Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by fanny1980, Aug 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Nou, hier is ronde 3 officieel begonnen. Ongi is nu echt doorgezet.
    Hopelijk krijg ik nu wél een keertje op een normale tijd een eisprong...

2. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

Aug 30, 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ iloiza haha ontplofte tieten lijkt me niet fijn ;) en ik weet ook dat het allemaal niks wil zeggen, maar ik vond het opvallen :) haha ja dan is het voor jou geen indicatie meer die blauwe aderen
    ik lees dat je ongi echt begonnen is, wel fijn die duidelijkheid en ik duim voor je op een normale ronde met ei dit keer

@ pindarella, 'normaal' de afgelopen drie keren haha had ik een paar dagen voor nod pas last van mijn borsten, en nu al vanaf mijn vermoedelijke ei afgelopen maandag en daarbij iedere dag vocht verlies..
    tsja beetje midden, achter de tepels zeg maar, en gewoon een zwaar gevoel...en vocht verlies (niet uit de borsten ;) haha)
    @ Daantje :( balen meis

@ Little Angel spannend, ik duim voor je

@ Saz ... als ik gewoon mijn bh aan heb voel ik alleen als je er op drukt dat het gevoelig is. Maar als ik het uit doe, dan voelt het zwaar. En dat gevoel had je deze ronde???? :)
    mooie testen hoor!!

3. Daantje01

Daantje01 Actief lid

Aug 17, 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @iloiza balen zeg!

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Tja, het is misschien balen, maar ik ben wel blij dat ik nu duidelijkheid heb. Van mijn vorige cyclus snap ik werkelijk helemaal niks. Ik neem mijn tempkaartjes gewoon mee naar de fertiliteitsarts als ik m'n eerste afspraak heb.
    Maar ik hoop nu inderdaad gewoon op een zo normaal mogelijke cyclus. Hij hoeft van mij helemaal niet volgens het boekje, maar een vroegere eisprong en een langere LF zou wel fijn zijn. ;)

5. tulip

tulip Niet meer actief

he iloiza jammer. De cyclus duur is op zich wel netjes, als je dan ook gewoon rond de 17 dagen een eisprong hebt, dan is het wel prima toch, maar jouw lf is wel heel kort.
    Ben benieuwd of de fa je daarmee kan helpen..
    Ik heb je topic ook gelezen en gereageerd, wat een gedoe rond de sinterklaas bij jullie zeg!!

Wij hebben gister trouwens een geweldige sintavond gehad met mn ouders, zusje en zwager. Met ook wel een gek (maar grappig detail) Toen we bezig waren met uitpakken en uitdelen was mn zusje allemaal tegen mare bezig over wat ze allemaal gevraagd had aan de sint en wat ze heel graag wilde krijgen, toen zij ze: een zusje;)
    Menno en ik konden onze lach moeilijk inhouden.

Vanochtend sinterklaasochtend bij schoonouders, helemaal geen zin in, omdat ik en mn schoonvader totaal niet door 1 deur kunnen. Maar goed, het moest s ochtends want 1 van de kinderen van schoonzus konden niet tot s middags wachten (zijn 7 en 11). Om half 11 afgesproken, want mare slaapt nog tussen de middag, dat weten ze allemaal. Om 11.15 komt de eerste aankakken!!! Menno heeft meteen toen iedereen er was op de deur gebonst en de cadeaus binnen gezet. Om 12.45 waren we klaar en zijn we er ook vandoor gegaan. Ben blij dat we er weer vanaf zijn en dat mare straks de hele middag met dr nieuwe pakjes kan spelen en wij de kerstspullen kunnen uitstallen.

6. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Hahaha. Nou papa en mama doen hun best. ;)
    Hier precies hetzelfde hoor. Dyon zegt de laatste tijd regelmatig dat hij een "bloertje" wil.
    Nu maar hopen dat het ons allebei snel lukt om onze kinderen tevreden te stellen. En ik hoop maar dat Dyon net zo blij zal zijn met een eventueel zusje, dan met het broertje dat hij zo graag wil. ;)

Bedankt trouwens voor je reactie in mijn sint-topic. Pfff, ik had niet gedacht dat het zo veel los zou maken, anders had ik het waarschijnlijk helemaal niet gepost.
    Ik wou gewoon even mijn gal spuwen, want het zat me nu even weer te hoog. Er is natuurlijk al een heeeeeeeeeeeleboel aan vooraf gegaan, al tellend vanaf het moment dat ik zwanger was van Niek. Maar er word in dat topic gereageerd dat ik denk, jeemig!! De een is het eens, de ander oneens. Prima, even goede vrienden. Maar ik vind het echt niet eerlijk dat sommigen echt doen alsof ik liever zou willen dat mijn schoonmoeder dood zou zijn. WTF?!!! Dat zou ik toch nóóit wensen?!!! Ik hoop dat ze dat zelf ook wel snappen. Wie wenst er nou een ander dood?!!! Laat staan een familielid, hoe je band met hem of haar ook is...! :$

Pffff, wat een gedoe ook met jullie sinterklaasochtend. Jammer dat de eersten pas 3 kwartier te laat komen. Lekker rekening wordt er dan gehouden met het slaapje van Mare... :(
    Maar trouwens, wat lekker zeg dat ze 's middags nog slaapt. Ze is een paar maanden ouder dan Dyon, maar Dyon slaapt overdag al niet meer sinds hij 20 maanden is. Hij weigert gewoon. ;)

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    @ Iloiza, jeetje, nu al ongi! Hopelijk deze ronde wel weer een normale cyclus, en als het even zou kunnen afgesloten met een mooie test?

@ tulip, fijn altijd, die verplichte familiedingen. Heb nu al zin in kerstavond, NOT! Ook echt stom dat ze geen rekening houden met Mare. Wel grappig dat ze zei een zusje te willen, misschien klopt het wel dat ze het aanvoelen?

@ hier, vanmorgen de digitale cb gedaan, gaf 1-2 weken aan. Maar dus wel in woorden bevestigd dat ik zwanger ben!

8. tulip

tulip Niet meer actief

saz, o fijn zo'n digitale bevestiging, volgens mij bestonden die bij mare nog niet of wel??? Nu zou ik die ook zeker doen...

iloiza, ja, ik dacht reageer ook even, niet iedereen hoeft het met je eens te zijn, maar er werden echt dingen gezegd die nergens op sloegen.
    En ik vind het ook heerlijk dat ze nog slaapt, kan die uurtjes lekker gebruiken tussen de middag...;)

Iets met mn schoonfamilie is altijd gezellig: NOT! Mijn schoonzus en schoonvader kunnen me niet uitstaan, ik wordt altijd een soort van genegeerd daar, erg leuk. Mijn schoonmoeder kiest altijd de kant van haar dochter, heel jammer. Maar zo loopt ze wel leuke dingen mis. Mn ouders zijn vanochtend nl op visite geweest bij familie en kwamen begin van de middag bij ons, wij waren net thuis en mare lag lekker te slapen. Die hebben de hele middag met mare kunnen spelen en daarstraks met zn vijven bij de mc donalds gegeten....:)

Verder zijn we maar flink aan het oefenen geslagen, ik verwacht met mijn cyclus voorlopig nog geen eisprong te hebben, maar toch het zekere voor het onzekere he???;)

9. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

Aug 28, 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    @ Iloiza - balen meid.. :( Hoop ook voor je dat je nu wel op een normale tijd je ei hebt! Balen dat sinterklaas niet leuk was.. Probeer het van je af te zetten! (hoe moeilijk het ook is) maar als je er mee blijft zitten wordt je er ook niet vrolijk van..

@ Saz - precies! Balen zeg van je werk! Je hebt ook veel tussen uren zeg! Toch ook wel fijn dat het nu ook in woorden is bevestigd dat je zwanger bent! Toch altijd leuk om te lezen!

@ Tulip - ja idd.. Of misschien dat ik door stress een latere ongi heb.. Hoop het niet! Aah wat lief van je zusje! En idd, gewoon lekker klussen! You never know ;)

@ Pindarella - precies! Gaaf zeg dat je naar de voice gaat!

@ hoe ik het heb verteld: Nou heb het aan weinig mensen verteld, alleen m'n ouders en een vriendin :p Had mijn moeder gebeld, en tussen neus en lippen door gezegd: Ow en btw, jeff en ik gaan een baby maken! Hihi 'M'n moeder helemaal happy :) En m'n vader wist het ook gelijk :p En als ik zwanger ben koop ik iets van een sokje/beertje/gedichtje ben er nog niet helemaal uit.. :p

@ Cvo - bedankt!

@ hier gaat alles nog wel goed. Nog geen ongi te bekennen :D
    Nogsteeds last van m'n rug, borsten zijn nogsteeds wat groter, temp is nogsteeds een halve graad hoger, nogsteeds misselijk met vlagen (is dan wel weer een beetje vervelend.. :p ) moet vaak plassen, en nogsteeds wat krampen/steken in m'n zij/onderbuik/lies, vooral als ik druk ben/beetje stressig ben, heb soms dagen dat ik de hele dag honger heb, maar als ik dan ga eten of er aan denk, wordt ik misselijk en denk ik gatsie.. en ook nogsteeds erg moe. Eigenlijk allemaal vervelende dingen maar ben er erg blij mee haha

Werd vanochtend wel rot wakker. Hoofdpijn en ontzettend misselijk! Dacht echt dat elk moment alles eruit kon komen. Maar beetje bij beetje zakte het weer weg gelukkig en voelde ik me weer goed. Ben ook ontzettend moe, nog heel even wachten en dan kan de hond eruit en daarna duik ik lekker m'n bed in!
    Morgen zit ik (hoop ik) op 5 dagen overtijd, dus ga ik weer een testje wagen. Hoop dat hij iig licht positief is! :D Jullie horen het wel van me!

10. tulip

tulip Niet meer actief

ben benieuwd little angel!!

11. pindarella86

pindarella86 Actief lid

Sep 3, 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    Hier net ongi geworden, lig met een warme kruik op bed (lief vriendje toch) we kunnen elkaar de handen schudden iloiza!!
    Nu weet ik alleen niet hoe ik mijn banner móet instellen?! En vanaf wanneer ik móet ovutesten! Help... Haha!

@iloiza
    Morgen ga ik je sint verhaal lezen! Dan reageer ik erop!

@tulip
    Ik denk dat ik bof met mijn schoonouders! Ik ben echt blij met ze, doen geen dingen zonder te overleggen etc...
    Het lijkt me vreselijk als ik rot schoonouders zou hebben!

@littleangel
    Spanned!! Kom morgen tussen neus en lippen Dior even checken!

Morgen word drukken dag, om 7 uur word sint en pieten hier geschminkt!
    Moet er om 6.15 uit slik!!

Morgen reageer ik langer!
    Slaap lekker meiden!

12. tulip

tulip Niet meer actief

Pindarella, he jammer. Je kunt met je bannet weer gewoon opnieuw beginnen. Bovenin het menu staan banners die makkelijk te gebruiken zijn, maar je hebt nog meer sites.
    Als ik jouw cyclussen bekijk zou ik rond een dag of 10 beginnen met ovutesten.
    Veel plezier vandaag!

13. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

Aug 28, 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    @ Pindarella - aah balen meid... Wel heel lief van je vriendje :)

Nou hier nogsteeds niet ongi, en weer een nega test.. :( Weet echt niet meer wat ik er van moet denken..

14. tulip

tulip Niet meer actief

he wat vervelend he, die onzekerheid. Hoeveel dagen ben je nu overtijd als je weer van 31 uitgaat???

edit: ik zie het al, 5 dagen dus. Hmm, meestal zou je dan al wel een posi test moeten hebben als je zwanger bent, maar ik ken ook wel vrouwen bij wie ze zeker een week of meer overtijd moeten zijn voor een posi test.

15. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

Aug 28, 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    5 dagen idd. Heb ook heel niet het gevoel dat ik ongi moet worden. Geen ongi krampen meer gevoel ook. Ja hoop maar dat ik einde deze week een posi test in handen heb. Maar ik kan natuurlijk ook later zijn door stress oid. Of misschien heb ik deze maand heel geen cyclus van 31. Kan ook nog! Pff blijft idd heel vervelend die onzekerheid

16. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Hallo Dames,

Daar ben ik weer is na een druk sinterklaas weekend, heb ff heel snel bij gelezen, dus sorry als ik iemand oversla.

@Daantje, oww jammer toch ongi geworden.

@littleangels, pfff spannend zeg, zolang er geen bloed is is het goed, en veel vrouwen testen pas heel laat overtijd positief dus hou nog even vol.

@saz jaaa 7 weekjes alweer, gaat de goede kant op, voel me nog steeds super, helemaal nergens last van, als ik het zo uit kan zingen dan zal ik wel blij zijn. Hoe voel jij je.

@pindarella, oww beterschap wat een schatje van een mannetje heb jij, die van mij nu ook trouwens sinds we zwanger zijn hahah.

@iloiza, hoe gaat het bij jou, al vooruitgang?

@vertellen wij weten het nu zeker wij gaan het met kerst vertellen met een gedichtje in een foto lijstje, het moet 1 van deze gedichtjes worden, welke weten we nog niet, welke vinden jullie het leukste?

Kerstmis staat in het teken van het nieuwe leven,
    van lichtjes, gezelligheid en elkaar cadeautjes geven..
    Op het grootste cadeau moeten we allemaal nog even wachten,
    bij deze laten we jullie weten dat wij in ...... een klein wonder verwachten.

------------------------------------------------------

Lampjes, feest en gezelligheid,
    kerstmis is een heerlijke tijd..
    deze kerst is voor ons extra bijzonder,
    want in mijn buik groeit een klein wonder.

----------------------------------------------------

Fijne feestdagen wensen wij iedereen,
    en een gelukkig nieuwjaar dan ook meteen.
    Met het nieuwe jaar voor de deur,
    hebben wij alvast een leuke primeur.
    Voor ons is 2012 al een super fantastisch jaar,
    want in .... verwachten wij de Ooievaar!
    2012 kan voor ons dus niet meer stuk,
    een heel mooi nieuw jaar gewenst van
    ...., ..... en Ukkepuk

17. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

Aug 30, 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmmmzzzz ik heb nog steeds last van zware borsten, mijn tepels zijn niet gevoelig ofzo, maar het is echt diep achter mijn tepels wat zeer doet.
    Gister al niet echt trek in eten en soms een beetje oprispingen (kan ook door de sinterklaas eten komen )
    En vanmorgen ging ik bukken om ons logee hondje aan te lijnen (die van onszelf is niet zo klein dus daar hoef ik nog niet eens voor te bukken) en toen moest ik gewoon bijna overgeven zoooo vies als het al voorbij je keel is en het dan weer teruggaat (sorry voor details). Nu heel de ochtend al een vol gevoel.....
    zou het???
    @ sinterklaas al die sinterklaas-drama...pff volgens mij mag ik in mijn handen knijpen met mijn familie+ schoonfamile! nergens problemen gelukkig.
    @ Pindarella :(
    @ Malle ik vind die laatste het leukst!!

18. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Wat is het hier ineens weer rustig!

@CVO, spannend meis, nog een paar dagen afwachten, en dan een testje doen? Hier trouwens wel echt last van m'n tepels gehad de afgelopen anderhalve week ofzo, had ik bij de eerste zwangerschap ook. Hoop dat je over een paar dagen een mooie test in handen hebt!

@ Mallle, haha, wel leuke gedichtjes! Wij (ok, IK) willen het deze keer niet vertellen met een gedichtje, hebben we bij Meagan ook al gedaan (13-2-2010, om 23:45). Ik voel me best ok eigenlijk. Heb af en toe wat krampjes en steekjes in m'n onderbuik/liezen/onderrug. Verder nog last van veel boeren laten, nog 2-3 keer per dag ff last van m'n tieten. En koppijn, maar weet niet zo goed of het nou van de zwangerschap komt of van de verkoudheid. Hoop het laatste, want bij Meagan d'r zwangerschap heb ik in 9 maanden tijd 2 keer koppijn gehad, terwijl ik daarvoor zeker 2 keer per maand een migraine aanval had, en daarnaast nog 4-5 dagen per week gewoon lichte zeurende hoofdpijn. Die 9 maanden waren dus echt super fijn! Maar nu al 3-4 dagen steeds wat hoofdpijn, niet echt heel erg ofzo, maar toch. Enige pijnstillers die helpen is Ibuprofen, en da's weer niet zo best tijdens de zwangerschap. En de afgelopen week dus nog 2 keer gehad.

@ Little Angel, balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! Misschien ineens een veel latere eisprong ofzo, wat wel maf zou zijn gezien je keurige cyclus tot nu toe.

@ Pindarella, balen dat je weer ongi bent geworden! Maar dus wel weer keurig een cyclus van 30 dagen, dat scheelt. Nu nog zorgen dat je je ei vindt met ovutestjes, maar misschien er ook maar bij tempen? Ik had digitale ovutestjes gebruikt, en volgens die dingen geen eisprong gehad. Aan m'n temp was echter wel een duidelijke eisprong te zien.
    Oh, en een leuke dag gehad vandaag?

@ Tulip, geen idee eigenlijk of die al bestonden toen je in verwachting was van Mare. Ja, vind het wel fijn, om het gewoon in woorden te zien, al was het leuker geweest als hij 2-3 aangaf. Maar zat vanmiddag es ff te rekenen, en de digitale bij Meagan heb ik 9 dagen na de eerste lichte posi test gedaan, gaf toen 2-3 aan. Nu 4 dagen na de eerste lichte posi test gedaan, en dus 1-2. Op zich dus niet zo vreemd, en hoef me dus ook nog niet druk te gaan maken dat m'n testjes nog niet zo knallen als bij Meagan. Hihi, was me echt al weer veel te druk aan het maken.

Hoop wel dat je weer een redelijk normale cyclus hebt deze keer, niet weer 83 dagen. Maar idd, als je nu alvast begint met klussen is de kans kleiner dat je je eisprong mist.
    En wat onwijs vervelend van je schoonfamilie zeg! Zou er dan waarschijnlijk niet eens meer naartoe gaan als ik jou was. Kom op zeg, je een potje zitten negeren? Maffe mensen hoor!

@ Iloiza, al bericht gehad van 't ziekenhuis?

@ Hier, vanmorgen maar es ff naar de internist gebeld, om te zeggen dat ik zwanger was en om te vragen bij wie ze willen dat ik de zwangerschapscontroles heb, de verloskundige of de gyn. Maar die meid aan de telefoon kon me dat ook niet vertellen, dus heeft de telefonische afspraak van 23-12 verzet naar aankomende vrijdag. Heb dus vanmiddag direct maar bloed laten prikken, alleen was 't een of andere domme muts die daar zat! Kon prima prikken, niks gevoeld ofzo. Maar ze haalde te snel en vervolgens te lang zo'n doekje-ding van 't prikgaatje af, waardoor het bloed dus weer begon te stromen, zó onder m'n huid! Zegt ze ook nog zo "oh, daar komt 't weer". Ik direct gezegd "ja, en dat wordt dus een blauwe plek, tnx". Stomme trut! Nu dus een dikke 'bloedblaar' op m'n arm, doordat er al bloed onder m'n huid stroomde, en ze vervolgens op een deel van die plek weer zo'n doekje drukte.

Vanmorgen ook maar es geprobeerd de huisarts te bereiken, en na 6 pogingen waarvan 1 keer 2 minuten en 1 keer 6 minuten in de wacht te hebben gehangen, maar bedacht om vanmiddag weer te bellen. Dus vanmiddag nog een poging. En nog een poging. En toen werd er eindelijk opgenomen na al dik 4 minuten in de wacht te hangen, met de mededeling "heeft u een momentje", om bijna 7 minuten later maar weer op te hangen omdat 't me te lang duurde. Al met al een half uur in de wacht gehangen, en toen ik eindelijk maar toch iemand aan de telefoon kreeg (die ook heel fraai vroeg of het wel gewenst was, euh, JA!!), had m'n telefoon er geen zin meer in, en knalde m'n SIMkaart er uit... Dus uiteindelijk 't maar via een E-consult gedaan. En direct een klacht ingediend dat 't idioot is dat een huisartsenpraktijk ZO slecht bereikbaar is!

Maar weet dus vrijdag of ik naar de gyn of vk moet bellen, dus dat kan ik vrijdagmiddag gaan doen. Morgenmiddag m'n eerste dagje hier op 't Esdal, ben erg benieuwd hoe dat gaat! Vandaag Sinterklaas viering gehad op 't werk, en een uurtje film gekeken met een klas. Romeo + Juliet. Zelfs een paar jochies die perse die film wilden zien. Kwam even later er achter waarom er zoveel jongens die wilden zien, ze dachten dat er sex-scenes in voor komen. Niet dus, helaas voor hun. Hahaha, moest er wel om lachen hoor, echt van die puberende jochies die vragen of ik de film door kan spoelen naar de "liefdesscenes".

Blegh, ben weer onwijs moe, nog steeds verkouden (dus heb ook niet m'n volledige aantal decibellen ter beschikking op het moment), en koppijn. Straks maar weer lekker vroeg op bed, en hopelijk niet weer om kwart voor 4 wakker.

19. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

Aug 30, 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    he saz! ik heb juist niet last van me tepels, maakt dat uit :D haha heb gewoon echt gevoelige borsten als je er op drukt en ze voelen zwaar als ik geen bh aan heb.
    Verder ook vandaag weer afscheiding (heb ik tot nu toe iedere dag gehad) en soms wat steekjes in mijn buik. IIk ben ook best benieuwd zaterdag....

en wat belachelijk dat je zo lang moest w88 voor de huisarts! goed dat je een klacht hebt ingediend!

20. tulip

tulip Niet meer actief

cvo, nou ben benieuwd, klinkt allemaal hoopgevend, maar ja je weet nooit...

mallle, ik vind de laatste het leukste.

saz, jeetje zo lang wachten voor de ha, tis maar goed dat je niet voor pijn op borst belde:p Fijn ook zo'n prikzuster die weet wat ze moet doen...
    Vee suc6 morgen, maar dat zal wel goedkomen toch??

Share This Page