@Miffy; snap ik dat dat ongemakkelijk kan zijn maar laat hem maar lekker dan!! Jullie geluk staat voorop!!!! Hoe gaat je vriend hier mee om? Ah wat balen van je school!! Maar het komt goed, daar heb ik alle vertrouwen in!! @Beertjuh; Ik ben benieuwd dan als je nog moet wachten! Spannend! @Zomer; wat balen dat je daar nu al last van hebt. Hopelijk hben je er op tijd bij.Sterkte! @ Ambonmanise; Ook balen dat jij er al last van hebt zeg.. Hopelijk krijg je de bal op je werk snel en weet je HA er tips over te geven! Fijn dat de capsules enz werken en dat je minder misselijk bent!! @Xxcriien: Wat balen dat je ongesteld bent geworden, maar kop op deze nieuwe ronde!!!! Ik heb di weer op het zkh gezeten met koorts. Er zat een hele lichte verhoogde ontstekingswaarde in dus ik mocht 1malig proberen om 4 pillen vaginaal in te brengen (die brachten ook de zwangerschap op gang) en hopen dat alles eruit is, als dat niet is dan word ik maandag wss gecurreteerd.. Baal er wel flink van allemaal, ben er klaar mee en wil dit kunnen afsluiten en dat kan nu nog niet! Hopen op goed nieuws dus morgen!!!
@Mayke, he meid, eerst die hematoom en dan nu dit allemaal! Jij hebt heel wat tegenslagen te verwerken meid, ik hoop dat het je allemaal lukt, want dit gun je zelfs je ergste vijand niet! @Ambon, ben benieuwd wat je HA zijn meid! @Naatje, jij ook succes meid! @Miffy, je hoeft nog maar heeeeeel ff naar school, keep your head up! @ alle andere dames, hoe is het met jullie en jullie zwangerschap? Ik zit inmiddels op ronde 7 en begin me toch een beetje zorgen te maken als ik zie dat jullie allemaal al in de 3 of 4 ronde zwanger zijn! Ik ben in januari al gestopt met de pil...Maar sinds een paar maanden serieus bezig...Moedeloos word je er van! Nu genieten van het mooie weer en huiswerk maken, over politiek...:S Fijne dag! xxxxx
@Zomer, wat vervelend zeg, collega van mij heeft dit ook gehad en moest ook rustiger aan gaan doen, bij haar heeft het niet verder doorgezet @ambonmanise, Mijn man wilde eerst wel weten wat het wordt, ik eigenlijk niet. Waarschijnlijk wille we het nu beide niet weten. Al nieuws van de huisarts? Wij hebben het net mijn ouders verteld . We hadden een tasje mee met daarin een boekje van Opa en Oma Pluis (van Nijntje). Die waren helemaal blij. Morgen vertellen we het de ouders van mijn man. Broers en zussen die zullen nog moeten wachten tot na de echo. Ook de opas zullen tot dan moeten wachten. Mijn opa zat van de week al te vissen of we niet een keer nieuws hadden, of wij met een kleine of dat mijn broer ene keer gaat trouwen . Mijn opa is al 90, woont nog helemaal op zichzelf en we hopen dus ook echt wel dat hij dit allemaal mee gaat maken. Mijn moeder vroeg al gelijk waar ik last van had, ja nergens dus, maar dat bleek zij ook nooit te hebben gehad. Heb alleen wat meer last van puistjes en voel soms wat lichte kramp in mijn buik. Had van de VK op de mail ook nog info gekregen over moeders voor moeders, doen jullie dat ook? Zit er wel aan te denken.
Hey meiden, Eindelijk weer eens een berichtje van mij. Ik was de laatste tijd bewust wat minder actief op dit forum omdat ik een beetje moedeloos en onzeker werd waarom het nou niet lukte. Maar ik heb onverwacht goed nieuws: ik ben zwanger!! Vanochtend heb ik getest met een uiterst gevoelige test van zwanger & kids. De eerste minuten zag ik helemaal niets. Na ongeveer 8 minuten keek ik nog eens en zag een heel vaag lichtroze 2e streepje. Moest echt turen... Ik interpreteerde de test toch als negatief. Vanmiddag zag mijn vriend ook een 2e streepje op de test. Voor de zekerheid ben ik toen bij de Kruidvat een zwangerschapstest gaan halen (2v5) en heb zojuist positief getest (al snel zichtbaar met avondurine nog wel...). Ik zal een foto bijvoegen van de positieve test. Ik vind het zo raar...had het echt niet verwacht (voel niets behalve soms het gevoel dat mijn menstruatie eraan komt)...kan het echt nog niet bevatten...WOUW. Ik besef wel dat het nog heel pril is en dat er van alles nog mis kan gaan, maar nu weet in ieder geval dat ik zwanger kan raken. Dat is al een geruststelling... @xxCrrien: meis, ik weet precies hoe moedeloos je je kan voelen. Maar probeer positief te blijven! Ik duim voor je dat je heel binnenkort net zo blij verrast wordt als ik! Maak je al gebruik van ovutesten en het meten van je temperatuur? @ Beetjuh: wat blijft het spannend voor jou! Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt! @ Mayke: wat balen dat er nog een ontstekingswaarde zat. Ik hoop voor je dat je niet gecuretteerd hoeft worden. Ik leef met jullie mee! Ik hoop dat jullie het snel kunnen afsluiten en een plekje kunnen geven (voor zover dat kan..). @ Zomer: balen dat je bekkeninstabiliteit hebt! Ik hoop dat je wat hebt aan de bekkentherapie. Sterkte! @ Miffy: jammer dat je schoonvader zo heeft gereageerd. Misschien trekt hij nog wel bij als de kleine er straks is? Het is tenslotte zijn kleinkind @ Naatje: Hopelijk blijft je temperatuur hoog! Spannend! @ Ambonmanise: Wat een verhaal van de adoptievader van je man Het is inderdaad discutabel wat je je kind op die leeftijd nog kan bieden (liefde natuurlijk maar fysiek en emotioneel is het toch niet bij te benen denk ik?). Ik hoop voor je dat ze op je werk snel een pilatesbal kunnen regelen! @ Wilko: Was je zenuwachtig om het je ouders te vertellen? Leuk dat je opa het nog mee gaat maken! Zou wel willen dat die van mij het mee had gekregen, maar hij is helaas vorig jaar overleden. Hierbij dan de foto van de positieve test met avondurine 1 dag voor mijn NOD:
Hey Niqi79 proficiat met je zwangerschap. @ wilko, daar heb ik nu ook last van, nergens en wat steekjes onder in mijn buik en puistje dat was het verder.
@Niqi79; GEFELICITEERD!!! Super mooi nieuws! Geniet ervan! @Xxcriien: Ik snap je onzekerheid maar probeer het van je af te zetten als dat een beetje lukt.. Er staat 1 jaar voor dus geef jezelf die tijd hoe moeilijk dat ook is!!!!!! Ik moet om 12.50 bij de gyn zijn spannend!!!!! Fijn weekend!!
De gyn wil wachten tot er meer uitslagen zijn maar tot nu toe is het nog steeds vette pech en hij denkt dat dat ook zo blijft. Wss komt het doordat 1 van de 2 zich heeft afgestoten en toch in mijn baarmoeder is blijven zitten en de hematoom. Die heeft mijn vliezen wss kwetsbaar gemaakt.. Mijn baarmoedermond was al dicht maar er zit nog een flink stuk placenta in en hij wilde niet meer wachten omdat ik er al 2 weken mee loop dus a.s. maandag moet ik om 12.45 binnen zijn en word ik om half3 gecurreteerd. Erg klote maar het kan er maar uit zijn he, dan kan ik het lichamelijk al af gaan sluiten!! Morgen gaan we nog lekker naar de bossen toe... Fijn weekend meiden!!
[FONT=Arial, sans-serif]Niqi: Gefeliciteerd met je positieve test! Ik begrijp wat je bedoelt. Van te voren weet je niet of je zwanger kunt worden of niet. Maar als je dan de uitslag van die test ziet, weet je het.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Mayke: wat een pech heb je de laatste tijd. Ik hoop dat je lichaam zich na de curretage goed kan herstellen en dat het binnenkort alleen maar beter voor jullie zal worden. Veel succes maandag. [/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Wilko: wat leuk dat je opa het graag zou willen meemaken. Nog even wachten en dan hoort hij ook het goede nieuws. Zal hij vast heel blij zijn![/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]@iedereen: ik ben donderdagmiddag naar de huisarts geweest. Deze keer een vrouwelijke dokter omdat mijn eigen dokter herfstvakantie had. Ik moest op de bank liggen en ze ging kijken wanneer ik pijn had. Na afloop zei ze dat ik een lichte bekkeninstabiliteit heb en dat mijn rugspieren verkrampt zijn omdat ik niet meer weet hoe ik moet zitten of lopen door de pijn. Nu moet ik naar een Mensendieck fysiotherapeut a.s. dinsdag.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Ik hoop dat die mij kan helpen van de pijn af te komen. Ik heb maandag een gesprek met mijn leidinggevende en vraag aan haar of ik ipv een pilatesbal een balanskussen kan krijgen. Die kan ik op mijn bureaustoel leggen en dat is makkelijker mee te nemen naar mijn 4 werkplekken dan zo'n grote bal.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Ik heb een website gevonden waar je die dingen kan bestellen. Www.vegro.info. Dit is een website voor thuiszorgwinkels en verpleegartikelen. Moet je maar eens kijken onder comfort en bewegen bij oefen- en therapieartikelen.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Over de misselijkheid zei ze dat het waarschijnlijk met 16 weken zwangerschap over zal zijn. Ze kon er niks voor geven. Alleen als je de hele dag niks binnen kunt houden en bijna uitgedroogd bent en heel veel bent afgevallen kan ze zetpillen voorschrijven. Ik heb het alleen 's morgens. Maar ik gebruik nu gembercapsules en heb het idee dat het helpt. Ik heb nu 3 ochtenden niet overgegeven en ben niet meer de hele dag misselijk. Hopelijk blijft het zo.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Over de vermoeidheid zei ze dat het komt omdat mijn lichaam de afgelopen weken druk bezig is geweest met 1 extra liter bloed aan te maken. Ze zei dat ik vaker pauze moet nemen op het werk en goed moet luisteren naar mijn lichaam. En op tijd naar bed gaan is heel goed zei ze. Dat deed ik al. Vanmiddag was ik ook heel moe en heb even een uurtje gelegen op bed. Ik doe nu wel rustig aan maar ben daarom ook niet zo vaak meer achter de computer, ben daar gewoon te moe voor. [/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Hoe gaat het met jullie allemaal???[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Een fijne avond/weekend!![/FONT]
@ mayke, Het zit jullie ook echt niet mee he. Succes maandag. @ ambonmanise, wat fijn dat de misselijkheid door die pillen wat minder wordt. We zijn ook erg blij dat zowel mijn opa als die van mijn man het nog mee kunnen maken. Wij hebben het vrijdagavond de ouders van mijn man verteld. Was wel even tranen, ook omdat zijn oopm op dit momnet erg ziek is. Dus het goede nieuws was wel welkom. Ze waren super blij voor ons en zijn vader stond al te springen om te mogen oppassen . Gister een lekkere rustige dag gehad, wel wat van die kleine dingetjes gedaan allemaal. Vandaag ook niet zo veel op de planning staan. Moet zo nog even op de club helpen in de keuken. Het is nu nog zo lekker weer dat ik maar lekker op de fiets ga, is iets van 45 min. heen fietsen. Dan heb ik mijn beweging voor vandaag wel weer gehad .
hoi damens, ik zat vandaag op de bank en had last van mijn hartslag, heeft iemand hier ooit last van gehad? ik heb medicijnen voor een te hoge bloedruk deze is nu een half jaar stabiel. ik heb het gevoel of er iets in mijn buik dwars zit wat er uit moet, maar kan niet zeggen wat het is of zo. lijkt of het niet goed zit in mijn buik. ik moet dinsdag terug naar de dokter als ik nog positieve test heb en geen ongesteldheid dus hopelijk kan hij mij er mee helpen.
beertjuh, probeer rustig te blijven. Door stress kun je ook last hebben van een hoge bloeddruk. Ik hoop dat je het nog onder controle hebt en dat de dokter je meer kan vertellen. Succes dinsdag.
@ambonmanise; we hebben zeker een kamer over gehouden voor een eventuele kleine. Daar moest het huis sowieso aan voldoen Wat vervelend van je bekkeninstabiliteit! Hoop dat de fysio iets voor je kan betekenen en dat je zo'n balanskussen kan krijgen voor je werk. @Niqi79; gefeliciteerd!! @Mayke; wat vreselijk wat je de laatste tijd allemaal heb moeten meemaken. Veel veel succes morgen! @at all; hier gaat het allemaal z'n gangetje. Zit vandaag op 10 dpo, woensdag is mijn NOD. Heb niet echt veel last van kwaaltjes.. Was vrijdag en zaterdag alleen ontzettend moe overdag, net last van hoofdpijn (is inmiddels alweer over) en afgelopen dagen af en toe hele lichte steekjes. Vorige cyclus had ik ook net voor m'n menstruatie last van hoofdpijn. Als m'n temperatuur morgen en dinsdag zakt, komt m'n menstruatie eraan (als ik het vergelijk met m'n vorige cyclus). Mijn temperatuurkaartje kan je terugvinden als je op mijn banner klikt. Nu lekker op de bank liggen met mijn liefje en m'n fleecedeken Ik wens jullie allemaal een fijne avond verder!
Hey meiden! @Mayke, heel veel sterkte en succes meid! Hoop dat je je snel beter voelt lieverd! @Niqi, lieverdjeeeee! Gefeliciteerd! Super meid! @Wilko, mooie reacties gehad dus! @Beertje, hoe is het met je meid? Nog iets veranderd bij jou? Ik ga deze maand beginnen met temperaturen. En dan december ovutesten als het nog niet zo mag zijn. Ik hoop het natuurlijk wel dat het de volgende ronde raak is! Ik moet nu even de stad in, dus ik klets jullie morgen even bij over mijn weekend, wat die was super! Zijn jullie ook zo lang ongie btw? (Of waren natuurlijk) Ik ben woensdag ongie geworden en bloed nu nog...:S Een fijne dag verder, nog even genieten van het mooie weer! Liefs!xxxxx
Ik ben gelukkig nooit lang ongesteld... Misschien maar 2 dagen bloedverlies (max) en dan nog een paar daagjes ietsiepietsie Heb mijn menstruatie nog nooit als 'erg' ervaren. Ben ik wel blij mee want mijn beste vriendinnetje had altijd hele erge last van haar lange en hevige menstruatie.. En trouwens, vanochtend was mijn temperatuur weer hoog! Donderdag ga ik mijn eerste test wagen, mocht ik woensdag niet ongesteld worden... My Ovulation chart
@naatje niet zo veel verstand van de tempraturen maar ik hoor af en toe een nesteldip voor bij komen volgens mij is die bij jou wel zichtbaar had je dit andere maanden ook??
@xxcrien ik was nooit zo lang ongesteld, en bloede ook heel weinig maar had heel veel pijn maaar mijn moeder die bloed 3dagen zeer heftig en heeft 3a4dagen minder bloedverlies, die is echt een week lang ongesteld @iedereen hier zit ik tegen de 12weekjes aan volgens de gyneacoloog vandaag 12weekjes volgens mijn berekening woensdag dus ben helemaal happy mijn kleren beginnen ook wat strakker te zitten, ik heb al een nieuwe bh moeten kopen en mijn buikje begint ook al zichtbaar te worden donderdag de termijn echo en dan krijg ik de echte uitgerekende datum heb er nu al zin in!!!