Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

liefde88; ik krijg meteen kippenvel.. ik wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies zeg.. echt geen woorden voor!!

2. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    @Zomer: mijn zus en een vriendin hebben hem ook maar dit is onze smaak. Wij houden van strak, wit en zonder handgrepen.
    Het is ook de meest verkochte babykamer zei één van de jongens die hem vorige week in elkaar kwamen zetten. Ze doen er 10 op een dag en daarvan zullen ze er 9 van deze kamer doen.

Ik heb net alle folders doorgespit op zoek naar dingen die ik nog nodig ben en die misschien in de aanbieding zijn.
    Bij de Etos heb je een 12-pak Pampers lotion/billendoekjes sensitive of baby fresh voor € 18, maar met de 20% kortingsticker betaal je nu maar € 14.40. Dit is goedkoper dan die van de Kruidvat of Trekpleister!! (ik had al een doos van 12 pakken maar ik ga er nog wel 1 ophalen:D)

Bij de Kruidvat heb je nog steeds de aanbieding voor New Born luiers van Pampers: 2 halen + 1 gratis voor € 23.

En bij de Wibra heb je vanaf woensdag aanbiedingen op de babyartikelen zoals hoeslakens, moltons, sokjes, spuugdoekjes, slabbers, aankleedkussenhoezen, lakentjes, rompertjes, hydrofiel luiers, enz.
    Ik haal alleen nog 2 aankleedkussenhoezen (= extra) en slabbers op. Ik denk dat ik daar niet genoeg van heb en dan heb ik wat reserve.
    Van de rest heb ik allemaal al genoeg voorraad.

Voor diegene die dit nog niet in huis hebben, zijn dit toch weer mooie aanbiedingen/acties. :)

Ik ga zo even een dutje doen en dan vanavond naar zwangerschapscursus.

Fijne dag verder!!

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @ambonmanise
    oooooh dat is handig om te weten, van de wibra
    ik kan nog wel wat spuugdoekjes enz gebruiken, dus dan moeten we even langs de wibra

ik heb vandaag weer controle gehad bij de vk
    alles was weer goed :D

4. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat grappig, dat die kamer zoveel word verkocht! wij houden ook van straks en wit. Toch vinden we de kamer die we nu hebben met greepjes ook tijdloos, en net zo leuk. Maar blijf die van jullie ook super vinden hoor!

Ja lekker he die aanbiedingen! Ik heb vorige week de zwitsal billendoekjes, doos vol, gekocht bij de Kruitvat in de aanbieding. Ze toetenveger doekjes waren bij de AH 1+1 gratis, dus had mijn man alvast meegenomen!
    Ik wil de pampers ook nog even halen, heb ik al vast het in huis, en scheelt altijd!

Goeie tip van de Wibra! ik weet dat mijn schoonzus daar ook de aankleedkussens etc haalt, en witte rompers. Ik heb nu een aankleed kussen van Snooze baby. Erg duur, en 1 plasje erover heen en hij is smerig, maar vond hem zo leuk! wil nu nog een aantal effen halen, dus ik ga ook even naar de Wibra!

Hoe gaat het verder met jullie allemaal?
    Ik 2 dagen plat gelegen, mijn lichaam laat mij een beetje in de steek, een hele dag erop uit, en ik lig gelijk 1 a 2 dagen plat ivm rug en bekkenpijn. Baal hier van,ik voel me eindelijk weer beter (niet misselijk). Het hoort er allemaal bij!

5. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles weer goed was!

ik las dat je gaat trouwen? Leuk hoor! Geniet ervan, het gaat zo snel voorbij.
    Wij zijn afgelopen juli getrouwd. We leefden er 1,5 jaar naar toe, maar eenmaal op de dag zelf, vliegt de tijd!En als het feest is afgelopen denk je echt: jeetje, wat gaat de dag snel!
    Dus echt genieten die dag!!

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    wij hebben iets meer als 2maanden om er naar toe te leven
    maar die dag zal inderdaad wel snel gaan
    het is nu vooral nog een hooop geregel hihihi
    maar de trouwkaartjes zijn inmiddels klaar, jurk is zo goed als geregeld
    catering en de rest van het feest word voor ons geregeld
    en mijn vriend moet nog kijken voor een pak ofiets

7. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    O je gaat al heel snel trouwen dus! Spannend zeg!!

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ja 21 maart al :D
    ff snel nog voor de baby er is hihihi

9. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, grappig zeg!

Kon je zo snel ergens een jurk krijgen? Ik moest bijna 6 maaden op die van mij wachten! Dat leek wel een eeuwigheid

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ja naja ik heb een keuze gemaakt tussen 2
    die ene moet nog ingekocht worden (kan 1x in de 2 weken) dus dat is hopen dat ze de goede maat krijgt, en anders word het een andere die ze in de goede maat hebben maar nog wel aangepast moet worden dan

11. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @ Iedereen; bedankt voor jullie lieve reacties.. Vol goede moed gaan we gewoon door.. Ooit raken de zonnestralen mij ook weer:)! Altijd positief blijven dat helpt!!!

@Naatje; wat fijn dat je HA je zo serieus neemt en dat je al zo snel overal terecht kunt!!

@Xxcriien: Wat origineel zeg om het zo je moeder te vertellen... En wat leuk hoe je fam. reageerde:)

@Ambonmanise; Wat gaaf zeg om echt alles af te hebben.. Ik vind het zo fijn om te lezen hoe jullie langzaam aan aan het einde van jullie zwangerschap komen en doorbrengen.. Dat stuk heb ik gemist.. Dus wel leuk om te lezen

@Liefde; Jezus, wat schrik ik hier van. Och arme jullie.. Ik vind dit echt heel erg. Ik weet wat je doormaakt nu.... Ook al is het bij jullie in een 2 weken later stadium gebeurd, dit doet pjin en verdriet.. Als je ooit wil praten middels een prive bericht. Schroom je niet! Ik zit hier met tranen in mijn ogen en alles van Merel komt terug omhoog. Dit gun ik jullie niet.Wat een mooie naam heeft jullie kereltje.... Heel, heel veel sterkte met alles!!

12. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Miffy, ik las net dat je nog moet wachten op je jurk, laat je wel een foto zien? ;)
    @Ambonmanise, dankjewel voor de tip van de aanbiedingen! Ik moet ook nog heel veel halen, alleen doe het beetje bij beetje en als de 12 weken voorbij zijn, doe ik wat meer.
    @Mayke, ja gelukkig reageerde de hele familie positief! Dat komt omdat vriendlief en ik ook 2 maanden uit elkaar zijn geweest 1,5 jaar terug. Maar gelukkiger dan ooit!
    @zomer, jeetje, ben je eindelijk niet misselijk, heb je bekkenpijn en last van je rug! Sterkte ermee meid!

@All, gister op verjaardag van de buurman geweest. Ik had 2 blikjes rosébier 0.0% alcohol mee, dus toen kwamen de vragen...Waarom drink je niet een gewoon biertje? Waarom rook je niet meer? Maar heb gezegd dat het mijn goede voornemen van dit jaar was om niet meer te roken en te drinken ;) Vandaag alweer 7 weken zwanger...Weet mijn reactie als de dag van gister nog toen ik testte. Het lijkt ook nog maar gister...Vandaag lekker kort dagje op school maar wel weer sporten. Aangezien mijn energie zwaar beneden peil is, ben ik benieuwd of ik het volhoud vandaag.

Dames, een fijne dag!
    xxxx

13. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @ All;

Wanneer kluste jullie altijd toen jullie zwanger wilde worden? Op de dag dat je erg vruchtbaar was en daarvoor de dag ervoor zeg maar (dus om en om) of de dag dat je een beetje vruchtbaar was, dag erna erg vruchtbaar en de dag daarna weer een beetje vruchtbaar (dus 2 beetje vruchtbare dagen).. ik ben er nooit mee bezig geweest (hoefde niet) maar nu wil ik een beetje kijken hoe en wat.. Natuurlijk is het beter om er niet mee bezig te zijn maar dat lukt mij niet helemaal....

Fijne dag!

14. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Mayke, ik hield m'n temperatuur op een gegeven moment bij. Dat werkte wel! Vriendlief en ik deden sowieso de vruchtbare dag en de dag ervoor en erna. En toen was het met kerst raak. Anders raad ik je aan ovutesten te gebruiken.
    Hoe is het verder met je?

@All, ik ben kapot! Vandaag 3km hard gelopen voor school. Erg vermoeiend! Heb zonet een voedingsbh gehaald en een positielegging en een shirt voor erbij. Vind het nu toch wel erg leuk worden allemaal, of is dat te vroeg aangezien ik nog maar in de 7e week zit...? Ik heb er in ieder geval een goed gevoel bij.

Fijne middag/avond!
    xxxx

15. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    @Mayke: ik hield de temp. bij en gebruikte ovutesten en deze kwamen overeen met de vruchtbaarste dag van internet. Sowiezo moet je niet elke dag gaan klussen ivm spermakwaliteit, beter om de dag doen in je vruchtbare periode. Veel succes ermee. Ik begrijp wat je bedoelt als je er niet mee bezig wilt zijn maar het toch in je hoofd blijft spoken.

@zomer: ik heb nu minder last van de bekken. Af en toe een dagje dan voel ik het weer. Momenteel heb ik elke dag last van mijn rug:x. En sinds zondag heb ik af en toe pijn bij mijn linkerrib aan de voorzijde. Misschien dat de baarmoeder daar tegenaan komt???:(
    Ik heb het vooral als ik zit. Als ik ga slapen voel ik niks meer.:)

@xxCriien: sorry, toen ik je berichtje las moest ik effe lachen:D. Ik vind je aardig vroeg met zwangerschapskleding. En een voedingsbeha ben je pas nodig na de bevalling als je borstvoeding gaat geven. Het is dan ook aan te raden om die dan pas te kopen aangezien je borsten nog kunnen gaan groeien en door de borstvoeding nog wat groter worden. Je kunt beter een zwangerschapsbeha kopen die mee kan groeien. Ik heb die zelfs nog niet gekocht!! Ik heb een naadloze en rekbare beha zonder beugels en verstelbare bandjes die mijn borsten goed op hun plek houden. Die verkopen ze tegenwoordig ook op tv via TellSell??? Deze zijn ideaal. Ze knellen niet, geven goede ondersteuning en rekken mee en na het wassen zijn ze weer terug in hun oude vorm. Ik hoop dat je iets aan mijn tip hebt. Laat het maar ff weten.

@all: gisterenavond leren puffen op de zwangerschapsgym. Was wel lachwekkend hoor. Allemaal op zo'n matje liggen en dan tegelijk puffen. Daarna lekker ontspanningsoefeningen gedaan.
    Ik ga zo de deur uit om te zwemmen. Het is helaas alweer de laatste x. Wel jammer, het was erg leuk om te doen. Het is grappig om met zo'n dikke buik in het water te springen.

Fijne avond allemaal!!

16. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    @ Liefde88
    Wat een vreselijk nieuws, heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte voor jou en je partner.

@ ambonmanise
    Wat een mooie kamer. Zeker wel een rustig gevoel dat de kamer nu klaar is? Zetten ze hem altijd in elkaar of is dat een optie? Wij wilden dat in principe zelf doen, we houden wel van klussen :D.
    Hahahah die doekjes hadden wij ook al gezien en gaan we halen, beetje vroeg misschien maar bespaard gewoon veel geld.
    Wij spitten ook wel aardig de aanbiedingen en alles door op zoek naar leuke kortingen :D

@ Crrien
    Je bent er wel (erg) vroeg bij :D. Met een week of 10 begonnen mijn eigen bh’s minder fijn te zitten/werden te klein. Ben naar de Hunkemöller gegaan en heb daar 2 hele fijne mooie bh’s gehaald die goed mee kunnen groeien. Voedingsbh’s komen nog wel, maar wacht ik nog even mee.

@ Allen
    Gister de 20 weken echo gehad en alles helemaal goed. Ze was eerst klaar, kon kleding weer fatsoeneren, komt ze terug, wilde het hartje toch nog een keer zien, dan schrik je wel even, maar was gewoon omdat de kleine scheef lag en ze het eerst niet goed genoeg kon zien.
    Morgen weer naar de verloskundige.

Heb zaterdag erg bij de Prenatal in lopen slaan. Had een bikini nodig voor een reisje binnenkort naar Seefeld (paste mijn nieuwe bikini die ik in de zomer had gekocht echt voor gene meter meer). Maar alles was nu heel erg afgeprijsd, en ook nog 3 voor 2. Dus nu uiteindelijk 1 spijkerbroek, 1 dik vest, 1 bikini en 2 shirts met lange mouwen en 1 blouse voor minder dan de broek normaal alleen al kost :D. Net ook de skibroek gepast voor naar Seefeld, kan nog net dicht, maar dat gaat niet fijn zitten, dus dan 1 van manlief aan denk ik, hij gaat ook niet mee, dus heb keus :D. Ga niet meer skiën denk ik, maar gewoon even lekker wandelen met de hond van mijn ouders in de sneeuw, heerlijk.

Zaterdag gaan we naar de babydump, alles voor badje halen, nu in de aanbieding.

Gaan er nog meer mensen naar de 9 maanden beurs? Had net ook een mailtje dat ik de ‘blije doos’ op mag halen.

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @wilko
    ik ga naar de 9maanden beurs :D
    heb er nu al zin in!!

18. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Ambonmanise, beter te vroeg dan te laat, het was nu in de aanbieding..Een bh voor 5 euro en de legging en shirt bij elkaar een 10tje. Dan ben je gek als je het laat liggen.
    @Wilko, ik heb nu al enorm gespannen borsten. Zodra ik thuis ben doe ik m'n bh af omdat het anders pijn begint te doen. Ik heb sowieso van die hemdjes met een beugel erin zodat m'n borsten toch steun krijgen. Die zitten nog wel goed.

Lekker vrij vandaag. Vanaf morgen ontzettend druk. Nog 3 weken en dan 10 weken stage in Emmen. Heb er nu totaal geen zin in, maar goed...

Fijne dag!

19. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Wilko, het is inderdaad fijn dat het nu klaar is. Vooral omdat de nieuwe geur best lang blijft hangen. Tegen de tijd dat de kleine er is zal het wel verdwenen zijn. Bij Babydump kun je voor € 65 de babykamer in elkaar laten zetten. Het kostte ze 45 minuten om dit te doen. Wij kunnen dat niet sneller. En met een dikke buik is het ook niet fijn om dan je man te helpen met in elkaar zetten. Hij vond het wel fijn dat hij nu alleen maar de grote dozen naar beneden moest brengen en de babykamer schoonmaken. Hij werkt fulltime, doet nu grotendeels het huishouden en kookt elke avond voor ons 2 en heeft het dan ook wel verdiend!

Hebben jullie al een babykamer?

Wat fijn dat alles goed is met de kleine. Weet je het geslacht nu ook?

Leuk hè om die aanbiedingen in de gaten te houden? Het scheelt toch altijd weer een paar euries.

Wanneer ga je op wintersport?

De blije doos van Prenatal is erg goed. Er zitten veel bruikbare spullen in. En na je zwangerschap kan je daar de babydoos ophalen.

Ik denk er nog over na om naar de 9maanden beurs te gaan. Ik weet alleen niet of ik er wat aan heb aangezien ik nu alles voor de kleine in huis heb.

xxCriien: ik hoop alleen voor je dat je die voedingsbeha nog past na de bevalling. Anders heb je 5 € weggegooid.

@all: zojuist is mijn beeld babyfoon en muziekmobiel voor de box gebracht. Mijn man heeft er één met vlinders uitgezocht.
    Taf Toys - mobile vlinders? Bestel nu bij wehkamp.nl

En dit is de beeld babyfoon: Alecto DVM-70 Eco Dect Videofoon | Babyfoons | Baby-Dump

Nu heb ik alles in huis.

Fijne dag allemaal!!

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    hallo meiden!!

vandaag zijn we in ondertrouw gegaan :D
    stelt niet zoveel voor maar het idee vind ik helemaal leuk :D
    verder afspraak gemaakt voor het goed passen van de trouwjurk zodat ze de goede maat kunnen bestellen enz enz
    en dan word die op maat gemaakt in maart :D
    helemaal leuk!!!
    daarna nog even wezen shoppen met mijn vriend
    hij heeft zijn eerste baby aankopen gedaan, heel schattig pyjamatje van nijntje :D
    verder nog even bij de wibra voor spuugdoekjes geweest (thnx voor de tip ambonmanise)
    nu gaan we lekker ongezond pizza eten en dan vanavond bij de koffie gebakje eten :D

Deel Deze Pagina