Hoi meiden! Wie van jullie is er nog meer met de pil gestopt in augustus 2011? Het lijkt me ontzettend leuk om ervaringen uit te wisselen en te horen hoe de voorbereidingen op een eventuele zwangerschap bij jullie verlopen en wat jullie ervaringen zijn! Groetjes Fanny
Gezellig!! Ik ben moeder van een meisje van 10 en een jongen van 1 jaar. Ik ben zelf vorige maand gestopt met de pil. Ik ben toen gelijk ongesteld geworden en heb 14 dagen later (de 23e) mijn eisprong gevoeld ( met heftige krampen etc.) als het goed is wordt ik rond 7 september ongesteld en daarna gaan we gelijk aan de klus. Zijn er bijzondere dingen (zoals vitaminen etc) die jullie doen om zwanger te raken? Groetjes Fanny
fanny, dat klinkt goed, mijn cyclus is nog steeds flink in de war. Was bij mn dochter ook al. Ik heb mn gewone stopweek gehad en daarna geen pil meer geslikt. Afgelopen maandag zou ik dus weer ongesteld moeten worden, maar niks. Ik slik de zwanger worden vitamines van de etos. Verder doe ik er niks bijzonders voor, ik hoef nog niet per se a la minuut zwanger te worden. Wilde eigenlijk eind van het jaar stoppen, maar nu vast gedaan om alles rustig aan te doen en mn cyclus op gang te brengen.
Ik hoop dat ik ook echt ongesteld word rond de 7e, dan kunnen we aan de slag! Wat doen die vitaminen van de Etos?
er zit o.a. vitamine b in, die goed voor jezelf zijn. Tijdens de zwangerschap van onze dochter had ik een tekort. En o.a. foliumzuur die goed zijn voor een goede ontwikkeling van de baby. Ze adviseren die iig te slikken zodra je zwanger bent, maar meestal al wanneer je er voor gaat.
Ik heb ongeveer over twee dagen mn eisprong. Ik had net toen ik naar de wc ging zat er witte afscheiding in mn onderbroek ( sorry dat ik het zo formuleer) maar het was niet doorzichting meer crame achtig. Iemand ervaring ? Liefz
Ik praat ook gezellig mee..16 augustus met de pil gestopt Ben benieuwd wanneer me eisprong precies gaat komen....het is allemaal maar afwachten.. Wat spannend he dames!! Liefs!
Volgens mij zou het inderdaad goed kunnen dat je vlak voor je ei een beetje meer last van afscheiding hebt dan normaal.. Spannend hoor! Ik hoop dat het bij jullie snel zal gaan!! Ik wil nog niet meteen zwanger worden, maar pas na de eerstvolgende ongesteldheid, ik heb een eigen zaak en anders ben ik middenin mijn drukste periode uitgerekend, maar ik kan niet wachten tot we kunnen gaan proberen!! Erg leuk om jullie vorderingen te horen, zo kunnen we van elkaar leren!! Gr. Fanny
@ BeHappy: ik heb een Theaterschool, vandaar dat ik in de zomer geen lessen geef! Wat doe jij in het dagelijks leven? Groetjes Fanny
leuk zeg fanny! Ik heb net ontslag genomen op mn werk (om een andere reden) maar als ik zwanger zou zijn dan denken ze dat het daarom was denk
Hoi! Ik ben 14 augustus gestopt met de nuvaring en slik ook al een aantal weken gravitamon. Gezellig om hier ook mee te kletsen. Succes allemaal!