@ LittleAngel22 & Cvo Balen dat jullie Ongesteld zijn geworden wat kan een lichaam je soms toch voor de gek houden. @ Saz Die laatste is een knalpositieve test. @ Iloiza gelukkig kan je dit jaar nog terecht bij de gynacoloog, ik hoop dat hij/zij weet wat er aan de hand is. Ik duim voor je dat je de afspraak gewoon af kan zeggen omdat je zwanger bent. @ kerstbomen, wat een mooie bomen heeft iedereen zeg. @ Hier Weekend lekker naar Antwerpen geweest en heerlijk geshopt. Vandaag maar eens het huis schoonmaken en de was draaien, het is omdat het moet
@saz ja ik mag ook niet klagen maar het is ook meer de onzekerheid denk ik, je hoort dat iedereen kwaaltjes heb en ik niet dan ga je toch een beetje denk gaat het wel goed, als het zo de hele zwangerschap gaat wil ik er ook wel voor tekenen hoor. En wat een knal test zeg!! @Iloiza Fijn dat je doorgestuurd wordt meid! Hier ook de boom gezet, alleen moeten even wat ballen erbij halen, vind hem iets te leeg haha
@ Mallle, ja, dat snap ik. Als je je eerste echo hebt gehad zit je waarschijnlijk iedere dag tig keer naar de foto's te kijken, had ik tenminste wel. Juist omdat je gewoon nergens last van hebt. Ja, die laatste test knalt wel lekker . Gewoon ff een check dat 't streepje duidelijker werd. @ Kerstbomen, ik heb onderin een paar plastic ballen hangen, verder gewoon glazen. Maar hebben ook heel veel andere niet breekbare dingen in de boom. Geen slingers hier trouwens, dat vind ik zelf nooit zo mooi. @ plannen vandaag, straks eerst ff langs schoonzussie en zwager, ze hebben mijn zwangerschapsboek nog, en ons boekje van Kluun. En ze hebben nog een setje kleding te leen, omdat hun dochter een keer was doorgelekt toen ze hier waren, en dat al de reservekleertjes waren. Dus maar even kleertjes van Meagan aan, maar die wil ik dus wel terug. Dan ook nog maar ff langs vrienden van ons ofzo, even op visite. Later vanmiddag Meagan naar mijn ouders brengen, waar we vermoedelijk ook blijven eten. En tussendoor nog even wat so's nakijken van 2 klassen. En dan misschien vanavond nog ff naar de bios ofzo, we willen Puss in Boots zien . Lekker dagje dus weer. Morgen moet ik om 11:15 beginnen, tot 15:00, al heb ik geen idee of ik alle klassen wel heb, want er is morgen een vuurwerkvoorlichting voor de bruggers. Ach, zullen we ook wel weer zien. Woensdag heb ik in ieder geval 2 klassen die ik nog niet eerder heb gehad, beide 2e klas. Is een KunstDoeDag voor de bruggers, en van mij wordt verwacht dat ik een tweede klas Duits ga geven? Whahaha, ze kunnen echt geen slechtere Duits docent vinden, alleen Frans ben ik nog slechter in..
@ Saz Kluck ken ik niet, maar zo te horen mag ik blij zijn dat ik niet bij hem ben. haha Ik heb in de afgelopen jaren drie gynaecologen van het SZE gezien; Burggraaff, Elberink en Henke, maar Pelink ken ik nog niet. Ik hoop dat het inderdaad een leuke vrouw is, maar belangrijker vind ik dat ze me kan helpen met mijn cyclus. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik nu al meer vertrouwen heb in deze cyclus dan in mijn vorige. Ik heb tot nu toe een veel stabielere temperatuur en tenminste een vergelijkbaar patroon van cervix en cervixslijm met de cyclus vóór mijn vorige (ben ik nog te volgen?? ). Nu maar afwachten of mijn eitje ook op een normale tijd zal springen... En trouwens, ik ben het wel met je eens wat betreft het kerstkaartje van je ouders. Ik snap dat ze heel trots zijn op hun kleindochter, maar ik vind dat het sturen van een kerstkaart met foto toch echt bij de ouders hoort en niet bij opa en oma. Tenzij, zoals hier ook al genoemd was, opa en oma er samen met Meagan op staan. Dan zou ik het nog niet zo raar vinden. Maar ik snap je dus heel goed. Ik zou ook niet blij zijn als mijn ouders en (al helemaal niet mijn) schoonouders kaarten zouden versturen met onze kids erop. Wij sturen die kaarten overigens wel zelf, maar alleen naar mensen van wie we weten dat ze dat kunnen waarderen en de kaart niet na kerst achteloos bij het oud papier zullen flikkeren. Ehm... waarom moet jij Duits geven dan?? haha @ Pindarella Wil je die foto misschien nog eens plaatsen?? Ik heb teruggezocht, maar kan geen foto van je ketting vinden. Welke maat pendant heb je trouwens? Ik zit zelf aan medium te denken. En nee, je mag (voor zover ik weet) niet zelf kiezen naar welke gyn je toe wilt. Maar in principe hoef je ook niet naar een gyn hoor. Als je gewoon zwanger raakt, kom je onder controle bij een verloskundige. Met een gyn kom je eigenlijk pas in aanraking als er bepaalde complicaties optreden bij je zwangerschap of als je problemen hebt met zwanger worden en/of met je cyclus. Ah, Hemrikkwartier is dus in de Delftlanden?? Dan zou dat huis (hoe mooi ik het ook vind) voor mij afvallen. Ik zou niet in dat 'mislukte project van de gemeente Emmen' willen wonen. Ik vind de huizen mooi en ik houd wel van dat strakke, maar nee. Ik vind de voorzieningen ronduit karig en een vriend van ons die in de Delftlanden woont weet niet hoe snél hij daar weer weg wil. Ik zou voor de Valtherzandweg gaan. Mooi huis en het zijn inderdaad niet die gehorige huurwoningen die ik daar ken. Welk huis aan de Ericasestraat bedoel je? Nummer 30? (Das de enige die ik kan vinden op Funda). Dat lijkt me wel een leuk huis, maar moet inderdaad best wat aan gebeuren. Oubollige stijl wat die mensen daar nu in huis hebben. Onze overburen hebben het huis ook te koop trouwens. Ligt zo te zien ook rond jullie budget. @ Tulip Wat vervelend dat jij en Mare zo allergisch zijn voor kerstbomen. Ik hoor het veel vaker de laatste tijd. @ SuperStarDebs Oh leuk, Antwerpen!! Mooie stad!! Je hebt het vast leuk gehad. @ kerstboom Wat een leuke bomen zie ik hier voorbij komen. Ik plaats hieronder ook wel even een foto van onze boom. Wij hebben ook een kunstboom. Ik vind het heerlijk dat de lampjes er al in zitten. Ik ben gek op het versieren van die boom, maar de lampjes vind ik altijd een verschrikking!! Normaal gesproken liggen er ook wat nep-cadeautjes onder onze boom. Maar dit jaar maar niet, want onze jongens zijn gek op cadeautjes. En ook al zijn ze dan nep, ze zouden het nog geen dag overleven.
o leuk iloiza!! Met je twee mannen erop zo. Ik zal ook onze kaart uploaden. Bekijk bijlage 205838 lennyt, nog bedankt voor je pendel.
@tulip graag gedaan meis Heb nog een clearblue liggen met indicator maar heb ongeveer een half uur geleden nog een kop koffie gehad wanneer zou ik dan testen hmpp
@ Tulip Ook een leuke kaart, zeg!! Wij hadden vorig jaar ook een kaart waar de jongens een kerstmuts op hadden, maar daar had de jongste dit jaar geen zin in. Grappig dat jullie namen allemaal met een M beginnen. Willen jullie voor jullie tweede in de toekomst ook een naam met een M? @ Lennyt Ik zou voor alle zekerheid morgenvroeg met ochtendurine testen. Dat is toch het meest geconcentreerd en hoef je geen rekening te houden met hoeveel je van tevoren drinkt. Ik zal voor je duimen!!
Lennyt, ik zou het ook morgenochtend doen. Iloiza, nee alle m en zijn per ongeluk. De volgende zal voor 95% zeker geen m krijgen.
Hallo meiden!! Wat leuk zeg al die bomen!! Gisteren zijn we naar de kerstmarkt in wezup geweest, was gezellig en koud! We hebben alleen kniepertjes gekocht, was niet zoveel voor ons! Haha.. Vandaag boodschappen en naar de intratuin.. mooi vroeg, ik had een bon gekregen en kon zo de mooie vaasding achtig iets ophalen! De kerstboom klaar gemaakt en de guirlander om de schouw gehangen en we zijn er weer klaar voor!! Foto's volgen van de boom en de guirlander, ben nu mob, laptop doet het weer eens niet! @ iloiza Ja is goed zal ik doen! Ik heb een large, maar krijg voor kerst er nog een medium bij, dan heb ik 2 aan 1 ketting hangen, weet nog niet of ik het mooi vind maar dat zie ik dan wel.. haha Ik heb de rose kleur ketting en hanger en de swarovski zwarte munt.. Heel mooi, beetje jammer dat hij alweer kapot is! Ze hebben hem opgestuurd en ze bellen als hij er weer is! Foto volgt! E zijn collega heeft het huis bij jullie ook bezichtigd.. maar er waren al mensen bezig met de hypotheek.. ze vonden hem prachtig.. Hoe heet de straat tegenover jullie dan? Kijken kan altijd.. Hihi Ja die met dat gekke balkonetje! Hehe.. Lijkt me heerlijk zo vrijstaand, maar ook weer heel eng.. E vind de delftlanden mooi, ik vind hem te strak, totaal geen uitstraling! Hoor er meer negatieve dingen over! @sazz Jij hebt ook vaak een drukke zondag zeg! @kaartjes Hihi wat een ontzettende leuke kaartjes, ik heb vorige jaar ze met de hond erop verstuurt! @lenny Spannend hoor )
Hallo allemaal, Heb een paar dagen niet gereageerd door alle drukte op t werk, maar ben er weer! Ook wij hebben de kerstboom vandaag opgezet. Deze ronde ben ik van plan om ovu-testen te gebruiken. Nou heb ik een wisselende cyclus, vanaf welke dag zouden jullie beginnen te testen?
@iloiza Wat een heerlijke mannetjes heb jij! Zoo verschillend, de een lijkt op jorik en de ander op Jou! Dyon heeft echt veel van Jou toen je klein was!! @ tulip Op wie lijkt mare? Dat is wel heel toevallig zeg allemaal een m!
@lennyt ik ga voor je duimen! Ik zou ook morgenvroeg doen. @pindarella dan ga ik dat ook doen! Dank je wel! Btw, mooie kerstkaarten!
@pindarella dat hoop ik ook! Het jaar kan niet mooier beginnen met allebei een positieve test in de handen! Wil het deze maand extra goed aanpakken met ovutesten. Hopelijk is het dan nu raak...