Delta, gefeliciteerd met je zwangerschap!! xxCriien: je maakt het erg spannend voor ons. Ben je nu nog niet ongi geworden??? Naatje: goed van je dat je gebeld hebt naar je ha. Ik hoop dat ze de oorzaak kunnen vinden. Ik zag aan je banner dat je bezig bent met afvallen en al wat kilo's kwijt bent. Had je veel overgewicht? En volg je nu een dieet of ben je bezig met gezond eten? @all: momenteel kan ik weer goed eten. Ook het avondeten krijg ik weer naar binnen en tussendoor eet ik fruit, ontbijtkoek of een schaaltje vanillevla (tegen maagzuur). Ook heb ik wel lekkere trek, dan heb ik ineens zin in drop, chocola of ijs!! Ik probeer er niet al te veel aan toe te geven. Maar soms lukt dat echt niet. Ik heb op dit moment minder last van mijn bekken en daar kan ik echt van genieten. Misschien komt dat wel door de zwangerschapscursus en het zwemmen of door de hormonen? Ik blijf nog wel de oefeningen doen zodat het niet vast gaat zitten. Volgende week woensdag hoef ik pas naar de verloskundige voor controle. Ik denk dat dan de 1e kilo's een feit zal zijn aangezien mijn buik nu wel dikker en dikker begint te worden. En volgende week vrijdag krijgen we de babykamer...... eindelijk!! Fijne dag nog allemaal!!
@Delt; gefeliciteerd.. @ iedereen; A.s. maandag zou ik ongesteld moeten worden. Al enkele dagen voelde ik me niet lekker. Gister een test gedaan.. Een licht streepje.. Vanmorgen weer 1 gedaan (zelfde test) 2e streep was nu donkerder dan gisteren. Voor zekerheid nog een clear bleu gedaan en deze gaf een blauwe kruis aan.. Ik ben dus ZWANGER!! Als ik het bereken vanaf de 1e dag van mijn laatste menstruatie dan ben ik nu vandaag 4 weken.. Maar ik wil eerst a.s. maandag afwachten of ik echt niet ongesteld word.. Tot nu toe: ongeloof, verbazing (ben dus weer in 1 keer zwanger geraakt want tot 2 dec zat de cyste er) en vooral angst.... @Xxcriieen: lees dat jij ook een test zou hebben gedaan.. ben benieuwd!!
@ mayke1717: dankjewel.. ik heb je verhaal ook gelezen, ik wil je toch voorzichtig feliciteren! ik hoop zo dat alles goed mag blijven gaan.... crien: ik ben ook zo benieuwd nu!
@mayke oook vanuit hier: voorzichtig gefeliciteerd wauw dat is wel snel, wat fijn dat je lichaam het zo goed oppakt hoe is verder met je???
@Delta; Dank je wel!! @ Miffy; Dank je ! Idd nog even een voorzichtige felicitatie, er kan immers vanalles fout gaan of weet ik veel!! Het is idd snel. Blijkbaar ben ik gewoon erg vruchtbaar.. We hebben gezegd: het komt als het komt en dat is blijkbaar nu al... Nu hopen dat ik de 12 weken door kom en dan maar verder kijken.. T gaat redelijk.. Ook een beetje raar dat ik nu alweer zwanger ben terwijl ik eigenlijk nog van Merel zwanger zou zjin maar dat moet ik los laten want het is immers zo.. Ik denk er nog vaak aan en het doet nog veel pijn maar het leven gaat nu eenmaal door en haar terug krijgen zal ik nooit.. Maar ze zal altijd bij ons zijn! Hoe gaat het met jou??
@mayke kan me voorstellen dat het een beetje dubbel is hebben jullie al afscheid genomen van merel (ze zou gecremeerd worden en dan bij die boom uitgestrooid worden ofzoiets toch???) hier is alles goed, inmiddels gediplomeerd, babykamer is af, buik begint eindelijk te groeien gelukkig verloopt alles goed, weinig last van kwaaltjes, kan nog steeds alles gewoon doen
Hoi Mayke, ik las je nieuws, proficiat ermee. ik wens je heel veel sterkte toe en alle geluk van de wereld dat het nu goed mag gaan. dikke kus meid
@Mayke voorzichtig gefeliciteerd! Hopen op een plakbeeb! @Crien weet je wat meer? Ben zo nieuwschierig!