Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

ohw en trouwens mayke, ik heb vaker gelezen dat clear blue niet zo heel goed aangeven en dat de kruidvat beter zijn.. ik zou toch nog even afwachten en na paar dagen weer testen ! en dan naar de ha weer en vk hoor !

2. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @ Evaa; Als je weer wil testen ben je dan toch 11 dagen over tijd?? Dat bedoelde ik eigenlijk! Ik snap wat je bedoeld met testen en stressen e.d. Ik ga niet meer naar mijn HA. Vorige keer zei hij als je zwanger bent kun je gelijk de VK bellen en hoef je niet via mij te komen! Dus zodoende. Ik zal die van de week bellen.... Fijn weekend!

3. Delta

Delta Niet meer actief

ik snap het even niet van dat testen.. ik ben nu 5 dagen overtijd.. maar echt super dat je zwanger bent ! gefeliciteerd !

4. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    @mayke1717!
    gefeliciteerd!!! echt super! ga je maandag gelijk vk bellen?
    @je cyclus is natuurlijk heel raar als je gestopt ben met de pil! ik hoop voor je dat je zwanger bent! ga je nog een test doen of niet??

ik ben nog steeds ongesteld echt niet leuk:(
    willl zo graag een kleintje van me vriend en mij;)

5. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    @mayke, Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Is wel raar dat de ene test positief aangeeft en de andere niet.
    Ik had het zelfs met de ovutesten, die 7 testen van Digital Clearblue gaven steeds geen :) aan en op de laatste dag heb ik die van de Kruidvat gebruikt en zag gelijk 2 roze strepen!
    Ik zit nu op het wachtbankje, nog wachten tot 5 juli = 9 dagen!! Ik hoop heel erg dat het positief is.

Fijne avond nog allemaal!

6. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Evaa; ik dacht dat je a.s. zaterdag wilde testen dus dan zou je 11 dagen over tijd zijn.. Dat bedoelde ik! Of ik zit er naast haha! Sorry!

@Liefde88; Ik ga straks de VK bellen ja.. Net natuurlijk weer een test gedaan en ditmaal met 30sec overduidelijk 2 strepen... Ik heb sinds gisteren ook wat pijnlijke borsten dus het zou zomaar kunnen.......... Ik ga er nu eigenlijk nog alleen maar vanuit dat ik het wel ben. Zou het nu dan ong. 5,5 wkn zijn.. Is nog pril en ik houd in mijn achterhoofd dat er nu natuulijk nog van alles kan gebeuren.. Dat wil ik natuurlijk niet en dat hoop ik van niet maar het is wel waarheid dat het kan!! Ik ga straks aan de VK gewoon uitleggen wat er is en dan zie ik wel wat ze doen.. Doordat ik natuurlijk pas 1x zonder pil ongesteld ben geweest geloofde ik ook niet echt dat ik zwanger zou kunnen zijn.. In 1x "raak"... Jij ook succes!!!! Ik houd je op de hoogte als ik de VK heb gebeld..

@Ambonmanise; Raar he, dat er zo'n verschil zit in die dingen! Maar schijnbaar is de zst van clear bleu erg gevoelig en die van kruidvat 2 voor 5 schijnen erg goed te zijn!? Heb nu sinds gister wat pijnlijke borsten en toenstraks nog een test gedaan en binnen 30sec een 2e streep.. Kan nu haast niets anders meer zijn lijkt me!! Ik post straks nog een berichtje!!

Werk ze vandaag allemaal en een erg fijne, zonnige dag toegewenst:)

7. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Goedemorgen allemaal!

Helaas is onze laptop nog steeds niet gemaakt, dus kon nu pas even bijlezen…
    Hoop dat jullie allemaal een fijn (en vruchtbaar) weekend hebben gehad?

@ Miffy: wat raar de je huisarts je nooit eerder heeft doorverwezen voor verder onderzoek terwijl er wel vermoedens van endometriose waren/zijn. Gelukkig mag je nu snel naar de gynaecoloog! Hoop voor je dat je geen endometriose hebt!!!

@ Liefde88: balen dat je ongesteld bent geworden, op naar een volgende ronde!

@ Naatje: Voor jou in dit geval gelukkig dat je ongesteld bent geworden. Op naar een hele regelmatige en normale cyclus! En hopelijk voor jou is je vriend toch snel aan kindjes toe…

@ Ambonmanise: Wat een gek gedoe zeg met die ovutesten. Je zou toch zeggen dat juist Clearblue heel goed zou moeten zijn. Hopelijk heeft de KV test het helemaal goed en heb je je eisprong uiteindelijk toch gehad!
    Dat opgeblazen gevoel sinds het stoppen met de pil had ik voornamelijk de 1e maand. Nu heb ik altijd wel wat last van mijn darmen (PDS), maar heb het idee sinds dat het de laatste weken juist beter gaat.
    Beterschap met je rib!

@ Sar en Snukkie: Succes met deze ronde, hopelijk een hele vruchtbare week voor jullie!

@ Mayke: Wat erg dat je cliënt is overleden! Heftig zeg… Heel veel sterkte gewenst!
    Ik werk zelf ook in de zorgsector. Mocht ik hier na een (evt.) zwangerschapsverlof niet minder uren kunnen gaan werken, dan ga ik waarschijnlijk wel wat anders zoeken. Het moederschap komt uiteraard dan op de eerste plaats!
    Wat vaag hè, dat die testen zo’n verschillende uitslagen geven. Ik zou inderdaad ook contact opnemen met een verloskundigenpraktijk. Wie weet mag je wel langskomen (voor een inwendige echo)??

@ Esmee: Zijn er al tekenen van je menstruatie?
    Wat leuk dat je een bijzondere vakantie gaat hebben. Lekker van genieten inderdaad! Wij gaan over een paar weken ook op vakantie (naar Mexico). Daar wil ik ook zoveel mogelijk van genieten, misschien is het wel de laatste keer zo ver weg en met zijn 2-en. Stel dat….dan hoop ik alleen niet dat ik heel misselijk ben in de vakantie…

@ Evaa: Hoop voor je dat je zwanger bent en dat het niet een ontregelde cyclus is…Volgende week ga je weer testen toch? Zoals Mayke al schreef: je bent volgende week dan 11 dagen overtijd, dan zou je toch wel aan de test moeten kunnen zien of je zwanger bent, of niet.

Zo, volgens mij ben ik nu weer een beetje bij…

Ik heb trouwens nog iets raars gehad met die ovutesten. Vorige week heb ik van zaterdag t/m dinsdag ovutesten gebruikt en elke dag waren er wel 2 streepjes te zien (werden iedere dag ook steeds donkerder). Dinsdagavond en woensdag voelde ik me alsof ik ongesteld ging worden, dus ik dacht: dat is vast vanwege de eisprong. Helaas toen niet kunnen klussen, pas vrijdagnacht…(dacht dat mijn eisprong toen al was geweest). Zaterdag en gisteren had ik vreemde onderbuikpijn (blaas of baarmoeder?). Ik heb nog een ovutestje gedaan en ging er vanuit dat het testscherm helemaal wit zou blijven, maar deze liet tot mijn verbazing toch weer een streep zien. Snap er niets van…Ruim een week LH in mijn urine? En wanneer is dan echt mijn eisprong geweest? Vind het maar vaag hoor…Maak ik deze maand misschien toch nog een kansje?...

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @mayke1717
    volgens mij ik het heel slim om contact op te nemen met de vk
    die kunnen altijd bloedtesten en echo's doen om 100% zekerheid te krijgen

@niqi79
    het is inderdaad heel raar dat mijn HA mij nooit heeft doorverwezen
    heb er ook nog steeds een rotgevoel over
    zie er ook heel erg tegenop om naar de gynocoloog te gaan
    ondanks dat er wel eindelijk duidelijkheid komt waarom ik zoveel pijn heb zie ik erg op tegen de uitslag enz

9. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Hai dames,

Toenstraks de VK gebeld en deze zegt: een streep is een streep. Misschien dat je HCG hormoon niet door kwam bij de ene test omdat deze gevoeliger kan zijn! Ze zei dat ik niet meer moet twijfelen en zeker niet omdat bij de laatste test de streep na 30sec. al verscheen.. Ook zei ze: dan zou je bij 5 testen een leugen hebben gekregen lijkt me sterk! Dus nu krijg ik info opgestuurd en moet ik 12 juli al voor intake daar naartoe:)! Het is nu dus echt echt echt maar heb nog steeds niet echt klachten. Alleen af en toe krampen en een beetje pijnlijke borsten!! Beetje raar nog allemaal.. Ze zei wel dat het nog alle kanten op kan (nu 5wkn, 5dgn) dus mocht er iets tussen komen voor 12 juli dan moet ik bellen.. Ik hoop natuurlijk van niet!!

@Niqi79; balen dat je laptop het nog niet doet;)! Werk jij in het ziekenhuis of wat doe je?? En in de zorg is altijd zat werk te vinden... Een collega heeft laatst gevraagd of ze een aantal diensten voor vast aan mag vragen en natuurlijk om het weekend te werken en dit mocht.. Dit wil ik dan ook gaan doen en ik wil 24 uur gaan werken. Dan heb ik maar 2x per week opvang nodig!! Maar dat laat ik nog even allemaal voor wat het is..

@ Miffy; ik krijg idd ook een lab formulier thuis gestuurd dus ik zal v/d week gewoon al bloed gaan prikken en dan komt die info bij hen aan. Dan zien ze gelijk of ik wel of niet zwanger ben maar uit bovenstaande verhaal kunnen we wel opmaken dat ik zwanger ben!!

10. Delta

Delta Niet meer actief

@ mayke en Niqi

ja als ik a.s zaterdag ga testen wel idd ! ik ben nog niet ongesteld en heb vannochtend en een deel van de middag steken links bij mijn heup gehad. en gister avond in mn lies. en was vannochtend erg raar duizelig.. ik ben erg benieuwd...

en ik had vrijdag 17 juli erg pijn in mijn onderbuik (10 dagen geleden dus) dus ik dacht ik ga ongesteld worden.. niet dus.. maar heb dat weekend en die vrijdag wel geklust ! dus misschien was t mijn eisprong wel... tjah het menselijk lichaam blijft een wonderlijk iets..

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @mayke1717
    GEFELICITEERD!!
    geniet ervan!!!

12. Suutje

Suutje Nieuw lid

17 jun 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mayke1717: GEFELICITEERD! Spannend!

@de rest: afgelopen week geen forum bekeken, dus even 7 pagina's ingehaald ;)
    Ik woon in het buitenland en ben hier op zoek geweest naar ovulatietesten, kosten omgerekend 40 euro:( (of is dit in NL hetzelfde? Kan me niet voorstellen).
    Dus ik doe het nog even op goed geluk. Vrijdag 17 juni eerste dag van laatste menstruatie, dus sinds gister begonnen met klussen (cylcus 27 dgn), vanmorgen ook maar even, want we zien elkaar dinsdag pas weer. Dan blijven we maar bezig tot na het weekend voor zover dat past in de planning ;) We zijn beiden onregelmatig thuis...dus ik hoop dat het lukt...
    Wie zitten er nog meer in de klusweek?

Succes allemaal! En geniet ervan:D

13. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    @Maike1717 Gefeliciteerd!! Wat moet dat een geweldig gevoel geven..heerlijk...ik hoop dat het bij mij ook snel lukt heb ik een rede om te eten rond de koude winterdagen :D

14. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Evaa; klinkt alsof........ je zwanger bent!! Ik duim voor je als je zaterdag de test doet..

En alle andere dames; bedankt voor jullie reacties!! Ik blijf hier wel ff hangen want vind t zo gezellig hier en wil natuurlijk ook weten hoe het jullie af gaat:)

Fijne (werk) dag

15. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @ Mayke: fijn dat de verloskundige zo duidelijk was over de testen, nu hoef je dus niet meer te twijfelen! Nogmaals van harte gefeliciteerd!!! Kan me voorstellen dat het nog niet echt zo voelt omdat je (nog?) geen klachten hebt die dat bevestigen voor jezelf. Het schijnt wel dat vanaf de 6e week de klachten kunnen komen/verergeren. Dus zolang je (nog) niet misselijk bent of andere vervelende klachten hebt: lekker genieten hoor!
    Ik werk in de geestelijke gehandicaptenzorg. Het liefst zou ik in de toekomst ook 24 uur per week willen gaan werken…Hoop echt dat dat hier tegen die tijd mogelijk is…

@ Suutje: Bij het kruidvat in Nederland kosten 5 ovulatietesten € 9,95. Ik heb deze gebruikt maar ben niet helemaal tevreden over de duidelijkheid van deze testen. Volgende maand wil ik de digitale testen van ClearBlue gaan proberen (dan krijg je bij een LH piek een :) te zien i.p.v. streepjes). Ik geloof dat 7 ClearBlue ovulatietesten rond de € 40.00 kosten.

16. Delta

Delta Niet meer actief

ja he.. ik ben nog steeds duizelig ! heb alleen net een test gedaan, het is nu woensdag.. maar was wit !! dus ik ga zaterdag als ik nog niet ongi ben, weer testen... pfff wat een onzekerheid allemaal :(

ik leef allemaal met jullie mee dames! en hoop dat we binnenkort allemaal een roze test mogen hebben !:D

17. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    heey ladies!
    gister drukke dag dus geen tijd gehad om de berichtjes te lezen. Nu ben ik weer helemaal op de hoogte!

Mayke gefeliciteerdddd echt superrr!!! snel zwanger ook, wat zou dat een heerlijk gevoel zijn zeg!

Evaa denk inderdaad dat je zwanger bent!!! spannend!! ben benieuwd als je gaat testen!

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Mayke1717: Super nieuws! Van harte gefeliciteerd! Bijzonder hoor! Ik hoop dat je zwangerschap goed mag verlopen.

@ Niqi79: Mijn ongi is gisteren begonnen. :D Ben zo blij. Nu kan ik er eindelijk eens achter komen of ik een eisprong heb. Ik ga deze ronde dus elke dag mijn temperatuur bijhouden en ovutesten gebruiken. Dus ben reuze benieuwd.
    Wel heb ik weer zo'n lange cyclus gehad. Hoop dat deze snel weer normaal gaat worden.

19. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Evaa; waar test je mee?? Probeer die van kruidvat 2 voor 5 euro.. Die zijn betrouwbaar en niet super gevoelig..

@Liefde88; dank je:) dat maakt het ook zo onwerkelijk dat het gelijk de 1e keer raak was!! Echt zo raar dit!! Maar ja zoals ik al zei; 5 testen geven posi aan lijkt me sterk dat ze vals zijn:) nu nog naar de 12 weken gaan, ook niet al te onbelangrijk:)

@Esmee 1985; dank je wel! Het is idd bijzonder dit.. :)

20. Delta

Delta Niet meer actief

ik heb vannochtend getest met KV 2 voor 5 euro.. maar was negatief..
    ik ben nog steeds duizelig en ook had ik vanmiddag weinig honger en trek... zat snel vol... ik weet t ook niet meer ! test zaterdag weer ...

en heb ook wat krampen af en toe.. nog steeds niet ongi..

maaaar ik ben wel net 2 maanden gesopt met de pil he... heb al wel 1 keer normale menstruatie gehad, die was wel optijd.. en nu niet..

Deel Deze Pagina