Dat hoop ik ook voor jou! Lees verder ook geen verhalen meer op internet haha Dat helpt wel om t wachten iets makkelijker te maken
@iloiza vanwege mijn nega ovutesten.. of ik zit er gewoon echt altijd naast.. dat kan natuurlijk ook altijd nog.. wat ik hoop natuurlijk..!! maar god wat klaag ik nou. dit word pas ronde 4.. komt allemaal wel goed toch.. @tulip hahaha.. dat is hij ook ... maar soms....grrrrr..
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen, om NIET te gaan lezen. Ik lees de hele avond al stukken en topics over innestelingsbloed, omdat het bij mij juist minder lijkt te worden dan meer... echt zo spannend, maar volgens mij maak ik mezelf alleen maar gek op deze manier. Ik ben zeer waarschijnlijk toch niet zwanger...
@ Pindarella Maar misschien is je LH-piek wel geweest vóór je deze ronde begon met ovutesten?? Misschien heb je 'm dan net gemist, maar is hij wel geweest. En tot hoe lang ben je door gegaan met ovutesten?? Test je nog steeds?
iloiza, geeft niks hoor. Vanaf de volgende ronde ga ik temperaturen. Niet eens zo zeer voor mijzelf, maar om iig te laten zien dat ik er serieus mee bezig ben. Voor het geval ik weer terug ga.
@ Iloiza - fijn dat de HA je heeft doorgestuurd! @ Tulip - zeker! @ Pindarella - wat een top vent heb je zeg! Koste mij 3 weken voor hij een schoenekastje had neergezet.. @ Daan - aah balen zeg... @ hier - nogsteeds geen bloed. Begin echt aan mezelf te twijfelen of ik m'n ei wel echt heb gevoeld! Want ja, stel ik hem m toch niet gevoeld en hij was er pas later of moet nog komen.. Heb natuurlijk 2 nette cyclussen gehad, maar dat wil niet zeggen dat de 3e ook zo is natuurlijk! Vervelend zeg die onzekerheid.. Verder nogsteeds soms wat krampen, had vanavond ineens een flinke steek. Geen idee wat dat was, schrok er best van! Ik ga als ik morgen ochtend nog niet ongi ben, voor de zekerheid toch maar weer een test doen. Durf het bijna niet meer.. Ben echt bang dat hij weer negatief is. Maar ben dan (als het goed is) 3 dagen overtijd, dus dan is de kans iig wel groter dat hij misschien wel positief is. Agg.. we wachten het maar weer af
@ Tulip Misschien is dat wel een goed idee, dan zien ze inderdaad dat je er goed mee bezig bent. Ik vind het trouwens zelf ook fijn om te temperaturen, het geeft me een soort van rust (over het algemeen dan - nu even niet ). @ Daantje He, balen meis!! Hopelijk meer geluk in deze nieuwe ronde. Ik had het graag anders gezien voor je... @ LittleAngel Spannend voor morgen. Ik duim voor goed nieuws!!
@iloiza Tot hij negatief was! En dat was hij vrij snel.. vanaf wanneer wordt eigenlijk aangeraden om te beginnen met ovu testen!?
Pindarella, dat hangt af van je cyclus. Als die heel erg wisselend is, kun je beter vroeg beginnen met ovutesten om je LH-piek niet te missen. Het nadeel is wel dat je een grote kans hebt om een heleboel teststaafjes voor niets te gebruiken. Als je cyclus vrij regelmatig is en je weet dat je ei bijvoorbeeld altijd rond dag 14 komt, hoef je pas rond dag 10 à 11 te beginnen met testen. Zo weet je eigenlijk vrij zeker dat je 'm alsnog niet mist. Aangezien jij niet weet wanneer precies je eisprong is, zou het voor jou handig zijn om al vroeg te beginnen met testen en dit gewoon volhouden tot je je LH-piek gevonden hebt. Maarja, dat zou wel eens een dure hobby kunnen worden.
@ Iloiza Wat fijn dat de huisarts zo mee werkt en direct actie onderneemt. De mijne is helaas niet zo die heeft me al verteld dat ik na een jaar terug kan komen pff Ik hoop dat het allemaal snel in werking kan worden gezet. @ Daantje Balen Meid Nieuwe ronde Nieuwe kansen @ LittleAngel22 Spannend hoor, ik zal voor je duimen @ Pindarella Zo lekker hoor zo"n klusser thuis @ Hier ik heb vandaag mijn eisprong gehad, precies zoals mijn banner aangaf. Ik ben hier achter gekomen door middel van ovulatietestjes ( die trouwens alleen vandaag knalpositief was) en temperaturen. Elke maand voel ik mijn eisprong niet, maar vandaag heb ik hele erge krampen gehad, echt een weeig gevoel. Herkent iemand dit tijdens de eisprong? Ik hoop dat dit niet elke maand zo is.
@ Pindarella Haha, nou succes dan!! Maar wie weet is ovutesten helemaal niet meer nodig... op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu?? @ SuperStarDebs Ja, over een jaar terugkomen is meestal wat huisartsen zeggen. Ik denk dat mijn huisarts mij al meteen wil helpen omdat ik van Dyon en Niek heel gemakkelijk zwanger ben geraakt en omdat mijn lichaam het de vorige keer na anticonceptie heel snel goed overnam. Deze keer neemt mijn lichaam het helemaal niet goed over, maar mijn huisarts denkt niet dat het aan 'ontpillen' kan liggen en wil me daarom meteen helpen. Ik besef echt wel dat ik geluk heb gehad; ik was ook best bang dat hij me terug zou sturen met de mededeling 'kom over een (half) jaar maar terug'. Ik weet ook dat dit van mij geen ontpillen is, dus ben ik heel blij dat er in mijn geval wel direct actie word ondernomen. Krampen rond de eisprong ken ik absoluut wel!! Ik voel mijn ei elke maand. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik het deze keer heb gevoeld, en ook mijn temperatuur is onduidelijk wbt eisprong, dus misschien heb ik deze ronde helemaal geen ei gehad... Maar die krampen, dat is dus niet raar. @ Hier Meestal als ik bruinverlies heb, zet mijn ongi diezelfde avond of nacht door. De vorige keer had ik 's middags pas bruinverlies en toen werd ik 's nachts steeds wakker van de pijn, om de volgende ochtend te ontdekken dat ik inderdaad ongi was geworden. Deze keer is anders. Ik zag eergisteren al dat mijn afscheiding vermengd was met bruin. Gisterochtend had ik echt bruinverlies, vooral bij het afvegen. De hele dag heb ik het bruinverlies makkelijk kunnen opvangen met een inlegkruisje; er zaten af en toe wat stipjes in, maar niet veel. Omdat het gisteren overdag niet doorzette, had ik echt verwacht dat het 's nachts wel door zou zetten. Maar niets dus. Ik had voor de zekerheid een maandverbandje gedragen 's nachts, maar die was nog helemaal schoon vanmorgen. Ook na het plassen nauwelijks nog iets op mijn papiertje, alleen een heel klein beetje bruin. Zelfs als ik het papiertje iets naar binnen drukte, kwam er alleen wat oud bruin op. Normaal gesproken had het al lang rood moeten zijn, maar het blijft bruin, slijmerig en oud. Is er nog hoop op dat dit een innesteling is? Wat denken jullie? Of zit ik mezelf nou helemaal gek te maken?? Behalve af en toe wat steekjes, heb ik nergens last van. Geen kwaaltjes, niets in het bijzonder. Ik heb juist eerder het idee dat het deze ronde niet raak zou zijn...
@ Iloiza Het is wel fijn dat de arts je serieus neemt, en natuurlijk het feit dat je van de andere 2 kids vrij snel zwanger was. Ik vind het naar voor je dat je cyclus zo k*t is , je hebt zo totaal geen overzicht hoe het eraan toe gaat. Maar ik hoop dat alles nu weer een beetje gaat zoals het moet gaan. Ik heb normaal ook altijd bruin bloed verlies voor mijn ongi maar de afgelopen maand had ik 3 dagen bruine afscheiding en dat was minimaal, als ik de hele nacht had geslapen dan was me maandverband schoon en overdag zaten er maar 2 druppels in dus ik dacht ook aan een innesteling heb toen getest en helaas negatief en toen kwam mijn ongi heel snel. Ik wil je niet ontmoedigen maar ik denk dat je ongi er aan komt, maar ik duim heel hard voor je dat het een innesteling is. Je weet het maar nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
@iloiza Ik zit nu op dag 29 .. Van mij mag deze snel voorbij gaan zodat ik een nieuwe ronde in mag gaan en een knalovutest krijg!! Grrr wat een gepierewaai zeg die cyclus van Jou! Kan het ook door de maansteen komen? Dat je cyclus zo raar is? Sinds je dat ding om hebt. Gebeurd er van alles! @cvo Nog steeds last van je borsten! Heb nog even gevoeld wat voor last ik heb. Vooral de tepels en de onderkant! Jij dan?