Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Joehoe, wat een geweldig nieuws vandaag!!

Maayke en xxCriien allebei zwanger!! Super hoor. Ik ben erg blij voor jullie.

xxCriien: doe je nu wel een beetje rustig aan met zelfverdediging en voetbal?

Maayke ik hoop dat je een plakbeeb hebt. Blijf je hier wel mee schrijven? Zou ik erg leuk vinden. Wat fijn dat jullie afscheid hebben genomen van Merel. Ik ben ervan overtuigd dat je haar nooit zult vergeten.

Miffy, gefeliciteerd met jullie trouwplannen. Gaan jullie nog trouwen voordat de kleine geboren wordt of later?

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    we hebben het eigenlijk meer besloten, mijn vriend zei van moeten we dan nog maar trouwen voor de baby er is, dat was een beetje zijn manier van vragen
    net meteen een datum gepland: 21-3-12
    nog even voor de baby er is :)

3. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Ahh leuk:) mooie datum ook:)!! Groot feest enz of kleinschalig??

@Ambonmanise; Thnx.. Ik zou nu elke dag wel willen testen in de hoop dat de streep nog zichtbaar is maar daar heb ik geen vat op.. Ik wacht maandag mooi af en daarna zie ik wel..... :) Natuurlijk blijf ik mee kletsen hier:( als jullie me allemaal beloven ook nog te zullen kletsen als jullie al mama zijn :)!

Fijn weekend

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @mayke
    word kleinschalig hoor, is eigenlijk gewoon voor de baby en ik wil ook mijn vriends achternaam

en ik blijf hier zowiezo kletsen hoor!!
    ook als ik mama ben
    ben toch benieuwd hoe het bij iedereen gaat

5. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Mayke, we wachten dinsdag dan af, maar ben sowieso blij voor je meid!
    @Miffy, jij ook gefeliciteerd! Trouwen! Wat leuk!

Jeetje wat is het vroeg! Ik moet straks weer naar de Koninklijk Fries Paarden Stamboek keuringen/veilingen. Het begint daar om 7 uur en is om 23 uur afgelopen, ik hoef gelukkig maar tot 3. Ik merk nu wel dat er meer energie van me gevraagd word en dat m'n darmen opgeschoven worden. Heb vandaag ook voor het eerst last van misselijkheid. Gisteravond nog een test gedaan en hoppa, gelijk 2 dikke strepen. Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven.

Een fijne dag dames!
    xxxx

6. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    [QUOTE@Ambonmanise; Thnx.. Ik zou nu elke dag wel willen testen in de hoop dat de streep nog zichtbaar is maar daar heb ik geen vat op.. Ik wacht maandag mooi af en daarna zie ik wel..... :) Natuurlijk blijf ik mee kletsen hier:( als jullie me allemaal beloven ook nog te zullen kletsen als jullie al mama zijn :)!

Fijn weekend[/QUOTE]

Mayke: ik zal mijn best doen. Het zal tijdens mijn verlof makkelijker zijn dan als de kleine er is. Dan ben je druk bezig met voeden, luiers verschonen, slapen, etc.

Miffy, wat een mooie datum. Mijn man en ik zijn op 15 maart 2004 getrouwd. Is dus bijna 8 jaar. Dat was toen alleen in het gemeentehuis hier met mijn ouders als getuigen en mijn zus, broertje en oma's erbij. Een maand later zijn we op 15 april in de kerk op Ambon getrouwd. Mijn schoonfamilie woont daar nog en vroeg of wij daar wilden trouwen als we plannen hadden. Meteen 'ja' gezegd. Als het goed is trouw je maar één keer en wij hebben het heel leuk gehad met een groot feest. Wij waren ongeveer 1200 euro kwijt voor de bruiloft daar. Te gek hè? Voor zo weinig geld kun je hier niet zo'n grote bruiloft krijgen.
    Veel plezier met de voorbereidingen!!

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ambonmanise
    oooohw wat gaaf!!!!
    ik snap helemaal dat je daar nog een keer trouwt

bij ons zijn de trouwplannen inmiddels ook aangepast......
    het zou even gratis zijn en een feestje daarna
    inmiddels gaan we gewoon trouwen met jurk enz en daarna feest met catering en alles erbij
    erg leuk!!! en zo lief van schoonmama dat ze ons daarbij helpt en steunt

8. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    miffy, wat leuk voor jullie!! Dat wordt dus nog snel een jurk uitzoeken voor je zwangere buik!! Gaat je schoonmoeder alles voor jullie regelen of draagt ze financieel bij aan de bruiloft?
    Succes met alles!!!

Fijne avond.....:):D;)

9. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    @ crien, jeeeeuuuuh, zwanger eindelijk.
    kon je het meteen geloven, mijn vriend en ik niet.
    wij kunnen het trouwens nog steeds niet geloven.

leuk miffy dat jullie gaan trouwen.

als ik het allemaal goed heb begrepen is nu iedereen zwanger.
    er komt de laatste tijd allemaal weer goed nieuws binnen. leuk leuk leuk

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    er word een hoop geregeld en financieel bijgedragen
    wij hoeven alleen te zorgen dat we ook echt kunnen trouwen op een plek en uitnodigingen en gastlijst en kleren
    en de rest word geregeld zeg maar

11. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Beertjuh, bijna iedereen is zwanger. We wachten nog op Naatje. Helaas heeft zij steeds te kampen met hele lange cyclussen.

Miffy, wat fijn dat iedereen een steentje bijdraagt. Dat scheelt jullie echt in de kosten. Mag je dan wel iedereen uitnodigen die je erbij wilt hebben of is dat op een max gezet?

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    neee ik mag echt iedereen uitnodigen die ik wil
    er werd zelfs al meegedacht over wie we moeten uitnodigen, mensen die voor mij niet per see hoeven zelfs
    het is echt heel bijzonder allemaal!!

13. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Er komt idd veel bij kijken bij het regelen van een huwelijk. Wij wilden eerst ook dit jaar trouwen, maar hebben uiteindelijk toch de datum uitgesteld naar 2013. Ik was nog maar 5 dagen verloofd en werd al een beetje 'gestresst' van het geregel. Nu hebben we meer tijd dus kunnen we het op ons gemakkie gaan regelen..

Straka om 08:50 uur naar de ha! ;) ben benieuwd!

14. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Naatje, succes meid! Ik hoop dat je positief nieuws krijgt!
    @Miffy, hoe stoer! Ik hoop dat je een hele mooie bruiloft krijgt!
    @Beertje, ik kan het ook nog niet geloven, eerst de afspraak bij dokter en de VK. ;)
    @All, we hebben zaterdag ons mond voorbij gepraat aan mijn schoonouders, hun reactie was precies zoals ik had verwacht...Ze reageerden niet en praten eroverheen...Ook heeft mijn vriend z'n mond al voorbij gepraat aan vriend en vriendin van ons hier uit de straat. Ik heb het alleen aan een vriendinnetje verteld, omdat ze mij ophaalde vrijdag dus ze zag de test op tafel liggen en was hartstikke blij voor mij! Ik zal vandaag de huisarts bellen voor een afspraak. Gister en vanochtend flink lopen spugen. Mijn (.)(.) doen zeer! Kevin drukte gister per ongeluk te hard op mijn (.) tijdens spelen en ging zowat door de grond! Verder voel ik me kotsmisselijk maar dolgelukkig! Vrijdag ga ik naar mijn moeder, wat vinden jullie, moet ik het haar ook vertellen dan? Of is het te vroeg?

Een fijne dag dames!
    xxxx

15. Delta

Delta Niet meer actief

@ naatje; succes!!! ik ben benieuwd wat ze zeggen..

@ crien; ohhh jij bent al goed misselijk dus! ik heb nergens last van hihi.. uhm ik zou je moeder het gewoon vertellen joh! ik bedoel, als het misgaat zou je dat ook wel met haar willen delen? maar dat is maar net hoe jij er zelf in staat.. :) waar jij je goed bij voelt, moet je doen

16. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Pfffff...miscommunicatie wat tijden betreft :( Ik was daar voor 08:50 uur en heb daar een klein uurtje zitten wachten (vorige keer liep het ook aardig uit). Ben toen maar naar de receptioniste gegaan om te vragen of het spreekuur weer uitgelopen was. Blijkt dus dat de huisarts mij 08:20 uur had ingepland :(..

Nu kon ik op zijn vroegst morgen weer terecht alleen kan mijn vriend niet en hij wil er wel graag bij zijn. Dus woensdagochtend gaan we voor de herkansing...

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @naatje
    dat is ook niet handig :O
    ik heb het hier ook wel een keer gehad zou ze 20 voor moest het 20 over zijn en liep het ook nog een half uur uit, maar toen werd ik uiteindelijk wel geholpen
    echt vervelend dat je nog een keer heen moet :(

@xxcrien
    ik had in het begin ook zulke pijn aan mijn borsten, ik had net een nieuwe jumpsuit gekocht en die zat vrij strak en ik dacht eerst dat het daardoor kwam tot ik testem toen dacht ik opeens oooohwja :D

18. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    naatje, wat jammer dat je niet alsnog tussen de andere patienten door kon. Nu ben je voor niks heen geweest.

xxCriien: jij bent al vroeg misselijk. Bij mij begon het op mijn verjaardag. Toen was ik 8 weken zwanger en had ik de dag ervoor net de 1e echo gehad.
    Ik hoop wel voor je dat het niet zo lang zal aanhouden bij jou. Ik heb er tot de 22e week last van gehad. Het kost je heel veel energie want de kleine moet wel groeien en dat gaat ten koste van jou.
    Ik heb verder geen last gehad van mijn borsten.

19. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Delta, ik denk dat ik het haar ook vertel. Ze is wel mijn moeder. ;)
    @Naatje, jeetje meid, nou op naar woensdag dan maar!
    @Miffy, zonde van je jumpsuit ;) Of heb je hem nog aan kunnen hebben? ;)
    @Ambonmanise, het is ook maar 1 keer spugen en verder alleen misselijk. Niks aan.

Vanmiddag om half 3 een afspraak bij de huisarts. Ben zo benieuwd! Heb het vandaag mijn coach ook verteld, mocht het misgaan (laten we het afkloppen), dan weet hij er in ieder geval vanaf. Hij reageerde super positief! Gelukkig.
    Verder vragen mijn klasgenoten zich af waarom ik niet meer rook, maar heb gezegd dat ik het niet meer lekker vond, eerst maar even de eerste afspraak met de VK of eerste echo hebben gehad. Ik vertel jullie straks nog wel even hoe het bij de huisarts ging.

Fijne middag!
    xxx

20. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    xxCriien: ik zou het ook gewoon aan je moeder vertellen. Waarom reageren je schoonouders zo lauw op het nieuws? Vinden ze je nog te jong of zo?

succes bij de huisarts.

Deel Deze Pagina