@ambon, de ballonnen doen hun werk goed in de box, ze komen er niet in gelukkig en wat fijn dat de controle goed was @xxcrien altijd schrikken dat soort nieuws kunnen ze aan de hand van die vlokkentest meet duidelijkheid geven vandaag pretecho gehad, ons kleine meisje is nog steeds te eigenwijs en lag tegen de placenta aan en de navelstreng helaas dus geen foto's (ook niet hoeven te betalen) verder is de trouwjurk op maat gemaakt en hangt die nu hier boven en nu ga ik richting voorlichting over de bevalling.......
miffy, wat jammer van de pretecho!! Heeft je vriend jouw trouwjurk ook gezien of heb je hem in een hoes zitten zodat hij het niet kan bekijken? Pas je er goed in met je mooie zwangere buik? Vanavond is hier in het ziekenhuis ook een bijeenkomst over de bevalling en mag je de verloskamers ook zien. Wij gaan er niet heen omdat ik tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis al heel veel te weten ben gekomen over de bevalling, borstvoeding geven en wij hebben alle 3 de verloskamers ook gezien tijdens een privé-tour door de verloskundige van de afdeling. Ik ben benieuwd hoe jij het gevonden hebt.
@ambon ja was echt wel jammer maar had het enigzins wel verwacht mijn vriend heeft de jurk nog niet gezien en hij hang nu ook ergens waar hij gewoon even niet mag komen, hopelijk houd hij zich er aan verder vond ik de voorlichting erg saai, was van de vk zelf 5april heb ik ook een avond in het ziekenhuis met de verloskamers enz
Thanx meiden voor de ondersteunende woorden. Wij hebben er voor gekozen omdat het onze eerste kleine is (Vriendlief heeft de geboorte en de zwangerschap van Kevin ook niet meegemaakt) en we het zekere voor het onzekere willen. Maar we horen het vandaag allemaal. Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden! Liefs!
@ Crien, kan me voorstellen dat het schrikken is. Is er nu al meer bekend? Wij hebben er ook voor gekozen om hier niet naar te laten kijken, eigenlijk om dezelfde redenen die al genoemd zijn. @ Ambon, Fietsen ging wel aardig goed, maar je merkt wel dat het wat zwaarder wordt. Heb dinsdag nog iets van 8 km over mulle paden in het bos gelopen, in ieder geval iets meer dan 1,5 uur met mijn paard aan de hand. Was echt zo heerlijk. @ Miffy, Wat jammer van de echo, hebben jullie al een nieuwe datum gepland? Foto van de kamer komt zsm. we gaan zaterdag nog even wat spulletjes halen bij Ikea, mandjes enzo en willen dan even langs de nieuwe Prenatal in amersfoort. Heb voor mijn ouders net nog op een box geboden en kan die ook ophalen. Commode hebben mijn ouders van kennissen van ons gekregen (mijn moeder heeft erg last van haar rug en dit is voor haar dus wel beter). Bedje daar wordt ons oude bedje met een nieuwe matras.
@wilko neee, we gaan niet meer voor een echo we hadden al verwacht dat het er geen mooie foto's uit zouden komen ivm voorliggende placenta, maar dit was echt heel erg, je kon maar net der oogjes zien en vaak is het na de 32a33 weekjes zowiezo al minder mooi ofzo dus helaas.......
Xxcriien, hoe is de vlokkentest gegaan??? Wilko, lopen of fietsen is wel fijn als het nog goed lukt allemaal. Ik kan niet zo ver lopen als er geen wc in de buurt is!!! Mijn blaas zit nu in de verdrukking door de kleine. Ook heb ik de ene dag veel last van bekkenpijn en een andere x juist niet. Maar met dit mooie weer ga ik wel naar buiten hoor. Lekker genieten!! Heb je een box via marktplaats?? Mijn moeder wil er ook graag 1. Maar ik wacht er nog ff mee. Eerst maar kijken of alles straks goed gaat met de kleine. ,Zomer, hoe was de cursus? Kon je die niet eerder volgen aangezien je al 32 weken zwanger bent. Fijne dag allemaal, geniet van het mooie weer !!!
Lieve meiden, die vlokkentest was een hel! Wat doet dat pijn! Ik ben na die tijd ook even van de wereld geweest, toen we naar huis reden. Ik moet nu nog 24 uur rustig aan doen en dan hebben we morgen de uitslag. Dus ik hoop dat alles goed is. Voel me nu best wel kut, dus heb hier vriendinnetje zitten die me even ondersteund. Liefs! xxx
Xxcriien, dat lijkt mij ook geen pretje. Doe maar rustig aan en laat je lekker verwennen door je vriend en vriendin.
@all: mijn vriendin is vanmiddag bevallen van een zoontje. Hij heet Jaylon. Ik vind het wel een mooie naam, heb er nog nooit van gehoord. Het is wel grappig dat mijn andere vriendin een meisje heeft gekregen, Jill. Die naam begint ook al met een J. En ons meisje krijgt ook als 1e letter een J. En dat terwijl wij niet van elkaar wisten/weten wat wij zouden/zullen krijgen!! Heeft iedereen genoten van het mooie weer vandaag? Ikke wel, vanmiddag heel erg bekkenpijn gehad. Ben lekker op bed gaan liggen met een warme kruik ertegen aan. Nu zag ik dat het vandaag 15 maart is. Is het onze trouwdag!! Alweer 8 jaar. Ik heb mijn man nog helemaal niet gefeliciteerd en hij ligt al te slapen omdat hij er weer om 4 uur uit moet. Ik zal hem straks nog wel een kus geven als ik naar bed ga. Ik ga nu de finale kijken van The Winner is.... Ben benieuwd wie er gaat winnen.
Xxcrien ik hoop dat jullie uitslag morgen mee.valt sterkte! Abon gefeliciteerd met de geboorte van t zoontje van je vriendin mooie naam ook!! Ben benieuwd hoe jullie dochtertje gaat heten! ons volgende kindje als we die krijgen gaat ook weer met.een j beginnen onze namen beginnen namelijk ook allbei met een J. Ik heb wat fotos van jayvin in mijn profiel gezet, als jullie de behoefte hebben kunnen jullie kijken. xx
@ambon inderdaad leuke naam jaylon, heeft je vriendin goed bedacht en hier ook genoten van het warme weer even met de hond van schoonmoeder gewandeld en de "stal" deels geveegd waar ons trouwfeest is, morgen weer verder met vegen moet nog ongeveer de helft geveegd worden en Gefeliciteerd!!!!
@liefde88: wat een mooie foto's hebben jullie van hem gemaakt! Ik heb nog nooit een kleintje gezien van 21 weken oud, alleen met de 20-weken echo maar dan zit die kleintje in je buik. Hoe gaat het nu met je?
@liefde wat een mooie foto's zeg!! erg mooi om hem zo te kunnen zien @ambon het is niet echt een boerderij hoor de stal is nog niet eens helemaal klaar de laatste dingen moeten nog gedaan worden (stukje elektro en verven) en het vegen is ivm bouwstof er zouden 2paarden inkomen maar dat gaat waarschijnlijk niet door
Bedankt voor jullie lieve woordjes, het wachten vandaag is echt niet leuk. De tijd gaat niet snel genoeg en we kunnen pas bellen tussen half4 en 4uur! @Ambon, wat een mooie naam van dat kindje! @Miffy, ik hou daar van, van dat soort feestjes, lekker "normaal" en niet zo dat je je vrienden en familie moet laten overvliegen naar 1 of ander exotisch oord! (Kijk van Ambon snap ik het! Das anders!) @Liefde, wat een mooi kindje! Bijzonder om te zijn hoor! Sterkte met het verdere verwerk lieverd!
Ik heb zware buikgriep en al 1,5 dag non stop overgeven etc. Urine bij vk gecontroleerd was amper vocht, uitdroging. Moet om 14.00 in ziekenhuis zijn en 90% kans dat ik word opgenomen zei vk.