ik moet dit kwijt ,, schrijf jullie verhaal ook op ,,het lucht op ik voel me een beetje down! ik heb weer een neg test gehad! de 2e, maar dan denk ik ,, waarom doe je nou weer een test? de vorige was ook al neg... en waarom doe je hem na 2 bakken koffie en niet met o urine? mischien omdat ik ergens wel weet dat ik niet zwanger ben,,of juist dat ik toch echt onbewust ergens voel dat ik wel degelijk zwanger ben! 3 dagen overtijd,, rommelende buik,steken, kriebels, het gevoel hebben dat ik echt niet kan wachten,, wachten om nog een x te testen,,, omdat ik toch niet ongi ben! ik loop nu naar de 40 cyclus!! is mn cyclus echt in de war,,of ben ik het aan het ophouden omdat ik er mischien teveel mee bezig ben! pfffffffffffffffffffff echt ik wil me zo niet voelen ...
ja dat gevoel ken ik wel een beetje wij zijn nu al bezig vanaf mei 2009 om een babytje te mogen krijgen .. enb ik irriteer me ook dood.. ik dacht dat het wel wat sneller zou gaan en dat je er niet zo heel veel moeite voor hoeft te doen en rekening er mee te houden ik heb ook gezegt als het deze maand niet lukt dan stop ik met het forum .. ff tijdelijk dan zou ik in maand 11 zitten dus ja het is even afwachten ik denk als het over 3 maanden nog niet gelukt is dat we naar de dok gaan maar dat valt nog te bezien verder heb ik een hele goeie cyclus hoor.. en gewoon 28 - 29 dagen en mijn ei gewoon rond de 14e dag .. daarom begrijp ik er helmaal niets meer van ik ben dalijk 20 dan zou je toch denken dat het wel wat sneller gaat.. dubbel zucht :x:x kom op meid.. het komt allemaal goed
hey Wat een gewacht he? Of zwanger of ongi, dat snap ik. Heb je anders wel een hele gelijkmatige cyclus? Is het een uitzondering dat je over tijd bent? Misschien maak je laat hcg aan en moet je gewoon over 2 dagen nog eens testen. Als het niet raak is word je toch wel ongi en als het wel raak is zal je het waarcshijnlijk echt niet eerder weten dan over een paar dagen.... sterkte met wachten!
vraag je dit aan lovepeet? of aan mij @ lovepeet wij waren 13 maanden bezig met onze 1ste ik werd er ook best gestrest van ik heb normaal een cyclus van 30,26,30,35 en nu niks dus!
ik denk aan jou aangezien ik niet hoef te testen ben net ongi geweest @ music4life 13 maanden !. oke dan nou wij gaan in juli op vakantie naar spanje misschien dat we erna een dokters bezoekje kunnen doen ofzo ik weet het verder ook niet helemaal hoe dat verder in zijn werk zit .. ik baal er zo van .. ik heb echt zoiets van waarom duurt het zo lang !.. waarom kan het niet gewoon wat sneller .. ! pfff
erg he meid,ja 13 maanden zijn we bezig geweest,, we hadden onze 1ste afspraak al gehad,en man lief moest zn spulletje in gaan leveren ,,ddie afspraak hoefde niet want ik was zwanger! nou ik hoop echt dat je de volgende ronde zwanger bent,, lekker genieten op vakantie en flink klussen
Ik weet waar je het over hebt. ben twee dagen overtijd. Test gedaan, was nega, maar ik zie heel vaag een streepje. Wat meot je daar nou mee. Wel/niet zwanger? Voel me raar, kwaaltjes als zere borsten, zere tepels, vreetbuien, rommelende darmen, steek in rechte zij,opgeblazen buik, maar nog geen direct ongi kwaaltjes die ik normaal heb. Heel erg raar. Misschien komt mijn ongi nog en heb ik deze maand een extreem lange cyclus. Ik weet het niet, maar ik wordt hier knetter gek van. Kijk duizend keer naar die test of ik het heeeeeel lichte streepje nog zie. ja die zie ik nog...maar wil ik die zien??? of is het toevallig?? Of is het toch echt???? :x
@Music, was idd een vraag aan jou gek dat je nu dan nog niet ongi bent. Aan de andere kant zou je na 5 dagen overtijd al lang een posi test in handen hebben moeten hebben. heb je de ha al gebeld? Misschien dat hij je verder kan helpen...
nee wij hebben nog geen afspraak gemaakt ik weet ook niet ofwe dat voor de vakantie doen denk het niet eerst lekker genieten end an kunnen we altijd nog een doktersbezoek doen ik ben tenslotten nog geen 20 dus wel zien wel .. deze maand klussen we ook wel zeker weten om de dag tot 7 dagen na de ei dan kan ikhem niet gemist hebben dus we zien wel wat eruit komtl.. hoe oud was jij doen jij de eerst kreeg ik wordt 21 juli 20 dus ik hoop dat ik dan kan vertellen aan mijn iedereen dat ze opa en oma worden of tante natuurlijk
Wat ik weet is licht treepje geeft aan positief.. Ik hoop het voor je! maar misschien moet je even aantal dagen wachten en nog 1tje doen wat ik heb gehoord kruidvat test 2 voor 2,50 geloof ik .. is een hele duidelijke goede test.. ! probeer nog een test duim voor jullie!
Wanneer heb je de test gedaan? zal even wachten en dan nog 1tje doen! weet wachten is rottig hoor! maar ja .. wie weet is het wel raak kun je beter 1 x goede test doen dan dat je er 10 x 1 doet waar je bij twijfelt..! zaterdag of na het weekend als je nog niet ongi. geworden bent nog 1tje doen.. Wat ik ook gelezen heb een test veranderd na 30 minuten dan komt er een streepje inbeeld ( ben ik ook al eens ingetrapt )
Nou ik zag meteen zag binnen een paar minuten dat kleine streepje wel, maar goed, vanmorgen dus nog een test gedaan was ook nega, toen was het streepje nog minder te zien. heb me vast vergist. Wacht nog een paar dagen.... Denk wel ongi te gaan worden. Na zoveeld agen en testen wordt eht echt niet meer wat hoor haha. Gewoon deze maand een langere cyclus waarschijnlijk.
jammer als het echt lang duurt kun je miss. na ha gaan weet t ook eigenlijk niet echt hoor! wens je wel suc6 ! jammer natuurlijk .. maar misschien .. wie weet he suc6 hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Ja waarschijnlijk wel. Nou ik hou jullie in ieder geval op de hoogte. Tot later. Ga vandaag iets eerder naar huis.
Ik schrijf het van me af: Eindelijk hebben we samen afgesproken dat ik ga stoppen met de pil.. Ik wil het zo lang maar ben jong ( 20 ) vriendlief (27) Elke x zeiden we volgend jaar als het leven niet meer zo rommelig is.. Maar elke x blijft het zo nu .. willen we er wel gewoon voor gaan wil het super graag ! maar is het wel verstandig .. hmm.. ja er liggen veel rekeningen .. maar die liggen er altijd we hebben eigen bedrijf vorig jaar slecht jaar gehad gaat nu beter we zijn nu de schade van vorig jaar herstellen.. maar ja een kindje dan kan ik niet meer zoveel werken .. wil het zo graag ! en ik weet hoe graag vriendlief het wil... Ik was zo blij .. zo blij dat hij eindelijk zei ja.. we gaan nu proberen .. maar gisteren zei hij... he we hebben geen haast he .. eerst de rekeningen .. en wat moet ik nu .. ik vroeg aan hem wil je wel of niet een kindje hij ja.. maar mijn blije gvoel is een beetje weg.. wil ook alles goed voor het kindje..! maar ik kan ook niet in de toekomst kijken hoe het volgend jaar met onze financiele situatie zit.. ! wat denken jullie is het onverstandig omte stoppen? ( Heel veel vrienden van mij hebbn heel weinig geld wij kunnen nu wel redelijk rond komen hoor, maar die vrienden zijn maar aan het lenen en schulden maken kuns soms niet eens eten die nemen kinderen en dat vind ik best wel dom, maar nu zit ik zelf.. ( voor duidelijk heid zo erg hebben wij het niet hoor ) ben gewoon beetje bang.. wil het super graag
Hier ook We zitten nu in ronde 15. En er zijn veel mensen die vragen: voor wanneer is het tweede? dan zeg ik dat de natuur niet mee wil en zeggen ze: er gewoon niet aan denken alsof dat zo gemakkelijk gaat ik zou zo graag zwanger zijn
@mii Mij is geleerd te gaan voor je droom ( tenzij de situatie echt onmogelijk is) Je weet nooit wat de dag van morgen brengt en als er ergens deuren sluiten gaat er ergens anders altijd weer een deur open. Je kan vaak met veel midner dan je denkt. En als je echt kinderen wil moet je daar niet mee wachten. Dat zal elke HA je zeggen. ( behalve als de situatie echt onmogelijk is, maar je verstand geeft dat wel aan). Praat nog eens goed met je mannetje. Stippel samen jullie toekosmt uit en probeer dit niet in 1 avond uit te praten ( als kan is natuurlijk mooi), maar trek er een paar dagen voor uit. komt goed meid. Echt waar. En je bent nog jong. Je kan altijd kijken hoe de situatie volgend jaar is. Dan ben je 21-22 . Is die beter heb je het helemaal mooi. Is het net zo dan weet je dat je niks te verliezen hebt en kun je ervoor gaan. Je meot ook proberen je mannetje te begrijpen. Ze willen het beste voor hun gezin en voelen zich verantwoordelijk als kostwinner. Ze zullen zichzelf altijd blamen als het niet goed gaat. Geef hem de tijd en probeer juist vertrouwen te wekken. Succes meid. Ik denk aan je. Je kan altijd krabbelen als je even je ei kwijt wilt