Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    da zou ik ook hebben denk ik
    beter even naar de huisarts gaan en even kijken wat hun zeggen

2. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Hier ook even een ego berichtje :p had me verslapen dus heb niet getest. Maar nogsteeds geen bloed hier!

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Nou, was nog op tijd op school gelukkig, schoonmams was er een paar minuten na mijn laatste berichtje. Eerste blokuur goed overleefd, straks om 14:20 weer een blokuur.

@ little angel, aargh! Je houdt ons wel in spanning!

@ lennyt, nou meis, waar wacht je nog op ? ;)

@ keuken moedervlekken, heb ik ook gehad op mijn schouder, begon ook vaak te bloeden als ik er aan zat. Heb em begin 2007 laten verwijderen door een chirurg, en tegelijk een grote lipoom van m'n andere schouder.

4. tulip

tulip Niet meer actief

saz, haha met hoe je hier overkomt moeten die etterbakjes geen probleem zijn toch??;)

cvo, ja daar zou ik ook even naar laten kijken.

@hier een bisquittaartje in de oven staan om vanavond een lekker kersttaartje van te maken.

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Tulip, hahaha, kom ik zo bazig over dan? Tja, het is op zich wel te doen hoor, maar tot nu toe vind ik het gewoon niet leuk, en ik zat vanmorgen bijna jankend op de fiets omdat ik er zo tegenop zag om daar aan het werk te moeten. Terwijl ik bij m'n andere werk zin heb om er naartoe te gaan. Zal ook wel met hormonen te maken hebben, en het feit dat ik vanaf half 4 al wakker was vannacht, maargoed. Ik werk nu echt 5 dagen in de week, terwijl ik hiervoor 7 dagen per week gewoon thuis was bij Meagan. En ik dus ook niet eens 5 dagen per week WIL werken. Maar dit is tot het eind van het schooljaar, en dat andere is tot eind februari. Dus ik had iets van, misschien dat ik het die 3 maand wel trek, maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.

En taartjes maken, daar heb ik ook wel weer zin in, is echt even ontspannen.. Heb alleen geen biscuitmix meer in huis.. Wel spul om zelf banketbakkersroom te maken enzo, maargoed. Vanavond toch geen tijd voor, Lucas komt straks thuis en dan moet de hond uitgelaten worden, en dan gaan we met Meagan naar mijn ouders, blijven daar eten enzo. En even rustig met m'n ouders kunnen praten enzo. Normaal haalt m'n moeder ons op donderdagochtend al op, maarja, dat kan niet meer nu ik ook op donderdag moet werken.

6. tulip

tulip Niet meer actief

saz, haha nee hoor, maar wel dat je stevig in je schoenen staat.
    Maar het lijkt mij ook wel erg veel allemaal. Zeker de overgang van full time thuis naar 5 dagen werk.

Ja, maakte hiervoor alleen maar cupcakes, maar nu wilde ik ook eens een taart proberen.
    Ik zal even een album aanmaken met foto.

7. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    Weer een ego bericht.. het is al veelste laat en moet echt naar bed :p Maar waar toch nog even laten weten, dat ik nogsteeds niet ongi ben! Zit al bijna op dag 8 :) Gaat nogsteeds goed! Nu die positieve test nog..

8. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    Weer een ego bericht.. het is al veelste laat en moet echt naar bed :p Maar waar toch nog even laten weten, dat ik nogsteeds niet ongi ben! Zit al bijna op dag 9 :) Gaat nogsteeds goed! Nu die positieve test nog..

9. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    Helaas.. mn test was weer negatief..

10. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hmm, balen meis! Op welke cyclusdag zit je nu? Misschien je eisprong toch een stuk later gehad ofzo, want anders had je nu echt wel een posi test gehad of ongi geweest..

Misschien toch ff een kaartje maken op fertilityfriend, dan kunnen we meekijken.

Knuff!

11. tulip

tulip Niet meer actief

He little angel, wat balen! Zou je deze keer dan een langere cyclus hebben?

12. tulip

tulip Niet meer actief

Saz, misschien kun jij mij helpen op ff, want ik snap er weinig van. Ik heb de app voor op mn tel.

13. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @little angel, ow wat balen zeg! hoop dat je nu toch wel snel antwoord krijgt door middel van positest of ongi, maar ik ken iemand die pas 2 weken overtijd posi testen dus het kan nog!

@ saz aaahhh meid, niet zo druk maken, dfie etters kan je wel aan

@Hier echt super moe, ga al 2 dagen uit mijn werk ff uurtje liggen, ik ben wel is vaker moe maar zo moe dit is echt anders, verder gaat het wel goed, alleen ook nog steeds geen grotere borsten of een buikje. Kan dit? Dat ik hier gewoon later in ben.

Gister ook naar een paragnoste geweest, dit was wel een hele ervaring hoor, er kwamen veel dingen overeen.

14. tulip

tulip Niet meer actief

Mallle, grotere borsten heb ik nooit gehad. Een buikjr in deze termijn is alleem omdat je darmen opspelen. Maar dat hangt ook weer af van de ligging van je baarmoeder en de placenta. Ik had al heel snel een buikje. Achteraf had ik daar al eerder aan moeten weten dat ik zwanger was, want ik kreeg met een week of 8/9 mijn broek al niet meer dicht.

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ tulip, bij de all krijg je de kalender in beeld. Als je dan op de dag klikt die je wilt invullen krijg je een ander scherm, waar je je temp kunt invullen, de tijd, afscheiding en bloedverlies. Verder naar onder kun je nog ovutestjes enzo, en nog verder de specifics, dus buikpijn en al dat soort dingen. Als je klaar bent klik je op save, en kom je weer bij de kalender.

Onderaan heb je dan een knop more. Als je hier op klikt krijg je een lijstje met dingen wat je kunt bekijken. Je kaartje, statistieken, wanneer je vermoedelijk vruchtbaar bent en aan de hand van wat je bij specifics hebt ingevuld, hoe groot de kans kan zijn dat je zwanger bent.

Het is niet zo heel ingewikkeld, beste is om er gewoon een beetje mee te spelen, dan kom je er wel achter ;)

16. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @tulip ow zo nou dat is ook al snel ja hahah, ik heb niet zo'n last van mijn darmen gelukkig, en we zien wel wanneer er iets te zien is, al wordt je er ook soms wel onzeker van, dat je denk gaat dan alles wel goed, andere kant willen wij het natuurlijk pas vertellen met 10 weken dus wel makkelijk als je nog geen buikje heb anders hebben ze heel snel vermoeden.

17. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier zijn de dijken open gebroken :D weet i k in ieder geval zeker dat ik in de volgende ronde zit.
    Heb alleen een cd26 en geen 27. dus mij LF was maar 9. Kan dit kwaad??

@ Little angle balen van je nega test :(

18. tulip

tulip Niet meer actief

cvo, o zo erg joh;)

saz, ik zie je bericht nu pas, maar heb idd ondertussen wat dingen uitgevogeld. Deze ronde klopt er bij mij natuurlijk niks van, maar dan weet ik voor de volgende iig hoe het werkt en ben ik ook een beetje gewend aan dat temperaturen.

mallle, ja ik snap het. Een vriendin van mij was helemaal niet misselijk enz en die dacht dus echt dat het niet goed zat, omdat ze zag dat ik 9 maanden de longen uit mn lijf kotste. Maar dat zegt helemaal niks hoor. Maar zeker bij een 1e kindje snap ik dat het je wel onzeker kan maken.
    Bij vragen roep je maar, ik ben een kenner van zwangerschapskwalen helaas.

19. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha yep ;) gister echt onwijs krampen...ik ben weer op mijn vroegere niveau qua krampen als voor de pil

20. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    Helaas ben ongesteld geworden vanochtend.. :(

Deel Deze Pagina