Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Hier nog geen zwangerschapsverschijnselen aanwezig. Alleen een beetje moe na de klusweek. Vandaag ben ik vrij en doe maar een beetje rustig aan.

Mijn man is nu op sollicitatiegesprek voor een baan in de buurt. Hij moet nu elke dag meer dan 1 uur naar zijn werk rijden en voor de nieuwe baan max. 25 minuten. Dat scheelt een hoop reistijd. Hij zal zo wel thuiskomen en dan vertellen hoe het ging. Hij heeft nog nooit een sollicitatiegesprek gehad omdat hij al 12 jaar bij dezelfde baas werkt. Het is wel spannend.

Nog 6 dagen wachten. Ik hoop dat wij allemaal op roze mogen. En zo niet, dan gaan we volgende maand gewoon weer door.

Fijne dag allemaal.

2. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @ ambonmanise; spannend!! Ik hoop het voor je!! Doe maar lekker een dagje rustig aan!

@Evaa; ik ben ook 1x ongesteld geweest en nu ben ik al zwanger.. Dus het kan....:) Succes!

3. Delta

Delta Niet meer actief

nou vandaag is denk ik mijn menstruatie begonnen, verloor net wat rood-bruin bloed, ik kwam er pas later achter, had het niet voelen lopen.. kijken wat het vanavond doet.. heb ook wel een heeeeeel klein beetje buik en rugpijn af en toe.. dus helaas denk ik.. maaar gelukkig dat ik in ieder geval ongesteld word EN mijn eispring voel, want dan is mijn menstruatie 12 dagen na eisprong, dus ben best wel blij, ook al zit er nog geen beebje in mijn buik..

4. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @ Evaa; helaas jammer maar idd wel fijn dat je nu weet hoe je lichaam "werkt"!! Succes met de volgende ronde!!

@ Ambonmanise; hoe is het soll. gesprek van je partner verlopen??? Wel fijn als hij minder reistijd heeft!!

5. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @ Esmee: fijn dat eindelijk je menstruatie is begonnen!! Hopelijk worden de volgende cyclussen wat korter zodat je in september snel 'aan de slag' kunt ;).

@ Ambonmanise: hoe is het sollicitatiegesprek van je man gegaan? Ik ga voor je duimen dat je over 6 dagen een positieve test hebt!!

@ Evaa: balen dat (waarschijnlijk) je menstruatie is begonnen. Mocht het doorzetten: op naar een volgende vruchtbare ronde!!

Hier voel ik vanalles en nog wat, terwijl ik (theoretisch gezien) eigenlijk niet zwanger kan zijn nu (denk ik...). Ben er iets te veel op gefocust waardoor mijn lijf me een beetje voor de gek houdt, ben ik bang. Denk dat het gewoon heeele vroege PMS klachtjes zijn...(maar stiekem heb ik toch wel een beetje hoop dat het een andere oorzaak heeft haha).

Zo meteen babyboom kijken, volgen jullie dat programma ook?

Fijne avond!!

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Niqi79: Ja, ben ook echt wel blij dat ik nu eindelijk ongi ben. :) Maar vind het wel raar dat mijn cyclussen zolang zijn. :( Dit was helemaal niet voordat ik de pil slikte.
    Ik hoop dat ik nu wel een eisprong heb nu mijn cyclussen zolang zijn. Maar dat is nu afwachten. Deze ronde ga ik alles bijhouden. Temperatuur en ook met ovutesten. Dus ik ben benieuwd of ik mijn ei kan spotten. ;)
    Je lichaam kan je zeker voor de gek houden. Ik vind het ook moeilijk om er niet mee bezig te zijn, maar we willen het zoooo graag.
    Babyboom volg ik zeker. Zo'n leuk programma. :D Ik kan er ook zo lekker bij janken. Hihi.. :p
    Fijne avond!

7. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Niqi79; Ik volg dat ook!! Mooi programma!!

8. Delta

Delta Niet meer actief

dankjulliewel voor jullie reacties allemaal !

@esmee: fijn dat jou menstruatie ook op gang is gekomen ! en dat ie toch wat stabieler word voor september!

9. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Goedemorgen meiden,

Het gesprek van mijn man is goed verlopen. Nu moet hij nog wachten op een telefoontje of het salaris wat hij wil ook akkoord is.
    In Arnhem verdient hij wel goed en hier in Drenthe geven ze niet zoveel geld voor diezelfde functie. Maar ook als hij een beetje erop achteruit gaat zal hij het wel doen. Zijn gezondheid gaat voor en die neemt de laatste tijd wat af door de grote afstand tussen huis en werk. En het is ook fijner als je wat dichter bij je huis aan het werk bent voor als er iets is met de kinderen (ja ja, we gaan er wel van uit dat we een kindje mogen krijgen). Vandaag of morgen zullen we het horen. Ik hoop voor hem dat ze hem tegemoet willen komen.

Hebben jullie gisterenavond ook Babyboom gekeken? Ik kijk er dit jaar voor het eerst naar omdat wij nu bezig zijn met zwanger worden. Het is een mooi programma en soms ook nog informatief.

Fijne dag allemaal! Ik ga naar mijn werk toe.

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Ik hoop inderdaad dat mijn cyclus snel weer normaal gaat worden. Snap er echt niks van dat ik nu lange cyclussen heb. Maar zal vast wel weer goed komen.
    Liefst gaan we er nu al voor, maar het kan nog even niet. Als mijn cyclussen dus wel zolang blijven, dan kunnen we er misschien al in augustus voor gaan. Dat lijkt me ook super. Heb ik even zitten bestuderen in mijn menstruatiekalender.

@ Ambonmanise: Ik hoop het voor jullie dat het goed uit mag pakken allemaal. Het is niet niks. Ik ben zelf ook hard aan het solliciteren. Iedere keer de pineut van bezuinigingen. Dus ik hoop ook snel wat te vinden.
    Ik kijk ook naar babyboom. Wat een mooi programma! Ik kan er ook zo lekker bij janken. Hihi... Ook zo gaaf dat Alex en Marianne zwanger zijn!!! Dat heeft ook een tijd geduurd.

Allemaal een fijne dag vandaag!

11. Delta

Delta Niet meer actief

12. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Ambonmanise; fijn als hij de baan krijgt.. Geeft wss ook wat rust en idd gezondheid gaat voor! Ik kijk ook naar babyboom sinds dit jaar... Idd soms ook informatief en och wat een verhalen soms:(! Erg dat het sommige niet gegund is enz....

13. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoihoi,

mag ik er ook nog bij? Ik ben ook half april gestopt met de nuvaring, maar ben jammer genoeg nog steeds niet ongesteld geworden. Niet leuk, wachten op het "startschot", grrr.
    Gelukkig heb ik al een schat van een zoontje die al mijn aandacht opeist, maar een brusje voor hem zou ik super vinden!
    Nu maar duimen dat mijn lichaam gauw in actie komt. Ik heb de indruk dat mijn hormonen wel wat meer in de war zijn (lees meer puistjes die ik anders niet heb, en wat meer humeurschommelingen tot spijt van mijn vriend ;)) maar voor de rest bespeur ik nog niks.
    Had nooit gedacht dat nuvaring ook zo'n impact had op je huishouding, ik was ervan overtuigd dat het maar een lage dosis plaatselijke hormonen was.

Succes aan alle dames hier! Hopelijk kan ik binnenkort ook mee "eispotten" ;)

Liefs,
    Sunnyke

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Ik ben 13 april met de pil gestopt. 17 mei eerste normale menstruatie gehad en dan 27 juni tot 30 juni.

15. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @ Sunnyke: welkom! Wat balen voor je dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Jeetje, dat zelfs de Nuvaring met die lage dosering hormonen, zoveel in de war kan schoppen m.b.t. je hormoonhuishouding. Dat had ik ook echt niet verwacht van de Nuvaring.
    Ik hoop voor je dat je heel snel je menstruatie krijgt en dat je gezellig met ons mee kan "eispotten" ;).

Ik heb gisteren mijn laatste ovutestje gedaan om te kijken of er nog steeds LH op te sporen is. Nu bleef het schermpje wit gelukkig. Toch raar dat ik een week lang positieve testen had. Denk dat de KV testen gewoon heel erg gevoelig zijn en/of dat mijn lichaam misschien veel LH aanmaakt ofzo? Heeft iemand van jullie dit ook ooit gehad met de KV ovutesten?

Ik ga nu even een recept voor mijn reisvaccinatie halen, vanmiddag wordt deze gezet bij de dokter. Het aftellen tot aan de vakantie is hier begonnen :D. Hebben jullie nog vakantieplannen?

16. soedje

soedje Lid

28 mei 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve dames......

Ik ben 6 april gestopt met de pil... 21 mei eerst doorbraakbloeding gehad. Nu heb ik twee weken gekeden op 19 jui een test gedaan en hij was positief. Dus ben nu vandaag inmiddels 5 wk en 6 dg zwanger bijna 6 wk

Het is echt zo een heerlijk en mooi gevoel

17. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @ Soedje: Wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd!!!

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Gefeliciteerd Soedje!! Wat snel ook! :D Fijn hoor!

19. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    gefeliciteerrd!!

20. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656