Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by fanny1980, Aug 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    2,844
    0
    0
    budel dorplein
    ik wordt met de dag chagerijniger
    als ik de cyclus goed had ben ik nu +- zoals mijn banner zegt 7 dagen overtijd
    gisternaaf bij afvegen roze bloed en mijn bloeding is weer weg
    maar kan toch nooit zo laat nog een innesteling hebben

2. tulip

tulip Niet meer actief

Ssd, gefeliciteerd, die is echt positief hoor.

3. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @pindarella Ow meid dat is balen zeg!!

@daantje ik had dipsticks van zwanger en kids, was er erg tevreden over.

@ssd Dat is echt wel raak hoor!! GEFELICITEERD!!!!! Leuk! Als je het echt zeker wil weten zou ik gewoon ff de cb halen daar staat gewoon zwanger of niet zwanger op. Die vond ik wel altijd fijn omdat het dan echt duidelijk is!

4. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

Sep 1, 2011
    348
    143
    43
    Dank je wel Tulip en Malle , ik merk aan mezelf dat ik zo onzeker erover ben misschien omdat het de eerste wordt.
    Ik zou 16 december mijn Nod hebben dus dan ga ik die CB halen.

Vind het erg spannend allemaal.

5. Divatje

Divatje Bekend lid

Aug 22, 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    #2225 Divatje, Dec 13, 2011
    Last edited: Dec 13, 2011
    Dames, ik heb jullie bewust even alleen gelaten omdat ik nergens anders meer aan kon denken.:) (sorry....) De afgelopen dagen kon ik sowieso nergens anders meer aan denken omdat vandaag mijn NOD was. Ik kon me niet inhouden vanochtend:

En waarom twee? ik was bang dat ik het me inbeelde en de test niet goed gegaan was. Dus de normaal oh zo nuchtere divatje stond met trillende handjes en een sky-high hartslag nog een test te doen. Divaman wakker gemaakt, normaal heel lastig wakker te krijgen maar nu was ie behoorlijk snel klaarwakker :D Maar nog geloof ik het niet....:) (en nu dan ook echt een vraag die ik normaal zo stom vind, maar het is toch echt zo dat een lichtere streep ook echt een streepje is?)

Ik ga even bijlezen!

6. Divatje

Divatje Bekend lid

Aug 22, 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    En nog een positieve zag ik SSD!! Gefeliciteerd!!

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    2,844
    0
    0
    budel dorplein
    maar divatje daar hoef je toch niet over te twijfelen
    die is harstikke positief hoor
    gefeliciteerd meiske

8. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

Sep 1, 2011
    348
    143
    43
    Gefeliciteerd Divatje , Super postitieve testen.
    Leuk dat we allebei vandaag een positieve test in handen hebben :D

9. tulip

tulip Niet meer actief

Divatje, ook jij moet niet twijfelen hoor. Super positief. Van harte!

10. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @divatje, die is super postief hoor!! Nog 1 leuk, jij ook GEFELICITEERD!!!!!

Kom op dames, nu alle andere dames ook nog en dan kunnen we met zijn alle een nieuwe topic aanmaken!!

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    @ SSD en Divatje, JAAAAAAAA!!!! Die zijn duidelijk meiden, GEFELICITEERD!! :D:D:D Nog 2 meiden die op roze kunnen!!

@ Ovutesten/dipsticks van Sensitest, die worden ook aangeraden door de fertiliteitsarts in het ziekenhuis hier. Hier op 't forum ook veel goede dingen over gelezen. Heb ze zelf 1 ronde gebruikt toen we bezig waren voor Meagan, alleen die ronde bleek ik de eerste uitschieter van dik 60 dagen te hebben. Geen wonder dus dat ze allemaal negatief bleven :p.

@ Puss in Boots, was erg grappig. New Year's Eve lijkt me ook wel een grappige film op zich, maar echt verschrikkelijk zoetsappig zeg maar.

@ Lennyt, balen meis, dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

@ Pindarella, balen dat E waarschijnlijk niet op het goede moment thuis is. De dagen voor hij weggaat dan maar flink je best doen ;) en dan hopen dat het alsnog raak is.

@ tulip, Ben je al aan het tempen? Anders even een keer de link van FF in je onderschrift zetten, kunnen we meekijken.

@ Kerstkaarten, mooie kaarten Tulip en iloiza! Wij doen niet aan kerstkaartjes, vinden we beide teveel werk. Had vorig jaar al wel leuke foto's gemaakt van Meagan, maar kreeg 't niet zoals ik het wilde, dus heb 't er maar bij gelaten. Dit jaar te druk met andere dingen, dus slaan 't nu ook maar over. Wil volgend jaar wel een kerstkaart maken met foto's van de kids.

@ Iloiza, haha, je kaartje van de vorige cyclus maar verwijderd ofzo? Ja, je temp is nu een stuk stabieler, hopelijk betekent het goed nieuws! Enige gynaecologen die ik heb gezien waren Henke en dus 1 keer die andere kloothommel. Oh, ja, op de dag dat Meagan en ik ontslagen werden uit het ziekenhuis hebben we die Asmussen even gezien. Maar gelukkig had Henke weekenddienst toen ik moest bevallen, dus hij kwam een uurtje na de geboorte ook nog even snel langs om ons te feliciteren enzo.

En ja, ik moet morgen een uur techniek geven, en een uur Duits... Docenten zijn uitgeroosterd, dus bepaalde uren moeten door andere willekeurige docenten opgevangen worden. Dussss!

@ hier, vanmorgen bij de dietist geweest. Tis nu dus de bedoeling om mijn gewicht te behouden, gedurende de zwangerschap. Intake duurde bijna een uur, maar wel een aardige vrouw. Meagan heeft vannacht weer bij m'n ouders geslapen, omdat m'n ma het te vroeg vond om hier om 8 uur vanmorgen te zijn..
    Kwam Lucas er gister ook nog mee aan dat hij morgen, op zijn papa-dag moet werken! Of ik hem en Meagan voor ik naar mijn werk ga (moet om kwart over 9 beginnen) naar zijn ma wil brengen. Hij moet van 11 tot 17 werken, met als gevolg dat de ENIGE dag dat ik niet hoef te rennen en vliegen om weer op tijd thuis te zijn of om Meagan op te halen, ik nu dus wel moet rennen en vliegen. Want komt er op neer dat als ik om 12 uur vrij ben, ik Meagan kan ophalen, en dan om 5 uur Lucas nog een keer kan ophalen.

Blegh!! En dan moet ik straks weer werken hier in Emmen, HE-LE-MAAL geen zin in. Zit er dus ook echt over na te denken om vanmiddag gewoon te zeggen dat ik het niet trek, en dat is ook gewoon zo. 5 dagen werken is me gewoon te veel. Vind het gewoon echt niks aan dat ik Meagan zoveel bij de 'oppas' moet laten. Zie haar alleen even als ik haar heb opgehaald tegen 4 uur, en dan ook nog bijna een uur in de auto tussendoor, thuis moet ik koken, gaan we eten, kan ze nog een half uurtje spelen en dan gaat ze op bed. Als het nou echt super leuk was, dan was het misschien nog wel te doen, maar gezien 't ook niet eens leuk is..

Jah, nouwja, we zullen straks wel zien.

12. Divatje

Divatje Bekend lid

Aug 22, 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Dankjulliewel meiden!
    Wel apart hoor, van anderen zeg je meteen 'jaaa die is posiief' tot ie van jezelf is.... haha!

SSD: ja gaaf dat jij al positief testte! Op dezelfde dag!
    Jeetje... zoveel gelezen hier op het forum en dan wordt het ineens werkelijkheid...
    En nu, bellen met de HA of de VK? Of eerst maar eens even een paar dagen wachten?

Ik wil trouwens wel iedereen die nog in afwachting is heel veel succes wensen en een knuffel geven, weet dat ik heel blij was voor de andere dames hier als ze met positief nieuws kwamen, maar ook wel het gevoel had van 'ik wil ook'.
    Ik had een vermoeden doordat ik licht, maar toch duidelijk aders op mn borsten zag en gevoelige harde tepels. En krampen laag in mn buik/lies (maarja kan ook voor ongi zijn).
    En de afgelopen maanden zonder de pil was ik de dag voor NOD een beetje opstandig 'er gaat ook niks goed'-gevoel en nu had ik een heel blij/tevreden/rustig gevoel. Dat vond ik raar. Voor de rest weinig bijzonders....

13. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

Sep 1, 2011
    348
    143
    43
    Dankje Saz , Ben super blij maar jij hebt ook voor je NOD getest, vond jij het ook zo spannend want het is mogelijk dat je nog steeds ongesteld worden toch?

Ik werk op dit moment ook 5 dagen en ik vind het ook echt veel , en dan vooral voor jou omdat je best wel lang thuis was en dan nu fulltime werken is een hele opgave.
    Oh Duits dat vond ik echt een but vak.
    Nou heeel veel succes

Ik ben op mijn werk vandaar dat ik wat korter reageer, wil geen argwaan wekken :)

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011

21 juni
    miss little, 22 jaar, 1e kindje – 27-ronde 2
    21 juli
    miss83, 28 jaar, 2e kindje – 30-?
    22 juli
    Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje – 33-30-40-30-ronde 5
    25 juli
    tulip, 27 jaar, 2e kindje – 38-83-ronde 3
    1 aug
    SuperStarDebs, 23 jaar, 1e kindje, 27-27-28-2 ZWANGER! DD 24-08-2012
    3 aug
    Iloiza, 26 jaar, 3e kindje – (57)-31-35-ronde 3
    5 aug
    Fanny 31 jaar, 3e kindje – 27- ZWANGER!
    9 aug
    Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje – 34-ZWANGER! -MA
    Flowerxx, 23 jaar, 1e kindje – ZWANGER!
    10 aug
    Saz667, 26 jaar, 2e kindje – 85– ZWANGER! DD 11-8-2012
    behappy, ?, ? - ?(laatste bericht 31-8)
    Snoopy77, ?, 1e kindje - ?
    12 aug
    1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- 27-27-ronde 3
    FD1988, 22 jaar, 1e kindje - ? (laatste bericht 29-8)
    Mopke, 24 jaar, 1e kindje – ZWANGER!
    13 aug
    Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje – 37-? (laatste bericht 21-9)
    17 aug
    Within, 23 jaar, 1e kindje - ? (laatste bericht 30-8)
    Mallle, 26 jaar, 1e kindje – 28-30-ZWANGER! DD 21-07-2012
    19 aug
    Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje -? (laatste bericht 29-8)
    23 aug
    Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - ? (laatste bericht 31-8)
    CvO1986, 25 jaar, 1e kindje – (23)-27-28- ronde 3
    24 aug
    Daantje01, 26 jaar, 1e kindje – 33-30- ronde 3
    26 aug
    vissertje84, 26 jaar, 2e kindje – 33-28– ZWANGER!
    LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje – 31-31-ronde 3
    28 aug
    Divatje, 27 jaar, 1e kindje – 27-27- ZWANGER! DD 21-08-2012
    Lennyt, 26 jaar, 1e kindje – 28-35-35-ronde 4
    29 sep
    Sem frummel, 25 jaar, 1e kindje - ?
    Chan25 - ?-?-? -ZWANGER!

Om je gegevens op de lijst te wijzigen, stuur even een PB'tje met de nieuwe gegevens naar Saz667.

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    #2235 Saz667, Dec 13, 2011
    Last edited: Dec 13, 2011
    @ SSD, ja, ik heb 9 of 11 dagen na m'n eisprong getest, dus 3-5 dagen voor NOD. Ik deed om de dag een test, om te kijken of die duidelijker werd, maar mijn eerste was echt VEEEL lichter dan die van jou! Ja, er is een kans dat het een vroege miskraam wordt, en als je geen test had gedaan had je dan gewoon gedacht dat het een menstruatie was. Maar je test is nu al zo onwijs mooi, dat de kans echt klein is dat dit gebeurt hoor!

Meiden, tijd om jullie banners te veranderen, heb jullie al op roze gezet in de lijst ;)

En ja, met werken, ik ben idd een poos thuis geweest, maar vond het helemaal geweldig om 3 dagen in de week te gaan werken. Maar 5 dagen per week werken, in combinatie met een klein meisje die hier rondhuppelt (ok, 4 dagen in de week dus gewoon niet), huishouden en dan ook nog 's avonds dingen voor m'n werk moeten doen, EN nog wat dingen voor m'n opleiding.

Mama zijn is een full-time baan.
    Ene school is 20 uur per week
    andere school is 10 uur per week (beide inclusief voorbereiding/nakijken etc)
    Huishouden er nog bij
    Studie moet ik ook 20-30 uur per week mee bezig zijn op papier.

Al met al dus 60 uur per week werken, plus een huishouden en kind.

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    2,844
    0
    0
    budel dorplein
    @sazz het is nog niet echt ronde 4 officieel pas de 2de de eerste twee heb ik opgeschreven om mijn cyclus bij te houden bij die tweede 35 zijn we pas begonnen met het gaan voor kinderen

17. Daantje01

Daantje01 Actief lid

Aug 17, 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè meiden!
    Van harte gefeliciteerd!!
    Dat er maar snel veel bij mogen komen!

18. tulip

tulip Niet meer actief

Saz, ja het lijkt mij ook allemaal veel hoor.
    Ik ben nog niet echy aan het tempen omdat toen ik wilde beginnen al,2 weken in mn cyclus bezig was. Vanaf de volgende ronde ga ik het wel doen. Ik zal mn,kaartje er dan inzetten.

19. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    @ SSD en Divatje
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! :D:D
    Jullie hoeven echt niet te twijfelen over die testen hoor, die zijn hartstikke positief!! Geniet ervan.

@ Saz
    Heb mijn vorige tempkaartje niet verwijderd hoor, maar op mijn homepage kunnen maar twee kaartjes staan omdat ik geen VIP-member ben. Omdat de vorige zo ontzettend vreemd was maar het kaartje daarvoor nog enige structuur heeft, heb ik dat kaartje er maar onder gezet. Zo kan ik beter vergelijken dan met mijn vorige kaartje, want daar was geen touw aan vast te knopen...

@ Daantje
    Ik heb vandaag voor het eerst de dipstick ovutest van Zwanger & Kids gebruikt, en ik heb er (tot nu toe ;)) geen problemen mee.

@ Lijst
    Die is al mooi roze aan het worden zo. :D Hopelijk mag de rest snel volgen, dan maken we met z'n allen een nieuw topic aan. :)
    Tsjonge, best veel meiden waar we al heel lang niets meer van gehoord hebben.

20. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

Aug 30, 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ SSD JAAAAHHHHH gefeliciteerd meis!!
    @ Divatje JJJJJAAAAAHHH en nog 1! ook jij gefeliciteerd meis
    hopelijk volgt de rest snel :)
    en ja zelfs nu ik nog geen kind heb (alleen maar een hond, die overigens eigenlijk stiekem net een kind is ;) ) en ik werk full time + huishouden + helpen van mijn man zijn studie. Vind ik het nu ook soms wel eens druk.
    Maar ja that's life denk ik dan maar altijd

P.S. de moedervlek was helemaal goed :D dus ben weer opgelucht

Share This Page