Gestopt met de pil in April 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Sar, Jun 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zomer 123

zomer 123 Actief lid

May 2, 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje mina, ik dacht dat ik een pech had in mijn zwangerschap,maar jij kan er ook wat van!

Wat weer schrikken zeg!! Ik ga heel hard voor jullie duimen! En hoop dat het geen zwangerschapsvergiftiging is! ANders hebben jullie inderdaad een hele spannende week, en zie je heel misschien jullie kleine meid al! Wens je heel veel succes en hou ons op de hoogte!

2. xxCriien

xxCriien Bekend lid

Jul 11, 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Ambon, sterkte meid! En wat het spugen betreft, rennies helpen niet meer...ik lig nu op de bank met een ijskoude doek op mijn hoofd omdat ik het zo verschrikkelijk warm heb! Ik vind er niks aan op deze manier om zwanger te zijn! Bah!

3. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @xxcrien
    neee nog steeds niet zenuwachtig, ik heb er vooral zin in :D

@ambon
    wat vervelend dat je toch weer in het ziekenhuis moest blijven
    hopelijk gaat alles goed
    heeel veel sterkte de kommende spannende week!!!

4. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

May 15, 2011
    1,724
    0
    0
    Secretaresse
    Zomer, ik kan er niks aan doen. Ik wou ook dat ik een leuke zwangerschap kon hebben net als mijn vriendinnen hebben gehad. Helaas, je hebt het niet voor het zeggen!!

xxCriien: jammer dat Rennies niet meer helpen.
    Die gedachte is bij mij ook wel eens opgekomen. Vooral toen ik ook nog last van de bekken kreeg na al dat overgeven 's morgens.

miffy: dank je wel. Veel plezier morgen. Geniet van elk moment want zo'n dag gaat veel te snel voorbij!!

@all: geniet van het mooie weer de komende dagen. Ik was ook van plan om in de tuin te gaan zitten, helaas moet ik nu weer op mijn (hotel)kamer blijven!! Ik was net met mijn man in de rolstoel naar beneden gegaan om aansluiting te regelen voor internet en tv. Maar dit was niet de bedoeling zei de vk. Dit mocht niet, ik moest hier blijven!!

5. zomer 123

zomer 123 Actief lid

May 2, 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee , vervelend hoor! Bah, het is je niet gegunt! Ik hoop voor je dat je snel kan genieten! Succes en sterkte!

6. xxCriien

xxCriien Bekend lid

Jul 11, 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Goedemorgen dames van het goede leven!
    Mijn gespuug is weer over! De VK dacht aan een griepje.

@Ambon, jeetje streng beleid in dat "hotel" zeg! Maar alles voor je kleine meisje denk daar maar aan! Jammer dat je niet kan genieten van deze mooie dagen. Donderdag en vrijdag word het zelfs boven de 15 graden zeggen ze! Ik voel me vandaag weer helemaal goed!:D
    @Miffy, HEEL VEEL PLEZIER OP DEZE DAG! Spannendddd! Ben wel erg benieuwd naar je trouwjurk hoor!

Straks een gesprek op school over stage. Ik ben namelijk uit Emmen weggestuurd omdat ik zwanger ben. Discriminatie als je het mij vraagt maar hun zeggen voor je eigen veiligheid. Hebben ze ook wel een beetje gelijk in natuurlijk. Morgen uitslagen van de vlokkentest! Hoop dat we te horen krijgen wat het word! Zo spannend!

Een fijne dag dames en geniet van het weer!

7. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    friesland
    ik kom eventjes hyperactief voorbij stuiteren :D
    haar is klaar!!
    nu nog even op mijn gemak bakje koffie doen en wat eten enz
    dan straks komt tussen 12 en half 1 mijn zus voor make-up en nagels en daarna jurk aan en dan is het alweer zover

geeen idee wanneer ik precies foto's heb, ligt eraan of we zelf ook maken enz
    maar zodra ik ze heb zal ik ze komen delen en in mijn album zetten

8. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

May 15, 2011
    1,724
    0
    0
    Secretaresse
    xxcriien: ja, wrijf het er nog maar eens in over het mooie weer. Ik wil ook graag naar buiten toe........:(. Afgelopen nacht was het hier bloedheet op mijn kamer. Ik was om 23 uur gaan slapen, was daarna om 01.00 uur, 03.00 uur, 04.30 uur en 6.30 uur wakker. Toen had ik zo'n hoofdpijn en de zon scheen ook nog eens lekker fel naar binnen toe...........
    Ik heb net nog eens geslapen van 11.30 - 12.30 uur en had 2 paracetamol geslikt. Oh, wat was ik even lekker weg van de wereld. Ik zou het niet gemerkt hebben als er iemand binnen was gekomen.
    Nu is de hoofdpijn dan eindelijk over. Was denk ik slaapgebrek.

Wanneer ben jij weggestuurd uit Emmen? Kunnen ze dat zomaar beslissen? Wat moest je daar nu doen dan?

Miffy: oh, ik ben benieuwd hoe jij eruit ziet. Heel veel plezier vandaag en met dit mooie weer kun je vast en zeker hele mooie foto's maken!!!

9. xxCriien

xxCriien Bekend lid

Jul 11, 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Ambon, gadverdamme, het zit je ook echt niet mee he meid? Hopen dat je vannacht een betere nacht hebt gehad! Ik kreeg maandag te horen toen ik belde voor mijn rooster dat ze niet met mij verder wilde i.v.m mijn zwangerschap en eventuele conflicten tijdens een surveillance. Ze willen niet op hun geweten hebben dat mijn kindje wat overkomt door een conflict buiten. Ik ga vanaf volgende week weer naar school, krijg extra examen training omdat ik geen praktijkstage doe nu. En dan na mijn bevalling in november ga ik hier in Leeuwarden op school bij de bedrijfsbeveiligingsdienst stage lopen. Dat zijn avonddiensten van 4 tot 10, zodat er altijd 1 bij de kleine is. Dan heb ik in december/januari mijn diploma. Nou beter zo, dan dat ik in de zomervakantie met een dikke buik stage loop! Ik ben zeer tevreden met deze oplossing.
    @Miffy, hoe was je dag meid!? Ben zo benieuwd!

@all, vanmiddag kunnen we naar de gynaecoloog bellen voor de rest van de uitslagen van de vlokkentest. Dr. Morssink zei dat we dan ook het geslacht te weten kunnen komen, dus we zijn zeer benieuwd of we een meisje of een jongen krijgen! De meisjes naam staat al vast. Alleen voor een jongen hebben we nog niks, ik vind dat zo moeilijk! Straks komt vriendin hier met de al een halfjaar oude Aisha. Zo'n zin in, ze is zo'n schatje!

Meiden, geniet weer van deze dag!
    Liefsxxx

10. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

May 15, 2011
    1,724
    0
    0
    Secretaresse
    @xxcriien: wat een super goede oplossing hebben ze voor je bedacht. Heerlijk dat je je nu op je examen kunt voorbereiden en dat is lichamelijk ook fijn als je klachten hebt/krijgt.
    Spannend, vandaag de uitslag van de vlokkentest. Ik hoop dat het goed is.
    Ga je het geslacht ook aan je familie vertellen of alleen aan ons???

@all: Ik heb vannacht heerlijk geslapen. Was echt knockout, alleen om 24.00 uur en om 3.30 uur eruit geweest en nu al vanaf 6.30 uur klaarwakker en meteen de gordijnen open gedaan. Het was mistig buiten, maar nu schijnt de zon volop hier.
    Oh, ik ben jaloers op jullie. Ik wil ook genieten van het mooie weer!!!! Helaas moet ik hier binnen blijven en zien hoe iedereen met een verhit hoofd binnen komt. Ik heb wel het kiepraampje wagenwijd opengezet zodat ik toch iets van de heerlijke, frisse lucht binnen kan krijgen.

Vanmorgen was mijn gyn. hier even om te vertellen dat de uitslag van de urine (die 24 uur was opgevangen en naar het lab was gestuurd) goed was. Er zaten niet teveel eiwitten in. Joepie!!!
    Nu krijg ik morgen weer een echo van de navelstreng om de doorbloeding te bekijken en rond de 37 weken gaan we een plan van aanpak maken zei ze. Maar wat dat precies inhoudt???? Misschien over het inleiden??? Ik zal binnenkort eens vragen wat dat kan betekenen. Maar deze week word ik dus niet ingeleid.

De gyn zei dat we helaas geen Pokon aan mijn meisje kunnen geven :D:D:D. Was wel mooi geweest als dat zou kunnen hè? Ik hoop dat ze deze week nog wat verder groeit in de buik en dat ik begin april nog ga halen. Ach, anders wordt het maar eind maart. We hebben het niet voor het zeggen.

Genieten jullie maar lekker van het mooie weer..... Fijne dag allemaal!!

11. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

May 15, 2011
    1,724
    0
    0
    Secretaresse
    Ik heb net weer aan de ctg gelegen. Ik voelde mijn meisje al een paar uur niet bewegen en zelfs toen ik en mijn man tegen haar praatten bewoog ze niet. Ik heb de verpleging gebeld en de assistente gynaecoloog legde mij aan de ctg. Gelukkig was het hartje meteen te horen en ze duwde de dopjes van de ctg weer omhoog..... Oef, ik was bijna aan huilen, zo blij met een teken van leven.
    Ze zeiden dat ik het gewoon moet laten weten als ik minder leven voel zodat ze kunnen kijken wat er aan de hand is. Oh, ik ben zo blij dat ik hier lig. En nu beweegt ze aan de rechterkant van de buik, ze is nu klaarwakker. :D

12. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    friesland
    @ambon
    volgens mij was jullie meisje zo rustig omdat ze goed aan het groeien is :p
    gelukkig is alles goed en is ze nu lekker actief

we hebben gister super geweldige dag gehad
    het weer was natuurlijk super!!
    me vriend, man inmiddels dus, zag er geweldig uit (beter als verwacht!!), jurk was een succes
    eten was heerlijk en het was heel erg gezellig
    ik heb in mijn prive album een foto staan (ivm herkenning) dus als jullie die willen zien moet je wel vriendjes zijn, zal later meer foto's delen

13. Naatje

Naatje Bekend lid

Jun 22, 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    #1773 Naatje, Mar 23, 2012
    Last edited: Mar 23, 2012
    Hier weer een keertje een berichtje van mij! Was de laatste tijd wat minder aanwezig omdat ik me er te veel mee bezig hield en daarnaast had ik het eigenlijk ook gewoon erg druk haha! De grootste drukte is nu voorbij dus af en toe kom ik hier weer eens koekeloeren. Heb de afgelopen tijd wel hier en daar wat meegelezen, maar om op alles te gaan reageren vind ik een beetje te veel van het goede :p

@Zomer: jeetje erge uitdroging dat is even schrikken! Gelukkig dat alles gewoon goed was met jullie kleine meid!

@Ambonmanise: alweer in het ziekenhuis? Het zit jou ook niet mee hè? Maar alles voor de kleine meid! Zie aan je banner dat je alweer 36 weken bent, wat gaat dat snel! Ik weet nog wel dat je hier op het forum vertelde dat je positief had getest haha!

Dat is trouwens wel fijn dat je in het ziekenhuis ligt. Mocht er ook maar iets zijn, ze zijn er binnen no-time!

@Criien: met jou en je gaat ook alles goed hè op wat kwaaltjes na dan... Ik snap je stage op zich wel er kan natuurlijk van alles gebeuren tijdens een stage. Gelukkig dat er een goede oplossing is bedacht zodat je alsnog binnen een jaar je diploma kan halen.

@Miffy: gefeliciteerd met jullie huwelijk! Het weer was woensdag heerlijk, jullie hebben het goed getroffen! Ik ben ook wel benieuwd naar de trouwfoto's dus ga je zo even toevoegen ;)

@all: zoals jullie misschien nog wel weten was mijn (inmiddels een-na) laatste cyclus ontzettend lang. Ben toen naar de gynaecoloog gegaan etc. Blijkt dus dat ik PCOS heb. Uiteindelijk ben ik na 114 dagen uit mezelf ongesteld geworden. Nu mocht ik gaan beginnen met het slikken van Clomid50mg (dag 3 tot en met dag 7). Vanaf dag 12 tot en met 21 bijna om de dag een echo gehad zodat ze goed konden kijken of mijn eitje ook groeide. Het eitje groeide wel, maar met een ruime 17mm is mijn eitje gesprongen (een goed eitje moet min. 20/21mm zijn). Had die middag nl. ontzettende pijn aan mn linker onderbuik en bij de volgende echo was er niets meer te zien. Uiteindelijk ben ik gisteren ongesteld geworden dus mag ik morgen weer beginnen met het slikken van Clomid50mg. Dat is mijn update omtrent het zwanger worden-project :p

Nu ben ik net als Miffy onlangs getrouwd! Ga vandaag precies één week als "vrouw van..." door het leven haha! Het voelt niet anders, maar het is nog wel wennen om "man" te zeggen ipv "vriend". En gebruik natuurlijk ook zijn achternaam hihi... Heb ook wat fotootjes in een privé-album geplaatst. Als je een vriendinnetje bent van mij, kan je ze zien en anders moet je mij maar even toevoegen.

Oja en ik was ook bezig met afvallen.. Ben inmiddels al bijna 8,5 kilo kwijt! Hou ook een blog bij maar die zet ik hier niet neer. Als je 'm x wilt lezen let me know!

14. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

May 15, 2011
    1,724
    0
    0
    Secretaresse
    Miffy, ik heb jou gevraagd of je vriendjes wilt zijn. Ik ben errug benieuwd naar je jurk.

Naatje, nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk. Welke datum ben je getrouwd? Mijn huwelijksdatum is 15 maart. Oh, ik zie het in je foto album. De 16e!! Wat een mooie jurk heb je aan, heb je een leuke dag gehad?
    En wat voor dieet volg je? Ik vind het heel knap dat je al zoveel kwijt bent.
    Heb je nu wat meer rust in je hoofd nu je weer ongi bent geweest?

@all: vanmorgen was de ctg goed. De echo vd navelstreng was ook goed en mijn bloeddruk was goed. De enige reden waarom ik nu hier nog lig is ivm de groeivertraging van ons meisje.
    De gyn die vanmorgen de echo deed zei dat als morgen of zondag de ctg anders laat zien dat zij mij dan wel gaat inleiden omdat zij weekenddienst heeft........ aaargh, dat was wel schrikken:$ omdat mijn eigen gyn gisteren nog zei dat we rond 37 weken een plan van aanpak zullen maken. Ik hoop maar dat de ctg's de komende dagen goed zullen zijn.

Ik heb haar ook gevraagd of ik nu ook af en toe even naar beneden mag. Dit mag wel even en alleen onder begeleiding (van mijn bezoek). Mijn moeder komt straks en dan gaan we even buiten voor het ziekenhuis zitten. Ik wil die zon even op mijn gezicht voelen.

Toen ik boven kwam van de echo kwam de verpleegkundige mij vragen hoe het was en of ik de kinderafdeling wou zien. Daar zijn we heen gelopen en heeft zij mij uitgelegd hoe het gaat als een baby te vroeg wordt geboren of te licht van gewicht is of complicaties heeft gehad bij de bevalling. We hebben de couveuses bekeken en het wordt nu steeds meer een compleet plaatje in mijn hoofd. Mijn meisje zal daar ook straks in komen te liggen met een mini-pampertje aan. En het hangt van verschillende factoren af hoe lang ze daar in moet liggen. Denk aan: op temperatuur houden, voeding, ademhaling, etc.
    Het is zo spannend allemaal.........

Geniet van deze dag en doe lekker rustig aan allemaal!!

15. wilko

wilko Actief lid

Jul 8, 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    @ zomer,Jeetje wat een verhaal, dat de huisarts het nog 2 dagen wilde aankijken. Gelukkig heb je de VK gebeld.

@ Miffy, Van harte gefeliciteerd, hoe was je dag?

@ Naatje, jij ook van harte gefeliciteerd met je bruiloft.

@ Ambon, wat vervelend dat je elke keer wat anders te horen krijgt. Ik duim voor je dat de kleine zo lang mogelijk in je buik mag blijven.

@ All,
    Ik voelde me de laatste dagen ook niet echt super, mijn hele buik enz. jeukte vreselijk. Lag er al nachten wakker van. Dinsdag van de HA wat gekregen, maar dat hielp voor geen meter. Dus ben vandaag ook door VK doorgestuurd naar het ziekenhuis, een uur aan CTG gelegen, echo gemaakt e.d. omdat ik de kleine ook wat minder voelde, maar kon ook zijn omdat mijn buik zo gevoelig/pijnlijk voelt nu dat ik dat minder opmerk. Maar dat was gelukkig allemaal goed. Kleine was ook weer bewegelijker. Heb nu wel medicijnen gekregen tegen de jeuk ’s nachts zodat ik beter kan slapen. Volgende week moet ik nog wel naar de dermatoloog, ze denken aan PUPPP. Maar kon ook iets anders zijn, maar dat moet de dermatoloog volgende week uitslag over geven, maar PUPPP was het meest waarschijnlijk. Volgende week moet ik ook wel weer naar de gynaecoloog om te kijken hoe het dan gaat. Ik hoop in ieder geval dat het nu wat minder gevoelig wordt. Mijn buik was van de week heel erg rood en onder de uitslag. Nu gelukkig minder rood, en jeukt iets minder.
    Ook kon ik vandaag bij de fysio langs, de rugpijn komt van een spier in mijn rug, die gaat hij nu behandelen en dan zal dat snel over zijn.

16. xxCriien

xxCriien Bekend lid

Jul 11, 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Goedemorgen dames!
    Wat een verhalen weer!
    Ik zal maar met de deur in huis vallen, na allemaal meisjes op het forum, doet die van ons eigenwijs en krijgen we een zoon!
    Ik ben zo trots op ons kleine mannetje! We hebben de namen ook al voor het jongetje! De vlokkentest uitslagen waren helemaal goed! Nu moeten we 2 april weer naar de VK en dan afspraak maken voor de 20 weken echo. Ik weet alleen nog niet of ik die hier in het ziekenhuis doe, of dat we naar Garyp gaan voor een 3d en 4d echo. Lijkt me zo bijzonder om ons kereltje te zien!

@Ambonmanise, hoe is het nu met je meid? Ik hoop dat je meisje nog even mag blijven zitten!
    @Naatje, you go girl! Al 8,5 kilo kwijt! Goed man! Hopen dat je nu snel een plakbeebje hebt!
    @Miffy, ik zal zo je foto's bekijken! Ben benieuwd!

(sorry als ik iemand vergeet, geheugen als een vis momenteel)
    Hier gaat alles verder goed, we hebben Kevin weer dit weekend en ik heb sinds woensdag niet meer gespuugd! :D Vanmiddag weer nieuwe schoenen voor Kevin halen, hij groeit vet snel!

Dames, geniet van het weekend!
    Xxxx

17. xxCriien

xxCriien Bekend lid

Jul 11, 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Wat is het hier rustig!
    Hoe is het dames?
    Ik heb vannacht voor het eerst de kleine gevoeld! Net of zitten er allemaal bubbeltjes in je buik! Zo apart! :D

Liefs!

18. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

Jun 15, 2011
    656
    2
    18
    Female
    Tilburg
    @ Miffy; gefeliciteerd met je bruiloft:) Hoe voelt het nu om getrouwd te zijn en bijna mama te worden?!

@Zomer; wat goed dat je naar de vk bent gegaan. gelukkig heeft alles geholpen.
    @Ambon; het zit je ook niet mee de laatste weekjes he!! Tsjemig.. Ik hoop dat je het zo lang mogelijk nog vol kunt houden en dat je meisje niet al te lang in de couveuze komt

@Xxcriien: Wat fijn dat je niet meer spuugt.. En GEFELICITEERD!! Een zoontje.. Wat mooi!! Geniet ervan meis
    @Naadje; Ik hoop dat je d.m..v. de clomid een een mooie eisprong krijgt.. Zoals ik laatst al zei: een vriendin van mij heeft het 1 jaar gebruikt en daar kwam geen resultaat uit. Nu heeft ze een apparaatje op haar buik en die spuit hormonen in haar lichaam en nu slaat dit wel aan:)

19. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    friesland
    @xxcrien
    ooohw wat fijn dat je niet meer spuugt!!!
    en je bent er mooi optijd bij met de kleine voelen!! ik had het rond de 16weken geloof ik

@mayke
    voelt nog steeds hetzelfde :p
    het getrouwd zijn maakt me geen ander mens, en me vriend of man dus :p ook niet
    het bijna mama worden....jeetje dat komt nu wel erg dichtbij

20. xxCriien

xxCriien Bekend lid

Jul 11, 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @Mayke, hoe is het nu met jou meid? En dankjewel! Ben ook errug trots op mijn zoon! Je kunt het beestje nu een naam geven he? ;)
    @Miffy, je zag er heel erg mooi uit hoor in die jurk! Vanochtend nog 1x overgegeven, maar als het daar bij blijft houd ik het nog wel 25 weken vol! Hahaha!

Gister een nieuwe telefoon uitgezocht, heb de Galaxy S II in het wit gekozen. Wat een super telefoon, je kan er alles mee! Handig hoor! Vanmiddag zal ik op mijn broertje passen, die lieverd! Straks nog even brood naar mijn kerel brengen, we hebben ons vanochtend verslapen, hihi! Vriendlief helemaal over de zeik, maar kan gebeuren toch?! Ben ook benieuwd hoe het met Ambon is...
    Nou meiden, een hele fijne dag en geniet weer van het weer!

Liefs!
    xxxx

Share This Page