gestopt met de pil in aug 2009

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jose25, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    hallo

ik zou graag in contact willen komen met mensen die ook in aug 2009 gestopt zijn met de pil en waarbij het ook nog niet gelukt is om zwanger te worden.
    mijn vriend en ik zijn in aug gestopt met de pil maar helaas is het tot de dag van vandaag nog niet gelukt van het weekend dacht ik van zal het nu raak zijn ik moest donderdag ongi worden en werdt het niet zondag begon het toch wel te kriebelen zal het dan nu eindelijk raak zijn af gesproken nog geen test te doen omdat ik de laatste tijd een beetje aan het kwakkelen was met me menstruatie dus spraken af nog even te wachten maar helaas gisteren werdt ik ongesteld:( had goed de bale er van, het lijkt wel of iedereen om me heen wel zwanger raakt
    graag kom ik met mensen in contact met andere

gr jose

2. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Hallo Jose
    Ik ben ook in augustus gestopt met de pil. Helaas ook nog niet zwanger. Wel ontzettend vaak klachten. Mijn cyclus is nog niet regelmatig en wordt steeds langer. Wachten, wachten en nog eens wachten. Je mag mij gerust een pb-tje sturen hoor!!
    groetjes Suzanne

3. Mennie

Mennie Niet meer actief

Hoi dames,

ik ben ook in augustus gestopt en ook bij ons is het helaas nog niet gelukt...mn cyclus is gelukkig wel regelmatig en ben sinds 2 maanden begonnen met ovu testen...en jullie? helpen jullie de natuur ook een handje omdat t zo lang duurt?

4. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hoi Jose,

Ik ben 31 juli 2009 gestopt met de pil. Dus bijna augustus. Ik denk wel dat ik mee mag kletsen. Ik herken je gevoel heel erg goed. Wij zijn nu aan ronde 6 bezig en ik heb aanstaande maandag mijn nod. Ik ben nu al weer zo bang voor weer een teleurstelling. Het lijkt wel of de klap iedere maand groter word. En dat idd iedereen om je heen zwanger word behalve jij. Maar ik wil ook postief blijven denken. Al is dat op sommige momenten(als je weer ongi geworden ben) best moeilijk.

Laten we elkaar er doorheen slepen en postief blijven denken.

Veel succes iedereen.

5. yara06

yara06 Actief lid

10 mrt 2007
    119
    0
    0
    Hello, ik mag me bij jullie aansluiten. Ben ook in augustus gestopt, volgens mij wel eind, maar weet het niet helemaal zeker. Tot nu toe geen resultaat.

Heb wel een regelmatige cyclus van 28 dagen. Deze week begonnen met ovutesten maar tot nu toe allemaal negatief.

6. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hoi

Ik ben ook in aug gestopt met de pil. En helaas heeft het nog niet zo mogen zijn.
    Er is trouwens al een clubje "meiden die in aug 2009 gestopt zijn met de pil". Daar zou je ook mee kunnen kletsen.

7. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    #7 jose25, 28 jan 2010
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
    hallo

bedankt voor jullie reactie's, ik had maandag ook echt een baal dag dan ben je overtijd en dan denk je goh zal het dan eindelijk zo ver zijn maar dan toch s'middags die menstruatie dan voel je echt klote ik had echt goed te bale er van en dan lees je nog op je hyves dat er weer 2 meiden die je kent zwanger zijn geraakt dat is dan echt balen in idd leuk idee om onze gevoelens met elkaar te delen en elkaar moed toe te spreken.
    ik doe niet aan ovulatie testen ik voel wel me eisprong.
    hebben jullie ervaring met pendelen? zoja bij wie ik heb er een paar gevraagd maar krijg iedere keer geen reactie terug:x

gr jose

8. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Ik heb wel laten pendelen maar ze zijn alle vier niet uitgekomen. Want dan had ik nu al zwanger geweest.

9. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    hallo allemaal

zo vandaag weer een lekker super baal dag gehad, collega van mij is zwanger allemaal heel leuk voor ze hoor en gun het haar ook echt onwijs, ze kreeg vandaag kleertjes van een andere collega en dat ik dat zag baalde ik zo dat het ons maar niet lukt en je ziet haar buik groeien ik vind het echt super leuk voor haar maar ik kreeg zo rot gevoel van binnen dat het bij ons maar niet lukken wil:(
    we gaan nu ronde 6 in hoop echt dat het dit keer wel lukt,

gr jose

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    misschien wil het nog niet lukken
    maar blijf hoop houden
    bij de gezonde mensen lukt het binnen 1 jaar meestal
    ik ben ook al vanaf mei bezig .

suc 6 meis
    ik duim voo rje

11. Nathalie1972

Nathalie1972 Nieuw lid

2 feb 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben ook per aug. 2009 gestopt met de pil maar bij mij was het in december raak. Hadden wij ook niet verwacht zo snel want bij ons eerste kindje duurde het een jaar voordat ik zwanger raakte. Volgens mij maak je grote kans als je gemeenschap heb 2 weken na je menstruatie, gerekend vanaf de eerste dag van je menstruatie. (Dat werkte in ieder geval voor mij) ;)

Succes!

Nathalie

12. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    hoi lovepeet

bedankt jij ook succes hoop voor je dat je pendel uit komt mij pendel was ook maart 2010 en tuurlijk houden we moet en weet ook dat het ook normaal is dat het een jaar kan duren en dat je daarna pas zorgen moet maken maar toch heb ik elke keer weer als ik ongi wordt een baal gevoel en de ene keer meer dan de andere keer.

gr jose

13. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Hi meiden,

Ik doe mee.. Ik ben alleen in Juni gestopt met de pil en helaas is het hier ook nog niet zover! Baal er ontzettend van want inderdaad ook bij mij in de omgeving worden ze met bosjes zwanger!! Ik begin vandaag aan ronde 10.. Voel de krampen alweer komen dus ongie zal vandaag doorzetten. .Dus.. ronde 10 alweer!! Nou moet ik wel toegeven dat we nog niet 10 rondes kans hebben gehad, denk een stuk of 6, maar toch, ook die rondes is het nog niet gelukt. Ik heb ook geen reden om naar de huisarts te gaan, heb namelijk een vrij regelmatige cyclus ( tussen 25 en 29 dgn) en vriendlief heeft al een kleine, zal dus echt moeten blijven proberen tot het jaar vol is.
    Dus.. we gaan weer rekenen deze maand.. eitje zal waarschijnlijk in de carnaval komen.. Nou maakt niet uit.. een carnavalskindje dan maar!! hihi..

Gruuten,

14. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi allemaal
    Wat fijn om de reacties van iedereen te lezen. Ik zit momenteel weer op het wachtbankje. Mijn cyclus is nog steeds niet regelmatig, zit inmiddels al weer op dag 35 en helaas alleen nog maar negatieve testen gehad.
    Ik voel mijn eisprong totaal niet, dus ga ik volgende maand met temperaturen beginnen. Heeft een van jullie hier al ervaring mee??
    groetjes Suzanne

15. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ook ik ben in augustus gestopt ben toen gelijk in ronde 1 zwanger geraakt en kreeg bij 8 weken een miskraam.
    Maar ik hoop dat ik me dan wel mag aansluiten bij jullie.
    Toen hebben we een maand pauze genomen omdat ik nog heel lang hcg in mijn lijf had.
    Nu zit ik alweer in ronde 3 na de miskraam.
    Mijn cyclus is langer geworden na de miskraam.
    En misschien dom maar ik had eigelijk de hoop weer snel zwanger te zijn na de miskraam omdat het daarvoor ook zo snel gegaan was.
    Maar toenik afgelopen zondag ongesteld werd baalde ik als een stekker.
    Was heel de dag sjaggo.
    Maar nu gaan we vol goede moed er weer tegenaan.

16. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    ik kan het me heel goed voorstellen dat gevoel als je dan toch ongi wordt ik had dat vorige week ook baalde er zo van maar nu weer even me zelf toegesproken en nu nieuwe ronde nieuwe kansen we gaan er weer voor, alleen nu is mij vruchtbare periode met carnaval dus hoop niet dat de alcohol die mij vriend dan drinkt invloed heb op zijn sperma dat het nog langer gaat duren:(

met tempe heb ik geen ervaring ik hem me voor genomen als het nu niet lukt de volgende ronde idd daar ook maar mee te beginnen.

vind fijn om zo met andere te praten waar bij het ookniet lukt en de menstruatie ook niet regelmatig is

gr jose

17. Pimpernelleke

3 feb 2010
    9
    0
    0
    Hoi
    Ik ben ook in augustus gestopt met mn pil, wel een jaartje eerder, in 2008.
    Ik had wel het idee dat mijn cyclus pas echt goed op gang kwam in februari 2009. Vanaf dan begon mijn cyclus van elk maand 29 dagen te lengen naar 32 dagen, nu is hij weer korter, ongeveer 30 dagen, maar dat kan nog wel eens wisselen.
    Ik hoop voor jullie dat er snel goed nieuws is!
    Groetjes!

18. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    hallo allemaal
    nou wij zijn weer in een nieuwe ronde begonnen waarschijnlijk aankomend weekend me vruchtbare periode dus dan maar weer klussen,we gaan er voor nu in ronde 7 we blijven hoop houden, had vandaag alleen super veel last van me borsten jeuken en pijn als ik er dan aan kwam:( en zit onder de pukkels

19. Marri

Marri Lid

18 feb 2010
    15
    0
    0
    Overijssel
    Hoi ook ik wil me aansluiten bij dit clubje.
    Ook ik ben in augustus 2009 gestopt met de pil
    De eerste keer was het direct raak, alleen is dit na 7 weken geeindigt in een miskraam.
    Ben er erg verdrietig om geweest.
    Nu zijn we inmiddels in maart en is het nog steeds niet gelukt.
    Hoop zo dat het deze maand wel lukt.

Deel Deze Pagina