@ Saz: Goed zo dat je de ha hebt gebeld voor de bloedonderzoeken. Waarom nog zo lang wachten inderdaad?? @ Esmee: Nee geen idee wat het zou kunnen betekenen. Het lijkt me een beetje vroeg voor een innesteling en al helemaal voor een menstruatie... Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat je bloed-/bruinverlies kunt hebben bij je eisprong... Sorry, ik kan de lucht niet ophelderen voor je.
@Esmee: Ik ben ook wel benieuwd wat dat bruinverlies bij jou betekend.. ik heb in het begin van mijn laatste zwangerschap wel een beetje roze verloren bij de innesteling, maar dat was volgens mij een week later pas.. Maar goed, wie weet was je eisprong wel iets eerder... Tja.. er is soms gewoon geen pijl op te trekken! Fanny
@ Iedereen Thanx allemaal voor de reacties, ik zal dus gewoon geduldig af moeten w88 Ik ben wel heel benieuwd hoe het bij mij gaat lopen na zo lang de pil te hebben geslikt, maar iedereen reageert daar dus weer anders op. Heb alleen wel sinds woensdag maar vanavond (nu) heel erg last van mijn darmen en een opgeblazen gevoel. Hebben meer dat die ook pas gestopt zijn? @ Saz Hopelijk kan je snel bloed laten prikken. Soms moet je idd maar zelf overal achteraan gaan groetjes chantal
Hey, zijn de andere meiden het topic kwijt ofzo? Ineens zo rustig! @ Iloiza, ja, vind het belachelijk dat ik zo lang zou moeten wachten op een bloedonderzoekje via het ziekenhuis, en via de huisarts zo een prikformulier mee krijg. Erg vaag! @ Esmee, heb wel eens gelezen dat je bij de ovulatie ook wel een beetje bloed kunt verliezen. Komt niet vaak voor, maar schijnt dus wel mogelijk te zijn.
@ cvo: Last van je darmen en een opgeblazen gevoel zijn kwaaltjes die ik bij veel vrouwen hoor/lees die als ontpillingsverschijnselen. Zelf heb ik het trouwens niet. Ik heb weer andere kwaaltjes, zoals krampen.
@ CVO, heb prikformulier al opgehaald, maar moet nuchter prikken. Als het weer ok is morgen dus maar doen. Moet op de fiets, dus moet niet met bakken uit de lucht komen
@ Saz: Ik vond het ook al zo rustig hier... Maar inderdaad vaag dat het bij het ziekenhuis zo lang moet duren, terwijl je bij je ha zo even een formulier op kunt halen. Maar wel beter dat dat even kon, nu kun je de onderzoeken al veel sneller laten doen en heb je dus ook eerder de uitslagen!! Ik ga er weer vandoor. Alweer last van die verdomde krampen... Ik ga even bankhangen en een opgenomen aflevering van ATWT kijken voor manlief thuis komt van z'n voetbaltraining.
Ohwja, onze jongensnaam die we voor de eerste ook al in gedachten hadden is geschrapt van ons lijstje! Staat in de top20 volgens de SVB, dus gaan we sowieso niet meer gebruiken.
@ Iloiza, ohw, vervelend! Misschien ff pijnstiller nemen en een warme kruik ofzo? Groetjes aan Jorik, ook namens L en M!
ah, kletskoppen. Moest werken vandaag esmee, hmm spannend ben benieuwd wat het geweest is. iloiza, nou hopelijk zet het snel door saz, goed dat je gebeld hebt. Suc6 morgen!! @hier, ik ben vandaag ongesteld geworden, gelukkig meteen normaal. Ik ben heel blij eigenlijk.
ja idd, maar ik heb geen haast hoor Ik ben iig blij te merken dat de boel weer enigzins werkt, toen ik de eerste keer met de pil stopte toen werd ik 4 maanden helemaal niet ongesteld en nu "al" na 38 dagen.
Het is inderdaad wat rustiger.. Hoop niet dat de andere dames het topic kwijt zijn, want ik hoor graag hoe het iedereen vergaat... @tulip: Fijn dat je menstruatie is gekomen! Kun je aan het werk! Ik wacht nog steeds, zou rond 7 sept moeten komen, dus ik heb nog wel ff. Voel nog steeds een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.. hoop alleen dat het nog even uitblijft, want ik heb morgen mijn uitstrijkje voor het baarmoederonderzoek. Ik wil graag ongesteld worden, maar liever niet bij de HA... Fanny
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juni miss little, 22 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje - 30 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 16 aug Happy1985, 26 jaar, 1e kindje - 1e ronde 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 18 aug Celleke, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Is nu ongesteld. Dan nog 1 maand condoom en dan klussen. Cvo1986, 25 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstuatie 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Onttrekkingsbloeding. Wacht op ovulatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 28 aug Divatje, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op onttrekkingsbloeding
Nou ik heb jullie teruggevonden haha! Maar wat is er veel gekletst! Hier gaat het opzich goed, nog geen onttrekkingsbloeding gekregen na het stoppen met de pil.... (Ik ben 1,5 jaar geleden ofzo een paar maanden gestopt en toen werkte alles direct helemaal normaal, maargoed, wil niet zeggen dat het nu ook normaal zal gaan natuurlijk.) Vandaag een beetje een off-day, werd wakker met hoofdpijn. En misselijk, nergens zin in, toch maar een broodje naar binnen gewerkt net maar het ging niet van harte. Zal allemaal wel bij het 'onpillen' horen. Gelukkig hoef ik alleen maar de ochtend te werken. Dan naar de tandarts, jippie!
Getver, toch griep ofzo? Gister al misselijk. Vandaag weer misselijk, pijn in mijn keel, overal spierpijn Zo ff klagen
Hoi allemaal, Bij mij is de afscheiding en bloeding al bijna weg. Weet ook nieyvwat het geweest is. Had ook last van mijn onderbuik. Vond het geen fijn idee. Heb er nog dingen over gelezen en er stond dat je ook een doorbraakbloeding kon krijgen voor of tijdens je eisprong. Gister rond 5 uur test gedaan geen eisprong. Nu zo nog maar 1 doen. Vandaag lekker vrij ga nu leuk koffietijd kijken. Jullie nog plannen vandaag? Groetjes, esmee
Vanochtend vroeg op voor uitstrijkje bij de huisarts (baarmoederonderzoek) was niet echt een pretje, maar niets vergeleken bij een bevalling Verder zo met mijn dochter naar haar gitaarles en daarna lekker koffie drinken met een vriendin. Mijn dochter is zondag jarig en ik heb haar belooft om haar haren in te vlechten, dus dat gaan we vanavond doen! Hele dag alweer volgepland en wat is het mooi weer! Heerlijke nazomerdag!!!! @Iedereen: Geniet van vandaag!! Fanny
Ik ga vanmiddag mn vader helpen klussen. Tweede slaapkamer moet aan de binnenkant nog afgetimmert worden (wordt natuurlijk hopenlijk de babykamer tzt, maar dat weet mn vader natuurlijk niet haha) Ben vanavond en morgenavond alleen thuis, vriendlief heeft feestjes van het werk en sport (zonder partners), ga lekker thuis een beetje rommelen enzo, kan ik soms echt heerlijk vinden, al is het ook wel saai 2 avonden alleen Ben benieuwd wanneer mn onttrekkingsbloeding komt, nog geen spoor te bekennen nl.... (maar die komt vast en zeker wel, en vast op een onhandig tijdstip zoals in het vliegtuig naar vakantie komende week ofzo *zucht* ) Ik zat te denken, als je stopt met de pil en je cyclus dus niet weet, wanneer prik je dan als dag om te testen als het een hele tijd niet zou komen? Je weet dan toch gewoon niet of het gewoon uitblijft of dat er meer aan de hand is? En het lijkt me toch ook niet prettig als je denkt 'ach het zal wel ontpillen zijn' en je drinkt gewoon lekker een wijntje (ik drink eigenlijk bijna nooit veel hoor, maar op een gezellige avond in het weekend 3 glaasjes ofzo), en dan kom je er weeeeken later achter dat je zwanger bent?