@Ambon, ik ben het met miffy eens. gewoon zeggen. je betaald haar ook per uurdus ze moet wel een beetje naar je luisteren. het is om het jullie makkelijk te maken. is ze nog jong? oudere garde maakt hoed schoon. weet ik nog bij mijn jongste broertje. @miffy, ze hadden moeten doorsturen net als nijs Ambon. Sterkte ermee lieverd! ik ben weer heel erg aan het spugen. help! niks aan.
weet je wat ik zo net las? dat scooter rijden slecht is voor het kind. wat denken jullie? feit of fabel?
nou een vriendin van mij heeft tot 8maanden op de scooter gereden, daarna paste ze niet meer en die heeft een heerlijk gezond ventje!!
gelukkig maar!! ohja vergeten te vertellen! ik ben gister op echo geweest en het hartje klopt heel stevig van onze kleine!! gelukkig alles is tot nu toe goed!! wel raar om weer zon klein stipje te zien terwijl je nu eigenlijk een grote baby in mijn buik had moeten zitten maar ben natuurlijk heel blij dat het zo snel gelukt is en dat het goed gaat met de kleine! Laat de zomer maar snel voorbij gaan!!
eeh ik krijg vanaf week 16 proluton injecties ofzoiets.. onderzoek heeft uitgewezen dat deze injecties de zwangerschap langer in stand houden zeg maar,,, dat de baby langer in je buik blijft! De injecties zijn niet schadelijk voor de baby. Heb 1 mei pas weer mijn volgende echo en dan word mijn baarmoederhals/mond weer gemeten. Deze keer ook gedaan en dan ook weer. En vanaf dan moet ik om de week langs komen en gaan ze mijn hals meten met een inwendige echo.. En waarschijnlijk moet ik vanaf week 14/15 heel rustig aan doen dat hebben ze nu al gezegd.. Ze gaan nu ook overlegen of ik een cerclage krijg zon bandje, want ze zag gister al aan mij dat ik heel gespannen ben en harstikke bang! dus dt gaan ze nu overleggen en dat hoor ik ook 1 mei. Als hun doen beslissen dat ze het niet nodig vinden krijg ik een second to pion in het Radbout ziekenhuis in Nijmegen... De gyn in mijn ziekenhuis vind een cerclage te veel risico en vind me baarmoederhals nu nog sterk genoeg en vind t nog niet nodig.. maar ik wil natuurlijk niet dat het nog een keer fout gaat! dus wil hem eigenlijk uit voor zorg laten plaatsen! maja 1 mei hoor ik dus meer pffff nog 4 weken
6,1 weken heb al na 3 weken positief getest!!! dacht dus eigenlijk dat ik iets verder was maar heb getemperatuurd en volgens mijn temperatuur klopt t precies met de eisprong xx
wauw!! dat is mooi vroeg getest dan!! dus nog 6 spannende (standaard) weken en daarna nog 28 te gaan hoop dat het goed gaat en blijft gaan natuurlijk!!
@liefde wat een goed nieuws. super! gelukkig dat het maar een fabel is. ik rijd ook iedere dag scooter!
@xxcrien je bent gewoon al voorbij de 16weekjes, wat gaat dat snel zeg!!! wanneer ben je ook alweer uitgerekend?
@miffy, ik ben 20september uitgerekend. De zomer voorbij Jij mag ook bijna! Spannend hoor! Ik heb vanaf deze week dat ik echt een middagslaapje moet doen anders trek ik het niet de hele dag. Hahaha!
Zo kom ook weer snel even langs, vrijdag was bloeddruk nog aan de hoge kant dus moet woensdag weer langs komen. Dan gaan ze ook weer urine nakijken en geboorteplan bespreken. Merk wel dat mijn buik nu al in de weg gaat zitten, maar heb ook al echt een aardige buik. Nog 5 (korte) weken werken en dan lekker verlof. Heb jij al verlof Miffy? Of heb ik daar overheen gelezen? Wij gaan in de eerste week van het verlof lekker een weekje nog op vakantie, gewoon in Nederland naar de Eemhof. Vandaag hebben we de box nog in elkaar gezet en gaan zo geboortekaartjes uitkiezen. Wij laten ze toch maar hier gewoon bij de drukker afdrukken. Etiketten heb ik laatst op het werk al afgedrukt. Hebben jullie je kaartjes wel online besteld?
@xxcrien oooh leuke datum!! dan ben ik 7jaar samen met mijn mannetje @wilko ik heb niet echt verlof omdat ik niet werk ik ga naar school toe, maar ga nog maar 2x heen omdat ik afgelopen maandag na school veeeeel harde buiken kreeg en die 2x is ook maar kort en na de bevalling ga ik ook vrij snel weer naar school toe zodra het weer gaat om dat weer op te gaan bouwen, begin halve dagen ofzo
@wilko, lekker man nog even weg met z'n 2en! eemhof is ook erg leuk @miffy, mijn pake is dan ook jarig en mijn vriend 4 oktober. ik zei tegen hem deze word op 4 oktober geboren. dat gevoel heb ik heel sterk! afgelopen donderdag is een vriendin van mij bevallen van een jongen. luca heet hij. ruim 4 kilo! ze heeft een bad bevalling gedaan, erg fijn vond ze. en wat een mooi jongetje is het zeg! ik blijf maar spugen. de ene dag is er niks aan de hand en de volgende dag spuug ik alles er weer uit. niks aan. vanavond zullen we naar vriendin van ons. ze is jarig. hoop dat ik het een beetje uithou aangezien ik rond half 9 kapot ben! fijne dag dames!
@ Miffy, Oh wat vervelend die harde buiken. @ Crrien, erg he als je al zo vroeg kapot bent . Begint bij mij nu ook steeds vaker te komen. Vanavond weer zwangerschapsgym, waren vorige keer maar met 2, was de eerste ker, vandaag zijn we met drie en nu schijnen er elke keer mensen bij de stromen, ze zijn net met iets nieuws gestart vandaar. Welke cursus doen/gaan jullie doen?
@miffy, bah wat vervelend zeg, ik heb in mijn zwangerschaps weken bijna nog geen harde buiken gehad, maar als ik ze heb , vind ik het ook een heel vervelend/eng gevoel! @ wilko Ik heb een zwangerschapscursus compact gedaan 5x, ga morgen voor de laatste keer. Vooral veel theorie over de bevalling, hoe het gaat binnen in je lijf, tips, etc. wel interessant! @all Vanmorgen bij de VK geweest, Alles was weer goed. Alleen de kleine meid is totaal nog niet ingedaald....Heb nu oefeningen gekregen om haar een handje te helpen. Mijn benen schuin optrekken en tijdje blijven liggen....erg fijn met mijn bekken... Ze hoopt dat ze volgende week toch een beetje is ingedaald. Het kan ook nog tijdens de bevalling, maar ervoor is toch beter.
ik heb gelukkig niet echt last van de harde buiken hoor, soms heb ik het niet eens in de gaten, dan voel ik het met me handen toevallig alleen toen na school, had ik de hele dag al gevoelige buik, en toen om de 5min ofzo een harde buik daarna is het vrij rustig gebleven, alleen af en toe even een harde buik, hoort bij de termijn zeggen ze @zomer, wat vervelend dat de kleine nog niks is ingedaald hier wel al iets, heb soms ook wat indalings krampjes (beetje ongi krampjes)
O gelukkig valt het mee! Ja...balen he! Ze hoopt dat ze binnen nu en 2 weken toch gaat indalen. Ik dacht echt dat ze al druk bezig was, heb soms felle steken en afgelopen week 2x erge kramp gehad, voelt inderdaad als ong. kramp. Even afwachten dus, wat ze gaat doen!