ik ben begonnen met etos zwanger worden pillen en temperaturen en had op dag 13 mijn eisprong en gisteren kreeg ik last van mijn borsten dus daarom had ik vanmorgen getest.
ik zou zondag nog een keer testen als je dan nog steeds niet ongesteld bent..... ik denk wel iets te zien maar ik ken deze testen ook niet ben benieuwd, zou wel leuk zijn!!
Miffy, waar kan je die bon vinden dan? Is die nog geldig? Beertjuh, sorry maar ik zie niks. Alleen de verticale streep rechts. Ik zou nog even afwachten tot je NOD.
Hai dames.. Gelukkig nieuwjaar nog! @Beertjuh; ik lijk een klein dun streepje te zien maar het is idd wel vroeg.. @Miffy, nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter Had het net gelezen.. Mooi zeg Hoop dat verder alles goed gaat met iedereen!!
beertjuh gefeliciteerd! super zeg!en nu lekker genieten! volgens my loop jij met een bigsmile vandaag! mooi kamertje zomer!! miffy goed geregeld al die gratis luiers dat wil ik ook wel Wat leuk zeg dat jullie allemaal een meid krijgen!!! wij krijgen een zoontje kan niet wachten tot het mei is en de kleine in me armen te houden! fijne zondag iedereen
big smil nee denk het niet. mijn vriend en ik kunnen het nog echt niet geloven. we wachtten nog af tot dat ik bij de gyn ben geweest. morgenvroeg nog een testje doen en dan naar het ziekenhuis bellen. ben benieuwd wanneer ik terecht kan.
beertjuh, gefeliciteerd!! Die 1e kon ik niet zien, maar deze is overduidelijk. Super hoor!! Je hoeft morgen niet meer te testen. liefde: wat leuk dat jullie een zoon krijgen. Heb je dag gezien met de 20-weken echo? Hoe verloopt jouw zwangerschap?? @all: Wie is er al bezig met geboortekaartjes uit te zoeken? Er is zoveel keus op internet. Ik heb 2 leuke sites gezien: kaartje2go.nl en lillybird.nl Fijne zondag allemaal!!
@ beertjuh, gefeliciteerd. De eerste zag ik ook een heeeeel licht lijntje, maar om de tweede kun je niet heen . Wij konden het eerst ook niet geloven hoor. @ zomer, wat een leuke frisse kleur kamer. @ allen, wij zijn van de week weer bij de verloskundige geweest. Alles was goed. Ben nu nog geen 2 kilo aangekomen, buikje begint wel goed te groeien nu. Pas nog wel in mijn meestre broeken, maar zal denk ik wel snel overstappen op zwangerschapsbroeken. Wat grappig om te lezen dat eigenlijk iedereen al weet wat het wordt . Voor ons blijft dat als het goed is een verrasiing. Ben nu tickets aan het zoeken. Mijn ouders gaan binnenkort naar Oostenrijk, ik vlieg er dan misschien nog 2 of 3 dagen achteraan.
Hey dames! Jeetje, wat heb ik veel gemist! Hier waren de kerstdagen super tof! We hebben Kevin ook een week gehad, want zijn moeder zat met Oud&Nieuw in Parijs. We hebben er weer van genoten. Ik had m'n ei op 1e kerstdag, dus als het raak is, hebben we een "kerstkind" Ik voel me verder wel goed. Ben ook nog ziek geweest voor de vakantie en in de vakantie. Ik loop nu in totaal al 4 weken te hoesten. Hoop dat het snel over gaat. @Ambonmanise, jammer van de babykamer! En fijn dat de cursus en het zwemmen nog steeds leuk is! @Beertje, een overduidelijke streep meid! Gefeliciteerd! @Liefde, de eerste jongen hier! Gefeliciteerd! @Wilko, moet je doen! Lekker naar Oostenrijk! @Miffy, meid, nog een keer gefeliciteerd met je dochter Dames, een hele fijne dag! (sorry voor korte bericht, maar moet nu echt weg!) xxxxx
@xxcrien vervelend he dat hoesten??? ik heb er ook heel lang mee rondgelopen echt niet fijn als je menstruatie wegblijft, wanneer ga je dan testen?? zou wel mooi zijn een "kerstkind" dat is dan een mooi kerstcadeautje hihihi
@Miffy, ik wacht morgen even af, aangezien ik meestal op dinsdag mijn ongie krijg. Anders woensdagochtend testen! Hoop dat het nu een keer raak is, word er moedeloos van dat het maar niet lukt! Hou wel netjes mijn temp bij de laatste periode na de eisprong. En die is nog niet gezakt sinds kerst. Ik denk dat ik bronchitus heb ofzo. Aangezien ik het ook steeds enorm benauwd ben. 's Avonds als ik op bed lig is het 't ergst. Dan hoest ik me de longen uit mijn lijf. Ik rook ook, maar ben al geminderd. Rook nu misschien nog maar 3 sigaretten op een dag. Of minder, hangt van het hoesten af. Als er bij mij ook een kleine aliën in m'n buik zit stop ik helemaal met roken! Hoe is het met onze zwangeren onder ons? @Beertje, ben je al wat zekerder over je zwangerschap? xxx
@xxcrien het heerst ook ontzettend!! er is echt een vervelend virus die heerst ik heb bijna 2 maanden zo lopen hoesten en spannend!!! ik hoop voor je dat je ongi wegblijft en het eindelijk raak is zou wel leuk zijn