@ LittleAngel, had jij je temp deze ronde ook bijgehouden? Zo ja, heb je hier een kaartje van op fertilityfriend ofzo? Want dan kunnen wij ook ff meekijken .
Ja heb wel getempt, alleen niet elke dag. Heb geen kaartje op fertilityfriend.. Snap daar echt niks van Maar mijn temp voor m'n (vermoedelijke) ei was 36,0, daarna 36.4, 36.9, 36.2, 36.4, 36.5. Dat is vd laatste 3 weken. Zit het meeste op de 36.5
pff heb de hele nacht wakker gelegen ivm de wel/niet zwanger stress,, gaat n lange dag worden! En om deze lange dag fijn te beginnen, kan ik in de stromende regen naar m'n pony *zucht* We hebbe dr zin an...
Dames nog even een vraagje, ik heb dit al gevraagd maar ik kom er niet uit. Ik heb een kaartje via fertilityfriend alleen wil ik deze kaart in mijn handtekening zetten. Iloiza vertelde mij toen wat ik moest doen, ik heb alle aanwijzigen gevolgd en ik ben naar sharing en dan get bb code gegaan alleen staat er nergens een code. Moet je VIP zijn om deze code te krijgen?
Nee, hoef je geen vip voor te zijn. Bij sharing staat een linkje , die moet je hebben. Is geen bb code volgens mij.
@ LittleAngel22 Ik hoop dat het gevoel niets heeft te betekenen en dat je niet ongi wordt! Ik blijf voor je duimen.
@littleangel ik hoop ook dat je het niet wordt, ik had dat gevoel toen ook, die kwaaltjes lijken heel veel op elkaar, duim voor je!!!
litte angel, nou ik hoop het ook niet voor je, maar dan zou je ook 1 dezer dagen een posi test moeten hebben denk?? Hier verder geen bloed meer gezien. Gister voor de zekerheid toch nog maar even geklust. We gaan gewoon weer vrolijk verder. Vanaf de volgende ronde ga ik ook een kaartje bijhouden op fertility friend. Alleen nog even uitzoeken hoe en wat, want ik had al gekeken, maar snapte niks van die site.
@ tulip - ja denk t ook. Tot nu toe nog geen ongi te bekennen. Wel behoorlijke laat van me rug. ongi krampen lijken nu iets minder. Heb wel n onwijs opgeblazen gevoel en heb t idee dat mn buik enorm is
Ow en mn borsten zijn pijnlijk/gevoelig als ik er tegen aan stoot.. Nog nooit laat van gehad.... Is dat n positief of negatief ding?
@ little angel, ik had ook enorm last van krampjes in m'n buik, liezen en onderrug, en een opgeblazen gevoel. Heb dat alleen niet als ik ongi moet worden, dus ja. Hoop dat het toch nog positief is en je niet ongi wordt! @ hier, stomme hormonen! Een meisje uit een van mijn klassen kreeg net een deur tegen d'r hoofd, dus brullen! En ik begon bijna mee te doen?! Terwijl ik echt niet zo snel emo ben. Stomme hormonen dus Nu nog 5 uur wachten tot de gesprekjes vanavond, straks misschien nog ff snel langs een winkel ofzo.
Nee heb dat ook niet als ik ongi wordt of ben. Ik heb altijd een dag voor ik ongi wordt hoofdpijn en de 1e ochtend als ik ongi ben krampen en rugpijn. Dus als jij t zelfde had als wat ik heb, is dat iig weer iets positiever! Heb trouwens sinds gister ook steken en krampen bij mn lies en soms iets daar boven aan onder. Is dat goed of moet dat juist.rechts? Of is t helemaal niks? Haha fijn hoor die hormonen!
hoi meiden, hoe gaat het vandaag? nog steeds geen ongi gehad la22.. pfff wat een gedoe zeg.. ik weet hoe dat voelt ik had dat vorige keer ook.. blegh blegh!!! na mijn ongi zijn mijn gevoelige borsten weer weg! Ben vandaag bij de makelaar geweest en samen hebben we even het huizen aanbod gekeken in Emmen en hebben we samen uitgerekend wat we kunnen lenen.. we hebbe nniets vast gesteld, maar wel samen ernaar gekeken!! we kunnen een mooi bedrag lenen en ik heb al een paar mooie huizen uitgezocht.. hahaha nu wil ik wel graag jullie mening wat vinden jullie ervan?!! waar hebben jullie opgelet met het kopen van een huis? Huis te koop: Valtherzandweg 277 7815 AT Emmen [funda] Huis te koop: Witrugspecht 28 7827 RC Emmen [funda] Huis te koop: Burgemeester Tijmesstraat 43 7822 EG Emmen [funda] Huis te koop: Geuzingerbrink 75 7812 NT Emmen [funda] Huis te koop: Hemrikkwartier 76 7813 AB Emmen [funda] Huis te koop: Turkooisdreef 11 7828 BJ Emmen [funda] Huis te koop: Kerkuil 46 7827 GC Emmen [funda] Huis & Partners | Makelaars Emmen | Alle koopwoningen | Deverbrink 98, 7812 LP in Emmen
@cvo ohh neee... that sucks!! mijn nieuwe ketting is zoo ontzettend beschadigd.. heb hem nog maar 2 weken, vorige week zondag kwamen we er achter, heb hem sinds dien niet meer gedragen... ook de steentjes laten los.. was vandaag al naar de juwelier gweest.. ik moest meteen terug komen.. dus mocht je een ketting kopen van mi moneda kijk dan ook of de achterkant beschadigd is.. die van mij lijkt wel een jaar oud zo beschadigd is hij!
@ Pindarella - ja maar heb er normaal nooit last van En idd, nog niet ongi.. Behoorlijk vervelend ja! (iig vervelend dat ik ook niet positief test!) Wauw wat een mooie huizen zeg! Ben jalours hihi Zonde zeg van je ketting! @ Cvo - dat topic.. omg Volgens mij echt iemand die aandacht tekort komt ofzo.. @ hier - nogsteeds niet ongi, geen ongi krampen meer ook. Wel nog gevoelige borsten/tepels, en ontzettend last van m'n onderrug. de hele dag al! Vooral links, heel vervelend.. Wou het eigenlijk niet doen, en gewoon afwachten, maar ga morgen denk maar weer testen
@ dat andere topic, hahaha, ja, ik heb me er wel mee vermaakt die uren dat ik op m'n werk zat te niksen. Hoe stom kun je zijn! En sowieso, wie gaat er nou vreemd als je besloten hebt om voor een kleine te gaan? Dat snap ik sowieso al niet. @ Pindarella, heb de woningen nog niet allemaal bekeken. Valtherzandweg hebben wij ook gewoond, maar dan nummer 77, van die kleine rijtjeswoningen enzo. Ben blij dat we daar weg zijn! Stom trouwens van je ketting, ik zou weer terug gaan naar de juwelier! Kan toch niet dat dat binnen een week al kapot gaat?! @ Little Angel, ik had steken/krampjes in m'n beide liezen, midden in m'n onderbuik en m'n onderrug. Hoop voor je dat het een goed teken is! Wel jammer dat je niet van je hele ronde je temp bij hebt gehouden, want dan was het wat makkelijker te zeggen wanneer je je eisprong had gehad en wanneer je dus echt overtijd zou zijn. @ hier, zo oudergesprekjes zitten er weer op. Was om kwart voor 9 weer thuis, vanmorgen om 8 uur vertrokken. Morgen 2 blokuren lesgeven hier in Emmen, maar heb er nu al helemaal geen zin in. Schoonma komt morgen oppassen, ze belde gisteravond of we Meagan niet naar haar toe konden brengen... Euh, nee! Zou inhouden dat we haar om 6 uur wakker moeten maken omdat ze dan om kwart voor 7 met papa in de auto moet. En dan zou echt alles mee moeten, kinderwagen, fles, luiers, kleertjes, billendoekjes en weet ik wat nog meer. Wordt sowieso ook de eerste keer dat ze gaat oppassen, en heb er niet echt een 100% gevoel bij, maargoed, 4 dagen per week oppassen wordt gewoon een beetje teveel voor mijn moeder. Verder vanmorgen een PB van m'n schoonzussie. Die dus m'n banner had gezien, en me even wilde feliciteren en laten weten dat ze zich stil zouden houden tegen de familie. Heb d'r laten weten wanneer wij het ongeveer willen laten weten, en tot die tijd krijgt echt niemand het te horen (ja, mijn ouders, zus en zwager met kerst), dus als ze het weet, weet ik wie het heeft verteld. Anyhow, nu lekker snel internet, want de ziggo-meneer is geweest. Hebben alleen geen on-demand enzo, dus dat vind ik wel vreemd. Of heb je dat alleen als je zo'n harddisk-recorder hebt? Nu nog ff lekker bankhangen, en filmpje kijken, Tristan & Isolde is er op