Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Iloiza Dank je wel Meis.

@ CVO1986 Dank je wel Meis, Dit wordt namelijk voor mij ook de eerste.
    Ik heb op dit moment een heel lief klein en vooral rustig jack russeltje en dat is ook echt mijn kindje ( dus ik snap wat je bedoeld haha)
    Dus als het allemaal goed verloopt dan ben ik wel benieuwd hoe ze het zal vinden.
    Ze is vaak in aanraking geweest met kleine kids en dat vond ze eng maar heel geweldig.
    Wat fijn dat je moedervlek goed was, geeft je toch weer een rustig gevoel denk ik.

Nou dames ik wens jullie allemaal een goede klussperiode toe.
    En mogen er snel veel zwangere dames volgen (allemaal eigenlijk)

2. tulip

tulip Niet meer actief

cvo, nou gelukkig dat het allemaal goed is.

iloiza, ik zag het ook dat er een hoop echt niet meer gereageerd hebben, kunnen we die niet uit de lijst knikkeren, maakt het ook wat overzichtelijker.

3. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    DAg meiden..

Gefeliciteeeeerddd Diva en SSd..!!!! die zijn echt wel positief... super zeg!!

De pc doet het weer, dus mijn kerstboom en ketting volgen snel..
    moet vanavond training geven en zelf trainen dus ben pas weer laat thuis..
    E zijn nichtje traint mee, zij softbalt in wageningen en was nu een week thuis.. dus we brengen haar ook naar huis en gaan dan
    JAJA jullie leze het goed, datum prikken voor theorie..:p..
    deze dame gaat eindelijk haar rijbewijs halen. hahaha..
    als het goed is en ik haal hem in januari moet ik mijn rijbewijs voor mijn verjaardag halen .. dan weet ik al een leuk cadeau :p.. hahha.. (neit dat dat kan hoor.. maar toch)

@cvo
    mooi dat je je niet druk hoeft te maken om je moedervlek..

@iloiza
    nou zeg dat wel.. ik zag het lijstje en dat zijn er echt veel..
    Ben je er al uit welke ketting je gaat nemen en welke maat?
    Ik wel.. ga voor de medium rose, munt en houder (toch wel) en dan een nieuwe swarovski metal achtige munt..
    super mooi. haha..
    tja als e er toch niet is, mag ik me zelf best even verwennen, vind ik zelf..:D..

fijne avond meiden!!!

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Lijstje, prima! Heb de meiden verwijderd die na 31-10 geen berichten meer hebben geplaatst. Er stonden zelfs een paar meiden op die maar 1 berichtje hebben geplaatst en blijkbaar daarna nooit meer op 't forum zijn geweest ofzo? Geen idee. Hoe dan ook, nu even een iets ingekorte versie dus!
    Had het een paar weken terug ook al voorgesteld, maar toen was het onzin ;)

@ Pindarella, hahaha, goed dat je je rijbewijs wilt gaan halen! Heb die van mij inmiddels bijna 8 jaar, zou echt niet meer zonder kunnen! Buurvrouw hier (waar laatst het 4e zoontje is geboren, je hebt de slingers waarschijnlijk wel zien hangen), heeft ook geen rijbewijs. Dus die kan alleen maar weg met de koters als haar man ook meegaat. Zou er echt niet aan moeten denken!

*zucht* weer lekker geregeld op 't werk. Moest van 12:30-13:20 en 14:25-15:15 lesgeven. Krijg ik om kwart over 2 te horen dat er van half 3 tot half 6 een vergadering was, waar ik ook bij moest zijn? Maar moest dan eerst de les geven en daarna daar bij zitten. Wist niet waar, en bovendien, 2 weken geleden had mijn directe collega en begeleider nog gezegd dat ik niet bij vergaderingen hoefde te zijn. Ben er dus ook niet geweest :p. Moeten ze er maar eerder mee aan komen zetten hoor, ze weten dat ik een kind heb, en ik heb oppas TOT 16.00 uur, dan moet ik Meagan opgehaald hebben omdat m'n moeder aan 't werk moet. Tja, als ze gaan zeiken donderdag hebben ze pech, al ben ik geneigd om vóór donderdag nog te bellen en te zeggen dat ik niet weer kom.

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ cvo
    Fijn dat de uitslag van je moedervlek goed was. Geeft toch weer wat rust. :)

@ Pindarella
    Ik ben benieuwd naar je kerstboom en je ketting. :D
    Goed dat je van plan bent om je rijbewijs te gaan halen. Ik kan ook echt niet meer zonder. You can do it!!
    Ik ben er nog niet helemaal uit hoe mijn ketting eruit gaat zien. Kleur weet ik al wel, dat word rosé. Mijn trouwring en andere ringen zijn ook rosé, dus dat past er goed bij. Maat pendant wordt zeer waarschijnlijk medium. De kleine vind ik te klein en ik ben bang dat ik de grote te groot vind voor bij mezelf. Ik ben ook maar zo petite. ;)
    Ik denk dat ik zo'n roca munt ga nemen. Die vind ik echt heel mooi. De kleur daarvan weet ik alleen nog niet, dat wil ik in de winkel even matchen met de rosé hanger.

@ Saz
    Pfff, daar mogen ze zeker wel eerder mee aan komen. En als je begeleider heeft gezegd dat je niet bij vergaderingen aanwezig hoeft te zijn, dan hoeft dat toch zeker ook niet?!!

@ Lijst
    Saz had het inderdaad al eens voorgesteld om de lijst 'op te ruimen', maar toen vond ik dat we de dames nog een kans moesten geven. Sommige hadden al langer niet gereageerd, maar sommige ook korter geleden. Maar ook van hen hebben we niets meer gehoord en we zijn nu zeker meer dan een maand verder. Van mij mag de lijst nu wel opgeruimd worden...

Hier iets grappigs. Mijn man moest vrijdag, ter gelegenheid van de opening van het kunstgrasveld, een voetbalclinic geven aan de F-jes.
    Er zat een jongen in het team dat mijn man moest begeleiden, met bijna dezelfde jongensnaam als wij nu hebben voor onze derde. Bijna, dus niet helemaal hetzelfde - maar mijn man heeft dat jongetje dus de hele avond zo genoemd. En dat jochie maar elke keer beleefd zeggen "Maar ik heet ....., hoor." :D

6. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    #2246 Divatje, 13 dec 2011
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
    Pinda wat goed dat je je rijbewijs wil gaan halen. Ik zou ook echt niet meer zonder kunnen (dan kan ik niet op mn werk kunnen komen, maar ook omdat het gewoon zo handig is dat je zo overal heen kunt rijden).

Saz: wat stom dat ze eerst zeggen dat je niet hoeft en dan toch weer wel...

CVO: wat fijn dat er niets mee aan de hand was!

De lijst wordt al best roze zo. Ik ga heel hard duimen voor de rest hier, dat jullie maar snel op roze komen!

Hier was het best gek, net als alle andere dagen kom je na het werken thuis, maar heb je nu toch ineens heel wat te bespreken :D vanochtend was het allemaal een beetje 'wauw' en nu kwamen de vragen over allerlei dingen.

Lastig voor de feestdagen. Schoonfamilie rookt stevig (ook de ooms en tantes) dus tja, vertellen of niet.... Vorig jaar bij een verjaardag was er een baby-nichtje bij en werd er zonder mokken binnen niet gerookt hoor, dus dat zal het probleem niet worden, maarja, moet je het dan zo snel al vertellen of een dag in de rook zitten... Zelfde wb de vriendengroep, dat 'probleem' is er met kerst misschien (nog niet zeker), maar zeker met oud en nieuw. Aan de ene kant vinden we het stom om al zo vroeg dan te vertellen, maar het gaat ze gewoon opvallen.

En we willen graag trouwen voor de beeb komt, maarja, we besteden er liever niet te veel geld aan (hebben een net spaarpotje hoor, maar dat gebruiken we dan liever voor dingen die echt nodig zijn (voor de beeb bijv) en niet voor 1 dag plezier). Maarja, het zo even snel voorbij laten gaan vind ik ook zowat. Aan de andere kant zaten we al te geinen; we kunnen ook gewoon helemaal stiekem trouwen haha!

Nouja, al met al is het van 'zien we tzt wel' nu ineens werkelijkheid (nouja, het besef is er half).

7. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Divatje, ik weet niet of ik het zo vroeg al zou vertellen. Ik snap dat je daar over twijfelt. Het is wel fijn dat er dan qua roken rekening met je zwangerschap gehouden wordt, maar het is ook heel fijn om het prille begin lekker voor jezelf te houden hoor. Op zich kan het niet heel veel kwaad om een keer in de rook te zitten. Er zijn genoeg vrouwen die zelf roken (en dat ook tijdens de zwangerschap blijven doen), en gewoon een gezond kindje op de wereld zetten. Ik weet natuurlijk niet hoe veel er gerookt wordt en hoe goed je er normaal gesproken tegen kunt, maar ik denk niet dat dat een reden hoeft te zijn om het zo vroeg al te vertellen. Of anders misschien een 'griepje faken'?! ;)
    Trouwen kun je zo duur maken als je zelf wilt. Ik ben zo iemand die als ze trouwt, het ook góed wil doen. Dus met alles erop en eraan. ;) Tja, wij waren dan ook een aardige zakcent kwijt aan de bruiloft en alles wat daarbij kwam kijken. Maar er zijn een hoop dingen waar je op kunt besparen.
    - Je gemeente heeft vast een dag(deel) waarop je gratis kunt trouwen. De kosten van een trouwlocatie/ceremonie spaar je hiermee al uit.
    - Wil je veel mensen uitnodigen? Of bijvoorbeeld uit eten met een klein gezelschap? Hoe meer personen, hoe meer kosten je hebt. Maar ook met veel gasten kun je een low budget feest houden, door bijvoorbeeld een tent te huren ipv een grote feestzaal.
    - In plaats van trouwringen, kun je ook kiezen voor vriendschapsringen. Die zijn echt veel goedkoper dan echte trouwringen.
    - Veel grote bruidsmodezaken hebben ook wel een outlet-gedeelte. Dat scheelt je ook ontzettend veel op een nét zo'n mooie jurk als eentje van de nieuwste collectie. En er zijn ook genoeg mooie jurken te koop via marktplaats.
    - Misschien kun je een vriend of kennis vragen de foto's te maken, als je iemand kent die dat leuk vindt en die ook een goede (hobby)fotograaf is. Als je niet zo iemand kent, kun je ook bij professionele (huwelijks)fotografen vragen of ze de foto's willen maken, maar geen album hoeven te leveren. Dan kun je zelf achteraf een album maken en dat scheelt ook al weer veel van de prijs van de fotograaf.
    - Ik weet niet of jullie op huwelijksreis willen, maar een huwelijksreis aan de andere kant van het land kan net zo leuk en bijzonder zijn als een huwelijksreis aan de andere kant van de wereld.
    Dit is eigenlijk alles wat ik op korte termijn kan bedenken. Let wel dat ik hier eigenlijk niet zo goed in ben, want ik maakte er bij onze bruiloft juist een sport van om er zo veel mogelijk dingen bij te bedenken om het nóg groter, nóg feestelijker en nóg completer te maken. (Om het dus nóg duurder te maken ;)).

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Trouwen voor de beeb er is, ja, wij willen ook nog trouwen. Hebben er ook niet zoveel geld voor (over), dus zijn geneigd om gewoon te gaan trouwen met alleen onze ouders, dochter, broers en zussen. Daar mee uit eten gaan ofzo. En dan achteraf een kaartje sturen van 'wij zijn getrouwd'. Of trouwen en het dan vieren met een bbq bij m'n ouders in de tuin. Weten het nog niet zeker, maar weten wel dat we in 2012 willen gaan trouwen.

@ Iloiza, ja, was ook echt belachelijk. Zal me benieuwen of ze gaan lopen zeiken daarover. Hahahaha, waar het hart vol van is.... ;).

@ Rokende mensen met kerst/oud&nieuw. Tja, ik rook zelf nog, is me bij Meagan d'r zwangerschap ook niet gelukt om te stoppen (werd onwijs agressief, droomde dat ik Lucas een van m'n keukenmessen tussen z'n ribben stak omdat ie lag te snurken). Heb nu ook al weer onwijze buien gehad, dus nee, ik minder, maar stoppen lijkt me nu nog geen strak plan. Rook echter niet in een kamer als Meagan er bij is, rook thuis sowieso altijd buiten. Tja, of je het met kerst al gaat vertellen of niet, dat is helemaal aan jullie. Maar als niemand het mag weten zou je dus waarschijnlijk wel in de rook zitten..

@ hier, haha, hebben net even namen zitten kijken. Lucas is er van overtuigd dat het een meisje is, ik heb deze keer echt geen idee! Bij Meagan wist ik zeker vanaf het begin dat het een meisje was, maar nu dus gewoon echt geen idee.

9. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Als je m'n namenboek nog wilt lenen................... ;) :)

Haha ja, Jorik sprak het kereltje steeds aan met 'onze' naam, maar zo heet hij dus helemaal niet. Waar het hart vol van is... inderdaad.
    Wat namen betreft kunnen wij maar beter weer een jongen krijgen. De jongensnaam staat al weer maandenlang vast, terwijl we (wederom) geen meisjesnaam hebben.
    Op dit moment hebben we drie mogelijke namen, en dat is al heel wat. Maar goed, dat lijstje kan altijd nog veranderen en als het dan toch één van deze drie moet worden, welke dan?? We hebben allebei een andere volgorde van favorieten.

10. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    #2250 pindarella86, 13 dec 2011
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
    @iloiza
    ik heb ook rose..:d met zwart swarovski..:d.. is ergg mooi.. de Roca was nog niet binnen, toen ik hem wilde halen... die moesten ze bestellen.. Ik wilde natuurlijk niet wachten, ik wilde meteen een complete ketting.. haha (slecht he :p)

hihi die jorik.. jongens naam zijn wij over uit, maar meisjes naam..
    daar kome wij niet uit.. we hebben het ingekort naar 4.. ik heb een favoriet, die weet jij al en e zijn favo is de naam van de dochter van Sazz..!! hij had hem gehoord, toen we tv aan het kijken waren..

MIJN KERST PAKKET KWAM VIA DE POST..!!!!!!!!!11
    zoo onpersoonlijk.. belachelijk gewoon.. leuk dat we een kerstpakket krijgen.. maar via de post.. kom op zeg!!

mochten zelf weer uitzoeken wat we wilde.. heb een bon gekozen voor een passende juweel..
    en wat zit erbij.. MI MONEDA!!! joepie.. mijn lucky day, geen idee hoeveel de bon waard is.. maar ik kan weer een munt kopen.. jihaaa.. ga indd de roca ook bestellen. maar dan in het grijs.. vond de paarse ook wel mooi. maar ga ze nog in de winkel bekijken om te zien welke mooier staan. misschien dat ik ddan wel een rose medium+munthouder erbij aan hangt.. lijkt wel mooi, of een small. maar even kijken hoe dat lijkt..

ben in idd geval blij met mijn kerstpakket..haha..:D..

@saz
    oee ddat klinkt wel heel heftig.. hahaha.. blij dan maar lekker roken.. rook je wel minder?? of dat niet??
    heb de slingers zien hangen, zij hebben zo'n swiffer als hondje..
    4e kind.. bij e zijn ouders in het blok woonde een gezin, zonder tv, alleen een orgel en 7 !! kinderen.. ik ben dol op kinderen maar 7 !!! dat gaat me echt te ver!
    en ze rijden in een opel CORSA :$ !!!

jaa 3 jan gaan we voor theorie..!!!
    dus we gaan opzoek naar een rijschool..:D..
    mijn doel is voor mijn verjaardag mijn rijbewijs halen.. april (moet lukken toch :p)

@trouwen
    mijn droom is om te trouwen op java.. :D..
    maar ja om iedereen die ons lief is daar heen te laten vliegen is ook een flinke duit..
    e wil ook wel graag trouwen op ermerstrand..
    als ik een grote tuin heb, heb ik net zo lief een heel groot trouwfeest in de achter tuin..

maar aan de andere kant zouden we ook wel op het honkbalveld willen trouwen.. ons ja woord geven op de pichterheuvel.. (omdat we beide pichter zijn) we hebben elkaar daar leren kennen.. dat is heel symbolisch..(leek ons wel heel speciaal en uniek)
    shoot in dat thema.. even iets anders.. maar voor ons toch heel speciaal..

11. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    hier onze kerstboom, maar ik vind hem in het echt mooier!!!! op de foto ziet hij er niet zo mooi uit.. en onze schouw is ook in kerstsfeer.. hihi.. love my kersthuis!!!

12. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    voor iloiza mijn ketting!!
    alleen jammer dat hij nu is opgestuurd en dat ik moet wachten :x !!

13. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Pindarella Wat goed dat je je rijbewijs gaat halen, ik hoop dat je hem snel hebt.
    Ik heb mijn rijbewijs nu alweer iets meer dan 4 jaar en ik kan echt niet zonder.
    Wat onpersoonlijk joh via de post.
    Wat een leuke kerstboom en kleuren in je huis :)

@ Saz Wat vervelend joh, maar ik vind dat je idd gelijk heb, dan moeten ze daar maar eerder meekomen.
    Je hebt ook nog een prive leven met een kindje dus ze kun niet verwachten dat jij dat maar allemaaleven regelt.

@ Iloiza Wat leuk dat er een jongen in het team zat met bijna dezelfde jongensnaam.
    Dat jongentje zal wel denken , waarom kan hij mijn naam niet goed zeggen haha.

@ Saz Ik ben in april gestopt met roken, maar mijn moeder rookt nog wel dus als ik daar dan ff langs ging rookte ik wel mee.
    In het begin verveel je je dood en ik werd ook erg agressief.
    Gelukkig heb ik het door kunnen zetten, maar ik weet ook dat het zoo moeilijk is om te stoppen.
    Lucas zal wel bang geweest zijn toen je probeerde te stoppen haha :)

@ Divatje Ja dat zijn nu allemaal dingentjes waar je rekening mee moet gaan houden.
    Ik ben er ook nog niet uit hoe ik dat allemaal ga aanpakken haha.

@ Lijst Er waren inderdaad veel dames waar we nooit meer iets van gehoord hebben.
    Ik heb onlangs wel gekeken hoe het ervoor stond bij hun, maar hun zijn meer actief op andere forums.
    Snap niet waarom want wij zijn toch wel 1 van de gezelligste forums lijkt mij :)

@ Namen Ik heb al een paar namen die ik al heel lang in me hoofd heb zitten, wij denken namelijk dat het een meisje word.
    Ik zou niet weten waarom maar wij hebben dat gevoel al zo lang.
    Maar alles is welkom.

14. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @ssd
    Jij bent lekker vroeg :)
    Dankje wel, ben blij met mijn kersthuis! Hahaha..

Zo hebben wij het gevoel dat het een jongetje word..
    Maar alle pendels zeggen een meisje.. dat brengt mij dan aan het twijfelen!

Ik kan niet tegen roken, e rookt buiten.. wil dat gestink niet in huis..
    Krijg er echt hoofdpijn van en wil me plafond graag wit houden :p .
    E gaat wel proberen te stoppen als ik zwanger mag worden!

15. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Pindarella Ja helaas wel, ik werk fulltime dus moet elke dag van 9 tot 5 werken, zo geen zin meer in.
    Jij bent trouwens ook lekker vroeg , meestal komen er pas rond een uur of 10 reacties haha.
    Ja je hebt dan een bepaald gevoel wat je niet kan omschrijven, ik ben benieuwd of jouw gevoel gaat kloppen.
    Mijn vriend heeft nooit gerookt, en toen ik rookte deed ik dit altijd buiten wilde die geur niet in mijn huis hebben.
    Toch raar want ik rookte zelf wel.

16. tulip

tulip Niet meer actief

Pindarella, leuk je rijbewihs halen...heel makkelijk met een kleintje. Mooie kerstboom!

Saz, haha voor lucas is het dus maar beter dat je blijft roken;) lekker trouwens als ze ineens met zo n vergadering komen. Weet je al wat je met het ene werk gaat doen?

Iloiza, haha hij,is er wel mee bezig. Doet mij denken aan een vriendin, die zat op een avond op de bank toen ze zwanger was en haar man was werken. Hij komt binnen en roept, hoe is het met........ en noemde de naam die ze verzonnen hadden, hij had alleen niet gezien dat zn schoonouders ook om de hoek zaten (is een muurtje voor) en die hadden dus de naam gehoord.

Divatje, hmmm lastig. Kun je niet zeggen dat je heel benauwd bent en een puffer ofzo van de dokter hebt. Tis zo leuk,om het nog even geheim te houden.

@namen, volgens iedereen moeten wij als we nog een kindje krijgen die ook een M geven, maar dit was puur toevallig en heb nu heel andere namen in mn hoofd.

17. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @ssd
    Dit is mijn vrije dag!! En e is ook vrij, maar had eigenlijk gesprek op het werk dus moest ik mijn wekker ook zetten!
    Vandaar de vroegte, lig overigens nog steeds lekker warm in me bedje! Haha
    Ik werk 4dgn in de week en straks 9x 5 dgn.. onze kleuters draaien te weinig uren!
    Ja ik ben ook benieuwd of ons gevoel klopt! Is dit overigens wel bet jaar van de meisjes en de jayden's.. haha

@tulip
    Logisch dat mensen het zeggen, maar gelukkig bepaal je dat lekker zelf!
    Dankje ben er ook blij mee!
    Ja daar doe ik het ook voor, dat ik mezelf kan reden met een kleintje!!

18. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Pindarella
    Oh, das wel een mooie ketting!! Zo jammer dat hij zo snel beschadigd was. Hopelijk heb je 'm snel weer mooi terug.
    Wat raar dat je je kerstpakket per post kreeg. Inderdaad heel onpersoonlijk, maar gelukkig ben je er wel blij mee!! Kun je mooi die bon gebruiken voor je nieuwe pendant+munt. :D

Ehm... weet ik jouw favoriete meisjesnaam? Ik weet wel een paar namen die op jouw/jullie lijstje staan/stonden. Maar twee daarvan had E toch ook afgekeurd?
    Ik weet een Indische naam van 4 letters, begint met een S. Ik weet de andere naam die van je oma's naam was afgeleid, ook 4 letters, begint met een J. (Maar die twee had E afgekeurd toch?)
    En verder weet ik nog de namen met J en met F, die vrienden al (ongeveer) hadden en waarvan jullie twijfelden of je daar dan wel voor moest kiezen...

Oh, en als je nog een rijschool zoekt... ;)
    Ik heb mijn rijlessen gehad bij Verkeersschool Nijland, maar tegenwoordig kan ik ook mijn buurman aanbevelen. Die heeft zijn eigen rijschool en is volgens mij goedkoper dan de meeste (grote) rijscholen hier in de buurt: Welkom bij Rijschool Sijmons

@ Trouwen
    Wij zouden eigenlijk in Rome trouwen, dat was een heel grote wens van mij. We waren al bezig met uitzoeken en regelen, maar Joriks oma durfde niet mee in het vliegtuig. Toen hebben we toch maar van onze plannen afgezien, want we wilden haar er wel graag bij hebben natuurlijk.
    Maar als ik het ooit over zou mogen doen... dan wordt het wel in Rome.

Het leek me ook erg mooi om op een mooi eiland/strand te trouwen. Op mijn lijstje zou bijv. staan Malediven, Seychellen, Mexico of Bali.
    Wij zijn op huwelijksreis geweest naar Mauritius en hebben onze trouwkleding meegenomen. Toen hebben we daar ook nog een fotoreportage gedaan in trouwkleding. Echt heel mooi, maar ik ben blij dat we daar alleen een reportage hebben gedaan en niet onze hele trouwdag. In de periode dat wij daar zaten, is er ook een Engels stel getrouwd daar. De ceremonie was aan het strand en wij lagen vlakbij. Het was wel mooi voor de foto's, maar de ceremonie zelf vond ik echt niets aan. :( Tja, en daar laat je dan je hele familie voor over komen en verblijven...

@ SuperStarDebs
    Tja, het is eigenlijk niet eens een moeilijke naam. Maar omdat het maar 1 letter verschilt met de naam die wij al maandenlang vast hebben staan (en al jarenlang in ons hoofd hebben) vergat mijn man steeds hoe dat jongetje écht heet. ;)

@ Voorgevoel
    Ik had altijd het idee dat ik als eerst een jongen zou krijgen. Toen ik zwanger was van onze oudste had ik niet echt een gevoel van 'dit is een jongen' en ik was zó misselijk en ziek dat de huisarts eerst dacht aan een tweeling, maar dit bleek niet zo te zijn. Om me heen zei iedereen "Je krijgt vast een meisje, want van meisjes ben je misselijker dan van jongens."
    (Nou, als dat zo is doe mij dan nog maar een jongen, dan ben ik al misselijk genoeg!! ;))
    Bij onze 12-weken-echo zei de echoscopist dat hij dacht dat we een meisje zouden krijgen, dus daar gingen we helemaal van uit. Had hij het even fout, zeg!! We kregen dus een jongen. :)
    Bij onze tweede had ik vanaf het begin al heel sterk het gevoel dat het weer een jongen was. Weer werd bij onze 12-weken-echo gedacht dat we een meisje kregen, maar aangezien het de vorige keer ook fout was, gingen we daar niet meer van uit. Bij de 20-weken-echo bleek dat ik gelijk had. We kregen weer een jongen. :)

Nu kan ik me niet eens voorstellen dat ik zwanger zou zijn of moeder zou zijn van een meisje. Mede daarom heb ik het gevoel dat we weer een jongen gaan krijgen. Maar eigenlijk heb ik altijd al het gevoel gehad dat we drie jongens zouden krijgen. Ik ben benieuwd...
    hoe dan ook, hij of zij is welkom!! :)

19. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Tulip, haha dat klinkt een beetje zoals bij ons. Toen ik zwanger was van de oudste lag ik 's avonds vermoeid op de bank terwijl mijn ouders op bezoek waren. Mijn vader en man zaten voetbal te kijken en ik draaide me om. Zei mijn man doodleuk "Je moet niet zo gaan liggen, nu kan Dyon geen voetbal kijken." Haha, mijn ouders wisten dus meteen de naam.
    En toen ik zwanger was van de tweede, was mijn man aan de telefoon met zijn moeder, omdat we met de hele familie op reis gingen vanwege hun 35-jarig huwelijk. Niek was toen nog niet geboren, maar hij moest wel al worden doorgegeven aan de vliegmaatschappij. Zegt hij doodleuk "Ja, maar Dyon en Niek moeten gewoon bij ons op schoot in het vliegtuig."
    Mijn schoonmoeder had het gelukkig verkeerd verstaan, maar dacht al een keer dat wij ons hadden verpraat dat we een jongen zouden krijgen, maar dacht dus dat hij Nicky zou gaan heten. ;)

Ik vind niet dat jullie een naam met een M zouden moeten kiezen. Het zou wel grappig zijn, dan hebben jullie allemaal een naam die begint met een M. Maar je moet voor een naam kiezen die je leuk vindt, niet om een beginletter. :D

20. tulip

tulip Niet meer actief

Voora vrienden en familie zeggen dat, omdat het zielig zou zijn voor het kind als die dan net een andere beginletter heeft;) Ja hoor, dat zal hij of zij vast vreselijk vinden.;) Ik heb wel 1 leuke naam met een m, maar die komt naar mijn mening een beetje te vaak voor en ik wil een niet zo vaak voorkomende naam.:D

Deel Deze Pagina