Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @iloiza
    ja je zit in de buurt, je had de namen wel mogen zeggen!! Siri en Yara vallen af. hij vind ze echt verschrikkelijk.. Fay en Jazzlyn van nu ook defiitief af.. faydee gaat het ook niet meer worden, lijkt toch te veel op fay en dat wil ik mijn vriendinnetje ook niet aan doen..

jij had nog een mix bedacht geloof ik, dat was jij toch.. die ben ik een beetje aan het laten vallen.. want het is een naam die je niet vaak hoort en toch vind ik hem prachtig.. hij twijfelt nog over die naam..!!

de jongens naam staat al vast sinds we gingen samen wonen.. we hebben het een keer over gehad en hij kwam met een naam en ik kwam met een naam en kwamen met de conclusie dat e zijn naam voor ons jongetje niet veel voorkomt en eigenlijk heb ik hem ook niet gehoord en ken ik ook niemand die zo heet..:D..
    (we weten nu al dat onze moeders er problemen mee gaan krijgen) hahaha.. maar goed, als we daar rekening mee moeten gaan houden.. dan vallen al onze namen af.. dus dat doen we niet!!

haha hij is indd goedkoop en rijd volkswagen.. kan niet beter :p.. hahaha.. denk dat ik me ga aanmelden..
    bestaat hij al langer?? is het een leuke vent? ook wel belangerijk natuurlijk..

@tulip
    ik vind dat je moet doen, wat jullie het beste lijkt en dat het andere keertje geen naam krijgt met een m, kan hij in idd geval wel zijn post meteen eruit halen, zonder dat het in de war komt.. hahaha.. het komt allemaal wel goed..

ik denk dat ik ook wel zo'n lomperik zal zijn, die per ongeluk verklapt wat het gaat worden.. denk ook niet dat ik het stil kan houden voor mijn moeder en zus..!! haha..
    de naam.. denk ik wel.. maar ik weet het niet, in mijn enthousiasme kan er van alles gebeuren natuurlijk..

2. tulip

tulip Niet meer actief

pindarella, yada, fay en siri vind ik echt super, jammer dat hij het niks vindt.

Met de post komt het wel goed, we hebben wel allemaal m. en dan dezelfde achternaam, maar ik heb m.c. mare m.l. en menno gewoon m.:)

3. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @tulip
    hahahaha.. ja dat komt idd goed..!!!
    ja ik vind ze ook allemaal mooi..
    maar Fay zo heet het kindje van mijn vriendinnetje (die we wel vaak zien), Siri vind hij gek.. en Jara (waar ik Yara van gemaakt hebt) gaat hij uitspreken als een booer.. jaaaraaa..!! probeer maar even.. hahaha..

4. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @tulip
    yada vind ik ook wel mooi.. maar denk dat deze ook niet word goed gekeurd!

5. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vind ik ook wel een mooie naam. Denk inderdaad dat t bij ins ook niet goed gekeurd wordt ;)

6. tulip

tulip Niet meer actief

o ja yada is ook mooi idd. Ik zal nog eens voor je denken in die sfeer, misschien dat je wel op iets komt wat voor hem acceptabel is;)

7. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @tulip
    lief van je.. thanks..!!

hoe gaat het met iedereen vandaag??
    lekker gewerkt (voor diegene die gewerkt hebben!)

8. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja een half dagje, lang leve het onderwijs ;) vanmiddag een keer geen cursus dus lekker rustig aan gedaan..
    Heb vanacht gedroomd dat ik deze ronde zwanger raak, kan aan niks anders denken vandaag :s
    Hopelijk komt mijn vruchtbare tijd snel, heb al wel slijmerige afscheiding met vegen, dus kom maar op: ik ben er klaar voor ;)

9. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @daantje
    jaa lekker is dat he, na de kerstvakantie ben ik 9x mijn vrije woensdag kwijt.. helaas..:( geniet er nu extra goed van.. haha.
    oeeee spannend... ik hoop het voor je!!

net als dat ik hoop dat mijn lief er is rond mijn vruchtbare periode!!

10. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hoop ik ook voor je!
    Nu ik wat slijm heb bij t afvegen hoop ik dat mijn eisprong ook eerder is!

11. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    ja indd.. ik heb dat ook slijm.. maar nog niet zoveel!! mijn testje was ook errug wazig!!

12. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    T begin is er dus? Bij mij was alleen een controletreep te zien

13. tulip

tulip Niet meer actief

nou spannend meiden!

hier alles prima, we hebben daarstraks een appartement bekeken om de tijd tussen de huizen te overbruggen en het zag er echt super uit. Wel allemaal oude meuk qua meubels, maar veel groter dan we gedacht hadden. Er heeft nog wel iemand de eerste optie, maar die laat van de week weten of die komt, hoop het niet.

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ff snel hoor,

Wbt m'n ene baan, nee, ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ga doen. Als ze morgen gaan lopen zeiken over waarom ik er dinsdagmiddag niet meer was is de keus echter wel makkelijk. Dus stiekem hoop ik dat ze gaan zeuren, heb ik een duidelijke reden waarom ik daar niet langer wil werken ;).

Vandaag wel lekker gewerkt. 1 uurtje O&O (Onderzoek en ontwerp, is natuurkunde/techniek, 2 klassen en 2 docenten in 1 lokaal). En een uurtje Duits, oftewel Romeo&Juliet gekeken (op verzoek van de leerlingen). Vanmiddag gezellig bij een vriendin geweest die ik al anderhalve maand niet had gezien.

@ Namenboek, haha, nee Iloiza, hoef die van jullie niet te lenen ;). We hebben zelf eentje gekocht in Londen in februari 2009. Hebben we Meagan d'r namen ook uit, dus voor deze beeb zullen we daar ook wel een geschikte naam vinden.
    Hebben echter nog geen idee voor zowel een jongen als een meisje. Bij Meagan wist ik direct al dat het een meisje was, maar nu echt geen flauw idee! Of het zijn er 2 :p.

@ verlullen, wij hebben ons beide 1x versproken over het geslacht. Ik was met de moeder van m'n beste vriend aan het praten over de echo, en zei op een gegeven moment "ze heeft lange beentjes". Ja, toen wist ze genoeg.
    Met de naam hebben we ons echt helemaal niet verluld, alleen Lucas en ik wisten de naam.

Deze keer denk ik niet dat we het geslacht willen weten, dus kunnen we ons ook niet verpraten. Mochten het er 2 zijn wil Lucas het wel weten trouwens, maar vooral uit praktisch oogpunt (1 of 2 namen bedenken).

15. tulip

tulip Niet meer actief

hier wil ik het absoluut weten het geslacht, bij mare wilde menno dat niet en ik heb daar 9 maanden opgewacht om te weten. Dat gebeurt mijn geen tweede keer;)

16. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou t geslacht ook niet willen weten, maar idd of er 1 of 2 baby's in mijn buik zouden groeien.
    Maar misschien is dat ook wel anders als ik echt zwanger zou zijn..

17. tulip

tulip Niet meer actief

ik ook, maar dat is meer omdat het van 2 kanten komt hier. Menno is een tweeling en ik was er 1 in het beginstadium. 1 vruchtje is afgedreven, het zit bij mn moeders kant ook in de fam. Tis eigenlijk een wonder dat we er nu maar 1 hebben gehad.:p

18. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is dan zeker een wonder!

19. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Pindarella Wat een leuke namen, ik zag er zelfs een naam tussenstaan die ik zelf ook in gedachte had haha.
    DUs na de kerstvakantie ben je ook een tijdje fulltime aan het werken :( als alles goed verloopt ga ik wel minder
    werken ik wil dan maar 3 dagen werken.
    Ga je deze maand weer gebruik maken van ovutesten:)

@ Tulip Ik vind het niet zielig als je 2e een andere beginletter heeft, en ik denk hij zelf ook niet.
    Beetje vervelend dat ze dan zulke dingen zeggen.
    Nou misschien wordt de volgende een tweeling :)

@ Daantje Wat een leuke droom was dat dan, ik hoop dat het deze ronde raak is :)

@ Geslacht Ik wil ook heel graag het geslacht weten.

@ Hier, wat ik me trouwens vandaag pas besefte , ik liep vorige week over het winkelcentrum en toen zag ik een oude bekende.
    Ze vroeg me hoe gaat het nou met je op een iet was aparte manier dus ik zeg ja goed hoor.
    Zegt ze en hoe gaat het met de zwangerschap ik dacht wooow wat is dat voor vraag ( die dacht dus dat ik zwanger was, wat dus achteraf wel zo was)
    Gisteren had ik een kerstborrel op mijn werk vraagt mijn werkgever opeens uit het niets wanneer zou jij het vertellen als je zwanger zou zijn (dat vroeg hij alleen aan mij).
    Echt zo apart.

20. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ik heb nu echt veel rood bloed bij het afvegen en ontzettende steken bij mijn navel en in mijn buik
    dus denk dat ie dan toch eindelijk begonnen is de ongi
    eindelijk beter als in onzekerheid zitten maar moet ik dan die cyclus van nu gaan aanhouden of toch gewoon die van 35???

Deel Deze Pagina