@Zomer, mijn loon staat er nog niet op! Dus ik kan nog niks halen en vriendlief werkt voor uitzendbureau en die storten maandag! Dus dan word het maandag denk ik! @Beertje, ik zag op je profiel dat je vandaag weer op dag 1 zit van je cyclus? Heb het trouwens super naar m'n zin gehad bij mijn ouders. Broertje(6) was wel zeurderig en ging met alles een discussie aan, maar dat is de leeftijd. Ook nog gezellig bij de buurman gezeten met broerlief (17). Later kwam de jarige buurman (die in zijn 1tje zat) ook nog even langs. Kortom gezellig allemaal. Een fijne dag en als ik jullie niet meer lees, een heel fijn weekend! xxxxxx
@ Wilko: wat fijn dat je een bijrijder voor je pony hebt kunnen vinden. @ xxCrrien: ik hoop dat je voorgevoel (en die van je huisarts ) juist is! Spannend! @ Abonmanise: paars en lila zijn zeker hele mooie kleuren om te combineren met wit, grijs en zwart! Het wordt vast een heel mooi babykamertje! Wat fijn dat je halve dagen mag blijven werken van de arbo-arts! Maakt niet uit wat je leidinggevende ervan vindt: jouw gezondheid is veel belangrijker dan de mening van je leidinggevende! @ Beertjuh: balen dat je ongi bent geworden! @ Miffy: de datum van jouw 20 weken echo komt al dichterbij toch? Spannend! @ iedereen: hier gaat het nog steeds hetzelfde. Ik voel me nog goed, ben alleen af en toe erg moe. Omdat ik zo weinig voel blijf toch nog erg onzeker over of het goed blijft gaan. Ik heb vanochtend mijn laatste testje gebruikt en nog steeds een knaltest, maar als ik goed kijk lijkt het alsof de teststreep ietsje lichter is dan de vorige testen. Bij mij gaan dan gelijk alle alarmbellen rinkelen. Oooh, had ik maar niet getest...zucht... Wij gaan zo meteen een weekendje met mijn schoonouders weg. Vanavond gaan we ze vertellen dat we een kindje verwachten, ben heel erg benieuwd naar hun reactie . Fijn weekend alvast allemaal!
ja mijn eerste dag is weer aangebroken maar ik wist dat ik ongesteld moest gaan worden maar vind het wel fijn dat hij nu niet nog langer wordt maar gelukkig korter. ja corien hopen het voor je ik had er ook nog wel twee liggen. @ Ab, je moet aan je eigen denken en naar je lichaam luisteren en niet naar wat je werkgever zal gaan zeggen en zegt wat jij moet doen. dan laat je de arbo maar een brief schrijven met bewijs. ik zeg altijd (uit ervaring), luisteren naar je eigen lichaam is het belangrijkste. fijn weekend allemaal
@ beertjuh87: zie dat jij ook aan ronde 9 begint.. ik ga ook aan ronde 9 beginnen, heb zelf weer wat bloedverlies.. word er zo moedeloos van, jij niet?
nee gaat wel delta was vandaag bij de dokter geweest en ze gaf mij allemaal advies of ik al eens temperaturen had gedaan en zo doende ga ik hier mee beginnen morgen. ze begon er over terwijl ik ergens anders voor kwam, was wel heel erg lief van haar
oke dat is heel fijn beertjuh! dat je je goed voelt eronder! en dat je niet denkt waarom het nog niet gelukt is..!
@ Criien, wat spannend zeg, ik duim voor je. Ja de meesten weten het inmiddels al wel. Vandaga nog weer een leuk cadeautje van collega gehad. @ ambonmanise, Klinkt als een erg mooie kleurencombinatie. Fijn dat de arbo-arts ook aangeeft dat halve dagen beter is. Drinken is altijd al wel een probleem voor me geweest, maar kan me er nu wel beter toe zetten om echt genoeg te eten. Fruit vind ik altijd al lekker, maar nu alleen maar meer, dus dat zit gelukkig wel goed . Wij moesten kraamzorg al voor de vorige afspraak geregeld hebben, dus al voor de 12 weken. @ Niqi79, wat leuk dat jullie het vanavond gaan vertellen. @ Miffy, dat schiet al op, nog 1,5 week. @ Allen Ik ben gister gebeld door de verloskundige, ik krijg nog een extra echo. Ze hebben iemand die dat nu moet leren en zochten nog een proefpersoon, vind ik niet erg .
ohh wat spannend!! wij de 19e!! Spannend he!! Wij kunnen ook niet wachten........! Bij mij begint steeds meer de twijfel, dat eht wel eens een jongentje kan zijn! haha! Ze kon niet 100% met zekerheid zeggen dat het een meisje is, maar ze dacht het een paar keer te hebben gezien! Dus nog 9 dagen en dan weten we het zeker! Heb je al dingentjes gekocht? Hoe voel je je?
wij hebben alles al compleet eigenlijk hihihihi alleen nog geen echte geslachts dingen...... dat komt 21dec wel verder voel ik me goed gelukkig en jij ??
Iedereen bedankt voor de reacties. Ik zal maandag mijn leidinggevende mailen of bellen over wat de Arbo-arts gezegd heeft en daar moet ze het maar mee doen. Vandaag een leuke wipstoel voor de kleine gekocht bij Babydump. Titanium Baby Swing Sitter Zwart | Sitters | Baby-Dump Er komt steeds meer op zolder te liggen aan babyspullen. Het is nu wachten tot de babykamer in januari bezorgd en gemonteerd wordt dan kan ik alle spulletjes wassen, strijken en in de kasten leggen. Scheelt weer een hoop ruimte op zolder.
@miffy, haha, zover is het niet naar heerenveen @wilko, oh wat leuk! cadeautjes! @Ambonmanise, succes met je belletje straks @Niqi, niet teveel in onzekerheid leven meid, dat maakt je alleen maar gek (makkelijker gezegd dan gedaan). Hier gaat het wel oké. Gister een drup bloed verlies gehad, maar dat kan ook komen omdat ik gister de laatste paar treden van de trap heb gemist en naar beneden stuiterde. Hoop dat het geen invloed heeft gehad! Verder blijven te lichte steekjes aanhouden. Ben wel zenuwachtig over het feit dat het misschien niet zo is..... Dan komt ronde 9 er alweer aan.... Begin steeds onzekerder te worden, dus ga vandaag echt testen! xxxxxxxx
en criien? Ik ben met mijn moeder bij de Intratuin geweest en we zouden daarna langs een babyzaak langsgaan die daar in de buurt zit om een beetje bij kamertjes te kijken. Maar ze waren erg duur en de kwaliteit viel tegen (zeker voor die prijs). Maar ze hadden allemaal korting op veel winterkleding uit de nieuwe collectie. En leuke kleding. Kan soms wat lastiger kleding vinden wat naar mijn smaak is, maar mijn moeder zei al, neem maar mee, nu zie je wat leuks. Dus 4 shirts/truien gehaald en een broek. Was net iets meer dan 100 euro kwijt, viel me heel erg mee. Zijn ook shirts waar je nu een ander shirt onder kan doen en ook in het voorjaar kan dragen, dus wel handig. Pas nu mijn eigen kleding nog gewoon goed, maar wel handig om vast te hebben.
@Wilko, nu zal ik je wat vertellen. Ik sta gister bij de kruidvat met een test (2voor5), blijkt m'n loon nog niet gestort!:O Als er vandaag niks uitkomt, moet ik morgen sowieso de dokter bellen. Dan test hij mij. Maar begin toch onzeker te worden, aangezien ik hier en daar licht roze vocht verlies... Dus ik weet het niet meer..... Fijne dag en ik lees jullie straks! xxxxx