Ja, die zit ook op 't forum ja. Staat ook tussen m'n vriendjes, dus ja, ik wist het al een poos. Ze is alleen niet echt vaak online, en schrijft al bijna nooit, dus ja.
Ja baal ook dat ik niet elke dag heb getempt.. Maar ja, is nu niks meer aan te doen helaas. Nu is t alleen maar wachten.. Duimen jullie mee voor n positieve test morgen?
weet iemand hoe het zit met testen als dat je de avond ervoor heel veel gedronken hebt want ik zag dat je urine dat minder geconcentreerd is wel net huisarts gebeld toch ff vragen zei adviseert om over een week te testen omdat ik neit zeker weet of mijn cyclus van 24 dagen klopt omdat ovu testen volgens hun maar voor 90% betrouwbaar zijn
hier gister die druppel roze bij het afvegen, 's middags en 's avonds ongi krampen. Vanmorgen troep bij het plassen en bruin bij het afvegen, en net bruin verlies....zucht helaas gaat het hem niet worden deze ronde. Ik had eigenlijk best goede hoop Ik zet me nog niet rood, ik wacht tot het echt helderrood is. Maar ik heb deze ronde zonder enige testen kunnen doorkomen. Ik heb alleen maar naar mijn lichaam gekeken en heb nu weer een ronde kunnen 'leren' wat mijn lichaam kan doen. en wat voor kwaaltjes ik dus kan hebben zonder zwnager te zijn. Conclusie (als ik uitga dat vandaag of morgen mijn ongi doorbreekt): Cyclus van gemiddeld 27 a 28 dagen vermoedelijke ei op cd17 lf van 10 of 11 dagen Op zich best netjes toch! Nu maar op naar ronde 4
@ Lennyt, op welke dag van je cyclus zit je nu en op welke cyclusdag had je een positieve ovutest? Als dat ongeveer 2 weken geleden is zou je nu wel een testje kunnen doen hoor. Tuurlijk kun je over een week ook gaan testen, maar kan me voorstellen dat je 't zo snel mogelijk wilt weten.
zou kei jammer zijn cvo had nog zo een goeie hoop voor je deze ronde heb je dat ook ooit gehad dat de assistente van de dokter je adviseert om twe w8 met testen tot je een week overtijd bent omdat je niet zeker weet of dat je ovutesten goed zijn en omdat hun zeggen dat je ovu test maar voor 90% betrouwbaar is
@ cvo, he, balen meis! Je cyclus is dan best netjes inderdaad! Hoop alsnog voor je dat het niet door gaat zetten, maar misschien is het maar beter om daar wel vanuit te gaan, kan het alleen maar meevallen.
ik ben heel benieuwd Little Angel!!!! @ topic Jahhh ik moest zo lachen om die serieuze vragen die ze stelde haha en sommige reacties waren ook echt lachen (ik zal je uit de droom halen..de ooievaar komt NIET een baby brengen) En dat zou dan misschien nu al moeder worden....zucht   @ Saz ow zit je schoonzus ook hier gelukkig dat ze haar mond houdt dan haha
@ Lennyt, dat ze zeggen dat ovutesten voor 90% betrouwbaar zijn kan ik me iets in vinden. Volgens de (onwijs dure) ovutesten die ik heb gedaan heb ik geen eisprong gehad. Kwamen alleen hele lichte tuurstreepjes op, maar echt geen smiley! M'n temperatuur gaf echter wel duidelijk aan wanneer m'n eisprong was geweest, en ondanks negatieve ovutesten ben ik dus wel zwanger. Dus ja, kan me er iets bij voorstellen dat ze niet 100% betrouwbaar zijn
nou ik ga daar zeker vanuit, heb al een paar dagen ook geen last meer van mmijn borsten en verder helemaal geen klachten. Dus ik ga gewoon naar ronde 4 (helaas geen kerstkado voor mijn broer die uit rusland komt )
mijn streep van mijn test was in ieder geval donkerder als in mijn controlevenster nog steeds geen ongi klachten dus laten we het houden zo en anders gewoon op naar een nieuwe ronde
Cvo, he balen, maar zeker een nette cyclus, als het zo blijft dan kun je redelijk goed kijken wanneer het tijd is om wat extra jullie best te doen Little angel, hier ook alle positieve vibes voor jou.
*ARGH* Heb al zo geen zin om vandaag te moeten werken, heb weer die etters van 16-17 jaar, een blokuur, om daarna 2 tussenuren te hebben (plus 2 pauzes), en daarna een blokuur met 12 meiden van een jaar of 15-16. Ook ware hel dus waarschijnlijk. En nu zou schoonma komen oppassen, maar ze is er nog niet! En ik moet over 43 minuten beginnen! Waar blijft dat mens?!?!
even ego... heb net een afspraak gemaakt bij de HA...nee niet voor enige zwangerschapsperikelen haha maar een jeukende moedervlek Vorig jaar had ik dat ook en die is gaan bloeden, die is toen weggesneden..ik krijg altijd de kriebels (letterlijk ) van jeukende moedervlekken