten heb en gal. Daarna voel ik me stukken beter! Ik heb een fotootje. Vind hem niet heel duidelijk, tijdens de echo, zag je heel duidelijk armpjes en beetje, en hier moet je echt zoeken, Het 'uitsteekseltje' rechts, is een armpje. Deze fotootjes zijn op het laatst gemaakt, toen het kindje zich draaide.
Hoi zomer, ik vind het een moeilijke foto. Niet heel duidelijk. Jammer dat de foto net gemaakt is toen de kleine zich ging draaien. Heb je alweer gauw een afspraak of moet je net als ik een paar weken wachten?
Ja jammer he! Rechts s het hoofdje. Ik krijg pas als ik 20 weken ben, weer een echo, dus dan duurd nog heel lang! Jammer genoeg!
Hoi lieve dames, Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Harstikke lief, dit doet me goed hoor! Ik dacht dat ik nu wel weer wat kon doen maar mijn lichaam fluit me terug. Mijn baarmoeder moet verkleinen en dat doet ook pijn. Dt lichamelijke vind ik niet het ergste maar we hebben zoveel pijn en verdriet. Dit moet een plekje krijgen. In samenwerking met een ander ziekenhuis cremeren ze kindjes tot 24 weken elke 1e woensdag per kwartaal. Dit is in januari. Dan krijg je een steen waar je tekst op kunt zetten en deze mag je bij een speciale vlinderboom leggen dus dit gaan we doen. Zo krijgt het toch een plekje. Volgende week vrijdag moet ik naar de gyn. Ik blijf hier zeker kletsen want ik wil jullie toch mee blijven volgen en jullie vreugde mee blijven delen. het blijft toch heel bijzonder. Mijn lichaam voelt ook zo leeg nu. Alles gaat goed komen maar het heeft tijd nodig.... Liefs
Mayke, meis... Hoeveel kan een mens aan? Het begin van je zwangerschap liep al zo moeizaam en wat een energie en kracht heb je daarvoor gegeven. En dan nu dit. Het is niet te bevatten. Je baart een compleet kindje, met alles erop en eraan. Hebben jullie je lieve kleine jongen nog een naam meegegeven? Ik wil jou en je vriend veel sterkte en kracht wensen met het verwerken van dit verlies. Ik hoop dat je lichaam zich goed zal herstellen, neem je tijd!! liefs
Hoi Mayke, ik wens jou en je vriend heel veel sterkte. dit lijkt mij het ergste wat je kan overkomen, je kind verliezen. ik hoop dat je het verlies samen met je vriend goed kunt verwerken en misschien word hierdoor jullie band nog wel veel sterker. succes meid. op naar een goed afloop voor jou. mijn vraag was ook hoe zou je hem genoemd hebben, was hier wel benieuwd naar.
He Mayke, Wat fijn dat je dan nog een plekje hebt voor je kleine jongen. Is die boom ook bij het ziekenhuis of op een begraafplaats? Het zal wel fijn zijn om dan af en toe daar naartoe te gaan. Moeten jullie nu wachten tot januari of kunnen jullie hem nog zien voor die tijd als jullie dat willen? Hoe gaat het met je vriend? Hij zal er ook vast kapot van zijn of niet. Veel sterkte gewenst, ik hoop dat jullie deze nare tijd gauw achter jullie kunnen laten. Geef je lichaam en geest de tijd om te herstellen en dit te verwerken.
@ Mayke: Wat verschrikkelijk voor jullie...ik heb met tranen in mijn ogen en kippenvel je verhaal gelezen. Dit is haast niet te bevatten. Wat heb je veel moeten doorstaan! Ik kan me natuurlijk nog niet half voorstellen hoe je je moet voelen, maar het lijkt me zo'n enorm leeg gevoel. En er zal ongetwijfeld verbijstering zijn waarom dit gebeurd is. En hoe moeilijk de keuze geweest moet zijn om de zwangerschap af te breken... Ik wil jullie ontzettend veel sterkte en kracht toewensen voor nu en de komende periode. Neem de tijd om te rouwen! Hopelijk vinden je vriend en jij veel steun bij elkaar en kunnen jullie het samen verwerken. Ik hoop dat je zo af en toe laat weten hoe het met je gaat, zodat we je hier op het forum een hart onder de riem kunnen steken, maar snap ook heel goed dat het soms confronterend kan zijn met alle zwangeren hier... Meis, heeeeel veel sterkte, ik denk aan je!! Liefs Niqi
Lieve lieve lieve Mayke, ik zit hier met tranen in mijn ogen, al die goeie berichten en ik 1x dat van jou...Lieve schat, heel veel sterkte! Ik heb er even geen woorden voor! @Alle meiden, hier gaat alles zijn gangetje, ik heb het enorm druk met school en ik mag naar België! Heb er zoveel zin in! Het is een uitwisselingsproject om te kijken hoe de Belgen les krijgen en zij gaan naar Nederland om hier les te krijgen. En we hebben 3 en 4 november een survival run van 8km dus ik hoop dat ik dat trek Bij ons is het nu vooral weer afwachten tot ik kan testen, we worden er soms gek van! Maar oké, dat komt allemaal wel goed. Miffy, jou echo! Wat een plaatje! Beertje, je kan testen! Heb je dat al gedaan? En? Een fijne dag allemaal! xxxx
ja had vandaag getest maar nee helemaal niks. het voelde of dat ik gisteren ongesteld werd maar er is niks uit gekomen. wel last van steekjes hier en daar. maar hopen doen we nog niet nog even afwachtten. ik zal zaterdag weer een test doen, als ik dan nog niet ongesteld ben
Wat miffy zegt, het blijft dus nog even spannend! Ik duim voor je meid! Voor de zwangere dames onder ons, misschien ook een leuk idee om jullie buik te laten zien? Als die al te zien is dan! Hahaha! Ik hoop me snel bij jullie aan te mogen sluiten! Maar als ik die pendels moet geloven, duurt het nog wel even! Liefsxxxx
Wat spannend nog beertjuh. Wat leuk ook om de echo's van iedereen te zien. Wij mogen 2 november voor de intake naar de verloskundige en 14 november voor de eerste echo. Verder eigenlijk nog echt nergens last van. Heel soms opeens heel misselijk, maar dat is ook zo weer weg.
Ha dames, Lief van jullie allemaal zeg!! De vlinderboom staat idd in het zkh en daar mag je ten alle tijden naar toe. Als we willen mogen we het kindje nog zien maar we hebben dinsdag afscheid genomen. Het kindje gaat er natuurlijk elke dag anders uit zien en nu hebben we een mooie herinnering aan ons zoontje... Als het goed is weten we over 5 weken het geslacht met 100% zekerheid, dan zal ik deze ook bekend maken. We hadden al n naam voor n jongen en n meisje dus dit kindje gaat zeker 1 van deze namen krijgen. Straks als we ooit weer zwanger mogen zijn en dit zal well goed gaan dan zal dit kindje al een broertje of zusje krijgen.. We hebben voetafdrukjes van de kleine en als we het geslacht zeker weten willen we hier een soort kaartje van maken met de naam, datum en de voetjes. Deze willen we inlijsten. De foto's laat ik afdrukken en bewaar ik goed in een envelop. Mochten we de behoefte hebben om er naar te kijken dan hebben we deze kans. Met mijn vriend gaat het. Hij moest echt weer werken (werkt voor zichzelf) maar belt om het half uur op of het wel gaat en of hij niet naar huis moet komen. Hij doet nu thuis ook enorm zijn best en elke avond zitten we tot in de nacht te praten over alles... We krijgen nu nog veel bezoek (mega lief natuurlijk) maar zaterdag willen we een dag voor ons zelf. Als het mij lichamelijk al lukt gaan we lekker even uitwaaien in de bossen miss. Mijn borsten beginnen al te stuwen, erg pijnlijk maar heb al goed advies gehad wat hiermee te doen.. Ik heb hier een beetje bij gelezen en zie dat er niet heel veel veranderd is.. Natuurlijk blijf ik met jullie mee kletsen, vind het hier veel te gezellig en god weet heb ik over een tijdje ook weer goed nieuws. Ik weet wel dat ik nooit meer onbezonnen zwanger zou kunnen zijn maar ik ga dat toch proberen mocht het zover zijn!! Vandaag zou ik 20 weken zijn geweest, staat je gedachte toch weer ff bij stil! Ik dank jullie allemaal voor jullie steun dit doet me echt goed!!!! Een fijne dag allemaal en een fijn weekend