Nee, toen niet gebruikt. Had het toen alvast gekregen voor de ronde erna, omdat ik volgens de fertiliteitsarts geen eisprong had gehad aan de hand van echo's. We hadden nu dus iets van, we hebben het nog in huis, houdbaarheid is tot maart, wie weet is de kans groter dat het dan wat sneller raak is. En dat blijkt nu dus wel! Zoals ik laatst al tegen je zei, we hebben een beetje vals gespeeld @ daantje, zou ook kunnen dat je eisprong later is geweest of dat je een late innesteling hebt, hoop dat je snel een posi test hebt, of anders snel door kan naar de volgende ronde!
Haha ja, maar beter valsspelen en snel zwanger, dan straks weer het hele traject in, toch?? Het is je van harte gegund. Ik hoop alleen maar dat ik (en de andere meiden hier natuurlijk) ook snel op roze kunnen!!
@ Iloiza - ja zeker jammer.. Hoopte natuurlijk op een knal test! Maar helaas niet eens een inimini beetje positief.. Geen bloed geeft moet idd Dus daar was ik al erg blij mee! Zou idd wel kunnen ja dat ik het hier heb gelezen, geen idee @ Saz - haha idd! Alle tijd om wat leuks te bedenken! @ Malle - dat klinkt wel leuk idd! Zal zo eens kijken! @ Vissertje - leuk idee! @ Tulip - precies @ Daan - Ook al negatief.. balen zeg Hoop ook voor je dat je te vroeg hebt getest! @ hier - nogsteeds niet ongesteld Overdag wat steken in m'n lies gehad, vanavond een beetje ongi krampen, nu niks meer. Alleen nogsteeds erg moe en rugpijn. Check denk wel 12x per dag of ik ongi ben Maar tot nu toe nog geen druppel bloed gezien! Dus het gaat nogsteeds goed!
Haha, ja, zeker weten hoor! Als je anderhalf jaar bezig bent en in de MMM zit is de lol er wel vanaf kan ik je vertellen. En ik hoop ook onwijs dat jij en de rest natuurlijk ook, snel op roze kunnen!
Heb mijn hoop gevestigd op gisteren, dak toen mijn innesteling heb gehad. Als dat zo zou zijn, wanneer zou ik dan weer kunnen testen? Vanavond behoorlijk misselijk geworden..
dag meiden, @daantje blegh balen zeg.. ik hoop dat je snel een wat duidelijk heid hebt!! @Sazz ohhh zooo coool..!!!! hihi geniet er lekker van joh.. clomid heb ik ook wel vaker van gehoord.. @iloiza ik hoor vaak dat de maansteen dan zijn kleur verliest of kapot gaat.. hoe gaat het met jou maansteen?? ik duim voor je!! @9maanden beurs chaos dus.. maar wel of niet een aanrader of kan je gewoon beter naar een babydump of babypark gaan en daar lekker rond neuzen!! @little angel spannendd..... ik hoop dat je ook een posi test krijgt.. misschien als we allemaal lief zijn....haha.. vandaag uit eten gweest met 8 van mijn collega's voor mijn collega die met zwangerschaps verlof gaat, rijd al 3 jaar langs pardoes en wilde daar zo graag een keer heen omdat ze het er zo gezellig uit ziet zien!!! zo gezegd zo gedaan!! was gezellig!! kom ik thuis heeft lief ook nog een vloertje gelegd.... ben helemaal blij.. hihi de topper. de bezichting viel zo ontzettend tegen.. de tuin was kleiner, alles was klein.. het zag er zo mooi uit bij de buren, totdt we het kosten plaatje zagen.. zij waren voor de verbouwen over de 40.000 euro kwijt en hebben 9 maanden in de bende gezeten.. we hebben overwogen om dan toch maar hier nog even te blijven wonen en lekker sparen.. we hoeven hier niet weg, we hebben 4 slp kamers, we gaan het tuintje mooi maken in het voorjaar, de kamertjes worden opgeknapt en we kunnen er weer 3 jaar tegen aan.. onze tijd komt nog wel!
@ Daan - ik denk over een weekje ong? Als je ei iig 2 weken voor je ongi is, en je innesteling zou dan een paar dagen daarna moeten zijn volgens mij @ Pindarella - haha ja hoop het ook! Jammer dat de bezichtiging zo tegen viel.. maar idd, jullie tijd komt nog wel! Wij zijn ook aan het rond kijken voor een huis, zitten nu in een klein 4 kamer appartement zonder lift. Niet echt ideaal dus... Niet eens ruimte voor een box in de woonkamer Hoop dat wij ook snel iets vinden (wat we allebei leuk vinden en betaalbaar is.. Vooral t laatste is vaak een probleem )
@littleangel ik denk de 18e mijn ei en de 24e of 30e innesteling.. Dat zou dus kunnen.. ? Zijn nl. 2 momenten waarvan ik denk, dat zou innestelin geweest kunnen zijn. Hoop ook dat je posi test!
OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD!!!!!!!!!!!! HELP!!!!!!!!!!!! Ik moest net plassen en zag ineens bij het afvegen dat mijn afscheiding ehm... 'anders' is. Donkerder dan normaal. Normaal gesproken heb ik echt witte afscheiding, maar nu was het een soort van vermengd...? Het was niet roze, het was ook niet bruin. Eerder een soort beige?? Alsof het vermengd was met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig roze of bruin?? Echt heel raar. Ik ben zo bang dat ik morgen al ongi ga worden!! De vorige keren had ik echt bruinverlies vlak voor mijn ongi begon, maar ik heb hier zó'n slecht gevoel over... Als ik morgen ongi word, dan heb ik deze keer maar een LF van 4 of 2 dagen gehad!!!!!!! WTF!!! Of zou het ook een innesteling kunnen zijn?? Ik denk het niet; ik heb nog nooit eerder iets gemerkt van mijn innesteling. Waarom zou het nu wel zo zijn?? Ik heb wel even gekeken, en als mijn eisprong inderdaad 27 november was, dan zou gemiddeld morgen de innesteling plaatsvinden (volgens de calculator hier op ZP). Check: Eerste dag van je laatste menstruatie: 13 november 2011 (nja, deze klopt dus niet omdat ik zo'n lange cyclus heb) Een beetje vruchtbaar: 24 november 2011 Vruchtbaar: 25 november 2011 Erg vruchtbaar: 26 november 2011 Eisprong: 27 november 2011 Innesteldag: 2 december 2011 Vanaf hier kun je testen: 11 december 2011 Vermoedelijke bevallingsdatum: 19 augustus 2012 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLPP!!!!!!!!!
@ LittleAngel Ik snap dat je wel 12x per dag kijkt of je al ongi bent. Het is gewoon erg spannend!! Ik hoop voor je dat je ongi uitblijft!! Duimen draaien hard voor je. @ Tulip Geeft niet hoor. @ Daantje Waar baseer jij het op dat je gisteren je innesteling zou kunnen hebben gehad?? (Tjeez, wat een zin!! ) (Oh, het is niet bedoeld als aanval ofzo, maar ik vraag het me gewoon af). Als gisteren inderdaad je innesteling is geweest, dan is het logisch dat je vandaag nog niet positief hebt getest. HcG wordt pas vanaf de innesteling aangemaakt, en waarschijnlijk heb je dan nog niet genoeg HcG gehad om de test positief te laten uitslaan. Het is moeilijk te zeggen vanaf wanneer je wél kan testen, want de een maakt sneller HcG aan dan de ander. Daarom test de een al positief ruim vóór NOD, en heeft een andere pas een week ná NOD een posi test in handen... Ik zou zeggen, probeer het anders na het weekend nog een keer als je nog niet ongi bent geworden. Mijn duimen draaien ook voor jou!! @ Pindarella Ik tuur me rot naar m'n maansteen. Er zitten wel wat 'onderhuidse' barstjes in en m'n steen lijkt doffer dan toen ik haar kreeg. Maar ik wil daar niet te veel hoop op vestigen, want misschien praat ik het mezelf wel aan dat ik veranderingen zie. Misschien heb ik in het begin ook niet goed naar haar gekeken... ik weet het niet zo goed. @ All Sorry hoor, vergeef me mijn OMG-tirade van net. Ik was gewoon zó geschrokken en ik was alleen thuis met de kids en had echt mijn man even nodig. Gelukkig is hij weer thuis en heb ik even tegen hem uit gehuild. Misschien wel om niks, maar het luchtte wel even op, want ik was echt even lichtelijk in paniek net. Ik probeer straks lekker te slapen en we zien morgen wel weer. Ik kan er toch niets meer aan veranderen, wat er ook gebeurt...
@iloiza hoe is t nu? Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Ik stond voor de klas en ineens kreeg ik even buikpijn, werd misselijk, licht in mijn hoofd, hartstikke warm. En tegelijk had ik wat bruinverlies. Hoop stiekem dat dat dus de innesteling was. Misschien is t niet zo, maar hoop t.. Ben nog niet ongesteld en probeer daar hoop uit te halen..
@ Daantje Zolang je nog niet ongi bent, is er nog hoop. Ik hoop voor je dat dat inderdaad de innesteling is geweest, dan is het logisch dat je test nog negatief was. Ik duim voor je voor een knaltest over een paar dagen!! @ Hier Ik wist dat het niet goed was, die beige afscheiding van gisteravond. Vanmorgen rood/bruin (een soort van oud bloed leek het wel) bij het afvegen. Net niks bij het afvegen, maar toen ik mijn cervix ging voelen zat er ook 'oud bloed' aan mijn vinger. Ik ben bang dat ik vandaag gewoon ongi ga worden... Mijn temperatuur was weer omlaag gegaan. Dag eitje dat hoe dan ook geen kans kreeg, hallo luteale fase van slechts 2 of 4 dagen!!!!!!!!! Ik ben echt zó verdrietig... :'(
@ iloiza, huh? Weird lichaam heb je deze ronde! Zou een innesteling kunnen zijn, dat je er de vorige keren niks van hebt gemerkt hoeft niet te betekenen dat je er nu ook niks van merkt. Ik hoop het zo voor je!! @ daantje, zou volgende week weer een restje doen als je dan nog niet ongi bent. @ hier, ben vroeg op m'n werk, had al een rooster voor de ouderavond dinsdag gekregen. Werd vanmorgen al moe wakker, in de auto steeds vlagen van misselijkheid, nu net bijna over m'n nek gegaan toen ik moest hoesten. Zo niet cool, weet namelijk niet zo goed hoe ik vandaag ga doorkomen . Oh, iloiza, had jij bij Niek ook meer last van bandenpijn dan bij Duin? Bij Meagan namelijk niet gehad en nu iedere dag?!
@ Daantje, Ow wat een onzekerheid zeg, maar zolang er geen rood boed is kan het nog alle kanten op? Spannend! @liitleangel, Bij jou ook nog niet, ook spannend hoor ga voor je duimen. En nog leuke dingen gevonden in de topic? @Pindarella jammer dat het zo tegen viel, maar wel lekker dat je dan gewoon nog lekker kan blijven zitten waar je zit. @Iloiza Begijop dat je geschrokken bent, is echt niet leuk, fijn dat je zo bij de ha terecht kan, succes, lekker dat je even uit heb kunnen huilen bij je mannetje, altijd fijn als die er gewoon voor je is en je begrijpt. @saz Hoe gaat het nou met jou? Al een beetje gewent aan het vijt dat je dit keer zo snel zwanger bent geworden, leuk hoor! @hier, voel me nog steeds super goed en wat moe, verder geen kwaaltjes, dagen aan het aftellen tot aan echo en vertellen van de ouders dat duurt dan nog zoooooo lang
@ Saz Ik hoop zooooooooooooooooooooooooooooooo erg op een innesteling, maar eigenlijk heb ik de hoop al laten varen. Ehm... ik weet eigenlijk al niet meer of ik bij Niek meer last had van bandenpijn, maar volgens mij had ik er wel al sneller last van.
@ mallle, ja, begin nu een beetje te wennen aan het idee, maar blijf het idioot vinden dat het nu zo snel ging! @ iloiza, hoe was het bij de huisarts?