Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Hoi meiden!
    Wie van jullie is er nog meer met de pil gestopt in augustus 2011?
    Het lijkt me ontzettend leuk om ervaringen uit te wisselen en te horen hoe de voorbereidingen op een eventuele zwangerschap bij jullie verlopen en wat jullie ervaringen zijn!

Groetjes Fanny

2. tulip

tulip Niet meer actief

nou de laatste week van juli, maar ik wil wel meeschrijven hier.;)

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik ben 10 aug. Gestopt :) dus ik klets lekker mee

4. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Gezellig!! Ik ben moeder van een meisje van 10 en een jongen van 1 jaar. Ik ben zelf vorige maand gestopt met de pil. Ik ben toen gelijk ongesteld geworden en heb 14 dagen later (de 23e) mijn eisprong gevoeld ( met heftige krampen etc.) als het goed is wordt ik rond 7 september ongesteld en daarna gaan we gelijk aan de klus.
    Zijn er bijzondere dingen (zoals vitaminen etc) die jullie doen om zwanger te raken?

Groetjes Fanny

5. tulip

tulip Niet meer actief

fanny, dat klinkt goed, mijn cyclus is nog steeds flink in de war. Was bij mn dochter ook al. Ik heb mn gewone stopweek gehad en daarna geen pil meer geslikt. Afgelopen maandag zou ik dus weer ongesteld moeten worden, maar niks.

Ik slik de zwanger worden vitamines van de etos. Verder doe ik er niks bijzonders voor, ik hoef nog niet per se a la minuut zwanger te worden. Wilde eigenlijk eind van het jaar stoppen, maar nu vast gedaan om alles rustig aan te doen en mn cyclus op gang te brengen.

6. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Ik hoop dat ik ook echt ongesteld word rond de 7e, dan kunnen we aan de slag!
    Wat doen die vitaminen van de Etos?

7. tulip

tulip Niet meer actief

er zit o.a. vitamine b in, die goed voor jezelf zijn. Tijdens de zwangerschap van onze dochter had ik een tekort. En o.a. foliumzuur die goed zijn voor een goede ontwikkeling van de baby. Ze adviseren die iig te slikken zodra je zwanger bent, maar meestal al wanneer je er voor gaat.

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik heb ongeveer over twee dagen mn eisprong. Ik had net toen ik naar de wc ging zat er witte afscheiding in mn onderbroek ( sorry dat ik het zo formuleer) maar het was niet doorzichting meer crame achtig. Iemand ervaring ? Liefz

9. Happy1985

Happy1985 Lid

16 aug 2011
    22
    0
    0
    Ik praat ook gezellig mee..16 augustus met de pil gestopt :)
    Ben benieuwd wanneer me eisprong precies gaat komen....het is allemaal maar afwachten..
    Wat spannend he dames!!

Liefs!

10. Happy1985

Happy1985 Lid

16 aug 2011
    22
    0
    0
    Behappy..volgens mij komt je eisprong er inderdaad netjes op tijd aan :)..

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

Heey happy jij ook hier gezellig !
    Ja ik denk t !

Liefs

12. Happy1985

Happy1985 Lid

16 aug 2011
    22
    0
    0
    Is dus een goed teken!! :) Succes!

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jaa thanks !

14. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    #14 fanny1980, 26 aug 2011
    Laatst bewerkt: 26 aug 2011
    Volgens mij zou het inderdaad goed kunnen dat je vlak voor je ei een beetje meer last van afscheiding hebt dan normaal.. Spannend hoor!
    Ik hoop dat het bij jullie snel zal gaan!! Ik wil nog niet meteen zwanger worden, maar pas na de eerstvolgende ongesteldheid, ik heb een eigen zaak en anders ben ik middenin mijn drukste periode uitgerekend, maar ik kan niet wachten tot we kunnen gaan proberen!! Erg leuk om jullie vorderingen te horen, zo kunnen we van elkaar leren!!
    Gr. Fanny

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ja denk ik ook .
    Wat leuk dat je een eigen zaak hebt! Wat voor zaak is t ?

Liefs

16. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    @ BeHappy: ik heb een Theaterschool, vandaar dat ik in de zomer geen lessen geef!
    Wat doe jij in het dagelijks leven?

Groetjes Fanny

17. tulip

tulip Niet meer actief

leuk zeg fanny! Ik heb net ontslag genomen op mn werk (om een andere reden) maar als ik zwanger zou zijn dan denken ze dat het daarom was denk;)

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik werk op een groep met gehandicapten :)

19. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Leuk!! Hebben jullie al kinderen of wordt dit de eerste?

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi!

Ik ben 14 augustus gestopt met de nuvaring en slik ook al een aantal weken gravitamon. Gezellig om hier ook mee te kletsen. Succes allemaal!

Deel Deze Pagina