@Miffy, das toch wel jammer...Naja, niet te druk over maken en genieten van je zwangerschap en daar kan je geen stress bij gebruiken! xxxx
Hoi Corien, ik duim voor je. had zondag ook wat bloedverlies dus dacht dat ik ongesteld werd maar het is nog steeds niet door gezet. dus ik ga morgen vroeg even een testje waachen
Hallo dames! Ik had vanochtend ongesteld moeten worden (meestal 1e plasje)! En ik ben het nog niet, ik heb dus stille hoop en ga zo naar het Kruidvat, ik zou dat gister al doen, maar moet er nu toch toevallig even heen. @Beertje, hoe is jou test gegaan? Had je een knaller? xxxx
Ff een vraagje over die kruidvat testen, testte jullie met ochtendurine of gewoon midden op de dag of 's avonds? xxxx
@Beertjuh; wat een spanning zeg. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!! Wat betreft je vagina; jeukende vagina kan duiden op een schimmelinfectie, soms gepaard met sterk ruikende afscheiding. Goed spoelen met water (geen zepen, lactacyd ofzo) en anders naar de HA. @Phis; GEFELICITEERD met je zwangerschap. Hoe voel je je?? @Ambonmanise; Wat een mooi behang zeg. Rood lijkt me er heel mooi bij staan met evt. andere grijze tinten.. Wat prachtig. De meubels klinken ook heel mooi. Leuk om daarmee bezig te zijn he. Je buikje al een flinke groeispurt aan het maken?? De vl;inderboom staat in het zk en daar mogen we ten alle tijden naar toe. Dat is wel fijn. We mogen ons manneke nog zien maar dat willen we zelf niet meer. Hij wordt er niet mooier op naarmate hij daar langer ligt en we hebben mooie foto's en herinneringen aan hem nu. We hebben zelfs piepkleine voetafdrukjes van onze kleine man. Ik zal ze binnenkort inscannen en even laten zien als ik eraan toe ben....... Mijn vriend heeft het er ook zwaar mee. Die belt om het half uur wel op of het gaat en doet echt alles nu voor ons, zo super lief.... @Miffy; wat rot dat je schoonvader je nooit gemogen heeft. Heeft hij hier een reden voor? Heeft hij ooit geprobeerd op een positieve manier contact met je te zoeken? Jij en je vriend zijn er blij mee dus daar gaaat het uiteindelijk om he!!! Hoe gaat het op school met je? @XxCriien: Wat spannend, nog 1 nachtje en dan kun je testen. Ik hoop op een positieve. Lekker druk ben je in je vakantie zeg.. Geniet ervan... Met de kruidvat testen heb ik elk deel van de dag wel eens getest en altijd met een positief resultaat (en dat al na 3,5 week). De clear bleu digital daarentegen, bracht me negatief nieuws terwijl ik wel zwanger was....... Ik duim voor je @Iedereen; Ik heb zat weer op het zkh gezeten. Ik bleef moederkoek verliezen en omdat de laatste zo groot was(had hem opgevangen) moest ik langs komen. Ze wilde me eigenlijk daar houden maar wilde zelf zo graag naar huis en dat mocht als ik maar wel zou bellen bij verhoging of meer bloedverlies. Nu heb ik zondag nog 2x moederkoek verloren en sinds gisteren geen bloedverlies meer dus lijkt mij dan dat alles eruit is en mijn baarmoedermond dicht is.. Laten we het hopen! Vrijdag moet ik weer naar de gyn toe. Hopelijk zijn er al wat uitslagen binnen van de onderzoeken maar denk het niet....... Verder gaat het hier mwa. Besef begint steeds meer te komen en de pijn wordt ook heviger. Mijn buik is ook zo dun weer, net of ik niet zwanger ben geweest ook dat is confrontrerend. Ik wil zelf zo graag vooruit maar ik moet mezelf de tijd gunnen het een plekje te geven. Gelukkig zijn mijn vriend en ik veel aan het praten. Ons manneke krijgt zijn naam als we met zekerheid het geslacht weten.. fijne dag allemaal!!
ik deed de eerste met middag urine na weinig gedronken te hebben en 2e test met ochtend urine, maakte bij mij weinig uit
@mayke neee zover ik weet heeft hij hier geen reden voor meteen de eerste keer had hij al een oordeel over mij en hij heeft nog nooit heel positief tegen mij gedaan, kan ook heel ongemakkelijk zijn als er verder niemand meer bij is en ik alleen met hem ben school gaat wel oke ben er op het moment helemaal klaar mee en weinig vertrouwen dat het nog goed gaat komen maar ja nog even door zetten
oh corien spannend. kom net van de ha vandaan, test was vanmorgen nog steeds negatief. voel me nu iets zekerder sinds ik bij de ha vandaan kom. hij dacht dat het toch een zwangerschap was. ik moest van de week nog even wat testen doen. en als ik volgende week nog negatief was moest ik weer terug komen.
ik deed met 3,5 week een test. En ochtend.middag.avond. De testen reageerder alle 3 de keren, even sterk. Bij mij maakte het niks uit. Succes
ik loop al vanaf 7 weken met erge rugpijn. Sinds 2 weken zo erg, dat ik mijn werk (in de zorg) niet meer kan uitvoeren. En geen lange diensten meer werk. Doorverwezen naar een bekken therapeut. Kom er net vandaag en heb een lichte bekkeninstabiliteit. Dit kan en zal ws naarmate de zwangerschap erger worden...Niet erg blij mee dus! Hoe voelen jullie je allemaal? Allemaal een fijne dag!!
@zomer; niet fijn dat nu al begin met je rug... Doe rustig aan, hoop dat je toch nog veel kan genieten van je zwangerschap! @Criien; aaahhh bahhh, ongesteld! Nu weet je weer waar je aan toe bent en kan je voor de volle 100% de nieuwe ronde ingaan... Succes! @all; vandaag mijn temperatuur weer boven de 37. Die van gisteren tel ik niet echt mee omdat ik toen bijna 2 uur eerder heb moeten tempen. Zit nu nog maar op 6dpo, de dagen mogen wel iets sneller voorbij gaan Niets aan dat wachten...
[FONT=Arial, sans-serif]Hoi meiden,[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Ik heb na zondag even een paar dagen geen laptop aangehad als ik thuis kwam van mijn werk. Ik was te vermoeid daarvoor. Zo hectisch op het werk en erg misselijk. Gisteren heb ik de verloskundige gebeld en gevraagd of zij nog tips voor mij had voor de misselijkheid. Gember zei ze. Gemberthee, gembercapsules, enz.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Dus ik gisteren uit het werk naar de DA hier en heb gembercapsules gekocht. Deze moet je na elke maaltijd met een ½ glas water innemen. Gisteren meteen gedaan na het avondeten. Vanmorgen voor de 1e x NIET overgegeven en na het ontbijt en lunch weer een capsule ingenomen. Ik voel me niet misselijk nu. [/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Had net zelfs zin in wat Nibbits!!! Oh, ik hoop zo dat het nu door deze capsules overgaat. Dan krijg ik ook weer wat energie.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Mijn man en ik willen wel weten wat het wordt. Wij vinden het prettiger om van te voren te weten wat er in de buik zit. En het is handig met kleertjes en kleuren uitzoeken. Vanaf 16 weken kun je buiten het ziekenhuis om een geslachtsbepalende echo maken. En dan hebben we met 20 weken nog een echo in het ziekenhuis. [/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Morgen ben ik alweer 14 weken, dus we hoeven niet zo lang meer te wachten. [/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Wilko en zomer, willen jullie ook weten wat het wordt?[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]XxxCriien: wat heb je ineens veel klachten. Ik hoop voor je dat je ongi weg blijft.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Naatje, je hebt toch wel een kamer vrijgehouden in je nieuwe huis voor een kleintje?[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Miffy, jammer dat je schoonvader zo gereageerd heeft. De adoptievader van mijn man heeft ons nog niet eens gefeliciteerd!! Mijn man vertelde het op mijn verjaardag aan iedereen. Iedereen feliciteerde ons, behalve hij en zijn nieuwe vriendin. Hij heeft niet gezegd: gefeliciteerd of wat leuk voor jullie, ik ben blij voor jullie. Niks, nada. Hij is liever bij zijn vriendin die 20 jaar jonger is maar wel 51 jaar. Hij had afgelopen zomer nog gehoopt dat zijn vriendin nog zwanger kon raken. Het leek hem nog wel leuk om vader te worden. Ik en mijn man zijn toen woedend geworden. Dat kan je een kind niet aandoen als je al 71 jaar bent. Wat voor een vader ben je dan hè? Maar gelukkig was het loos alarm en is ze niet ongi geworden omdat ze kennelijk net op tijd in de overgang is gekomen. Hij heeft sinds 16 september ons ook niet meer gebeld ofzo. En wij hebben al helemaal geen zin om hem te bellen. [/FONT]
@ambonmanise ooooh wat zonde die adoptie vader is ook niet zo gezellig fijn te weten dat ik niet de enigste ben met vervelende reacties
Hoi Zomer, dat is al heel erg vroeg en kut lijkt mij. kan er niet echt over mee praten maar wel veel verhalen over gehoord, het beste ermee in ieder geval. na drie dag beetje bloedverlies gehad te hebben is het over en heb ik nu veel last van wit verlies. normaal ben ik 7 dagen ongesteld en dan behoorlijk veel dat ik vier keer op een dag verschoon. de testen zijn nog steeds negatief. ik heb die van kruidvat voor 2 van 5 euro
Zomer, ik heb ook al een paar weken last van mijn bekken bij de linkerbil. Dat straalt nu uit naar mijn rug, echt lage rugpijn 's avonds. Het is ook lastig met aan- en uitkleden. Dit doet gewoon pijn. En als ik te lang achter mijn bureau gezeten heb, sta ik met pijn op. Ik heb mijn leidinggevende vorige week al een mail gestuurd met de vraag of ze een grote pilatesbal voor mij kunnen regelen via de Arbo-arts. Ik heb nog niks van haar gehoord. Nu heb ik haar gemaild met de vraag of ik volgende week maandag een gesprek met haar kan hebben over div. dingen. Ook hierover. Want mijn collega die psychiater en arts is zei tegen mij dat dit nog veel erger kan worden. Ik ga nu mijn huisarts bellen om te vragen of ik ZSM langs kan komen 's morgens of aan het eind van de middag. Ik houd je op de hoogte. Jij ook succes ermee.