Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    ik heb een x-adventer met een maci cosi.
    ik heb 9 feb afspraak bij de reumatoloog over mijn zwangerschap.

2. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @beertje, succes dan! Tegen die tijd bericht je het nog wel even toch? xxx

3. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Beertjuh: wat ben jij snel met een kinderwagen kopen? Kon je die niet laten staan?? (hahaha). Het kan je zeker niet gauw genoeg gaan hè?

xxCriien: de meubels staan mooi in de babykamer.

Ze waren in 45 minuten klaar met het in elkaar zetten. Ben ik blij dat wij het door hen hebben laten monteren. Dat kunnen wij echt niet sneller doen!! Overal rommel, piepschuim en grote lege dozen. Kasten afgesopt maar die ruiken nog wel naar de nieuwigheid en ze zijn ook met spul ingespoten door die 2 jongemannen voor berscherming.

Ik wacht dus nog even tot de geur verdwenen is voordat ik de spullen in de kasten ga leggen. Straks ruiken ze niet meer frisgewassen.

Vandaag is ons nieuwe bed gekomen. Wij hadden een boxspring 140x200cm en nu hebben we er één van 180x200cm. Die andere zou in maart alweer 10 jaar zijn maar de laatste tijd waren de matrassen al aan vervanging toe en dus hebben we gelijk maar een groter bed aangeschaft. Die moeten we nog even in elkaar zetten. Maar dat is zo gepiept, pootjes eronder schroeven en klaar is kees. Heerlijk 2 maatjes groter, dan kan ik straks allemaal kussens om mij heen leggen, incl. de voedingskussen!!

Ik ben bekaf maar echt heel erg blij dat deze week zo mooi verlopen is.

Iedereen een goed weekend!!

4. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Noord-brabant
    ja ik weet dat ik daarmee snel ben maar dat was de enigste die op marktplaats stond in onze kleur en model.
    en ik zei tegen mijn vriend nu is ie er nog en zul je zien tegen die tijd niet meer.
    maar ik ben er echt heel blij mee moet af en toe gewoon in de kamer kijken naar de wogen zo mooi hahaha

zo das dan ook weer mooi dat je vanalles nieuw hebt gekocht.
    echt lekker zo'n groot bed en een boxspring super.

5. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Ambonmanise, geniet jij dan maar lekker van dit weekend meid! Lekker opladen! Wij hebben ook zo'n groot bed, ook een boxspring met auping matrassen. Alsof je op een wolk ligt zo lekker!
    @Beertje, ah kijk, dat verklaard waarom je zo vroeg je kinderwagen al hebt! Marktplaats is idd gezien en weg. (Meestal)

Ik heb de eerste fles van moedersvoormoeders al vol! Dacht dat ik die 4 flessen nooit vol zou krijgen, maar met gemak hoor! Vandaag even boodschappen doen en we gaan te toeren omdat het toch rot weer is. Vanavond gaan we naar vrienden van vriendlief en gaan we het hun vertellen. Ik heb er heel dubbele gevoelens bij, omdat hun al jaren kinderen probeerden te krijgen, maar ze is nu eindelijk zwanger na een paar jaar. En bij mij binnen 9 rondes! Double feelings! Ben trouwens wel weer super misselijk vandaag, niks aan!

Dames een fijn weekend!
    xxxxx

6. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    hoi meiden,,

gister ben ik met een zwangerschapsduur van 21 weken bevallen van onze prachtige zoon Jayvin. Ik heb onverwachts onsluiting gekregen en de vruchtzak hing er al uit. Er viel niets meer aan te redden en moest bevallen.
    Het heeft ongeveer 4 uur geduurd toen jayvin te wereld kwam met de vruchtzak nog helemaal in takt. De verloskundige heeft hem kapot moeten maken waardoor hij geen lucht meer kreeg. Hij heeft nog een half uurtje geleefd in mama en papa's armen en daarna is hij overleden.

Zwanger zijn is echt een wonder! geniet van jullie zwangerschap en bij twijfel gelijk de vk bellen.

7. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ooh wat schrik ik hier van! Weet even niet wat ik moet zeggen.
    In ieder geval wil ik jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van Jayvin.

8. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Noord-brabant
    sterkte meid, hier zijn geen woorden voor.
    heb veel steun aan elkaar, je klinkt in ieder geval sterk aan je woorden te zien. ik weet niet of je het al beseft maar dat zal dan nog wel komen sterkte ermee meid.

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @liefde
    ik ben even helemaal stil van je berichtje......
    weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen
    Veel sterkte met jullie verlies
    en een hele mooie naam trouwens!

10. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    @liefde, wat schrik ik van je bericht. Wat sneu voor je dat de bevalling te vroeg kwam. De longen waren nog niet rijp natuurlijk. Ik vind Jayvin een mooie naam. Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies. Ik hoop dat je heel veel steun krijgt hierbij.
    Hebben jullie gelijk afscheid moeten nemen van Jayvin?

11. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Ooohhh liefde88, wat een verschikkelijk nieuws!! Ik wens jou en je partner heel veel sterkte met dit verlies.. Hier zijn geen woorden voor!!

12. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Gister hebben mijn partner en ik hem naar het crematorium gebracht in zijn mooie mandje.. om 12uur hebben wij hem zelf in de oven gezet en de deur dicht gedaan van zijn allerlaatste bestemming op deze wereld. wat was hij mooi zeg je zag echt al dat hij op ons leek.. hij had mijn neusje en kaak lijn.. hij had al mooie bolle wangetjes en licht getinte huidskleur (ben zelf half surinaams) de lippen en oortjes van papa...
    We zullen onze jayvin nooit vergeten het zal altijd ons eerste kindje zijn en ik hoop dat hij zal wakkem over de eventuele volgende zwangerschappen.. x

13. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Jeetje liefde, ik sta hier met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel. Wat f**king heftig zeg! Ik heb hier geen woorden voor! Heel veel sterkte meid! Wij zijn er voor je! Jeetje, sta echt paf....

14. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Liefde: wat heftig zeg om dat mee te maken. Hebben jullie met zijn 2en afscheid genomen of waren jullie familieleden er ook wel bij?
    Wel een mooi gebaar dat jullie zelf de deur dicht hebben mogen doen. Ik weet zeker dat die kleine over een volgend kindje zal waken. Hij zal altijd bij jullie zijn.

15. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
  16. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
  17. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Hieronder nog een foto van muurdecoratie en van onze nieuwe boxspring.

Bekijk bijlage 217059

Bekijk bijlage 217060

Zoals je kunt zien hebben we de babykamer nog aardig neutraal gehouden. We wachten op de 30-weken echo voor duidelijkheid over het geslacht. Dan kunnen we het verder aankleden met paars/roze.

18. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Ambonmanise, mooi, mooi, mooi, mooi en nog eens mooi! Helemaal mijn smaak! En hoe ligt je bedje? Fijn? ;)

@All, vanochtend als een reiger lopen kotsen. Heerlijk zwanger zijn ;) Heb mijn opa en oma opgebeld en gezegd dat ze overgrootoma en opa worden...Oma die zei, ik moet even zitten hoor...Ze hoopte wel dit mee te maken, maar dat het ook echt ging gebeuren. Ze zijn ook nog maar jong, 65 en 66. Nog 2 weekjes en dan de afspraak met de VK. Ik sta te popelen! Ben zo benieuwd!

Dames een fijne dag!
    xxxx

19. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie babykamer. Deze kamer hadden wij ook op het oog, maar mijn schoonzus en zwager hadden deze al.

20. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat schrikken zeg.
    Ik wil je ondanks al het verdriet ook feliciteren, (hoop dat je dat begrijpt) met jullie zoon, en tegelijkertijd condoleren. Wat vreselijk, heb er geen woorden voor.

Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Deel Deze Pagina