pindarella, iedereen zegt sprekend op menno, maar als je zelf wil beoordelen moet je even in mn album kijken, daar staan 2 foto's in van ons van het trouwen. daantje, ik zou idd rond dag 10 beginnen, dan weet je zeker dat je op tijd bent. Kan met een wisselende cyclus natuurlijk wel zijn dat je nog een tijdje door moet testen he?? @hier, oefenen we vrolijk door
@ Drukke dag, hahaha, tja, hoort er bij . Vanavond m'n moeder nog geholpen met de kerstboom optuigen, want ze kregen de lampjes er niet goed in (pa en ma samen) en ik had ze in één keer goed er in zitten . Dus mag volgend jaar weer helpen. Zo, de hond is even uit geweest, nog even een wasje in de droger, mijn electrische deken aan, en dan naar Puss . Wordt denk ik wel weer lachen, trailer is zo verschrikkelijk grappig! Toetsen nakijken is er niet meer van gekomen, maar ga morgen wel op tijd naar m'n werk, dan heb ik daar nog genoeg tijd voor. Hoef pas om kwart over 11 de eerste les te geven, dus als ik er op m'n normale tijd ben (half 9-kwart voor 9), krijg ik dat ook nog wel af. Zo, nu laptoppie maar weer afsluiten en morgen reageer ik ff op alle berichtjes enzo!
Het is erg stil op het forum zeg. Ik zie trouwens dat heel veel dames in januari 2012 gependeld zijn, zou wel erg leuk zijn als het dan ook bij iedereen uitkomt. @ Hier, ben weer aan het werken dus heb af en toe de mogelijkheid om te kijken
Oh ja en voor de mensen die weer een nieuwe ronde zijn ingegaan veel klusplezier en laten we hopen dat het raak is.
@iloiza en tulip Wat een gave kaarten zeg!!! Heel leuk gedaan. @ssd voor jou ook weer spannend zie ik, je kan testen over 4 dagen. @hier gaat nog steeds allemaal goed. Kan echt niet wachten tot eerste echo en nog 1.5 week en dan kunnen we het vertellen joeeehhooeee!!!
ow ben trouwens wel wat aan het groeien nou, hahah krijg mijn paardrijbroek niet meer dicht, vandaag maar met open broek gereden met hele lange trui eroverheen hahah
@ Malle Ja nog 4 daagjes en dan kan ik weer testen. Ik zit momenteel in ronde 5 dus hoe langer het duurt, hoe minder ik denk van Jaaaa het is raak. Ik let eigenlijk ook niet meer op eventuele kwaaltjes want je maakt jezelf gek. Hoe verloopt de zwangerschap bij jou? Je gaat nu spannende tijden tegemoet want je kan het bijna vertellen. Weet je al hoe je het gaat vertellen?
@ssd dat is misschien maar goed ook dat je zo denk, want anders maak je jezelf iid helemaal gek en dan is het ookniet meer leuk. @vertellen ja bij mijn vader en schoonouders doormiddel van een fotolijstje met daar een gedichtje in, in de kerst versie, heb ze een tijdje geleden hier toen neer gezet, welke van de 3 dat weten we nog steeds niet, bij mijn moeder denk ik gewoon speentjes ingepakt en die gewoon uit laten pakken, kanniet wachten tot het zo ver is. Zwangerschap verloopt goed, ik mag niet klagen hahha
@malle Haha het begint met de rijbroek! Haha, mooi toch dat je geen kwaaltjes hebt er zullen genoeg jaloers zijn!! Haha.. ik ben ook zo benieuwd naar de reacties van mijn fam en schoonfam!! @sazz Hoe was de film, ik wil graag naar new years eve .. lijkt me zoo leuk, neem me mams mee, ze is fan van jon bon jovi!
@ als ik met kerst het zou mogen vertellen! Dan had ik een echo gescand en op een kerstbal gezet! Met een leuke tekst! Hoorde net dat lief waarschijnlijk niet eens thuis is tijdens onze vruchtbare periode (... Niet leuk.. i'm sad.. zo komt onze kiddo er nooit!
@pindarella wat balen! Welke ovutesten gebruiken jullie? Ik heb dipsticks van zwanger en zo en kon zonet alweer de zoveelste weggooien omdat ie t niet doet Hebben jullie tips?
@ pindarella Wat een geweldig idee van die kerstbal. Achh wat vervelend maar je weet het nooit een collega van mij is een paar dagen voor der menstruatie (in de stopweek van der pil) zwanger geraakt dus alles is mogelijk. @ Hier Ik heb sinds vanavond hele erge krampen boven mijn schaambeen en in mijn liezen. Ik hoop dat het iets te betekenen heeft , maar ik denk nergens meer aan wil geen valse hoop. Maar die dagen gaan op dit moment zooooo langzaam haha
@ Daantje , Ik heb deze maand voor het eerst de ovutesten gebruikt van Sensitest en ik heb daar wel een goeie ervaring mee gehad. Wat vervelend zeg
Goedemorgen Dames, Ik moet a.s. vrijdag ongesteld worden, maar omdat ik vaker lees dat vrouwen positief voor de nod testen kon ik het niet laten om dit ook te doen. De verleiding werd erg groot omdat ik al een maandje een zwangerschapstest in me nachtkastje heb liggen. Nu ging ik vanochtend testen en er kwamen 2 streepjes, ik kan het niet geloven en ben bang dat het vals getest is. Ik denk dat heel veel dames wel snappen wat ik bedoel omdat het zo onwerkelijk is. Ik heb even een foto gemaakt, ik moet zeggen dat hij door het licht wel iets lichter is uitgekomen. Wat vinden jullie, en kan je vals positief testen?