@saz, ja dat begrijp ik maar wel fijn toch? Hoef je niet meer zo lang in spanning te zitten. @iloiza, ja hoe is het gegaan?
iloiza, ben ook benieuwd eigenlijk. Snap dat je geschrokken bent en vraag mij af wat een HA voor verklaring heeft. daantje, ik heb bij mare toen ook niks van een innesteling gevoeld, tenminste, dat denk ik niet Ik voel ook nooit een eisprong, terwijl een vriendin van mij dat precies weet. Ik denk dat het echt voor iedereen anders is. saz, zo dat is wat als je nu al misselijk bent
Ik ben dus bij de huisarts geweest met mijn tempkaartje. Hij wist al van mijn korte LF van de vorige keren, en was van plan mijn tempkaartjes door te faxen naar de fertiliteitsarts in het ziekenhuis als ik deze ronde weer zo'n korte LF zou hebben. Maarja, nu had ik pas écht een vreemde cyclus. Mijn huisarts kon me ook niet vertellen of mijn ei nu wel of niet gesprongen is, maar hij denkt wel dat dit het begin is van mijn menstruatie en geen innesteling (en daar was ik dus al bang voor, al had ik er zelf ook al niet meer op gehoopt). Mijn huisarts denkt niet aan ontpillen, omdat dat bij de pil die ik gebruikte zeer onwaarschijnlijk is. De hormonen zijn binnen twee dagen het lichaam al uit na het stoppen met de pil en echte ontpillingsklachten zijn bij deze pil onbekend en onwaarschijnlijk. Zeker omdat mijn lichaam het de vorige keer na veel zwaardere anticonceptie al heel snel goed over had genomen, denkt hij niet aan ontpillen. Maar waaraan wel, dat wist hij ook niet meer. Hij begreep ook niets van mijn kaartje en gaat me verwijzen naar de fertiliteitsarts in het ziekenhuis. In eerste instantie niet meteen voor onderzoeken en behandeling, maar eerst om te kijken wat er evt aan mijn cyclus gedaan kan worden. Ik ben echt heel blij dat hij me nu al stuurt en me niet eerst nog een halfjaar of een jaar aan laat modderen. Ik wist diep vanbinnen wel dat dit geen ontpillen was, en ik ben er van overtuigd dat ik met een cyclus als deze niet zwanger ga worden. Ik ben daarom echt heel blij dat ik meteen al naar de fertiliteitsarts mag. Misschien snapt zij iets van mijn cyclus, en weet ze iets om mijn eisprong te vervroegen en/of mijn luteale fase te verlengen. We gaan het zien... Ik heb nog steeds geen echt bloedverlies. Wel een klein beetje bruinverlies bij het afvegen. Veel is het (nog) niet en het voelt nog niet als een ongi, maar ik durf echt al niet eens meer te hopen op een innesteling. Ik denk dat het rode bloed later vandaag wel door gaat zetten. Het is nu maar weer afwachten.
hier heb ik na mijn vermoedelijke ei op maandag elke dag wel afscheiding licht. tis varierend van nattig tot creamy plakkerig haha ik ken er geen wijs uit maken dus. Volgens de calculator hier op zp zou ik 26 nov mijn ei hebben gehad en 1 dec mijn innesteling. Maar ik denk zelf dat ik 28 nov mijn ei heb gehad dus zou morgen de innesteling plaats kunnen vinden. Heb alleen al een paar dagen last van gevoelige.zware borsten als je je bh uitdoet zeg maar herkent iemand dit. De andere rondes had ik een paar dagen voor NOD pas last van gevoelige borsten....
@ Daan - dan zou het idd kunnen! Ja hoop het ook Wat vreemd joh.. Maar idd, zolang je je ongi nog niet hebt gaat het goed! @ Iloiza - zou idd je innesteling kunnen zijn denk. Je lichaam reageerd altijd anders op. Dus misschien dat je het daardoor nu wel gemerkt hebt..? Hoop het voor je! Balen voor je.. Hoop dat je toch niet ongi wordt! @ Saz - balen zeg dat je nu al zo misselijk bent! Sterkte! @ Malle - bedankt! Ja super veel leuke dingen! Nu nog kiezen haha Snap dat je bijna niet meer kan wachten! Die 1e echo lijkt me echt zoo geweldig! @ hier - nogsteeds niet ongi!! Zit alleen te twijfelen.. Kan het dat ik nu een andere cyclus heb ondanks dat ik 2x 31 dagen had? Want ik dacht misschien heb ik m'n ei heel niet gevoeld en was het wat anders, en heb ik gewoon n langere cyclus.. Hoop het niet.. Wel nogsteeds wat krampen en ook soms ongi krampen. Maar nog geen druppel bloed Als ik morgen nog niet ongi ben ga ik weer een test wagen
@iloiza, ow fijn meid dat hij je doorstuurt, kom je misschien wat meer te weten, ik duim voor je. @littleangel, ow wat spannend, je hebt wel de zelfde sympomen als die ik toen had! Duimen draaien!
Ja zeker weten! Hoop echt dat ik snel een positieve test in m'n handen heb! Vind die onzekerheid en t wachten echt helemaal niks
@ iloiza, fijn dat je huisarts je direct heeft doorgestuurd! Tis natuurlijk zwaar kloten dat je nu zo'n traject in gaat, maar voordeel is dat er iets aan gedaan wordt! @ hier, volgens mij word ik ook ziek ofzo, last van m'n keel en neusholte. Verder de dag redelijk overleefd, maar zit er dus niet op te wachten om ook nog es ziek te worden. Verder alleen erg moe, vanmorgen al moe wakker geworden. Reageer vanavond of morgen uitgebreid, zitten nu in de auto.
iloiza, fijn dat je serieus genomen wordt.. ben benieuwd wat ze voor je kunnen doen. little angel, nou spannend. CVO, ik weet dat veel vrouwen tijdens zwangerschap er last van hebben, zeker in de beginfase. Ik zelf niet. Pas toen ik bevallen was en geen bv gaf, toen dacht ik dat mn tieten ontploften.
@iloiza fijn dat je goed geholpen bent bij de dokter..!!! ik snap zelf ook niks van mijn cyclus.. vooral als we na gaan dat ik vorige maand mijn ei gemist heb en deze maand ook en dan ik miss niet eens een eisprong heb gehad.. word je ook niet vrolijk van!! kop op meid.. je bent weer een stap verder, nu je doorverwezen bent en ik hoop dat zij/hij je goed kan helpen.. en dat je toch snel een kleine krijgt en dat geld voor alle meiden hier!! pindaprins heeft gisteravond een vloertje gelegd en vandaag weer een vloertje en is nu bezig met overloop. helemaal blij.. word nog wel wat in dit huis. haha.. dit weekend gaan we lekker helemaal niets doen.. nou ja niets, opruimen, dweilen, wassen.. etc.. eigenlijk genoeg te doen..
@cvo ik heb al 3 weken zware borsten en gevoelige (.)(.).. ik snap precies wat je bedoelt.. vorige maaand had ik dat niet, maand daarvoor wel en toen werd ik ongesteld.. het zegt niet altijd wat!!
zo die pindaprins klinkt als een echte droomprins Hier alvast aan het voorbereiden op een druk sinterklaasweekend
Ja meiden, ik ben ook echt blij dat ik meteen ben doorverwezen en dat mijn huisarts me niet eerst nog een halfjaar aan laat modderen. Ik weet dat dit echt uitzonderlijk is, maar ik denk dat hij me meteen doorstuurt omdat ik altijd gemakkelijk zwanger kon raken, maar mijn cyclus nu heel raar doet. En ik denk ook omdat hij denkt dat het niet aan het 'ontpillen' kan liggen. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren, we gaan het meemaken. Ik houd jullie op de hoogte. Saz, jij hebt ook bij de FA in het SZE gelopen he? Hoe lang duurde het bij jou voor je bericht kreeg voor je eerste afspraak? Het bruinverlies is trouwens nog hetzelfde. Nog steeds weinig en nog steeds bruin. Ik had verwacht dat het vandaag wel door zou zetten, maar tot nu toe nog niet eigenlijk. Normaal gesproken had ik ook al last van heftige buikkrampen gehad, maar heb nu nauwelijks wat steekjes gevoeld. Soms dacht ik iets te voelen, maar voor ik me erop kon concentreren zwakte het ook al weer af. Ik vind het toch wel spannend. Er is nog een heeeeeeeeeeeeeeel klein sprankje hoop op een innesteling - al denk ik eerlijk gezegd dat morgen mijn ongi gewoon door gaat breken. Ik moet mezelf niet voor de gek houden... @ cvo Tja, dat kan nog alle kanten op. Gevoelige en zware borsten kunnen zowel bij een aankomende ongi horen als bij een zwangerschap. Ikzelf herken 'dingen met mijn borsten' niet bij een ongi, dus wat dat betreft klinkt het mij positief, maar de ene vrouw is de andere niet... het blijft afwachten. Ik kan nu trouwens van mijn borsten niets meer op aan. Omdat ik Niek nog borstvoeding geef, zijn ze soms groter en soms kleiner dan anders en er zitten nog steeds blauwe aderen op. Daar kon ik het heel goed aan zien toen ik zwanger was van onze oudste. Op de dag van mijn NOD schenen de aderen heel erg door de huid op m'n borsten heen. (Maar vanwege de zwangerschappen en bv heb ik die duidelijke aderen nog steeds, vanaf 07-06-08 ). @ LittleAngel Jij maakt het ook spannend, zeg!!!!!!!!!!!! @ Pindarella Waarom denk je dat je geen eisprong hebt gehad??
iloiza, ja dat denk ik ook. Dat is ws ook de reden dat de HA mij niet echt serieus nam. Bij mij duurde het de eerste keer ook lang en die dacht: ach die laten we nog even lekker proberen.
Ja, misschien wel Tulip. Men, ik vind het echt kl*te voor je!! Ik ga me nog bijna schuldig voelen dat ik wél meteen serieus genomen word... Ik hoop echt dat jullie deze keer niet zo lang op een wondertje te hoeven wachten als bij Mare. Het kan allemaal, kijk naar Saz. Zij heeft ook 18 maanden op de zwangerschap van Meagan gewacht en is nu in ronde 2 zwanger!! Ik hoop heel erg dat dat bij jullie ook gebeurt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit..
@iloiza irritant hè dat bruinverlies? Heb t ook de hele dag door, niet veel, maar t is er wel steeds. Niks geen helder bloed, niks geen ongi gevoel.. En al wat we kunnen doen? Wachten....
Haha ja, doen waar we (niet) goed in zijn. Ik kijk regelmatig of het al is doorgezet, maar nog steeds heel erg weinig. Alleen door af te wachten kunnen we duidelijkheid krijgen - al denk ik nog steeds niet dat dat van mij een innesteling is hoor. Mijn eisprong is niet goed in kaart gebracht door mijn temperatuur, dus ik vraag me af of mijn eitje eigenlijk gesprongen is... totale onduidelijkheid hier. Ik denk dat mijn ongi nog door moet zetten, maar ook ik heb totaal (nog) geen ongi gevoel. Heel raar...
Ik hoop dat dit mijn innesteling is, maar hoe langer t bruinverlies duurt hoe minder vertrouwen ik daar in heb. Maar we worden wel getraind in t geduldig zijn
Haha ja, straks zijn we de besten!! Ik begrijp wel dat je steeds minder vertrouwen krijgt naarmate het bruinverlies aanhoudt... ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, en het liefst met positief nieuws natuurlijk!!