Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @iloiza ik had hetzelfde! Na 3 dagen is t alsnog doorgezet :( hoop dat t ik jou niet t geval is!

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Iloiza, wij zijn op 9 augustus toen bij de huisarts geweest en doorverwezen, in september een afspraak bij de gyn gehad, die ons weer doorverwees naar de FA. Eerste afspraak die we bij Dr. Tuinhof hadden was op 20 oktober. Heeft dus nog wel een poos tussen gezetend! Hopelijk hoef jij niet eerst langs de gyn, maar krijg je binnenkort snel je papier met de afspraak bij m'n naamgenoot ;).Ik had binnen 2 weken een papier met de datum in huis. En hopelijk kan ze je snel helpen, want tis toch echt wel heel vreemd dat je lichaam het nu echt zo laat afweten! Aan de hand van je kaartje nog steeds geen eisprong gehad :(.

@ Pindarella, negatieve ovutestjes hoeven niks te zeggen hoor! Ik had deze ronde van die dure CB dingen gebruikt zodat ik geen streepjes hoefde te turen, maar heb geen enkele keer een smiley gehad! En heb ze vanaf dag 13 t/m dag 21/22 iedere dag gebruikt, maar helemaal niks! Alleen aan m'n temp kon ik toen zien dat ik blijkbaar wel een eisprong had gehad.

@ Daantje, ahw, meis, da's echt zwaar k*t!! Dacht echt dat 't bij jou ook wel raak was! Hopelijk de volgende ronde wél op roze dan!

@ Malle, al weer 7 weekjes precies! Op basis van wat FF aangeeft wanneer ik mijn eisprong heb gehad, loop ik precies 3 weekjes achter op jou ;).

@ Tulip, nou, de misselijkheid kwam waarschijnlijk van het feit dat ik nu dus echt snotverkouden ben! Gister al onwijs last van m'n keel, en ik kan heel slecht dingen aan m'n keel hebben. Had wat slijm klem zitten ofzo, wat ik iedere keer voelde als ik slikte, en vermoed dat ik daardoor beroerd werd :p. Nu in ieder geval (gelukkig) geen last meer van, alleen dus echt alle holtes in m'n kop verstopt. Dus straks maar ff stomen!
    Vind het wel echt onwijs balen voor je dat je huisarts je niet serieus neemt, en je 't nog maar gewoon een poosje moet proberen. Da's echt het meest irritante wat je te horen kunt krijgen als je voor een kleine wilt gaan, en je ook nog zo'n onregelmatige cyclus hebt! Heb hier nog een kuurtje Clomid liggen ;). In de US kun je 't ook gewoon bestellen, dus eigenlijk wel maf dat je 't hier alleen op recept kunt krijgen. Hopelijk krijg je met temperaturen wat meer inzicht in je cyclus, al hoop ik echt onwijs voor je dat je aan het eind van deze ronde (wat hopelijk ook geen maanden gaat duren) een mooie positieve test kunt showen!

Jeetje wat hebben jullie onwijs zitten kletsen gister! Ik lag om 8 uur al op bed, nog ff tv gekeken en om een uur of 9 gaan proberen te slapen. Onwijs ruk geslapen, doordat ik steeds bijna geen lucht kreeg, dus erg liggen woelen en draaien. Had vanmorgen om 5 uur nog weer een testje gedaan (tja, was wakker en moest plassen), en die is nog weer een stuk duidelijker dan die van donderdag! En als ik ze vergelijk is die van woensdag (waarvan ik de foto had geplaatst) echt bijna niet te zien. Foto maken gaat nu niet lukken, heb echt geen idee waar Meagan m'n camera heeft gelaten...

@ CVO, ja, dat van die zware tieten herken ik. Heb ik ook gehad een paar dagen na m'n eisprong. En ineens een paar minuten het gevoel dat ik enorme stuwing had en zoals tulip zo mooi omschreef, het gevoel had dat ze uit elkaar zouden ploffen!.

@ Little Angel, en, al weer getest? Wel spannend hoor, die krampjes had en heb ik ook! Hoop dat je straks goed nieuws komt melden!

3. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Even een snelle reactie, want moet naar m'n werk, maar kom even goed en slecht nieuws melden!

Slechte nieuws is: M'n test was weer negatief... :(
    Goede nieuws: ben nogsteeds niet ongesteld!

Weet nou niet echt wat ik er van moet denken :p 3 dagen overtijd, maar toch een nega test..
    Begin steeds meer te twijfelen of ik wel echt overtijd ben, en of m'n cyclus deze maand toevallig geen 31 dagen is. Nou ja,, we wachten het maar weer af :p

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hmmm... bloedverlies lijkt toch wat verser te worden, al is het nog steeds niet echt rood en ook nog steeds niet veel. Ik denk toch echt dat ik vandaag aan ronde 3 begin. :(

@ Pindarella
    Ik weet niet of het door m'n maansteen kan komen. Ik heb in het maansteentopic wel gelezen dat sommigen een heel rare cyclus hebben gekregen, omdat de maansteen eerst hun cyclus wil helpen en daarna pas willen helpen met zwanger worden. Het zou maar zo kunnen. Ik weet ook niet of ik mijn maansteen blijf dragen. Misschien maar eens een ronde zonder proberen...

@ Saz
    Ik denk ook dat mijn eitje helemaal niet gesprongen is. Ik heb wel een LH-piek gehad, maar geen tempverhoging. En nu zeer waarschijnlijk al weer ongi. Mijn eitje heeft deze ronde denk ik gewoon geen enkele kans gehad. :(
    Ik hoop ook niet dat ik eerst naar de gyn hoef en dat er nog weer zo veel tijd overheen gaat. Mijn huisarts zei dat hij me door zou sturen naar de FA, dus misschien kan ik de stap 'gyn' overslaan. I hope so. En ik hoop ook dat ik dat Clomid kan krijgen, want daarmee kan ik dus mijn eisprong opwekken, en dus vervroegen?? Als mijn ei nou eerder in mijn cyclus kwam, heb ik misschien ook niet zo'n korte LF... ach, ik redeneer maar wat. Ik baal gewoon ontzettend van deze cyclus. Dit herken ik niet van mezelf.

@ LittleAngel
    Balen dat je test weer negatief was. Maar goed nieuws dat je nog niet ongi bent!! Ik duim voor je dat je straks alsnog een positieve test hebt. :D

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Little Angel, balen meis, maar zolang je nog niet ongi bent, kan het beide kanten nog op!

@ Iloiza, damn, meis, nu al ongi? Nouwja, misschien alleen maar beter, en heb je hopelijk de volgende ronde wel weer een normale cyclus! Maar als je de vorige ronde zonder dat je het wist een vmk hebt gehad zou dat dus mogelijk wel verklaren waarom je lichaam nu zo maf doet.
    Hoop ook niet voor jullie dat het 2 maand duurt voor je eindelijk bij de FA terecht kunt, en dat je eerst langs de gyn moet enzo. En hoop dat ze je gewoon snel kan helpen, misschien dat ze idd wel clomid voorschrijft!

@ hier, ik heb net toch maar es ff mijn banner aangepast :D. Mag nu na een overduidelijke test wel een keer. Morgen digitale CB doen, Lucas ziet 't namelijk liever in woorden bevestigd...

6. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Dat is ook eigenlijk de enige verklaring die ik er nog voor heb. Ik zal het alleen nooit weten... :(
    Maar m'n schildklier lijkt me het probleem niet, want ik heb geen andere klachten. Ontpillen is het ook niet na de Cerazette. Geen idee waarom ik anders zo'n rare cyclus heb. Ik kan nu alleen maar hopen dat het snel wél raak is (en blijft plakken) of dat ik snel kan worden geholpen in het ziekenhuis.

7. tulip

tulip Niet meer actief

littleangel, ja zou kunnen natuurlijk, je hebt 2 mooie cyclussen gehad, maar het kan zijn dat hij deze keer een paar dagen langer duurt, hoop het voor je.

iloiza, das snel ja, hoeveel dagen is deze cyclus dan geweest???

saz, ja hoor, je mag je banner wel veranderen, is wel zo leuk toch???;)

8. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @sazz
    dat moest eigenlijk ook brusje zijn en niet neusje.. hahaha dat was automatische woordending van mijn telefoon!! hahaha.. foutje
    maaarruhh die banner staat je goed ;) hahaha..
    ik denk dat ik ook meer zou vertrouwen zou hebben in een digitale cb.. haha waar het op zou staan!
    haha er is dus nog hoop voor mij en mijn nega ovutestjes..

@iloiza
    ik hoor ook vaak dat de steen jou uitzoekt en jij niet de steen.. miss reageer jij beter op een andere steen of zit er iets in je hanger waar hij niet goed op reageert..
    tjah klinkt dom, maar toen ik jonger was hebben mijn ouders mij naar stenen therapie gestuurd, waar ik stenen kreeg waarbij ik in balans bleef en als je een 'slechte' steen hebt dat je daar ook slecht op reageert..

net als dat je sieraden erft van familie leden moet je eerst kijken of ze wel zuiver zijn.. want ze kunnen je behoorlijk uit balans brengen..
    klinkt echt absurd.. maar dit is wel iets wat ik wel geloof!
    overigens is dit ook iets Indisch..

@little angel
    ohhh balen zeg!! maar wat ze zeggen.. geen bloed is moed!!
    kop op meid!!

9. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    ohhhh EN IK GA NAAR THE VOICE !!!!!!!!!!!!!!!!!
    mijn schoonzusje heeft kaartjes kunnen regelen.. ik ben zoooo blij!!!
    hahaha.. dat moest ik even delen!!

liefje is bezig met de plintjes.. hihi.. de overloop is gedaan, de logeer of waskamer helemaal blij!!! hihi

10. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ugh! Ik erger me nu al aan m'n nieuwe werk, en ik ben nog niet eens begonnen!

Had geen idee wanneer ik moest beginnen, heb ik woensdagmiddag ineens een voicemail dat ik donderdagochtend om 8.15 aanwezig moest zijn om een paar lessen mee te lopen en even e.e.a. te bespreken. Dus terug gebeld met de mededeling dat ik niet zo op het laatste moment oppas kan regelen. Hadden ze er maar eerder mee aan moeten komen zetten.
    Nou, dan zou ze me donderdag of vrijdag wel een pakketje met info etc komen brengen, woont vlakbij. Ok, prima. Maar dan belt ze vrijdagmiddag om kwart voor 4 of ik al thuis ben, wat ik nog niet was. Was toen net bij m'n ma om Meagan op te halen. Hoe laat ik wel thuis zou zijn dan, uur of half 6-6 uur. Nou, dan kwam ze vandaag wel.

Nu net een voicemail om kwart voor 3, dat ze NU het pakketje spullen langs wilde brengen, en anders moest ik het maar bij haar komen ophalen, want nu had ze geen tijd meer?! Ja, hallo, wanneer worden wij geacht boodschappen te doen dan? Lucas was om 1 uur vrij, half 2 thuis, laat de hond uit, kunnen we om 2 uur eindelijk een keer weg. Nee, dan ben ik op zaterdagmiddag niet de hele tijd thuis! Jeez, wat een zeikwijf! Ze weet dat ik een gezin heb, dan kan ze toch ook verwachten dat ik niet hele dagen thuis blijf zitten wachten op haar telefoontje dat ze langs komt?! Vind het sowieso al idioot, want nu moet ik dinsdag dus beginnen, kreeg ik woensdagmiddag dus aan de telefoon te horen. Tis nu zaterdag, dus over 2 dagen daar starten. En da's ook het enige wat ik weet, ik weet niet of ik 's ochtends moet beginnen of 's middags pas, ik weet niet hoeveel uren ik dinsdag les moet geven, ik weet niet hoe laat ik moet beginnen. HE-LE-MAAL NIKS!

En dan verwachten ze schijnbaar ook nog dat als zij zeggen "Spring!", ik keurig ga vragen "hoe hoog?".

Zoals gezegd, erger me er nu al aan. Maar zal straks na het eten wel weer ff langs rijden ofzo, want ja, als ik dinsdag moet beginnen, zal ik toch wat info en spullen moeten hebben.

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    En on a happier note ;)

Bekijk bijlage 203465

Testje van woensdagmiddag, donderdagochtend en vanmorgen 5 uur :D Vandaag dus op 14DPO, lijkt me wel duidelijk nu ;)

12. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @saz
    jaaaa die testen zien er goed uit!!
    bleghhh... vreselijk ze mogen blij zijn ddat jij ze uit de brand wil helpen.. (ook al zijn er niet veel banen) maar toch.. zij horen het toch professioneel te regelen!!

niet te druk maken hoor.. is niet goed voor ehh jullie neusje :p.. hahaha..

13. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    toch even overnieuw erover beginnen!!

hoe hebben jullie verteld dat jullie een kindje verwachten of hoe ga je dat doen??

ik heb namelijk ook een keer iets met een kaars gezien met een papiertje erin!! ofzo.. iemand hier ervaring mee??

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Nou, heb 't spul net ff opgehaald. M'n rooster heb ik nu net ff bekeken op internet. Valt mee, dinsdag 5e en 7e uur, donderdag 3/4e uur en 7/8ste uur. Heb 2 klassen, 1 klas met 12 meiden (3e klas basis), 1 klas met 11 jongens (4e klas kader).

15. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    jeetje wat een tussenuren?? of heb ik dat mis!!
    welke lessen geef jij eigenlijk??
    bevalt het lesgeven op de middelbare school een beetje??
    Ik kon daar stage lopen... maar heb het neit gedaan, omdat ik het leeftijdverschil te klein vond en bang was dat ze compleet over mij heen zouden lopen!!

16. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Pindarella, toen ik in verwachting was van Meagan hebben we het mijn ouders verteld met een gedichtje in een lijstje. Dit hebben we om kwart voor 12 's avonds pas gedaan, omdat we beide nogal bang waren voor hun reacties. M'n ma had namelijk enkele weken daarvoor nog tegen mij gezegd dat ze niet blij kon zijn voor ons dat we bezig waren voor een kleine. Ze wist toen al dat we in de MMM zaten, dus was niet echt leuk om te horen. Toen ze het lijstje uitpakten zaten ze te bekvechten wie het eerst mocht lezen (nadat ze beide de leesbrillen hadden gepakt enzo). M'n ma barstte in janken uit, maar echt van blijdschap, en ook omdat het toch nog zonder medische hulp was gelukt.

M'n schoonmoeder hebben we een rompertje gegeven met iets van "I love oma" ofzo er op. Schoonpa en stiefschoonloeder hebben we ook een lijstje met gedichtje gegeven.

Nu zijn we er dus nog niet helemaal uit, denk dat het toch wel iets van een shirtje voor Meagan wordt ofzo, misschien in combinatie met cupcakes met een baby (marsepein) of muisjes er op?

Lees nu net trouwens nog wel een grappige manier: T-shirts cadeau geven aan opa/oma/oom/tante met de tekst: Ik word opa, etc.

17. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @sazz
    dat is indd een leuke dan lezen ze elkaars tekst!! hahahah.. dat is lollig..:d..

18. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ja, dinsdag 1 tussenuur, donderdag 2 blokuren en 2 tussenuren. Geef Engels :). Tja, heb nu allemaal leerlingen van 11-12 jaar, dus 14-15 jaar leeftijdsverschil. Krijg hier 4e klas, dus jaar of 16-17, dus zit er 10 jaar leeftijdsverschil tussen.

Ik vind het leuk om op een middelbare school les te geven, maar tis af en toe best moeilijk. Denk ook echt niet dat iedereen het zomaar even kan doen, en vaak wordt er veel te makkelijk over gedacht. Het kan best heftig zijn, leerlingen die je een grote bek geven enzo. Vind vooral die meidenklas wel 'eng', meiden zijn vaak enorme krengen en echt achterbaks. Jongensgroepen heb ik doorgaans minder moeite mee.

Ik schijn van nature wel een autoriteit uit te stralen (heb ik me laten vertellen). Kan best kwaad worden, en kan vooral ook heel kwaad kijken (al is dat niet eens altijd de bedoeling). En daarnaast zit het lesgeven ook wel bij ons in de familie, heb meerdere familieleden die ook in het onderwijs zitten. Mijn zus is nu net een paar maanden bezig met een lerarenopleiding Duits, da's dan weer niks voor mij :p

19. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @sazz
    aahh kijk aan.. jij meiden kunnen echt achterbaks zijn en vooral deze generatie.. ik moest in mijn tijd sommige dingen echt neit flikken.. en nu gooien ze alles eruit.. lopen er bij als meiden van 21,.. hoog en bloot generatie (noem ik ze altijd)

dat is dan mooi meegenomen.. ik straal geen autoriteit uit. kan niet eens boos kijken.. haha.. maar toch lukt het me aardig.. vind het ook wel moeilijk hoor.. maar soms meot het gewoon!1

duits is ook niet mijn ding..

20. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hi meiden,

Nou, wij hebben vanmiddag 'sinterklaasfeest' gehad bij mijn schoonouders. Ik zag er al zó tegenop, en dat bleek erg terecht...
    Voor wie meer wil weten of wel zin heeft in een beetje leedvermaak, hier staat het hele verhaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/319879-niet-blij-deze-sinterklazen.html
    Ik heb me echt op zitten vreten, en daar ben ik nu nog mee bezig!! :(

Mijn menstruatie is nog steeds niet doorgezet. Ik had verwacht dat dat vandaag toch echt wel zou gebeuren, maar tot nu toe is het niet veranderd. Het leek vanmiddag iets 'verser' bloed te zijn, maar daar heb ik niets meer van gemerkt. Het is nog steeds weinig en oud, bruin slijm bij het afvegen. Ik zal nog maar even moeten wachten tot het echt doorzet...

@ Tulip
    Ik weet niet zo goed of ik gisteren of vandaag al als menstruatie moet zien, omdat het nog maar zo weinig is. Maar ik zit nu op dag 35 van de cyclus. Als het vanavond of morgen echt doorzet, dan heeft mijn cyclus dus 35 dagen geduurd, terwijl ik pas op dag 29 of dag 31 mijn vermoedelijke eisprong zou hebben gehad (áls mijn eitje al gesprongen is, want aan mijn temperatuur valt dat niet af te lezen).
    Hoe dan ook, mijn eitje heeft in deze cyclus geen enkele kans gehad. Waar het aan ligt? Ik weet het niet meer, ik kan alleen maar hopen dat mijn cyclus snel weer normaal is en dat het snel raak zal zijn. Maar dat hoop ik echt voor iedereen hier.

@ Pindarella
    Leuk dat je naar The Voice gaat!! :D Mijn zwager wou proberen kaartjes te regelen voor Nederland-Denemarken in 2012, maar aangezien het in Oekraïne is en een vliegreis het allemaal wel heel erg duur zou maken, hebben we daar vanaf gezien. Wel jammer, ik was graag naar Oekraïne gegaan. Daar kom je niet elke dag, en het leek me juist wel leuk omdat het ook niet een land is waar je snel aan denkt om naartoe te gaan.
    Over de maansteen. Tja, ik voelde me eigenlijk wel meteen goed bij deze steen. Misschien blijf ik haar toch nog wel een tijdje dragen. Ik heb er verder nog niet zo over nagedacht.

@ Saz
    Tsjongejonge, lekker geregeld zeg op je nieuwe werk!! Pfffff... :(
    Gelukkig weet je inmiddels een beetje waar je aan toe bent. Veel succes!!

@ Werken in het middelbaar onderwijs
    Mij lijkt het ontzettend leuk, maar ook moeilijk. Het lijkt me ook zeker niet iets dat iedereen even kan doen. Ik zelf zal in het begin de touwtjes heel strak moeten houden om ze later in het jaar een beetje te kunnen laten vieren. Ik heb wat dat betreft op het eerste oog ook een te zachte uitdrukking, terwijl ik ook écht wel heel boos kan worden en best wel m'n mannetje kan staan.
    Talen lijken me leuk om te geven, dat is ook wel mijn ding. Het liefst Nederlands of Engels, maar Duits gaat ook nog wel. Ik vind het jammer dat Italiaans niet veel gegeven word, want dát zou pas echt iets voor mij zijn!! :D
    Maar het allerleukst lijkt me het lesgeven in de beeldende vakken op een middelbare school. Ik zou dit schooljaar zijn begonnen aan die opleiding, als hij niet veel te duur was voor mij. Hopelijk komt het er in de toekomst nog van, want met de opleiding die ik nu heb krijg ik in het middelbare onderwijs nauwelijks een kans, maar in het basisonderwijs lukt het me ook niet om aan de bak te komen - want ik heb geen gymbevoegdheid (en ben ook niet van plan die op eigen kosten te gaan halen) en de concurrentie in deze streek is moordend. Tel daarbij op dat ik twee jonge kinderen heb en dus niet zo flexibel en tadaaaa... koos werkloos is geboren. :(

Deel Deze Pagina