Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hey dames
    Fijnes kerst!!!

2. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Miffy, ik begrijp je vriend wel. Aan de ene kant kan ik wel geloven dat het een meisje is maar als er de volgende keer toch een piemeltje tevoorschijn komt ga je wel balen omdat je al iets roze gekocht hebt. Ach joh, het is zo 2 januari. Nog heel even geduld!!

Beertjuh, als je het zo schrijft kan het zijn dat je eisprong dit keer iets eerder is gekomen. Heb je alles ook in een grafiekje gezet? Dan is het wat overzichtelijker.

Iedereen een hele fijne kerst toegewenst!! Geniet van deze dagen alleen, met je familie of vrienden. :):):)

3. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Fijne kerstdagen allemaal!

4. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Fijne kerstdagen allemaal.

Wij hebben vanmiddag bij schoonouders gegeten, lekker gewoon thuis. In de middag even thuis en heb ik nog even lekker op de bank gelegen. We gaan zo weg cadeautjes uitpakken bij de zus van mijn man.
    Morgen gaan we naar mijn broer en dan uit eten. Ook erg veel zin in.

Gister nog weer aven naar de Prenatal geweest, nog een nieuw matrasje gehaald voor bij mijn ouders en weer wat kleine dingetjes voor bij ons zelf. De kamer en de wagen zijn nu ook besteld.

5. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    ja ik heb alles in een grafiekje gezet.
    hij is na 37,3, 2 dagen 36,8 en vanmorgen 37,0 dus het kan zijn maar we gaan nog even door met klussen en we wachtten af.

fijne dagen allemaal

6. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Noord-brabant
    vandaag en gisteren geen temperatuur gemeten.
    heb vanacht heel erg slecht geslapen.
    heb gisteren te horen gekregen dat het vriendje van een meisje/vriendin bij ons in het dorp/voetbalteam is gestorfen op 1e kerstdag.
    zij is 17 en hij is 19, ze waren bij haar thuis en alleen zij en haar moeder waren thuis toen hij zijn eigen niet lekker voelde en weg zakte en dus meteen dood was. dit is echt hart verscheurend.
    niemand heeft hier woorden voor uit het dorp.

hebben jullie wel allemaal een goede kerst gehad ?

ik heb deze cyclus na mijn verhoging steeds een heel klein beetje bruinverlies. en ook last van mijn schaam botje en heel veel steken. ik ben benieuwd wat hier uit zal komen.

7. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    He meiden.

Goede kerst gehad.
    Bedankt voor jullie fijne reacties.. Ik heb het er met mijn vriend over gehad en hij zegt dat hij het fijn vind als het zou zijn maar dat hij erg bang is.. Zo denk ik ook.. Ach, we zien het wel, wil er nu nog niet te bewust mee proberen bezig te zijn maar misschien als de maanden vorderen.. 4 januari gaan we afscheid van Merel nemen misschien dat mijn gedachte dan ook wat anders wordt.. Iedereen een fijne kerst gehad (van sommige gelezen)?! Ik wens iedereen een heel erg fijn uiteinde toe. Dat jullie maar veel geluk mogen beleven met jullie baby's...... :)

8. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Iedereen een gezond, gelukkig en liefdevol nieuwjaar gewenst!!

Zijn jullie de feestdagen goed door gekomen? Ik wel, heb het rustig aan gedaan. Alles in mijn tempo en dat is mij goed bevallen.

Vanavond voor de 1e x naar de zwangerschapscursus. Ik hoop dat het een leuk groepje is. Morgenavond weer zwemmen in het warme water. En vandaag ontving ik mijn nieuwe rooster t/m 8 maart. Ik ben elke woensdag vrij zoals ik gevraagd had. Heel fijn. A.s. vrijdag zouden wij de babykamer geleverd krijgen maar ik ben vanmorgen gebeld dat de zeecontainer vertraging heeft opgelopen. Nu wordt de levering uitgesteld. Echt jammer, ik had mij er zo op verheugd.:x:x
    Het is nu wachten tot ik gebeld voor een nieuwe afleverdatum. Ze moeten nl. weer een nieuwe planning maken. Arghhhh, heb ik voor niks vrij gevraagd voor a.s. vrijdag. Ik zal morgen eens kijken op het werk of het handig is als ik er vrijdagmorgen ook ben, dan kan ik een andere keer weer vrij nemen.

9. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook de beste wensen! Hoe was je zwangerschapscurcus? Ik ga mij daar ook voor opgeven. Wat jamer zeg dat het kamertje er nog niet is! Ik hoop dat je inmiddels een nieuwe afleverdatum hebt!

Wij hebben vorige week onze babykamer behangen en de babykamer in elkaar gezet!

Wij hebben ook leuke feestdagen gehad! Wel veel misselijk geweest van al het eten!

Ben eindelijk aangekomen, gelijk 2,3 kilo-->SCHRIK! Ik zit nu bijna weer op het gewicht waar ik mee ben begonnen. De VK was erg trots op me, dat ik eindelijk aankom ipv afval!

De baby is erg beweegelijk al, zo bijzonder! Ik moet wel erg veel plassen!

Ik zal een fotootje van ons behang plaatsen. We hebben 1 muur PIP behang, en op de andere muren een ruitje.

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    hoi dames
    eergisteravond weer echo gehad,
    het is nog steeds een meisje :D
    eindelijk hebben we alles kunnen zien hoewel ze wel weer eigenwijs was door met der handjes voor het gezicht te zitten en met de voetjes voor het geslacht
    erg leuk!!

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ambonmanise
    wat jammer dat het kamertje later komt
    daar zou ik ook flink van balen

@zomer
    ik vind dat behang zo leuk!!!

12. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    [FONT=Arial, sans-serif]@zomer:[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]wat een leuk behang op de muren. Echt heel vrolijk. Mogen andere mensen dit ook zien vóór de geboorte of houd je de deur van de babykamer dicht? Heb je de meubels ook al staan in de babykamer? Heb je daar een foto van???[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]@Miffy:[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Wat fijn dat het nog steeds een meisje is. Dus jullie gaan nu alles bij elkaar shoppen voor de kleine meid? Bij ons was er met de geslachtsbepalende echo en de 20-weken echo geen piemeltje te zien maar ze zeggen ook dat ze het niet zeker weten. Ik ga het met de 30-weken echo nogmaals vragen omdat wij het nu maar voor 80% weten. Ondertussen heb ik al wel roze kleerhangertjes gekocht en roze en witte kleertjes met daarop roze tekst. [/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]@all: maandagavond ben ik naar de zwangerschapscursus geweest. We waren in totaal met 6 meiden, allemaal zwanger van de 1e. 3 van de 6 heeft geen klachten en de andere helft heeft bekkenklachten en gaan ook naar de fysio.[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]We hebben eerst een voorstelrondje gedaan en de cursusleidster heeft wat verteld over de inhoud van de cursus; 6 x vóór de bevalling, waaronder 1 partneravond en 2 x na de bevalling.[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Daarna gingen we naar de gymzaal en deden we een warming up en oefeningen op de grond. Het was wel fijn om zo bezig te zijn. De volgende keer zal ze beginnen met ½ uur theorie en dan ½ uur oefeningen.[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Gisterenavond wezen zwemmen. Ik had pijn onderin mijn buik en moest de hele middag al aan één stuk door naar de wc om te plassen. Vanmorgen potje urine naar de dokter gebracht en laten testen op blaasontsteking. Gelukkig is dit niet het geval. De assistente zei dat het komt doordat de baarmoeder nog groeit (dat veroorzaakt de pijn) en de kleine waarschijnlijk tegen mijn blaas aan ligt en dat is dan erg gevoelig. [/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Gisterenavond toen ik wou gaan slapen was de kleine erg druk. De hele tijd door aan het schoppen. Doet die kleine van jullie dit ook achter elkaar door?[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Ik ben nog niet gebeld voor een nieuwe leverdatum van de babykamer. Ik had vrij genomen voor vrijdag maar ik ga nu wel werken. Er is genoeg te doen en het is maar 4 uurtjes. Dan neem ik de volgende keer die uren wel op. [/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]Ik hoef nog maar 9 weken te werken en dan heb ik alweer zwangerschapsverlof omdat ik 6 weken van te voren moet stoppen. Ik kijk er echt naar uit. De lente komt eraan!!! :)[/FONT]

Fijne dag allemaal!!!!:D

13. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen mag het zien, en weet ook dat we een dochter krijgen, vind het veel te leuk om het te delen! Alle meubeltjes staan er al, zal wel even een paar fotootjes plaatsen! De meubeltjes zijn van Bopita. De schommelstoel moet nog wit worden geverfd. En nog plankjes aan de muur en alles nog verder leuk aankleden!

Ik kan maar 2 fotootjes uploaden

Wat een heerlijke gedachten dat je nog maar 9 weken hoeft te werken zeg! Heerlijk!

Jammer dat je nog geen nieuwe lever datum hebt.

Onze kleine is ook lekker druk, voelt soms net alsof ze zich helemaal draaid! En vooral als ik stil zit of lig, is ze erg een het bewegen! Hierdoor heb ik het gevoel alsof ik de hele tijd moet plassen. Dat is best irritant soms zit of lig ik net weer en kan ik alweer naar de wc!

14. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is de kast

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @zomer
    wat leuk!! een echte meisjes kamer

ons kamertje is neutraal, met limegroen
    wij houden het geslacht geheim voor de omgeving alleen hier op het forum is het bekend :)
    dus alle gekochte meisjes dingen zitten verstopt :D

hier ligt onze uk heel laag waardoor het dus regelmatig tegen mijn baarmoedermond en blaas aanschopt, erg vervelend gevoel en hierdoor moet ik best vaak naar de wc
    het kan zijn dat verder in de zwangerschap ik nog last ga krijgen van het geschop tegen me baarmoeder mond.....

16. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Zomer: wat een leuke, vrolijke kamer. Wij hebben de kleuren zwart, wit en grijs. Daarbij doe ik als accentkleur paars.

Miffy: die kleine van mij ligt ook heel laag tegen mijn blaas aan. Maar ik wou toch laten testen of ik blaasontsteking kon hebben omdat ik gehoord heb dat dat vaak voorkomt tijdens de zwangerschap. Gelukkig heb ik het niet.
    Het is wel irritant als je steeds naar de wc moet. Ben je net geweest, moet je alweer.

@all: onze babykamer komt over 2 weken op donderdag 19 januari. Nog even wachten dus.

Bij ons weet alleen mijn zus wat het geslacht is. De meisjesdingen zullen we dus ook even moet verstoppen.

Gisteren heb ik bij de Trekpleister New Born luiers gehaald. Deze waren in de aanbieding deze week. 3 pakken halen, 2 betalen. Scheelt toch weer een pak. En ook heb ik een 12-pak zwitsal billendoekjes bij de Kruidvat meegenomen. Bij de Trekpleister hadden ze die van billendoekjes Pampers in de aanbieding. Heb ik alvast een voorraadje.
    Bij de Prenatal heb ik nog een heel schattig kledingsetje maat 56 gekocht. Op het witte shirtje stond met roze tekst: the cutest baby girl. Lief hè?

Letten jullie ook op aanbiedingen voor de kleine?

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ambonmanise
    ik heb 6pakken met 18luiers erin gratis van de kruidvat, eerste maatje
    kwam de bon tegen in het forum en daar gebruik van gemaakt
    verder let ik wel op maar heb ik eigenlijk nog niks gekocht
    komt er steeds niet van
    heb wel via mp hele schattige kleertjes gekocht, echte meisjes dingen

18. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Noord-brabant
    @ zomer123,
    ik vind het echt een super gave kamer voor een meisje.
    leuke kleuren en mooi strak

19. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Noord-brabant
    damens wat denken jullie ?

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @beertjuh
    ik denk wel een streepje te zien, maar aan de hand van je bannes wel erg vroeg
    wanneer verwacht je je nod??

Deel Deze Pagina