Met mij is het goed hoor. 12 weken en 1 dag onderweg. Tot nu toe geen last gehad van misselijkheid o.d.. Alleen last van de heupen en nu ook van draaierigheid... Verder kan ik eigenlijk niet klagen...
Slimme ikke haha, wil ik deze openen verwijder ik t abonement hihi. Dus ff snel berichtje van mij Ga nu douchen en zo, straks lekker uit eten bij de Griek met vriendliefs zn werk. Jummie.
Ik heb sinds vanavond licht roze(later wat roder) soort van afscheiding, eigenlijk alleen met afvegen zeg maar. Afgelopen maand werd ik 2 dagen later ongesteld dan "normaal". Ik word eigenlijk altijd op maandag ongi en toen dus woensdag. Maar als ik nu wel weer op maandag ongi wordt dan zou vandaag de innestelingsdag zijn.... Heb ook hele dag al raar gevoel in mijn onderbuik(lichte ongesteldheidsgevoel om het te omschrijven). Ik zou dus 4 juli ongi kunnen worden... Wat is jullie mening?? edit: sinds paar dagen ook ontzettend opgeblazen gevoel.
hahah we hadden nog meer dan 1000 berichten te gaan in het oude topic, maar als er dan een nieuwe is geopend kunnen we beter hier verder gaan.. anders houd ik het allemaal niet meer bij Dus voor mij ook abbotje @Babytjuh ben vanavond naar de film geweest. Ik vond de film eigenlijk wel wat tegenvallen. Had er iets meer van verwacht, maar voor de rest lekkere romcom hoor Altijd leuk en gezellig met manlief samen! @zwangere dames.. er is ook een topic dat heet show je zwangerschapsoutfit. Misschien wel leuk om abbotje op te nemen? haha kun je wat inspiratie op doen! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/272211-show-zwangerschapsoutfit-36.html#post10239144
Ik heb al zoveel kleding gehaald, dat ik nu niets meer koop! Hahaha... Trouwens, het is wel voordelig dat ik een winterbaby krijg: nu is alles met lange mouwen in de aanbieding hahaha!
hey dames, net even op marktplaats gekeken voor een trouwjurk... zitten nog mooie bij zeg! kheb er wat mailtjes uitgedaan want ik ben maar klein met kleine cup (70A) dus dat is wat lastig met die harde tops..lol en omdat ik niet veel geld wil uitgeven ervoor (max 500) word het even zoeken... heeft iemand ervaring met huren??
Ik heb mijn jurk via ebay (Duitsland)... helemaal nieuw en op mijn maten gemaakt voor 360 euries incl. verzendkosten... Kwam dan wel uit Hong Kong ofzo, maar voor die ene dag...
hallo dames, ik kom me ook melden. eind 2009 zijn we begonnen om zwanger te worden maar in februari hebben we dit gestaakt wegens verschillende omstandigheden nu 2011 zitten we nu in de eerste ronde en had gister ongesteld moeten worden niet gebeurd er is nog geen enkele symptoom dat ik ongesteld word en gooi er vandaag ergens een testje tegen aan ik wens ook alle andere meiden een vruchtbaar jaar toe
@ missy, ik wil je geen hoop geven maar ik had precies hetzelfde toen ik zwanger bleek te zijn. Op dinsdag verloor ik 1 dag roze slijm en op maandag heb ik positief getest. Ik heb ook wel eens gehoord dat vrouwen roze slijm verliezen na de eisprong dus dat zou het ook kunnen zijn. Het blijft in ieder geval spannend!! @Noukie, welkom hier! Ga je vandaag testen? @ babywens, oee kleding is altijd leuk dus ik zal ook eens gaan kijken. Het mag snel mooi weer worden want ik heb hele leuke zomerjurkjes maar ja...met al die regen is dat natuurlijk niks Vinden jullie het leuk om te zien wat we gisteren gekocht hebben? dan kan ik proberen een foto te plaatsten of anders een link te posten. Zijn er al meer meiden die iets hebben gekocht?
@Babytjuhhh Ja ik had erover gelezen op internet en veel goede reacties erop dus ik dacht laat ik eens op marktplaats kijken. Nu achteraf had ik hem ook best in de winkel gekocht want hij geeft zowel op de monitor aan dat je je ei hebt maar je kan het ook aan de streepjes op het teststaafje zien dus toch wel dubbele bevestiging, ook is het heel fijn om een ovu test te kunnen doen met ochtend urine aangezien ik me bed uitkom en gelijk veel ga drinken Ik hoop ook dat het raak is maar heb al wel pijn in mijn borsten en dat is normaal toch een voorteken voor mijn ongi helaas. Liefs Kim
Hier nog steeds niet ongi temp vanmorge wel ineens omhoog nu hopen dat ie zo blijft. Weet iemand ook hoe ik een abbo hier op krijg ??? Liefs Kim