dan mag ik eerst ik ben 24 mei jarig 16 daagjes na de uitgerekende datum en oooooohw spannend!!! wanneeeer ga je testen??
xxCriien: weet je al wat meer? Ik duim voor je dat je ongie weg blijft. Yes, ik heb nog 99 dagen te gaan tot mijn uitgerekende datum!!
@Miffy, Ambonmanise en Sher, ik ga vandaag testen als vriendlief thuis is vanmiddag. Tenminste, dat is de bedoeling. Vandaag lekker kort dagje op school, kwart voor 12 uit. Ik laat jullie het weten! xxxx
crien: spannend! succes! ik schreef hier soms ook mee, en wilde zeggen dat ik na 9 rondes nu ook zwanger ben!
@Delta, ik heb je verhaaltjes wel gelezen idd, maar gefeliciteerd meid! Een kleine uk! Ik hoop dat het voor mij ook zo ver is. xxx
dankje naatje en crien ! naatje; ik had wel eens met jou in het temp topic gekletst, maar ik zie dat je ergens in dag 70 zit nu! hmm wat vreemd zeg, misschien ha bellen of heb je dat al gedaan? hoop dat je snel duidelijkheid hebt in ieder geval! crien: ja eindelijk na 9 rondes haha, ook al is t toch nog snel gegaan, maar goed elke maand is er 1 teveel he, ik hoop ook dat jij gewoon lekker zwanger mag zijn nu!! ben erg benieuwd naar je test moet ik zeggen haha
@Delta; ja, dag 77 alweer Is het niet te vroeg om de ha te bellen? Ik ben vorig jaar april gestopt met de pil en dat is nog geen jaar geleden. Het is toch zo dat de meeste dokters pas in actie komen nadat je een jaar hebt geprobeerd zwanger te worden?
@ naatje; jahwel, maar ik vind het wel erg vreemd dat je eerst een best regelmatige cyclus hebt en nu ineens op dag 77 zit! terwijl je eerst rond de 44 dagen had.. ik zou gewoon eens bellen en je situatie uitleggen! ik bedoel, je hoort het wel eens vaker dat het misschien pco kan zijn? het kan, maar hoeft niet, maar goed, daar kun je alleen achter komen als je naar de ha even belt meis!!! heb je recht op vind ik
Nou ben net teruggebeld! Heb mijn situatie uitgelegd en ook verteld dat ik temperatuur etc. Ze vertelde dat het verschillende oorzaken kan hebben, maar dat het beter is als ik bij haar langs ga zodat we het één en ander kunnen bespreken. Nu heb ik voor volgende week maandag een afspraak met haar gemaakt en dat gaat ze me ook inwendig onderzoeken. Ik ben echt zo verbaasd dat ze dat zo makkelijk zei. Ben heel erg blij dat ik gebeld heb (thanks Delta!). We zijn vorig jaar september verhuisd en hebben toen ook een nieuwe ha moeten nemen. We hebben toen ook een kennismakingsgesprek gehad en ook verteld over onze kinderwens dus ze was hiervan op de hoogte. Ben tot nu toe dus zeer tevreden over de service!
zie je wel meis!! goed dat je gebeld hebt, helemaal super, dit is echt niks, je hebt er gewoon recht op! ik ben blij voor je! eindelijk word er eens naar gekeken nu! je houd ons op de hoogte he?
@xxcrien spannend!!! ik wacht geduldig af, ik duim voor je!!! @delta Gefeliciteerd!!! @naatje goed dat je gebeld hebt, een cycles van 77 is wel heel erg lang hopelijk kunnen ze je helpen, want hier schiet je natuurlijk niks mee op!