Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Saz: Goed zo dat je de ha hebt gebeld voor de bloedonderzoeken. Waarom nog zo lang wachten inderdaad??

@ Esmee: Nee geen idee wat het zou kunnen betekenen. Het lijkt me een beetje vroeg voor een innesteling en al helemaal voor een menstruatie... Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat je bloed-/bruinverlies kunt hebben bij je eisprong...
    Sorry, ik kan de lucht niet ophelderen voor je.

2. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    @Esmee: Ik ben ook wel benieuwd wat dat bruinverlies bij jou betekend.. ik heb in het begin van mijn laatste zwangerschap wel een beetje roze verloren bij de innesteling, maar dat was volgens mij een week later pas.. Maar goed, wie weet was je eisprong wel iets eerder... Tja.. er is soms gewoon geen pijl op te trekken!
    Fanny

3. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Iedereen Thanx allemaal voor de reacties, ik zal dus gewoon geduldig af moeten w88 :D Ik ben wel heel benieuwd hoe het bij mij gaat lopen na zo lang de pil te hebben geslikt, maar iedereen reageert daar dus weer anders op.

Heb alleen wel sinds woensdag maar vanavond (nu) heel erg last van mijn darmen en een opgeblazen gevoel. Hebben meer dat die ook pas gestopt zijn?

@ Saz Hopelijk kan je snel bloed laten prikken. Soms moet je idd maar zelf overal achteraan gaan :)

groetjes chantal

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hey, zijn de andere meiden het topic kwijt ofzo? Ineens zo rustig!

@ Iloiza, ja, vind het belachelijk dat ik zo lang zou moeten wachten op een bloedonderzoekje via het ziekenhuis, en via de huisarts zo een prikformulier mee krijg. Erg vaag!

@ Esmee, heb wel eens gelezen dat je bij de ovulatie ook wel een beetje bloed kunt verliezen. Komt niet vaak voor, maar schijnt dus wel mogelijk te zijn.

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ cvo: Last van je darmen en een opgeblazen gevoel zijn kwaaltjes die ik bij veel vrouwen hoor/lees die als ontpillingsverschijnselen. Zelf heb ik het trouwens niet. Ik heb weer andere kwaaltjes, zoals krampen.

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ CVO, heb prikformulier al opgehaald, maar moet nuchter prikken. Als het weer ok is morgen dus maar doen. Moet op de fiets, dus moet niet met bakken uit de lucht komen ;)

7. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Saz: Ik vond het ook al zo rustig hier...
    Maar inderdaad vaag dat het bij het ziekenhuis zo lang moet duren, terwijl je bij je ha zo even een formulier op kunt halen. Maar wel beter dat dat even kon, nu kun je de onderzoeken al veel sneller laten doen en heb je dus ook eerder de uitslagen!! :D

Ik ga er weer vandoor. Alweer last van die verdomde krampen... :(
    Ik ga even bankhangen en een opgenomen aflevering van ATWT kijken voor manlief thuis komt van z'n voetbaltraining. ;)

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ohwja, onze jongensnaam die we voor de eerste ook al in gedachten hadden is geschrapt van ons lijstje! Staat in de top20 volgens de SVB, dus gaan we sowieso niet meer gebruiken.

9. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Iloiza, ohw, vervelend! Misschien ff pijnstiller nemen en een warme kruik ofzo? Groetjes aan Jorik, ook namens L en M!

10. tulip

tulip Niet meer actief

ah, kletskoppen. Moest werken vandaag;)

esmee, hmm spannend ben benieuwd wat het geweest is.

iloiza, nou hopelijk zet het snel door

saz, goed dat je gebeld hebt. Suc6 morgen!!

@hier, ik ben vandaag ongesteld geworden, gelukkig meteen normaal. Ik ben heel blij eigenlijk.:)

11. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Tulip Kijk dat is fijn! hopelijk is het gauw raak ;)

12. tulip

tulip Niet meer actief

ja idd, maar ik heb geen haast hoor;) Ik ben iig blij te merken dat de boel weer enigzins werkt, toen ik de eerste keer met de pil stopte toen werd ik 4 maanden helemaal niet ongesteld en nu "al" na 38 dagen.

13. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    owkee tsja dan is dit al een hele 'verbetering' haha
    kben benieuwd hoe alles bij iedereen loopt.

14. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Het is inderdaad wat rustiger.. Hoop niet dat de andere dames het topic kwijt zijn, want ik hoor graag hoe het iedereen vergaat...
    @tulip: Fijn dat je menstruatie is gekomen! Kun je aan het werk!
    Ik wacht nog steeds, zou rond 7 sept moeten komen, dus ik heb nog wel ff. Voel nog steeds een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.. hoop alleen dat het nog even uitblijft, want ik heb morgen mijn uitstrijkje voor het baarmoederonderzoek. Ik wil graag ongesteld worden, maar liever niet bij de HA...;)

Fanny

15. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011

21 juni
    miss little, 22 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie
    21 juli
    miss83, 28 jaar, 2e kindje - 30
    25 juli
    tulip, 27 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    3 aug
    Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    5 aug
    Fanny 31 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    9 aug
    Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    10 aug
    Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    behappy, ?, ? - Eerste ronde
    12 aug
    1986tamara, 25 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    13 aug
    Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    16 aug
    Happy1985, 26 jaar, 1e kindje - 1e ronde
    17 aug
    Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    18 aug
    Celleke, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    19 aug
    Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    23 aug
    Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Is nu ongesteld. Dan nog 1 maand condoom en dan klussen.
    Cvo1986, 25 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstuatie
    26 aug
    vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Onttrekkingsbloeding. Wacht op ovulatie
    LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    28 aug
    Divatje, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op onttrekkingsbloeding

16. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Nou ik heb jullie teruggevonden haha!
    Maar wat is er veel gekletst!

Hier gaat het opzich goed, nog geen onttrekkingsbloeding gekregen na het stoppen met de pil....
    (Ik ben 1,5 jaar geleden ofzo een paar maanden gestopt en toen werkte alles direct helemaal normaal, maargoed, wil niet zeggen dat het nu ook normaal zal gaan natuurlijk.)
    Vandaag een beetje een off-day, werd wakker met hoofdpijn. En misselijk, nergens zin in, toch maar een broodje naar binnen gewerkt net maar het ging niet van harte. Zal allemaal wel bij het 'onpillen' horen. Gelukkig hoef ik alleen maar de ochtend te werken. Dan naar de tandarts, jippie! :(;)

17. vissertje84

vissertje84 Actief lid

22 aug 2011
    199
    0
    0
    Getver, toch griep ofzo? Gister al misselijk. Vandaag weer misselijk, pijn in mijn keel, overal spierpijn:(
    Zo ff klagen;)

18. Esmee1984

Esmee1984 Lid

23 aug 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Bij mij is de afscheiding en bloeding al bijna weg. Weet ook nieyvwat het geweest is. Had ook last van mijn onderbuik. Vond het geen fijn idee. Heb er nog dingen over gelezen en er stond dat je ook een doorbraakbloeding kon krijgen voor of tijdens je eisprong. Gister rond 5 uur test gedaan geen eisprong. Nu zo nog maar 1 doen. Vandaag lekker vrij ga nu leuk koffietijd kijken. Jullie nog plannen vandaag?

Groetjes, esmee

19. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Vanochtend vroeg op voor uitstrijkje bij de huisarts (baarmoederonderzoek) was niet echt een pretje, maar niets vergeleken bij een bevalling ;)
    Verder zo met mijn dochter naar haar gitaarles en daarna lekker koffie drinken met een vriendin.
    Mijn dochter is zondag jarig en ik heb haar belooft om haar haren in te vlechten, dus dat gaan we vanavond doen! Hele dag alweer volgepland en wat is het mooi weer! Heerlijke nazomerdag!!!!

@Iedereen: Geniet van vandaag!!
    Fanny

20. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Ik ga vanmiddag mn vader helpen klussen. Tweede slaapkamer moet aan de binnenkant nog afgetimmert worden (wordt natuurlijk hopenlijk de babykamer tzt, maar dat weet mn vader natuurlijk niet haha)

Ben vanavond en morgenavond alleen thuis, vriendlief heeft feestjes van het werk en sport (zonder partners), ga lekker thuis een beetje rommelen enzo, kan ik soms echt heerlijk vinden, al is het ook wel saai 2 avonden alleen ;)

Ben benieuwd wanneer mn onttrekkingsbloeding komt, nog geen spoor te bekennen nl.... (maar die komt vast en zeker wel, en vast op een onhandig tijdstip zoals in het vliegtuig naar vakantie komende week ofzo *zucht* ;))
    Ik zat te denken, als je stopt met de pil en je cyclus dus niet weet, wanneer prik je dan als dag om te testen als het een hele tijd niet zou komen? Je weet dan toch gewoon niet of het gewoon uitblijft of dat er meer aan de hand is? En het lijkt me toch ook niet prettig als je denkt 'ach het zal wel ontpillen zijn' en je drinkt gewoon lekker een wijntje (ik drink eigenlijk bijna nooit veel hoor, maar op een gezellige avond in het weekend 3 glaasjes ofzo), en dan kom je er weeeeken later achter dat je zwanger bent?

Deel Deze Pagina