Lieve lieve mayke, het is toch vanzelfsprekend dat we je steunen?! Je bent toch echt wel een "internetvriendinnetje" geworden (tenminste voor mij en dat is met de andere meiden op dit onderwerp natuurlijk ook zo, dat ik ze als vriendinnetjes voel)! Je bent een sterke meid! Ondanks alles, wens ik jou ook een heel fijne dag en weekend! Vind het zo erg voor je! Sterkte schat! xxx
ja vind ik ook, wij zijn er voor iedereen om elkaar te ondersteunen en te helpen. en natuurlijk adviezen te geven. als je nog iets kwijt moet lezen wij jou verhaal. wij kunnen niet veel voor je betekenen maar omdat je je verhaal kwijt kan verwerk je het denk ik wel beter. en daarvoor zijn wij. sterkte meid, als er iets is horen we het graag van je.
Hey Ladies, het is nu zaterdag en voel me zo kut vandaag. nog geen positieve test en ook geen ongi. ik ben sinds gisteren heel erg misselijk en slaap heel erg slecht. dus ga vandaag alleen maar leuke dingen doen en even shoppen en nieuwe testen halen en daarna de gooishe vrouwen kijken op mijn bankje. hoe is het met jullie allemaal ?
@beertjuh wat raar dat je al 4dagen overtijd bent en nog geen posi test of ongi wat een onzekerheid he?? hier gaat verder alles opzich wel goed ik heb wat last van een lage bloeddruk waardoor ik vaak duizelig ben en ik gister bijna ben flauwgevallen wij gaan vanmiddag naar mijn schoonvader en dan gaan we hem eindelijk het nieuws vertellen iedereen weet het al behalve hij omdat hij zo druk is altijd
Hey meiden! @Beertje, jeetje nog steeds niks? Nou hopen dat je of vandaag positief test, of dat je ongie word, dan weet je iig wat het is. @Miffy, ben benieuwd hoe je schoonvader reageert! Vandaag zal ik security lopen bij SC Heerenveen - De Graafschap. Heb er super veel zin in! Alleen een rottijd om weg te gaan, om 4uur al! Dus je hebt net niks aan de je dag dan... Voor de rest van de meiden, een fijn, zonnig weekend! xxxx
@xxcrien wij zijn ook benieuwd zie er al een tijdje tegenop mijn schoonvader is nooit voorstander geweest van onze relatie dus weet niet of hij dit wel leuk vind....
ik had gelezen dat je hcg kan steigen tot de 7 weken en ik het is vandaag 5 weken geleden dus het kan nog allemaal.
@beertjuh, kijk naarmij. Heb heel wat weken moeten wachten, zonder ongesteld te worden. En ben nu zwanger. Over 2 weken naar de verloskundige. Horen dan hoe ver ik ben. Verder maak ik weinig mee. Voel mij goed en geniet van 't mooie weer Fijn weekend!
hadden sommige van jullie ook last van een jeukende vagina ? moet ik dan meteen naar de dokter gaan ? sorry voor al het gezeur, dank je dat jullie luisteren. ik weet het af en toe ook niet meer, en mijn vriend begrijpt mij niet helemaal vandaar.
dus hij was niet enthousisast. hoi damens even over vandaag. nu nog geen ongi maar voel me vandaag zo leeg en denk dat het nu niks meer is. denk dat ik snel weer ongesteld wordt. vandaag voetballen dus misschien als ik terug kom weet ik wel meer. ik heb namelijk ook niet veel kwaaltjes meer. kan iemand mij helpen, ik weet het echt niet meer. tot straks misschien dat het dan helemaal over is, ik laat het je weten.
Hoi damens, alles goed met iedereen ? fijn weekend gehad met dit lekkere weer. sinds gisters avond bruinverlies nu nog een klein beetje. ongi is nog niet door gekomen. kan dit na je eigenlijke menstruatie ? wat kan ik nu het beste doen ?
beertjuh, ik heb ook een keer een lange cyclus gehad. Was al 5 dagen overtijd en toen kreeg ik maar een druppeltje bruinverlies in mijn onderbroek. De dag daarna weer en toen begon bij mij de menstruatie. Maar de ronde erna was ik wel zwanger. Ik denk dat het nog alle kanten op kan bij jou. Probeer rustig af te wachten, verder kan je niks doen. Wij hebben vrijdagavond de meubels voor de babykamer uitgezocht bij Babydump. Strak, wit en zonder handgrepen. Daar nog een klamboe bij met leuke tekst in zwart/wit/grijs erop, bijpassende dekbedovertrekje en waskussenhoes. Bij de babykamer mochten we een box gratis uitzoeken maar die vond mijn man niet zo mooi. Nu krijgen we een witte box met ronde hoeken. Als laatste hebben we een combikinderwagen uitgezocht van Quinny in het zwart. Daar kregen we gratis een maxi cosi bij en een luiertas die wij mochten uitzoeken. Al met al best veel dingen gekocht. De meubels en spullen voor de babykamer worden in week 1 van 2012 geleverd. We hoefden geen aanbetaling te doen en mocht je zwangerschap in een teleurstelling aflopen, halen ze alles weer op en krijg je je geld terug. De combikinderwagen hebben we gisteren opgehaald omdat dit de laatste was in het zwart en die konden ze dan niet voor ons reserveren. Die staat nu op zolder en dan kunnen we af en toe oefenen met de bak verwisselen en de maxicosi. Hieronder zie je een foto van het behang van de babykamer. De andere muren zijn wit. Bekijk bijlage 190710 Wat voor accentkleur zou er nog mooi bij passen? Bv. kleur mandjes, andere spulletjes? Wij vinden zelf blauw een mooie kleur. Maar zou dat ook leuk zijn voor een meisje? Of misschien wel rood? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
@ beertjuh, ik heb dat ook een keer gehad, zo'n lange cyclus, de maand ervoor 24 dagen en toen opeens 38 dagen. Had de klachten die ik toen normaal had ervoor ook al wel gehad, maar werd maar niet ongesteld, pas na 38 dagen. De huisarts wilde toen voor de zekerheid ook nog wel een keer testen na 35 dagen, maar was ook negatief. Maar ze vertelde toen dat als het wel een keer lang duurt dat er wel gewoon een eisprong kon komen en de menstruatie werd overgeslagen als het ware? Dat wist ik ook niet. Wanneer heb je voor het laatst getest? Ik zou denk ik nog even afwachten en anders morgen of dinsdag nog een testje doen. (die 2 voor 5 van de kruitvat zijn erg betrouwbaar). @ Ambonmanise, wat leuk, dus echt al aardig ingeslagen. Wil je van te voren weten wat het wordt? Anders misschien inderdaad van dat felle blauw voor een jongen en hard roze voor een meisje? Zijn op zich wel kleuren die leuk bij zwart/wit/grijs passen vind ik. Ik heb nu ook verder nog echt bijna helemaal nergens last van, maak me daar soms wel een beetje zorgen over. Af en toe opeens uit het niets zeer misselijk, maar trekt wel snel weg. En soms voel ik iets/lichte kramp of wat (beetje moeilijk te omschrijven) onder mijn buik. Maar dat is het dan ook wel.
Heel erg leuk! Krijg ook al helemaal de kriebels om ermee te beginnen! haha! We hebben de babykamer al wel, zo goed als, leeg. Het was eerst de logeer kamer. We hebben het nu omgewisseld met een andere kamer. Willen jullie weten wat het word? meisje of jongentje.
Hey meiden! Het is hier nog steeds rustig afwachten, woensdag ga ik testen als mijn ongie uit blijft! @Ambonmanise, ik vind (als je het geslacht niet wil weten) groen een frisse kleur. En anders idd blauw of roze, of rood. Je hebt bij de praxis heel veel leuke kleuren voor een kinderkamer! Ik heb voor Kevin zijn kamer een metallic blauwe verf gehaald, daar smeer ik 1 muur mee in. @Beertje, als je het niet vertrouwd, ga je gewoon naar de huisarts! En anders rustig afwachten. Vind het zo spannend hier! Ik had gister enorm veel zin in wentelteefjes en toen ik daarmee bezig was werd ik in 1x heel licht in mijn hoofd en begon ik heel erg te zweten, dit heb ik nog nooit eerder gehad, dat ik zo waar een flauwte kreeg! Heel apart. Verder lichte steekjes in mijn onderbuik, maar klamp me nergens aan vast en ga er van uit dat we deze ronde weer overslaan. Kan het altijd meevallen! Ik zal bezig met huiswerk(ja in de vakantie, heb het zo enorm druk!), schoonmaken en met de hond uit. Denk dat ik even langs het Kruidvat loop en alvast testen ga halen. Een fijne dag lieverds! xxxxx PS:heb mijn verhaal nog niet neer getypt en krijg ook steken bij de schaamstreek...Wat dit nou weer is...
Hello ladies, Hier weer een keer een berichtje van mij @Ambonmanise; wat een leuk behang joh! Spannend man, een mooie kinderkamer inrichten... Zou ik ook wel zin in hebben haha! @xxCrien; vreselijk die onzekerheid hè? En dan ook nog die kwaaltjes waar je last van hebt.. Hoop dat je menstruatie uitblijft en dan nog 2 nachtjes en dan kan je testen Met mij gaat het verder z'n gangetje. Deze cyclus voor het eerst ovu-testen gebruikt omdat ik nl. zelf niet merk wanneer mijn eisprong is. Vorige week donderdag was volgens de ovu-test en FF mijn eisprong (op CD30) en nu is het voor mij afwachten geblazen. Mijn NOD is met 1 dag opgeschoven naar 26 oktober, maar FF gaf aan dat ik vanaf 1 november kan gaan testen. Nou ik ga nu maar weer even aan het werk. Iedereen een fijne dag verder! Groetjes, Naatje
@Naatje, ja dat is vreselijk dat wachten! Hou maar op! Haha! @Miffy, (sorry dat ik nu pas op jou reageer) dus je schoonvader was niet al te enthousiast? En nu? Laat maar lekker of probeer je er moeite voor te doen dat hij moet accepteren dat hij opa word van zijn zoon en jou?! Denk dat hij het straks wel leuk gaat vinden, dat vind iedere opa! Mijn schoonvader moest eerst ook niks van Kevin hebben maar toen we daar een keer waren en hij had hem voor het eerst vast, toen wou die hem niet meer geven! Het kan alle kanten opgaan en ik hoop voor jou de goede! xxxxx
verwacht niet dat het zo super positief zal worden.... het is een stugge man die mij zowiezo nooit gemogen heeft dus ik had al niet te veel positiefs er van verwacht