@ Aapie010: welkom! Tja, ontpillen kan rare dingen doen met je lichaam... Ik zou het nog even aankijken, in ieder geval tot minimaal je NOD en pas daarna gaan testen. @ Abonmanise: ik heb ergens gelezen dat de kruidvattesten bij 20 Mu/l HCG al positief resultaat geven. Bij ClearBlue zou dit pas zijn bij 50 Mu/l HCG. Hopelijk heb je met een Kruidvattest snel meer zekerheid! Spannend hoor! Ik ga voor je duimen! Iedereen alvast een hele fijne avond gewenst en "baby boom kijk ze" straks
Hallo meiden die erbij zijn gekomen @Ambonmanise; de kruidvat testen 2 voor 5 euro gaven bij mij ook al heel snel positief aan terwijl clear bleu dat niet deed. Deze schijnt gevoeliger te zijn voor HCG! Wat jij omschrijft; goed slapen, gevoelige tepels etc. dat had ik ook! De VK zei dat de meeste mensen tot 6 weken amper iets voelen vaak deze verschijnselen.. Daarna gaat het hartje kloppen enz en dan 'freet' dat meer energie waardoor je meer kwaaltjes kunt krijgen, of sommige juist helemaal niets! Ik denk dat je zwanger bent!! Leuk leuk leuk als dat zo is! Ik ben benieuwd als je zaterdag de test hebt gedaan!!!
Hai dames, Vanmorgen werd ik wakker met een naar gevoel. Ik dacht dat het niet meer goed zat. Om 18.00 werd mijn gevoel bevestigd door een hevige bloeding die nu nog aanhoudt! Geen stolsels maar wel wat krampen. Vk gebeld en ik moet maandag al een echo laten maken.. Zij denkt nu ook dat het niet goed zit.. Hopelijk komt het nu allemaal vanzelf op gang en hoef ik geen curretage.. Ik kan dit dan afsluiten en verder gaan, opnieuw beginnen!! het is een grote teleurstelling maar ik blijf positief: Hoofd omhoog, rug recht en hopen dat ik snel mijn cyclus terug heb en over niet al te lange tijd weer de vreugde van een zwangerschap mag kennen!
ohw nee shit he !!! ik hoop echt voor je dat het nog goed zit... en aders indd positief blijven hoor meis ! heel knap van je.. super veel sterkte en een dikke knuf !
@Mayke1717 Wat onwijs balen. Ik duim voor je dat het toch nog goed is... Nu een paar lange dagen tot maandag denk ik...
Maayke: oh nee, wat erg zeg!!! Hoe is het nu dan met je? Verlies je nog steeds bloed is het nu over? Denk je zelf dat dit een miskraam was? Ik hoop voor je dat de echo maandag wat anders uitwijst maar anders hoop ik dat je goede moed blijft houden voor een volgende plakbeeb. Ik heb vanmorgen een 2e test gedaan, en die was negatief. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik ben nu 3 dagen overtijd. Mijn temperatuur blijft wel hoog. Soms rugpijn, maar verder niks. Ik ben een beetje radeloos. Weet niet wat ik moet doen. Misschien kan ik alleen maar afwachten???
@ mayke: hoe is t nu met je?????? @ ambonmanise: spannend ! ik zou nog even wachten met testen tot je een week overtijd bent... als je nog niet ongi bent.. echt super spannend!
@ iedereen die zo lief is een mee leeft met me; Sorry voor de late reactie... Ik voel me best raar.. Ik ben erg optimistisch en wil dit afsluiten.. Ik bloed nog wat maar niet veel. het is meer "oud bloed".. Dat kan gewoon niet goed zijn. Sowieso 2 bloedingen in een week al niet lijkt me.. De 1e bloeding hield 2 min aan en deze al vanaf gisteren avond.. Vandaag belde de VK me hoe het ging en ik zei dat ik buiten het bloed/afscheidingsverlies verder weinig klachten heb. Heb geen krampen ofzo.. Zij zei dat ik maandag de echo maar af moest wachten want god wie weet.. Ik zei; sorry, maar heb nu echt niet meer het idee dat het goed zit. En ze zei; ja ik wil je ook geen valse hoop geven maar je weet het niet.. Maar ik laat me daardoor niet weer in onzekerheid zitten.. Ik stond donderdag ochtend op met dit gevoel, dit werd een aantal uur later waar gemaakt en ik bloed nu dus nog een beetje of hoe je het wil noemen.. Mocht het maandag opeens meevallen dan ben ik alleen maar nog meer gelukkiger! Het is raar dat je de vreugde hebt mogen kennen en abrupt weg is.. Maar ik zeg wel heel eerlijk; liever nu dan met 12 weken of meer als je al hartslag enz hebt gezien, dan lijkt het me nog confronterender en harder.. Ik vind dit echt niet leuk en ik hoop echt dat het mijn lichaam uit is maandag zodat ik het een mooi plaatsje in mijn leven kan geven en door kan gaan.. Echt lief jullie berichtjes.. @Ambonmanise; In principe kun je ong testen vanaf 3 weken zwangerschap. Dan begint je HCG op te spelen! Ik was 7 dagen over tijd en ik zag een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje en 5 dagen later was deze beter te zien.. Het lijkt wel alsof je zwanger bent als ik je hoor. Ik wens jullie allemaal een erg fijn weekend toe..
hoi meiden, Mijn temperatuur was vanmorgen weer net zo hoog, maar 0,1 graad verschil. Vanmiddag een oranje/rood druppeltje in mijn inlegkruisje en bij het afvegen niks te zien. Zal dit een voorteken zijn van menstruatie? Ik heb vandaag ook weer last van mijn rug en nu nog steeds. Mijn man vindt het net zo spannend als ik vooral omdat wij dit graag willen. Ik zal morgen nog even verslag uitbrengen. Mayke: heb je nog steeds bloedverlies? Hoe is je vriend/man eronder? Je hebt wel gelijk dat het beter nu mis kan gaan dan later in de zwangerschap maar het is toch wel moeilijk hè? Eerst heb je die blijdschap dat het gelukt is en nu heb je het verdriet. Ga je maandag nog naar het ziekenhuis? Fijne avond allemaal!!
@mayke1717 wat vervelend zeg!! heel veel sterkte toegewenst!! en hopelijk maandag duidelijkheid @ambonmanise wat spannend zeg!! ben benieuwd wat het gaat worden!!
Ik wil me hier ook graag melden. Heb al een aardig stuk gelezen en ga zo eens verder met bij lezen. Wij zijn 4 april gestopt met de pil. Daarna netjes een cyclus van 28 dagen en daarna 26 dagen. Toen ik in juni na 29 dagen nog niet ongesteld was maar een test gedaan, niet zwanger, daarna na 5 dagen weer een testdie weer negatief was. Uiteindelijk na 39 dagen toch nog ongesteld geworden. Nu zijn we weer aan het aftellen voor de volgende ronde.
Hoi Wilko, Jammer hè dat je na zoveel dagen denkt een positieve test te krijgen en dan is het negatief. Ik heb 2x een cyclus gehad van 28 dagen en nu ben ik nog overtijd. Vorige week dinsdag was mijn NOD en heb getest: negatief. Afgelopen vrijdag weer getest: negatief. Wel 2 dagen rugpijn, verhoogde temperatuur, gisteren blauwe aders op mijn borsten en vanmorgen is mijn temperatuur in 1x gezakt! Bekijk bijlage 166012 Ik denk nu dat mijn ongi er aan gaat komen. Als dat zo is, dan heb ik nu een cyclus van 35 dagen! Moet ik dat dan voor volgende maand ook aanhouden of neem je een gemiddelde van 28+28+35=91/3=30 dagen? Hoeveel dagen houd jij deze ronde nu aan?
Iedereen bedankt voor de reacties! @ Ambonmanise; Ik had tot donderdag avond gewoon bloedverlies, daarna donkere afscheiding, oud bloed denk ik.. Geen krampen of niets gehad.. Vanaf zondag ochtend is de afscheiding ook weg en is nu weer helder wit.. Vanmiddag om 14.00 moet ik naar de gyn voor een echo.. Ik moet daarna werken maar ik bericht de uitslag straks wel als ik tijd heb!.. Raar dat je temp opeens gedaald is! Mocht je ongi komen en je cyclus is langer dan kun je in principe het gemiddelde van de afgelopen maanden aanhouden. Je kunt ook voordat je de volgende keer eventueel denkt dat het raak is je langste cyclus aanhouden en daarna testen.. Ik hoop voor je dat je niet ongi wordt en dat je zwanger bent!
Hallo dames, Ik ben een weekendje weg geweest dus kon nu pas weer even bijlezen. @ Mayke: Nogmaals heel veel sterkte vandaag bij de VK!!!! @ Wilko: welkom! @ Abonmanise: wat balen dat je denkt dat je ongi eraan komt en dat je temperatuur ineens omlaag is gegaan . Hopelijk zegt dat niets en blijft je menstruatie uit en ben je gewoon toch hartstikke zwanger!!!
@ambonmanise wat raar dat je tempratuur opeens zo heftig daalt ik tempratuur nooit dus heb er geen verstand van ben benieuwd wat je lichaam doet!! ben je nou zwanger of word je ongi!! spannend hoor! hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt
Ik ben al gestopt in januari met de pil, en nog niks. Ik heb een cyclus van de 25e van de maand tot de 25e van de maand, behalve de laatste keer, toen werd ik de 29e ongesteld. Volgens de calculator ben ik vandaag op m'n vruchtbaarst! Hebben jullie nog tips en tricks om een zwangerschap op gang te helpen? Ik ben al gestopt met roken, alcohol en loop een stuk langer met de hond dan voorheen.
AxxCrieen; bij mij was het in een keer raak en dat terwijl ik ook rook, dronk etc.. Mijn partner overigens ook! Ik heb bewust om de dag geklust en zeker op mijn vruchtbaarste dag. Ik legde daarna (heel charmant en romantisch) een kussen onder mijn billen, benen wat omhoog en zo bleef ik 10 min liggen.. Sommige lachen me uit en ik weet niet of het heeft geholpen maar ik was na 1x ongi wel zwanger.. Verder heb ik er niets aan gedaan... enne meiden; Uh,,, Er is nog leven binnen in mij Das om blij te zijn he.. Ik heb het hartje zien kloppen.. Het ging razendsnel! Maar...... Ik heb een hele grote hematoom van 3 cm en dit is in mijn geval zorgwekkend!! Een hematoom is een bloeduitstorting in de baarmoeder... Ik wist er niet veel vanaf dus ik heb zitten struinen net op internet.. Ik stop daar ook maar gelijk mee want ik lees zoveel verhalen. Bij de een ging de hematoom weg met 12 weken bij de ander bleef hij tot 9 maanden. Daar zeggen ze wel allemaal dat je rust moet houden maar tegen mij is gezegd van niet... Dus?! AFWACHTEN voor de zoveelste keer! Weer die angst en onzekerheid en ergens wil je blij zijn maar je durft het niet goed... Ik moet nu wekelijks op controle komen. Het kan zijn dat de hematoom mijn vructhzak weg gaat duwen maar het kan ook zijn dat de hematoon verkleint.. Er kwamen 2 gynacologen dus bij hen sta ik nu ook onder controle.. Ze wilden nog niet teveel antwoord geven op al mijn vragen omdat er nu heeeel veeel scenario's zijn maar de kans op een miskraam is overduidelijk aanwezig.....
@mayke1717 wow..... wat spannend zeg wel leuk dat je het hartje hebt zien kloppen hoelang ben je nu zwanger??? ik duim voor je dat alles goed blijft gaan
@mayke: ik heb bij medische terminologie geleerd dat een hematoom een goedaardige bloedgezwel is. Ik hoop voor je dat die weggaat. Hoe lang ben je nu zwanger en zagen ze 1 of 2 vruchtzakjes? Hoe voel je je? Wanneer moet je nu weer naar het ziekenhuis?