Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Oke.. Ik denk niet dat dat wat voor mij is! Net als ovulatietesten! Ben er nu eigenijk al te veel mee bezig! Probeer er niet elke dag mee bezig te zijn en er gewoo van te genieten!

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @naatje
    wanneer ga je testen als je menstruatie uitblijft??
    is wel spannend hoor met die tempratuurdaling
    ben erg benieuwd of het raak is of niet, vind het namelijk ook erg leuk om te zien met je tempratuurkaartje enz
    succes nog even met afwachten!!!

@sher
    ooohw wat vervelend dat jij ook nog geen duidelijkheid hebt
    hoop dat dat snel verandert voor je!!!

ik ga me nu snel klaar maken om naar de verloskundige te gaan
    we hebben zo de termijnecho en ben zo nieuwschierig naar hoe groot ons kleintje nu is en wat de uitgerekende datum nu echt word
    hoop ook dat we het hartje mogen horen, dus daar ga ik nog even om vragen

zal ik straks de foto hier ook plaatsen??

3. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Miffy veel plezier bij de vk! En natuurlijk willen we de echo zien!

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    groot gelijk heb je!!!
    het moet wel een beetje leuk blijven toch???
    het enigste wat ik deed was via internet uitreken wanneer ik ongeveer het vruchtbaarst was en hoopte dat mijn vriend in die dagen ook zin had, maar hebben het nooit echt gedaan van we moeten nu s.. hebben want dat vind ik echt niks!!!

5. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Door te tempen ben je er idd meer mee bezig.. Maargoed ik wil graag duidelijk hoe het zit met mijn cyclus. Heb nl. een lange cyclus, twijfelde zelf of ik een eisprong zou hebben omdat ik daar nooit echt iets van merk.

@Miffy: spannend joh! En natuurlijk willen wij de echo zien! :D Inderdaad nog even afwachten voor mij... Loop al een paar x per dag naar het toilet omdat ik het gevoel heb dat ik ongesteld word, maar dan is er niets te zien :(..

Bij ons is er totaal geen sprake van "oh ik ben vruchtbaar dus we moeten nu...'. Wij zijn sowieso dol op seks.. Voor ons is het al moeilijk om 1 dag rust te nemen :p hahaha!

6. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Dat doe ik idd ook! hou me er rond die tijd wel iets meer mee bezig. En dan klussen op goed geluk!

7. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Ambonmanise; wat vervelend dat je lichte bekken instabilliteit hebt.. Houd je lichaam in acht he want er is niets zo rot als dat!!! Sterkte met alles...

@Beertjuh; kan te maken hebben met je hoge bloeddruk?? Sterkte, en ik hoop snel dat je meer duidelijkheid hebt..

@Miffy; je bent de 12 weken voorbij:)! Gefelciiteerd!!!!:)Veel plezier met je echo vandaag:)!!!

@Xxcriien: succes met tempen... Ik duim voor je!

@Naatje; je bent 2 dagen over tijd, spannend zeg:)!

@Niqi79; Wat klote. Heel erg veel sterkte.. Wat een verdriet zeg!! Ik denk aan je!!

@Iedereen; bedankt voor jullie reacties. Mijn curretage is goed gegaan. Had daarna geen pijn en weinig bleod verlies. Ik moet 9 nov terug op controle!! Verder gaat het hier nog niet denderend maar dat kan ook niet he....
    Een fijne dag iedereen!

8. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    ik heb al vanaf december een hoge bloeddruk, en krijg nu andere medicijnen. ik weet niet precies wat je bedoelt.

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    hey dames!!

nou ik ben super, super, super blij!!!
    net terug van de verloskundige en we hebben een geweldige echo gehad!!!
    baby was inmiddels 6cm en weer erg bewegelijk
    we hebben alles mooi kunnen zien, het gezichtje (met neusje, ogen, kaakje) de armpjes en beentjes, de ruggengraat
    zo bijzonder!!!
    en ik ben nu op 8mei uitgerekend inplaats van 9 :)

dacht dat ik het berichtje eerder al geplaatst had, maar hij stond er net toch niet :(

10. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ooh mooi Miffy! Ziet er goed uit :)

11. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Sher, dan blijf ik duimen voor je dat het raak is meid!
    @Naatje, en voor jou natuurlijk ook! En don't be ashamed, wij houden ook van "fietsen", gaat eigenlijk ook geen dag voorbij of we zitten niet aan elkaar ;)
    @Mayke, vind het super sterk van je dat je nog steeds mee kletst op het forum! Hopelijk krijg je 9 nov. geen rare dingen te horen! Duim voor je!
    @Miffy, meid, wat een mooie echo foto! Duidelijk een kleine spruit te zien! Echt mooi!

Ik ben GESLAAGD voor verkeersregelaar! Gister ook een eerste oefen examen gehad en daar had ik een 7,3 op, dus ik voel me helemaal goed!:D Daar drinken we er vanavond 1 op!
    Verder gaat het hier zijn gangetje, morgen uitslag van het bloed prikken (ben steeds zo moe), ben dus zeer benieuwd of er iets uitkomt (of niet natuurlijk).
    Een fijne dag dames!
    xxxxxxx

12. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Aahhh wat een mooie echo Miffy!!

13. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Gefeliciteerd Criien!

14. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    hmmm is mijn bericht opeens 'verdwenen'omdat de computer vaag ging doen.

Wat een mooie echo Miffy

Gefeliciteerd Crien

Vandaag belde de verloskundige, afspraak voor de eerste echo moest verzet worden naar de 16de, 2 dagen later. Wel jammer, maar dan moeten we maar wat langer wachten.
    Verder hier nog niet zo veel last ergens van. Alleen, moet, kramp in onderbuik en puistjes.

15. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Sher, dankjewel meid!
    @Wilko, jij ook bedankt!:) Jammer dat je afspraak verzet is, en alleen maar beter toch dat je geen zwangerschapskwaaltjes hebt!

Ik heb dikke vette spierpijn! Woensdag gesport en dat was geen pretje. Eerst een ronde van 800m lopen, 3x in het touw omhoog, 8minuten cardiofietsen, 3x 25 sit-ups, weer een ronde lopen, coase stability 4x2 20 sec (geen idee of jullie het kennen), 3x 20 push ups, 2x in het touw omhoog, weer de coase stability en als laatste een ronde lopen. Ik heb mijn buik nog nooit zo gevoeld!

Hoe is het met de rest van jullie?
    Een fijne dag dames!
    xxx

16. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @ Naatje en Sher: En?? Nog steeds geen menstruatie?

@ Mayke: Fijn dat de curettage goed ging. Hopelijk is dit een begin om het lichamelijk af te gaan sluiten. Emotioneel zal het nog ontzettend moeilijk zijn, lijkt me. Neem de tijd om te rouwen! Ik denk aan je en leef ontzettend met je mee!!

@ Miffy: Wat een mooie echo!! Geniet ervan meis, het is echt een wondertje!!

@ xxCrrien: Gefeliciteerd met je examen verkeersregelaar! Ben benieuwd wat er uit de bloedonderzoeken komt! Houd je ons op de hoogte?

@ Wilko: Balen dat de afspraak bij de verloskundige is verzet. Wachten duurt altijd te lang he? ;)

Hier gaat het ‘mwah’. Ik voel me zo leeg. De afgelopen dagen heb ik flinke huilbuien gehad. Ik had nooit verwacht dat een miskraam (hoe pril de zwangerschap ook was) zo’n impact zou hebben. Mayke, wat jij moet doormaken moet echt zo ontzettend verschrikkelijk zijn, daar is het verdriet wat ik nu voel nog maar een fractie van denk ik. Leef zo met je mee….

Mijn vriend en ik willen wel graag meteen weer gaan proberen om weer zwanger te worden. Ik krijg volgende week vrijdag een inwendige echo bij de verloskundige om te zien of mijn baarmoeder helemaal leeg is. Ik ga straks ovulatietesten kopen, ik heb nu geen idee of mijn cyclus meteen weer hetzelfde is als voor de zwangerschap. Wel vreemd om weer terug bij af te zijn…

Fijne dag allemaal!

17. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Miffy; wat een mooie echo!! Super!

@Beerjuh; ik las later pas dat je med. verkeerd waren. Maar omdat je eerder schreef last te hebben van hart kloppingen.. Vandaar.... Slaan de nieuwe med. wel aan?

@Xxcriien: Gefeliciteerd:)! Vandaag de uitslag van je bloedtest?

@Wilko; Balen dat de afspr. is verzet.. Je leeft er toch naar toe he!!

@ Niqi79; Wat een leeg gevoel moet je hebben zeg.. Wel fijn dat je nog een inwendige echo krijgt om te kijken of alles schoon is van binnen.. Vaak zeggen ze dat mensen na een MK daarna nog super vruchtbaar zijn dus ik hoop voor jullie dat jullie snel het geluk weer mogen herbeleven en dan met een goede afloop!

18. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    medicijnen begin ik morgen mee.
    moet ze smorgens innemen en vanmorgen vergeten.

gisteren was ik helemaal down.
    toen had ik mijn moeder gebeld en hebben we vanmorgen even geshopt.
    toen wou ik afrekenen en toen kreeg ik een bloedneus.

@crien proficiat met je verkeersregelaars examen.

@ Wilko, jammer dat je afspraak verzet is, want je je zal je wel op verheugd hebben.

@miffy, mooi echo, jammer dat je je beepje niet in je arm kan leggen nu, dat zou je wel willen en mooi zijn.

19. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse

Niqi: wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte gewenst....

20. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Miffy, dit ziet er heel goed uit!! Op naar de volgende afspraak bij de vk.

Deel Deze Pagina